Karlstad: Vi söker Projektledare till det expansiva företaget Sigma Service AB

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker Projektledare till det expansiva företaget Sigma Service AB i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2021-12-23 // Varaktighet: Heltid

Placeringsort - Karlstad
Vill du vara med och skapa hållbara industriprocesser för framtiden i ett företag med spännande produkter, internationella affärer, flexibilitet och korta beslutsvägar?
Sigma Service AB är ett helägt dotterbolag till Sigma Engineering AB som är världsledande inom återvinning av alkaliska och sura etsvätskor vid tillverkning av mönsterkort. Systemen är patenterade och globalt erkända både för sin kvalitet och innovation.
Sigma Service AB söker nu en projektledare som vill vara med och driva bolaget mot ytterligare framgång.
Sigma Service AB erbjuder
Sigma Service AB erbjuder en internationell arbetsmiljö i en organisation med erfarna och engagerade kollegor och ledare som stöttar och utmanar dig i din yrkesroll. Här finner du innovativa projekt samt mångsidiga och utvecklande arbetsuppgifter i en världsledande kontext med spännande kunder. Som anställd hos Sigma Service AB erbjuds du:
• Tvärfunktionella utmaningar och stor möjlighet att påverka.
• Stort personligt ansvar och frihet i hur du utför dina uppgifter.
• Frihet att utmana Sigma Services administrativa processer genom idéer som effektiviserar.
• Att ständigt få arbeta med din egen kompetensutveckling.
• Möjlighet att ta projektledningen till nästa nivå.
Rollbeskrivning
Som projektledare kommer du vara navet för hela leveransprocessen av Sigma Services anläggningar. Varje enskilt projekt innefattar hela processkedjan från försäljningsavslut till kundöverlämning, och pågår tidsmässigt från 6 till 18 månader. Inom ramen för projektledning ingår sedvanliga planerings- och uppföljningsrutiner med rapportering till styrgrupp, samt delegering och arbetsledning av både interna och externa projektresurser. Vidare sker ett tätt samarbete med kundens projektgrupp för mottagning och förberedelser av anläggningen. Tillsammans med inköpsansvarig, kommer projektledaren dessutom följa upp och säkerställa att underleverantörer följer projektplan och levererar rätt kvalitet. Rollen är tvärfunktionell och innebär höga krav på att koordinera olika specialistfunktioner inom bland annat konstruktion, automation, process, tillverkning och montage.
Framgångsfaktorer
För att lyckas i rollen tror vi att du har eftergymnasial utbildning, med några års erfarenhet inom projektledning, samt ytterligare erfarenhet inom exempelvis process, automation, mekanisk eller elektrisk konstruktion. Du tycker om variation och utmaningar som kräver nytänkande lösningar, och är bekväm att arbeta i allt från produktionsmiljöer, vidare till extern samverkan och representation på varierande organisatorisk nivå. Du ställer höga krav på dig själv och förväntar dig samma sak av din omgivning. Som person är du effektiv, strukturerad, tydlig och vågar ta beslut för att komma framåt, samtidigt som du är lyhörd och ödmjuk inför den samlade erfarenhet som finns att tillgå.
För tjänsten krävs att du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Du förväntas även resa i tjänsten till både leverantörer och kunder för att bättre förstå verksamheten, utföra vissa ansvar vid projektkritiska milstolpar såsom installation och uppstart, samt generellt för att lyckas i uppdraget. Arbetet kräver B-körkort.
Arbetet ställer höga krav på samarbetsförmåga, flexibilitet att anta olika roller utefter behov, kundfokus och viljan att utvecklas tillsammans med företaget. I gengäld får du ett omväxlande och utvecklande arbete med hög grad av självbestämmande.
Meriterande för tjänsten men inget krav
· Goda kunskaper i tyska i tal och skrift
Ansökan och information
Urval sker löpande, vid frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta VD Andreas Littorin, på telefonnummer 070-422 85 50 eller via mejl andreas@sigma-mecer.com. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering.
Varmt välkommen med din ansökan senast den 31 januari 2022. Eller vet du någon som skulle passa ännu bättre? Tipsa dem gärna om tjänsten.
Om Sigma Service AB
Sigma Service AB är ett helägt dotterbolag till Sigma Engineering AB som är världsledande inom återvinning av alkaliska och sura etsvätskor vid tillverkning av mönsterkort. Vi utvecklar, säljer och underhåller system för vätskeextraktion med tillhörande kopparåtervinning vid mönsterkortstillverkning. Vi har mer än 40 års branscherfarenhet och över 100 installerade anläggningar ute hos kund. Dessa kunder finns på flera kontinenter och som marknadsledande inom branschen ser vi stor tillväxtpotential framöver. Huvudkontoret ligger på Gräsdalen i Karlstad där vi även har verkstad för utveckling, samt tillverkning av förbrukningsmaterial.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Projekteringsingenjör, maskin

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Projekteringsingenjör, maskin.

Project Engineer, Spare Parts Packages

Läs mer Jan 17
Project Engineer, Spare Parts Packages
We are looking for our next Project Engineer to handle Spare Parts Packages related to tissue CAP projects in Valmet, Karlstad.
You will be responsible for preparing spare parts recommendations in new machinery sales and in delivery projects. This responsibility includes both technology and project financials.
Main responsibilities:
Global responsibility in spare parts packages for Tissue lines related to CAP and SER projects
Preparing spare parts quotations in CAP sales projects
Preparing spare parts quotations in CAP delivery projects
Supporting Valmet sales areas to prepare the additional spare parts quotations in the CAP delivery projects
Being responsible for spare parts packages project financials, including turnover and profitability
Being responsible for spare parts project schedule
Active cooperation with Valmet CAP sales and project organizations as well as project engineering
Close customer contacting related to the projects
Motivate and challenge the global network to reach the given targets

Who are you?
You have a Bsc. Or MSc. in engineering or equivalent 3+ years of experience in Pulp & Paper industry with demonstrated success in a multi-cultural, international environment.
You have a demonstrated understanding of tissue making technology and of Pulp & Paper industry manufacturing and business processes and experience from Spar Parts Business and Infor LN.
We believe that you have a strong customer orientation with ability to quickly build relationships and achieve results individually and in matrix organizational structure.
As a person we believe that you have strong motivation with an ability to achieve results under pressure, and that you see the pleasure in travel frequent on an international basis and at times on short notice.
Effective written and oral communication skills in English along with presentation and negotiation skills.

We offer:
The role provides interesting sales and technology challenges working closely together with a talented global workforce. Through your work you can bring the future to our customers, contribute to the success of the organization, and find opportunities for personal development.
Other benefits:
Wellness hour
Health care allowance
Local gym at the office
Benefit cycle
Bonus Plan
Cottages and apartments to hire in Sweden and abroad
Additional information about this position can be obtained from Kare Väisänen, Senior Manager, Spare Parts Packages, +358 40 705 2439 or kare.vaisanen@valmet.com.
Please fill out our electronic application form via the attached link by 4th Feb 2024. We have ongoing selection in this recruitment so the position may be filled before the application period has expired.


When everything works together
Valmet is where the best talent from a wide variety of backgrounds comes together. With over 19,000 professionals around the world, we are the leading global developer and supplier of technologies, automation and services for the pulp, paper and energy industries, and serve an even wider base of process industries with our automation systems and flow control solutions. Our commitment to moving our customers’ performance forward requires creativity, technological innovations, service know-how – and above all, teamwork.
Join the team! www.valmet.com/careers

Ansök nu

Tekniska projektledare

Läs mer Nov 21
Vi söker omgående efter en erfaren teknisk projektledare som kommer att arbeta med utvecklings- eller leveransprojekt ute hos våra kunder.
För mer info besök gärna vår hemsida www.jakkal.se
Dina arbetsuppgifter
I rollen som projektledare kommer du antingen leda tekniska projekt eller delta som delprojektledare i större initiativ. Du kommer att arbeta med att säkerställa smidiga projektprocesser, förvalta projektets projektplan och tidsramar, med fokus på att uppnå delmål och avsluta projekt i enlighet med deadlines.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar planering, uppföljning och samordning av interna och externa resurser i både kund- och interna projekt.
Skapa och underhålla teknisk dokumentation, rapportera projektstatus, framsteg och avvikelser till intressenter och ledning etc.
Stor frihet under ansvar präglar din vardag.
Din profil
Du motiveras av att arbeta i en varierande och dynamisk arbetsmiljö samt har ett intresse för att leda och engagera andra.
Du har en högskoleingejörsexemen inom maskinteknik eller annan teknisk utbildning alt. likvärdig erfarenhet inom området.
Du har flera års erfarenhet inom projektledning, inriktning mot industri/teknik.
Har B-körkort.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Andra språk är meriterande.
Du har ett tydligt ledarskap och god förmåga att kommunicera. Du är van att driva och fördela arbetsuppgifter till olika funktioner inom projektet. Du har en väl utvecklad teknisk kompetens och förståelse.
Vi värdesätter dina personliga egenskaper som utmärks av din självsäkerhet att våga ta för dig och agera beslutsamt när det behövs.
Du har en förmåga att etablera och upprätthålla kontakter med leverantörer och interna intressenter, för att skapa ett effektivt samarbete som gynnar produktivitet för både dig och projektorganisationen.
Vad kan vi erbjuda dig:
Hos oss får du jobba i ett engagerat och fartfyllt företag med korta beslutsvägar, där du har stora möjligheter till kompetens och karriärutveckling.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Karlskoga/Örebro.
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via ansok@jakkal.se
Om Jakkal
Jakkal är ett konsultbolag bestående av ett tekniskt kunnigt team med lång erfarenhet av produkt-, teknik- och produktionsutveckling.
Jakkal erbjuder kompetenta medarbetare inom automation, mekanik, el, programmering, produktionsteknik, ledarskap och projektledning genom kompetens in-house, specialistkonsulting samt resurskonsulting ute hos kund.
Vi utnyttjar vår samlade kompetens för att lösa våra kunders behov. Vår målsättning är att hjälpa våra kunder att bli mer konkurrenskraftiga genom att utveckla effektiva, lönsamma och smarta lösningar. Vi kan leverera nyckelfärdiga utrustningar, där vi ansvarar för förstudier, konstruktion, tillverkning, programmering, installation, driftsättning samt slutdokumentation inklusive CE-märkning. Vi hjälper gärna till hela vägen till mål, men vi anlitas även för del-faser i projekt samt som systemleverantör.
Som konsult på Jakkal får du möjlighet att arbeta och utvecklas inom produktion, produkt- och teknikutveckling. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag. Du får möjlighet att utveckla dina tekniska kunskaper samt arbeta med kunder och dess leverantörer i olika led och skapa ett kontaktnät inför framtiden.
Vårt motto på Jakkal är att trivsel och välmående på arbetet genererar till kreativitet och utveckling samt nöjda kunder. Vi har roligt på jobbet och anordnar regelbundet sociala aktiviteter där vi kan koppla av och lära känna varandra även utanför arbetet.
Välkommen till Jakkal - tillsammans utvecklar vi industrin!

Ansök nu

Teknikinformatörer sökes till vår satsning på produktinformation i Karlstad

Läs mer Jun 29
Är du redo för ett nytt kapitel i din karriär? Kanske har du jobbat några år inom produktinformation? Vi söker dig som vill vara med på vår ambitiösa resa till att bli bäst i Sverige på Produktinformation.


Som dokumentationsledare har du en stödjande roll i våra kunders projekt. Du är support i alla frågor kring projektdokumentationen och ska förmedla kundens krav på dokumentation till projektledare och leverantörer. Vi ser gärna att du har ett intresse för teknik och en förmåga att förstå och förenkla komplexa produkter och system. Du har en djup förståelse för vikten av korrekt hantering av dokumentation och kvalitetssäkring gentemot både kunder och leverantörer, och kan sätta dig in i slutanvändarens informationsbehov.


För att trivas i rollen är det bra om du föredrar ordning och reda framför kaos. Du är bra på att prioritera och har lätt för att snabbt skifta fokus när det krävs. Helt enkelt handlar det om att kunna ha målet i åtanke snarare än vägen dit.


Vi ser att du har minst ett par års erfarenhet av att hantera dokumentation. De flesta av våra konsulter är i grunden teknikinformatörer eller ingenjörer, och har jobbat i rollerna som: Delprojektledare inom dokumentation, Configuration manager, Dokumentationsledare, Document Controller, men du är välkommen att utmana oss!


Det vi vill se är att du har erfarenhet av produktinformation från tillverkningsindustrin, energisektorn, fordons- eller försvarsindustrin samt att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Det är meriterande om du har:



• jobbat med PDM eller PLM-program, exempelvis IFS eller Teamcenter,
• arbetet med program som Confluence, Jira och Excel,


Etteplan växer och vi vill ha olika typer av individer och kompetenser i teamet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som vill utvecklas.


Vad får du?

Tröttnar du ofta på ditt arbete? Vill du ha möjligheten att testa på nya saker utifrån dina önskemål och ambitioner?


Hos oss har du nämligen möjlighet att testa olika typer av uppdrag utifrån det du vill göra och i den riktning du vill utvecklas i din karriär. Hos oss är utveckling en naturlig del av arbetet. Möjligheterna är oändliga. Vi är ett trevligt gäng där vi delar erfarenheter och kompetenser med varandra för att kunna bli ett så attraktivt val som möjligt för våra kunder.


Du blir placerad på vårt kontor alternativt hos kund och det finns oftast möjlighet att arbeta hemifrån någon dag i veckan. Etteplan erbjuder alla sina anställda ett generöst friskvårdsbidrag och vi har ett omfattande förmånspaket som hela tiden förbättras.


Läs mer om hur det är att jobba på Etteplan och träffa dina framtida kollegor här: https://www.etteplan.com/sv/karriar/traffa-dina-kollegor


 


Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Projektledare/rörkonstruktör till Karlstad

Läs mer Jul 3
Om företaget
Har du jobbat med rörkonstruktion och projektledning? I så fall kanske du kan söka detta jobb med placering centralt i Karlstad! Företaget har 30 års erfarenhet inom projektering och omlokalisering av i första hand större processindustrier, så som pappersbruk och liknande över hela världen. Det handlar om att begagnad utrustning demonteras, flyttas och återuppbyggs nån annanstans. Processen omfattar förutom projektledning en hel del uppmätning och nykonstruktion av utslitna delar. Företaget har byggt upp ett stort kunnande och är mycket eftertraktade.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som projektledare/rörkonstruktör har du teamledaransvar för en grupp ingenjörer som jobbar med stora och globala maskinprojekt. Större delen av arbetet utförs på företagets fina och centralt belägna kontor i Karlstad, men resor i Sverige och resten av världen kan komma att ingå. Du kommer att ha interna och externa kontakter samt ansvarar för upphandling i samband med dina projekt. Uppdragsgivarna finns inom olika processindustrier, främst inom massa och papper och mycket av ditt arbete går ut på rör- och anläggningskonstruktion.

Konstruktionsdelen görs i AutoCAD Plant 3D, där du är med och tar fram layouter, isometrier, materialspecifikationer och kalkyler. Teamledaransvaret går ut på att stötta och projektleda företagets mer juniora konstruktörer. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med placering i Karlstad med start omgående eller enligt överenskommelse.

Din profil
Rollen kräver att du är självständig inom rörkonstruktion, projektering och projektledning. Som person är du initiativtagande, positiv och lösningsfokuserad. Eftersom den här rollen är formbar, är det viktigt att du trivs i att självständigt driva ditt arbete framåt och att du kan starta även innan du har alla fakta och detaljer på bordet. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av att jobba med projektledning inom pappers- eller processindustrin. Projekten du jobbar i kräver ofta att du har någon form av grundstruktur men du ska ändå ha utrymme till flexibilitet i din problemlösning.
• Teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet
• Erfarenhet av AutoCAD Plant 3D, eller andra likvärdiga 3D-program
• Svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort

Om Industrisupport
Det här är en direktrekrytering, vilket innebär att du från första dagen får en anställning hos kundföretaget. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag.

Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar inom olika yrkesområden. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!

Ansök nu

Projektledare/rörkonstruktör till Karlstad

Läs mer Jun 2
Om företaget
Har du jobbat med rörkonstruktion och projektledning? I så fall kanske du kan söka detta jobb med placering centralt i Karlstad! Företaget har 30 års erfarenhet inom projektering och omlokalisering av i första hand större processindustrier, så som pappersbruk och liknande över hela världen. Det handlar om att begagnad utrustning demonteras, flyttas och återuppbyggs nån annanstans. Processen omfattar förutom projektledning en hel del uppmätning och nykonstruktion av utslitna delar. Företaget har byggt upp ett stort kunnande och är mycket eftertraktade.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som projektledare/rörkonstruktör har du teamledaransvar för en grupp ingenjörer som jobbar med stora och globala maskinprojekt. Större delen av arbetet utförs på företagets fina och centralt belägna kontor i Karlstad, men resor i Sverige och resten av världen kan komma att ingå. Du kommer att ha interna och externa kontakter samt ansvarar för upphandling i samband med dina projekt. Uppdragsgivarna finns inom olika processindustrier, främst inom massa och papper och mycket av ditt arbete går ut på rör- och anläggningskonstruktion.

Konstruktionsdelen görs i AutoCAD Plant 3D, där du är med och tar fram layouter, isometrier, materialspecifikationer och kalkyler. Teamledaransvaret går ut på att stötta och projektleda företagets mer juniora konstruktörer. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med placering i Karlstad med start omgående eller enligt överenskommelse.

Din profil
Rollen kräver att du är självständig inom rörkonstruktion, projektering och projektledning. Som person är du initiativtagande, positiv och lösningsfokuserad. Eftersom den här rollen är formbar, är det viktigt att du trivs i att självständigt driva ditt arbete framåt och att du kan starta även innan du har alla fakta och detaljer på bordet. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av att jobba med projektledning inom pappers- eller processindustrin. Projekten du jobbar i kräver ofta att du har någon form av grundstruktur men du ska ändå ha utrymme till flexibilitet i din problemlösning.
• Teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet
• Erfarenhet av AutoCAD Plant 3D, eller andra likvärdiga 3D-program
• Svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort

Om Industrisupport
Det här är en direktrekrytering, vilket innebär att du från första dagen får en anställning hos kundföretaget. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag.

Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar inom olika yrkesområden. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Sigma Service AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Sigma Service AB .

Vikarierande ekonomiansvarig

Redovisningsekonom
Läs mer Okt 2
Är du en ansvarstagande person med intresse för detaljer?
Vi på Sigma Engineering AB och Sigma Service AB söker nu en vikarierande ekonomiansvarig som har erfarenhet av att jobba självständigt med löneadministration, redovisning och ekonomistyrning.
Uppdraget är till att börja med 6 månader, men med möjlighet till förlängning, med start omgående.
Din framtida utmaning:
Du kommer bli en nyckelperson för verksamheten och bära ansvar för företagets övergripande ekonomi och redovisning. Till din hjälp har du en grupp drivna och engagerade kollegor som alla har sina egna ansvarsområden. De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer bestå av:
- Löpande redovisning
- Myndighetsrapportering
- Månads- och årsbokslut
- Löneadministration för bolagets anställda
- Budgetering
- Ekonomisk uppföljning och analys
Du kommer rapportera direkt till VD med arbetsplats på kontoret på Gräsdalen i Karlstad. För att lyckas i rollen har du:
- Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration, gärna inom mindre företag
- Eftergymnasial ekonomisk utbildning, eller erfarenhet som bedöms likvärdig
- Goda kunskaper i MS Office
- Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, både tal och skrift
Som person är det viktigt att du är noggrann och strukturerad, samtidigt som du är nyfiken och kan lösa problem på egen hand. Du bör därmed ha lätt för att lära dig, vilja utvecklas och ta dig an nya utmaningar. Meriterande om du även:
- Har erfarenhet av Visma.net
- Arbetat med projektredovisning
På Sigma kommer du ha många kontaktytor och vara med i hela bolagets verksamhetsstyrning. Du får därmed ett givande och varierande arbete där din prestation och ditt bidrag blir väl synligt och uppskattat.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan senast 15 oktober! För mer information om tjänsten, kontakta VD Andreas Littorin via e-post andreas@sigma-mecer.com eller på telefon +46 70 422 85 50.

Ansök nu

Fälttekniker

Installationstekniker
Läs mer Mar 14
Sigma är världsledande inom återvinning av alkaliska och sura etsvätskor vid tillverkning av mönsterkort. Vi utvecklar, bygger, säljer och underhåller system inom vätskeextraktion med tillhörande kopparåtervinning vid mönsterkortstillverkning
Är du en ansvarstagande person med starkt teknikintresse och gillar att få saker utförda?
Vi på Sigma Engineering AB expanderar och söker nu en Fälttekniker som har erfarenhet att jobba självständigt med mekaniska installationer ute hos kund från exempelvis processindustrin.
Vi har förmånen att driftsätta och utföra service på anläggningar utanför Sverige c:a 100 – 150 dagar per år vilket innebär regelbundet resande. En del av våra kunder finns i Indien, Tunisien, Polen, Slovenien, Tyskland, USA, Österrike, mm.
Din framtida utmaning:
Du kommer att ingå i ett team som delar på olika ansvarsområden vid installation, uppstart och service av våra maskiner. Du kommer delvis arbeta på plats hos kund, samt på vårt huvudkontor i Karlstad med verkstad för projektförberedelser, eftermarknadstillverkning och utveckling.
Hos kund kommer du att både arbeta självständigt på egen hand, såväl som att arbetsleda lokala entreprenörer, för att positionera, montera och ansluta maskinen mekaniskt och elektriskt till kundens anslutningspunkter.
I Karlstad kommer du att arbeta med kundsupport för våra driftsatta anläggningar, samt utveckling av underhållsplaner och processmanualer. Du kommer också att medverka vid fastighetsskötsel, utvecklingsarbete, komponenttillverkning och kemikalieberedning.
Den du är idag:
För att lyckas i rollen har du en erfarenhet av praktiskt fältarbete och förmåga att ta ett stort eget ansvar. En förutsättning är att du är beredd att resa och kan utföra fältuppdrag på egen hand.
Du bör ha ett brett teknikintresse, vara lösningsorienterad och tycka om varierat och flexibelt arbete med kunden i fokus. Du känner dig trygg med att läsa och förstå både mekaniska och elektriska ritningar.
Du innehar B-Körkort och behärskar engelska i både tal och skrift. Meriterande om du talar tyska, har erfarenhet av automation, eller innehar truckkörkort.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Välkommen med din ansökan senast 9 april! För mer information om tjänsten, kontakta VD Andreas Littorin via e-post andreas@sigma-mecer.com

Ansök nu