Karlstad: Nordic takvård expanderar och söker säljare i världsklass

Hitta ansökningsinfo om jobbet Nordic takvård expanderar och söker säljare i världsklass i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2020-12-21 // Varaktighet: Heltid

Är du en vinnarskalle som älskar att stå i centrum? Brinner du för utveckling och karriärmöjligheter? Vill du kunna påverka din lön? Eller är du helt enkelt bara ute efter en ny utmaning?


Välkommen att skicka in din ansökan till oss!


Vi söker nu dig som vill stå inför en utmaning där du får lära dig och utvecklas inom försäljning och kundbemötande. Självklart erbjuds du även utbildning och upplärning, vi satsar på dig och din utvecklingspotential.


Dina arbetsuppgifter
Din roll som takvårdssäljare hos oss innebär att du tillsammans med ditt team tar kontakten med nya kunder runt om i ditt distrikt. Du kommer ansvara för att boka och genomföra kundbesök där du gör takinspektioner och tillsammans med kunden går igenom våra tjänster och produkter samt deras specifika behov och intressen. Du är med och bidrar till att familjer får ett tryggare och säkrare tak!


Personliga egenskaper
I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt engagemang. Detta tillsammans med coachningen du får dagligen av din närmsta chef är de viktigaste förutsättningarna för att lyckas som säljare på Nordic Takvård AB. För att passa in i vårt team väntas du vara en pålitlig lagspelare. Vi vill gärna ge dig möjligheten att arbeta under frihet med stort eget ansvar. Är detta något du har erfarenhet av sedan tidigare ser vi givetvis det som meriterande.


Kvalifikationer
Du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift
Du har någon form av erfarenhet av direktförsäljning till privatmarknaden.
Du behärskar Office programmen.



Vad kan Nordic Takvård AB erbjuda dig?


Hos oss på Nordic Takvård AB finns stora utvecklings- och karriärmöjligheter. I anställningen ingår det att du får gå vår sälj- & produktutbildning. Därefter kommer du tillsammans din chef och kollegor gemensamt arbeta för att du ska utvecklas och växa in i din roll som takvårdssäljare. Vi står för utbildning, arbetstelefon, arbetsdator, samt arbetskläder.


Vid eventuell anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att efterfrågas.


Ansökan


Skicka din ansökan tillsammans med personligt brev och CV till: jobbansokan@nordictakvard.se


Har du några som helst frågor så är du varmt välkommen att kontakta oss.




Anställningsstart från 2021-02-01
Sista ansökningsdag: 2021-01-15


Provanställning 6 månader
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Account manager

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Account manager.

Area Sales Manager -Tamtron

Läs mer Apr 26
Är du redo för en spännande utmaning inom försäljning och tekniska lösningar? Tamtron söker nu en engagerad och målinriktad Area Sales Manager till region mitt.Ta chansen att bli en del av ett företag med stark tillväxtpotential och innovativa lösningar.Om dig
Vi söker en dynamisk säljare med erfarenhet av teknisk försäljning, gärna inom återvinning, industri, logistik eller entreprenad. Som en idealisk kandidat har du ett stort eget driv och en passion för att utforska nya områden. Du är van vid att självständigt ansvara för din försäljningsprocess och har tidigare uppnått goda resultat.
Erfarenhet från arbete med upphandlingar är särskilt meriterande. Vi värdesätter din kreativitet i att identifiera nya affärsmöjligheter och din förmåga att bygga förtroende samt underhålla långsiktiga relationer med kunder. Flytande kunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Tjänsten innebär frekventa resor, så ett giltigt B-körkort är nödvändigt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess.
Om tjänsten
Du kommer ha en central funktion i utvecklingen av Tamtrons verksamhet i Mellansverigeoch vara en viktig deli försäljningsteamet. Tillsammans med försäljningsorganisationen kommer du att arbeta mot att uppnå Tamtrons övergripande försäljningsmål.
Du kommer att hantera hela Tamtrons produktsortiment, som bland annat inkluderar fordonsmonterade våglösningar och markförlagdafordonsvågar med molntjänster kopplade till dessa produkter. I ditt arbete kommer du att vara involverad i hela försäljningsprocessen, från första kontakt till offert, avtalsförhandling och leverans.
Din och Tamtrons framgång bygger på samarbete i hela organisationen. I din roll kommer du att få omfattande stöd från både support- och teknikavdelningen för att du ska ha de bästa förutsättningarna att lyckas i tjänsten. Du utgår från hemmakontor och placeringsort är inte begränsad till en specifik plats så länge har din utgångspunkt är någonstans mellan Stockholm och Karlstad.
Om Företaget
Tamtron är ett ledande företag inom avancerade, noggranna och innovativa vågningslösningar samt moderna molnbaserade informationssystem, anpassade för flera olika industribranscher. Företaget har ett av de största produktutbuden på marknaden och är känt för sina pålitliga, exakta och robusta vågar. Tamtrons fokus ligger på kundservice och teknisk kompetens, med ett mål att förenkla och effektivisera sina kunders arbete inom områden såsom jordtransport, återvinning, skogsbruk, hamnarbete, logistik och process- samt tillverkningsindustri.
Tamtrons produkter kännetecknas av hög kvalitet och användarvänlighet. De erbjuder en rad olika vägningslösningar, som fordonsvågar, kranvågar och vågar för gaffeltruckar, alla kända för sin pålitlighet och noggrannhet. Företagets produkter används globalt inom många olika industrier och har ISO 9001:2015 kvalitetscertifiering.
Tamtronkoncernen omsätter 54 miljoner euro och har ca 300 anställda. Huvudkontoret är beläget i Finland, med dotterbolag i bland annat Sverige, Polen, Tyskland, Tjeckien, Slovakien, Danmark och Norge. Företaget är också representerat i över 50 länder genom auktoriserade distributörer.Om Processen
Om du har några frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Johan Cederholm, 072 216 04 51, johan.cederholm@linck.se.
Tjänsten är en tillsvidareanställning och placeringsort är i Mellansverige. Sista ansökningsdag är 20 maj.
Välkommen med din ansökan.

Ansök nu

Account Manager

Läs mer Mar 18
Account Manager / Säljare till Jönköping / Karlstad / Trollhättan
Om tjänsten
I din roll som Account Manager / säljare kommer arbeta med hela säljprocessen tillsammans med dina erfarna kollegor i säljteamet. Det innebär att du bokar och genomför möten, föreslår produkter, lösningar och följer upp. Vi vill hjälpa våra kunder till bästa möjliga lösning där du blir experten mot våra kunder.
Du kommer ha 100% säljfokus där du besöker dina kunder inom distriktet. Du kommer framför allt arbeta med att skapa nya kundrelationer.
Din profil
Erfarenhet av försäljning
Körkort
Svenska i tal och skrift
Goda kundskaper i Officepaketet

Som person är du orädd, social och vill arbeta nära dina kunder. Du har ett högt eget driv och tycker om att göra affärer. Du trivs med att jobba mot uppsatta mål och vet hur du ska göra för att nå dem. Vi jobbar i ett tight säljteam med mycket erfarenhetsutbyte, vårt motto är att ”Vi gör det tillsammans”.
Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.


"Vi arbetar med försäljning, service och support av Canons breda program av IT-produkter inom dokumenthantering. Samtliga affärsområden syftar till att skapa effektiva informationsflöden hos våra kunder, så att de kan lägga tid på sin kärnverksamhet.
Idag är vi cirka 30 medarbetare i organisationen varutav 15 jobbar med sälj. Vi finns i orterna Trollhättan, Karlstad, Lidköping och Jönköping. Kedjan Canon Business Center finns på 26 platser runt om i landet och är marknadsledande inom våra viktigaste produktområden"
- Ludvig Westman, försäljningschef Canon Business Center Väst
Läs mer om vad Ludvig har att säga om tjänsten och företaget på https://career.masterhelp.se/canon/lidköping


Vi erbjuder
Dig en fantastisk möjlighet till personlig utveckling och möjligheten att få arbeta med andra framgångsrika affärsmän/affärskvinnor i ett marknadsledande bolag. Medarbetarna är grunden för vår framgång och utveckling - därför är vårt viktigaste mål entusiastiska medarbetare. Canon erbjuder en av branschens bästa affärsskolor (Canon Business School) där du finner: säljutbildning, produktutbildning och finansieringsutbildning. Allt planeras utefter dina önskemål, arbetsuppgifter och utveckling.
Vad vi ger
Hos Canon får du det stöd och den uppmuntran du behöver för att växa, från personer som delar din ambition. Vi investerar i din professionella utveckling för att hjälpa dig att lära dig och utvecklas i din roll med oss. Du finner ledare som ger dig frihet att utforska nya saker och ett team där kunskap delas öppet.
Kontakt och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Robin Ring. Du når Robin på 036-3363461.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!
I samband med att du registrerar din ansökan och fyller i dina uppgifter samtycker du till att vi får ta del av dina personuppgifter samt att du läst och accepterat Canon Europas integritetsmeddelande vid rekrytering, https://www.canon.se/terms_and_conditions/recruitment-privacy-notice/.
Kyosei är Canons företagsfilosofi och innebär kort "att leva och arbeta tillsammans för allas bästa". Med filosofin som ledord arbetar vi för att skapa en arbetsplats som återspeglar mångfald och öppenhet. Du kommer att forma framtiden för ett företag som är starkt, ambitiöst och omtyckt, där människor gör bra saker tillsammans.

Ansök nu

Sales Assistant till Academic Work i Karlstad

Läs mer Apr 12
???Är du Business Smart??En del har det. Andra har det inte. Att vara Sales Assistant på Academic Work handlar mycket om att vara business smart. Att kämpa lite mer än alla andra. Att ha ambitionen att alltid komma längre, lyckas lite bättre och aldrig vara helt nöjd. En strävan att alltid utvecklas och utmana sig själv, sätta höga personliga mål och koncentrera sig på att uppnå sina mål. Känner du igen dig??

OM TJÄNSTEN
???Du kommer som?Sales?Assistant bli en viktig spelare i vår säljorganisation för att vi ska kunna fortsätta vår tillväxtresa.?Vi erbjuder dig med rätt utvecklingsfokus, driv och ambition möjligheten att jobba sida vid sida med våra Account Managers! Du kommer tillhöra vår interna?säljorganisation och arbeta med?att bidra till kontorets?utveckling och framgång. Rollen som?Sales?Assistant?innebär att stötta och underlätta för våra Account?Managers i sitt dagliga arbete?med?att söka upp och kontakta företag i behov av våra tjänster inom personaluthyrning och rekrytering.
?Det här är chansen för dig att få inblick i försäljningsaffären och samtidigt få?komma till en arbetsplats som andas vilja, målmedvetenhet och kämpaglöd.?Du kommer med din arbetsinsats att vara en viktig kugge?i vår säljorganisation i att?hitta nya affärsmöjligheter.
?
?Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att arbeta internt på Academic Work? Spana in vårt Instagramkonto och följ med bakom kulisserna på våra 16 kontor över hela Sverige.

?Dina arbetsuppgifter kommer till stor del att styras av din egen utvecklingsbenägenhet vilket på sikt kan innebära mer ansvar, exempelvis att följa med ut på kundmöte med våra Account Managers.
?
?Vid lyckat samarbete efter färdiga studier ser vi att du med fördel och fortsatt intresse tar dig an rollen som Account Manager hos oss på heltid! Du kan läsa mer om rollen här .

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Se till att hitta nya möjligheter till affärer genom att prospektera nya obearbetade kunder.
* Kartlägga nya affärsmöjligheter genom att hitta obearbetade avdelningar hos våra nuvarande kunder.
* Boka möten
* Omvärldsbevakning av kunder
* Övriga arbetsuppgifter som underlättar arbetet för våra Account Managers


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar inom ekonomi, management, försäljning, affärsutveckling eller liknande med minst 1 år kvar av dina studier
- Är obehindrad i svenska och engelska, då båda språk används i arbetet
- Har intresse för försäljning
- Körkort: B

Det är meriterande om du har
- Dokumenterad erfarenhet av god prestation
- Tidigare erfarenhet av försäljning, med fördel B2B

?Som person är du målfokuserad och tar själv initiativ till att hitta nya kontaktvägar och driva resultat. Du är orädd och ihärdig och ger inte upp i första taget. Det är viktigt att du är trygg i dig själv. Du tror på dig själv men är medveten om dina begränsningar, samtidigt som du visar ödmjukhet inför uppgiften och din kompetens. Först då är du öppen för feedback som du kan använda för att utvecklas och bygga långvariga relationer med kollegor inom säljorganisationen


* Självgående
* Nätverkande
* Affärsinriktad
* Resultatinriktad


?Till dig som vill lite mer. Välkommen till oss.?We reward?ambition!

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansvarig rekryterare: Sara Belicke: sara.belicke@academicwork.se

INFORMATION OM FÖRETAGET
?Academic Work är ett bemannings- och rekryteringsföretag som sedan starten 1998 har hjälpt över 130 000 young professionals världen över till jobb. Vi strävar efter att bygga en arbetsplats i absolut världsklass, målet är att ingen medarbetare på Academic Work ska vilja jobba någon annanstans. Vår kultur präglas av våra tre värderingar: Share Energy, Beat Yesterday och Show Heart och vi tror därför på att ha roligt på jobbet, sprida vår energi, nå imponerande resultat och sträva efter att utvecklas.
?
?För tredje året i rad vann vi 2019 kategorin https://www.academicwork.se/kontakt/press#/pressreleases/academic-work-baest-i-branschen-paa-medarbetarengagemang-2855888"> bästa service- och tjänsteföretag i Brilliants
?tävling Powered by People. Academic Work har med andra ord högst medarbetarengagemang av alla företag i branschen! Läs mer om vår https://www.academicwork.se/om-oss/var-kultur"> kultur och de https://www.academicwork.se/om-oss/karriar-hos-oss"> karriärvägar och möjligheter som finns hos oss. Vill du hänga med bakom kulisserna? Följ oss på Instagram!
??

Ansök nu

Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Läs mer Mar 27
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Värmlands län.

I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på.

Vi erbjuder dig:
• Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa.
• En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision.
• Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag.
• Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor.
• Arbeta i en organisation där du har nära till beslut.
• En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential.

Arbetsuppgifter:
• Prospektera och initiera kontakt med nya kunder.
• Driva försäljningsprocessen framåt.
• Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet.
• Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna.
• Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning.
• Dokumentera och

Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil
Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil:
Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”.
Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du:
• Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning.
• Är social, utåtriktad och har hög energi.
• Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget.
• Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten.
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetsplats: Hemifrån.
Arbetstider: Kontorstider, flextider.
Plats: Värmlands län.


Företagspresentation
Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

Ansök nu

Teknisk säljare

Läs mer Dec 6
Om kunden
Tillsammans med vår samarbetspartner rekryterar vi nu en nyckelspelare till deras Karlstadkontor för att stärka upp säljavdelningen. Företaget är en leverantör av IT-infrastrukturlösningar uppsatta i molnet som brinner för att underlätta sina kunders vardag. Om du är en person som gillar teknik, har en vass kommunikationsförmåga och vill arbeta med spännande produkter och tjänster inom IT-branschen, är det här din chans!

Om tjänsten
Som teknisk säljare blir ditt jobb att utöka företagets kundstock med nya kunder. Du kommer att prospektera, boka samt genomföra möten med nya potentiella kunder och på så sätt möjliggöra framtida samarbeten. Ditt ansvar blir att bygga och utveckla kundrelationer och på så sätt bidra till ökad tillväxt. Här får du vara en del av ett team med erfarna säljare där utbyte av idéer och erfarenheter kontinuerligt görs.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har affärer i fokus och som bygger förtroende på ett naturligt sätt. Vi tror att du lyssnar nyfiket för att kunna samla information och genomföra en relevant analys.

Vi tror också att du har erfarenhet av försäljning (kanske är du butikssäljare hos en teknikkedja idag?), och har ett starkt intresse för IT.

Övrigt
Lön: Fast månadslön plus möjlighet till bonus
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid
Placeringsort: Karlstad

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag!

Om oss
Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen.

Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards 2022 och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag (20-49 anställda) och Årets Raket (Rekrytering). Läs mer om utmärkelserna här (https://www.procruitment.se/arets-raket-och-arets-rekryteringsfoeretag).

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Nordic Takvård AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Nordic Takvård AB .

Takvårdare

Målare
Läs mer Jan 25
Vill du arbeta på taket?

Som takvårdare får du utföra taktvätt- och takmålningar, takrengöring- och takbehandlingar, årliga underhåll, mindre takreparationer samt montering av taksäkerhetsprodukter. Det är ett mångsidigt utejobb där arbetsplatsen byts ofta. Som takvårdare har du tillgång till arbetsbil och ansvarar för takunderhållet från börjar till slut. Vi utbildar och stödjer våra nya medarbetare samt ger dem mycket ansvar i arbetet.

Ansök nu

Snickare/takläggare

Träarbetare/Snickare
Läs mer Jan 25
Självgående snickare sökes med minst 5 års erfarenhet av takarbete!

Ansök nu

Vill du bli en av våra nya takvårdare i Värmland?

Tak- och tätskiktsmontör
Läs mer Aug 23
Nordic Takvård är ett företag som specialiserat sig på takunderhåll. Deras kunder är hushåll, bostadsrättsföreningar, samfälligheter, kommuner, landsting och företag.


Om jobbet
Är du inte höjdrädd och vill jobba på tak med ett spännande och varierande arbete hos en trygg arbetsgivare som ser en spännande marknad och framtid framför sig? Då kan detta vara jobbet för dig!
Arbetet medför många varierande arbetsuppgifter, kundens behov är vårt mål.


Personliga egenskaper
Du skall vara nogrann, serviceinriktad och alltid vara beredd att ge det lilla extra. Att du har en hög säkerhetsmedvetenhet i ditt arbete ser vi som en självklarhet eftersom vi prioriterar en säker arbetsmiljö. B-körkort är ett krav.


Vi erbjuder
Alla våra anställda genomgår Nordic Takvårds takvårdsskola som även inkluderar person-
lig fallskyddsutbildning. I Nordic Takvård AB blir du en viktig del i det spännande arbetet att bygga ett vinnande företag. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av de arbeten vi utför. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald.


Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill just du bygga ett hållbart samhälle med oss?


Anställning kommer att ske löpande under ansökningstiden, så vänta inte med att skicka in din ansökan!


Ansökan
Skicka din ansökan tillsammans med personligt brev och CV till: jobbansokan@nordictakvard.se


Har du några som helst frågor så är du varmt välkommen att kontakta oss


Vid eventuell anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att efterfrågas.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Vi växer och söker takvårdare till vårt team

Tak- och tätskiktsmontör
Läs mer Dec 22
Nordic Takvård är ett företag som specialiserat sig på takunderhåll. Deras kunder är hushåll, bostadsrättsföreningar, samfälligheter, kommuner, landsting och företag.


Om jobbet
Är du inte höjdrädd och vill jobba på tak med ett spännande och varierande arbete hos en trygg arbetsgivare som ser en spännande marknad och framtid framför sig? Då kan detta vara jobbet för dig!
Arbetet medför många varierande arbetsuppgifter, kundens behov är vårt mål.


Personliga egenskaper
Du skall vara nogrann, serviceinriktad och alltid vara beredd att ge det lilla extra. Att du har en hög säkerhetsmedvetenhet i ditt arbete ser vi som en självklarhet eftersom vi prioriterar en säker arbetsmiljö. B-körkort är ett krav.


Vi erbjuder
Alla våra anställda genomgår Nordic Takvårds takvårdsskola som även inkluderar person-
lig fallskyddsutbildning. I Nordic Takvård AB blir du en viktig del i det spännande arbetet att bygga ett vinnande företag. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av de arbeten vi utför. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald.


Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill just du bygga ett hållbart samhälle med oss?


Anställning kommer att ske löpande under ansökningstiden, så vänta inte med att skicka in din ansökan!


Ansökan
Skicka din ansökan tillsammans med personligt brev och CV till: jobbansokan@nordictakvard.se


Har du några som helst frågor så är du varmt välkommen att kontakta oss


Vid eventuell anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att efterfrågas.


Anställningsstart från 2021-03-01.
Sista ansökningsdag: 2021-02-28.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Säljare Karlstad

Utesäljare
Läs mer Mar 11
Letar du efter ett arbete med ansvar under frihet i en trivsam arbetsmiljö? Vi söker efter positiva och engagerade säljare för kundrekrytering och aktiv försäljning inom takvårdsbranschen.Alla som har ett tak är potentiella kunder för oss, och dinuppgift är att hitta och erbjuda kunden lösningar för att förlänga takets livslängd och säkerhet. Tidigare erfarenhet av försäljning överlag eller från takbranschen är ett stort plus men inget måste. Din inställning och initiativförmåga till arbetet är desto viktigare!

Vi har produkter och tjänster som verkligen hjälper kunden med sitt tak. Ibland kan det handla om en mindre reparation eller en takbesiktning till att taket behöver underhållsåtgärder som takrengöring eller takmålning. Det kan även handla om att komplettera med säkerhetsprodukter på taket.

Inom Nordic Takvård Abfår du all tänkbar stöd ochutbildning för ditt arbete. Du kommer lära dig mycket inom takunderhåll väldigt snabbt och kunna rekommendera och sälja tjänster främst till villaägare.

Vi förutsätter:

- Aktivt och självständigt förhållningssätt till kundrekrytering och aktiv försäljning. Vi måste gå dit var kunderna finns!
- En vilja att lära sig något nytt och kunna utvecklas i arbetet
- B-körkort. Fördel med egen bil men inget krav
- Bra sociala kunskaper och god svenska i tal och skrift.
- Grundläggande kunskaper inom datateknik

Vi erbjuder:

- En bra utbildning och kontinuerligt stöd i arbetet
- Goda förtjänstmöjligheter och möjlighet att avancera i organisationen
- Möjlighet att arbeta självständigt och påverka dina arbetstider
- Tydlig prissättning och konkurrenskraftiga priser, vilket enklare leder till avtal
- Produkter och tjänster i hög kvalitet som du själv kan lita på
- En anställning på ett stabilt företag.Nordic Takvård Ab är en del av börsnoterade bolaget Nordic Waterproofing GroupAb

Ansök nu