OnePartnerGroup jobb i Karlstad

Hitta lediga jobb hos OnePartnerGroup i Karlstad. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Karlstad.

Ekonom/handläggare till myndighet i Karlstad

Ekonomiassistent
Läs mer Jan 15
Till en myndighet i Karlstad söker vi nu en försäkringshandläggare med ekonomisk profil.Uppdraget förväntas pågå från och med februari 2020till och med 2020-09-30 med möjlighet till eventuell förlängning.
Uppdraget omfattar en sysselsättningsgrad om 100% av en heltidstjänst (40 tim/v).

För att vara aktuell för tjänsten krävs att du kan närvara på intervju somplanerasatt hållas under tiden 28-31 januari.
OBS: Kort ansökningstid så se till att skicka in din ansökan redan idag!

BESKRIVNING:
I rollen somförsäkringshandläggare med ekonomiskt profil innebär ditt uppdrag attadministrera inkommande försäkringsbeställningar, hantera
förlängningar av avtal, ta fram fakturaunderlag, genomföra avstämningar, genomföra mindre ekonomiska utredningar och analyser mm.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
- Administrera inkommande försäkringsbeställningar, förlängningar av avtal, samt annan förekommande skriftlig korrespondens.
- Ta fram fakturaunderlag, göra avstämningar, arbeta med kundregister och kundreskontra och ta fram rapporter.
- Göra uppdateringar av data i verksamhetssystem.
- Göra enklare beräkningar och sammanställningar.
- Arbeta med avstämningar, felsökningar och kontroller.
- Genomföra mindre ekonomiska utredningar, uppföljningar, analyser och redovisningar.
- Arbeta med förenklingar av administrativa rutiner och uppgifter.

KVALIFIKATIONER:
Du som söker är nyutexaminerad högskoleekonom med något års erfarenhet (1-3 års erfarenhet) alternativt ekonom med gymnasieutbildning med 5 års erfarenhet inom efterfrågat kompetensområde. Du som söker ska tidigare ha arbetat med ovanstående arbetsuppgifter eller motsvarande och kunna styrka det genom ditt CV.Du ska också ha mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska.

Personliga egenskaper: positiv och med driv, analytisk med gott ordningssinne, god kommunikativ förmåga både skriftligt och muntligt samt god samarbetsförmåga.

START:Februari 2020

ORT:Karlstad

OMFATTNING:100%

ARBETSTIDER:8-17 med30 minuters lunch.

ANSTÄLLNING:
Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten.

OM OSS:
_OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder._www.onepartnergroup.se [http://www.onepartnergroup.se]

Mer information

Ansök nu

Eventpersonal till Vintergalan i Karlstad sökes!

Samplingspersonal
Läs mer Okt 28
Är du glad, energifylld och framåt som person? Trivs du med att skapa och bidra till en god stämning genom högklassig service? Vill du ingå i ett team som tillsammans ska jobba för att ge gästerna en riktigt bra helhetsupplevelse under evenemang i Löfbergs Arena? Om du har svarat ja på dessa tre frågor kan du absolut vara en utav dom stjärnor vi nu söker till kommande event – Vintergalan den 7 december.

Vi fortsätter stolt vårt arbete tillsammans med Löfbergs Arena och kommer att tillsätta eventpersonal för vinterns roligaste gala – Vintergalan. Vi söker därför nu eventpersonal för specifikt Vintergalan. Arbete vid övriga evenemang kan komma att bli aktuellt.

Om jobbet
Det finns många olika roller man kan arbeta med inom event i arenan, och där varje roll kräver lika mycket fokus och är lika viktiga för att hela kedjan ska fungera. Du kan till exempel arbeta i garderoben där du är en utav de första som gästerna möter, du kan arbeta med servering i någon utav restaurangerna eller barerna eller så kan du arbeta ute på golvet i arenan, i disken eller med dukning.  

Arbetstiden är förlagd på från eftermiddag till sen kväll/stängning. Längd på passet varierar beroende på vilken roll du har.

Vem är du?
Som person lyser det service om dig, du drivs av att arbeta i ett högt tempo och kan hantera många bollar i luften igång samtidigt. Vi ser gärna att du har lite arbetslivserfarenhet och vet vad det innebär att arbeta med service och högt tempo.

Urval kommer att ske löpande så tveka därför inte med att skicka in din ansökan redan idag så vi får lära känna dig mer och veta varför just du ska bli utvald för att ingå i ett grymt team. 


Anställningsform
Din anställning kommer att vara genom en visstidsanställning eller behovsanställning hos oss på OnePartnerGroup där du sedan blir uthyrd för uppdrag till Löfbergs Arena.

Arbetstid
Arbetstiden är förlagd mellan eftermiddag till sen kväll den 7/12. Längd på passet varierar beroende på vilken roll du har.

Lön
Timlön enl. avtal

Ansök nu

Redovisningsekonom till myndighet i Karlstad sökes

Redovisningsekonom
Läs mer Okt 25
Till en myndighet i Karlstad söker vi nu en kvalificerad redovisningsekonom för uppdragsstart 1 december. Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd hos oss på OnePartnerGroup och uthyrd till myndigheten. Uppdraget omfattar 100% och kommer att pågå till 28 februari 2020. 

I rollen som redovisningsekonom på denna myndighet kommer du ha fokus på bokslut och periodiseringar samt kunna hjälpa projektledare med att budgetera vid behov. 

Vi ser att du som söker har bred och god kunskap om just bokslut och har bra känsla för budgetering och har tidigare arbetat inom området. 

Vi söker dig som:
- högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års
arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning
samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom.
- goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
- goda kunskaper i förekommande bokföringssystem (exempelvis Agresso, Raindance m.fl.).



Start: 
1 december - 28 februari 2020

Ort:
Karlstad

Omfattning:
100% 

Arbetstider:  
Dagtid, måndag - fredag 

Anställning: 
Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten.

 

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Ansök nu

Servicetekniker till Sulzer!

Servicetekniker, maskin
Läs mer Okt 11
Sulzer är ett globalt ledande företag inom utveckling och leverans av pumpar, omrörare, luftarutrustning och blåsmaskiner till kunder inom områden som olja, gas, vatten, vattenrening gruvdrift, pappersindustri och liknande. Vi tillhandahåller en utmanande och givande arbetsmiljö där mångfald är värderad som nyckelfaktorn till framgång.

Vi erbjuder en intressant och mångsidig tjänst med goda möjligheter och förutsättningar för vidare utveckling. Vårt huvudkontor ligger i Vadstena och vi har även kontor i Malmö, Göteborg, Norrköping och Stockholm samt service centers i Vadstena, Göteborg, Årsta, Karlstad och Arlöv. Placeringsort för denna roll är Karlstad.

Tjänsten:

Som servicetekniker består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av service, felsökning, reparation och montage av våra egna och andra fabrikat. Arbetet utförs dels i vår egen serviceverkstad men också ute hos våra kunder. Servicecentrets kunder är framförallt inom vatten- och avlopp men även vissa industrier. Du blir en del av ett större serviceteam och samarbetar nära med våra kollegor inom Sulzer. I tjänsten kan resor förekomma, framförallt inom Sverige och ibland med övernattning.

Kvalifikationer:

Du har någon form av teknisk utbildning samt erfarenhet av praktiskt verkstadsarbete.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta som servicetekniker eller motsvarande.
B- körkort är ett grundkrav.

Vem är du?

Som person är du serviceinriktad och praktiskt lagd. Du har ett genuint intresse av teknik och mekanik. Du har grundläggande kunskaper i det engelska språket. Du trivs lika bra med att vara ute hos kund som att utföra arbete i vår egen verkstad. Du är välorganiserad, självgående och har en god analytisk förmåga. Du har lätt för att både arbeta individuellt och i grupp, för att vi tillsammans skall kunna utveckla verksamheten.

Övrig information:


Den här rekryteringsprocessen hanteras av OnePartnerGroup och Sulzers önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till OnePartnerGroup. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom OnePartnerGroup men du kommer anställas direkt hos Sulzer, och börja anställningen genom en provanställning. 

Välkommen med din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. 

Start: 
Omgående, enligt överenskommelse 

Ort:
Karlstad

Omfattning:
100% 

Arbetstider:  
Dagtid, måndag-fredag 

Anställning: 
Provanställning 6 månader tillämpas för att sedan övergå i en tillsvidareanställning.

 

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Ansök nu

Vaktmästare till långt konsultuppdrag sökes!

Kontorsvaktmästare
Läs mer Okt 9
Är du serviceinriktad, positiv och har en naturlig förmåga att ta människor? Då är det dig vi söker. Till en myndighet i Karlstad söker vi nu en Vaktmästare som kan anta ett längre konsultuppdrag med start i november. Uppdraget omfattar 100% och förväntas pågå ett år framåt. Notera den korta ansökningstiden! 

 

Om uppdraget:
Som vaktmästare inom kontorsservice är det viktigt med hög servicenivå och kunna hantera både många olika slags uppgifter och bemöta många olika slags människor på ett bra sätt. Service och bemötande är viktigt inom vårt arbete eftersom vi är ett ansikte utåt till vår verksamhet både inom och utanför myndigheten. Övriga viktiga delar är såklart flexibilitet och samarbete.

Arbetsuppgifter:
Bilhantering (både att hantera administrativt och att praktiskt lämna och hämta bil till verkstad eller besiktning) Korthantering av tillfälliga kort. Enklare teknisk support av mobil och data.
Viss hantering av säkerhet, brand och larm. Viss posthantering (öppning och sortering)
Arbetsplatsservice/vaktmästaruppgifter såsom våningsrundor ärendehantering gällande felanmälningar i kontorslokalerna. Kontakter med fastighetsskötare, leverantörer och internt
beställningar av varor. Bistå vid flytt, möblering och logistik (tunga lyft förekommer)

Krav:
-Avslutat gymnasium eller likvärdig utbildning.
-Minst tre års (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare.
-Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. Med goda kunskaper avses att obehindrat
navigera i MS Office programvara produkter.
-Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift. Med goda kunskaper
avses att obehindrat tala och skriva på svenska och engelska samt tillgodo göra sig information.
-Körkort klass B.
-Grundkunskaper i ärendehanteringssystem.

Profil:
Positiv, serviceinriktad och förmåga att bemöta andra människor
God kommunikativ förmåga
God samarbetsförmåga och har god struktur
Självständig - kan planera och organisera sitt arbete
Skapa goda relationer och trivs i grupp



Start: 
November 

Ort:
Karlstad 

Omfattning:
100% 

Arbetstider:  
Dagtid, måndag-fredag 

Anställning: 
Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten.

 

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Ansök nu

Business Development Manager till OYO vacation homes

Account manager
Läs mer Sep 20
Vi söker nu en Business Development Manager till vår kund OYO Vacation Homes team i Europa.

 

Om OYO Vacation Homes:
OYO Vacation Homes är ett av de ledande semesteruthyrningsföretagen i Europa och vi är aktiva inom alla delar av vår bransch: från fullserviceleverantörer Belvilla och DanCenter till online marknadsplatsen Traum-Ferienwohnungen. Vårt mål är att skapa lycka och oförglömliga minnen för våra gäster, husägare och partners. Vi etablerar oss nu i Europa och letar efter dig som vill vara med på vår resa!  Läs mer om oss via vår hemisda, https://oyovacationhomes.com/

 

Om tjänsten:
Som Business Development Manager kommer du att ansvara för att få in nya partners genom att identifiera nya hus och hemägare som kommer att ingå i OYO-nätverket. I denna roll leder du också nya potentiella partners till branschen och OYO-nätverket. Du ansvarar för all kontakt med nya partners, sköter struktur och förhandling av kontrakt.

Du blir en stor del i arbetet med vårt expansionsprojekt i Europa där du verkar i ett företag med en hög tillväxt-, och en verksamhet styrd av teknologi och digitalisering som förvandlar turismens och semesteruthyrningens era.

 

Business Development Manager ansvar:


• Sök & kartläggning för att identifiera nyckelhem som kan förvärvas för att göra affärer med OYO.
• Träffa husägare och sälja OYO: s vision om att erbjuda bekväma vistelser för många.
• Bygg en gemensam affärsplan med hem och husägare för att få en lönsam affärsrelation.
• Kontrollera och se över avtal med fastighetsägare
• Utveckla och genomföra strategier för kvalitetsuppföljning och förbättringar
• Säkerställa en god lönsamhet genom effektiv bevakning av intäkter och kostnader.
• Samarbeta med de viktigaste intressenterna och genomföra hela säljprocessen från första kontakt till hembesök till avslut och kontrakt med partner till att de finns med på plattformen.
• Lösa eventuella frågpr som uppstår mellan ägare till bostäder och företagets operativa system.
• Ständigt uppdatera dig kring marknadstrender och utveckling inom fastighetsbranschen.



Övrig viktig info kring tjänsten:
I denna tjänst kommer du arbeta hemifrån, du kommer få dator, telefon och allt material du behöver. Du kommer utgå i från Karlstad och ansvar för Värmland och Dalsland som regionen vilket innebär att resor i tjänsten förekommer. All utbildning är givetvis betald och introduktionen kommer att ske i Köpenhamn eller Amsterdam.


Du som söker har:


• 3+ års erfarenhet av försäljning.
• Du har erfarenhet av att strukturera och förhandla om komplexa erbjudanden och lösa affärsproblem.
• Du kan flytande svenska & engelska i både tal och skrift.
• B-körkort & tillgång till egen bil är ett krav.

Personliga egenskaper:


• Som person drivs du av att göra affärer, är säljorienterad och professionell i din yrkesroll. Du vill vara med på resan att etablera OYO som ett teknikdrivet hemnätverk i din region.
• Visar god etik och moral samt har goda analytiska färdigheter
• Du har god social förmåga och är duktig på att bygga relationer med dina partners. Du har förmåga att själv driva dina processer och trivs med att arbeta ensam till största del. Du kommer i denna roll ges mycket frihet under eget ansvar och att själv få planera ditt arbete.

Om oss
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 50 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se

 

Omfattning
Heltid

Start
Omgående eller snarast möjligt enligt överenskommelse.

Arbetstider
Dagtid

Lön
Hög fast grundlön + möjlighet till provision

Anställningsform
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Tjänstgöringsort
Örebro Län 

Ansök nu

Sales Consultant för rekrytering av uthyrningsobjekt i Värmland/Dalsland

Account manager
Läs mer Sep 23
Vi söker nu en Business Development Manager till vår kund Stugsommars team i Europa.

 

Om Stugsommar:
Stugsommar är en del utav OYO Vacation Homes koncernen som är ett av de ledande semesteruthyrningsföretagen i Europa och vi är aktiva inom alla delar av vår bransch: från fullserviceleverantörer Belvilla och DanCenter till online marknadsplatsen Traum-Ferienwohnungen. Vårt mål är att skapa lycka och oförglömliga minnen för våra gäster, husägare och partners. Vi etablerar oss nu i Europa och letar efter dig som vill vara med på vår resa!  Läs mer om oss via vår hemisda www.stugsommar.se  https://oyovacationhomes.com/

 

Om tjänsten:
Som Business Development Manager kommer du att ansvara för att få in nya partners genom att identifiera nya hus och hemägare som kommer att ingå i nätverket hos Stugsommar. I denna roll leder du också nya potentiella partners till branschen och Stugsommar-nätverket. Du ansvarar för all kontakt med nya partners, sköter struktur och förhandling av kontrakt.

Du blir en stor del i arbetet med vårt expansionsprojekt i Europa där du verkar i ett företag med en hög tillväxt-, och en verksamhet styrd av teknologi och digitalisering som förvandlar turismens och semesteruthyrningens era.

 

Business Development Manager ansvar:


• Sök & kartläggning för att identifiera nyckelhem som kan förvärvas för att göra affärer med Stugsommar.
• Träffa husägare och sälja Stugsommars vision om att erbjuda bekväma vistelser för många.
• Bygg en gemensam affärsplan med hem och husägare för att få en lönsam affärsrelation.
• Kontrollera och se över avtal med fastighetsägare
• Utveckla och genomföra strategier för kvalitetsuppföljning och förbättringar
• Säkerställa en god lönsamhet genom effektiv bevakning av intäkter och kostnader.
• Samarbeta med de viktigaste intressenterna och genomföra hela säljprocessen från första kontakt till hembesök till avslut och kontrakt med partner till att de finns med på plattformen.
• Lösa eventuella frågpr som uppstår mellan ägare till bostäder och företagets operativa system.
• Ständigt uppdatera dig kring marknadstrender och utveckling inom fastighetsbranschen.



Övrig viktig info kring tjänsten:
I denna tjänst kommer du arbeta hemifrån, du kommer få dator, telefon och allt material du behöver. Du kommer ansvara för regionen Värmland och Dalsland vilket innebär att resor i tjänsten förekommer. All utbildning är givetvis betald och introduktionen kommer att ske i Köpenhamn eller Amsterdam.


Du som söker har:


• 3+ års erfarenhet av försäljning.
• Du har erfarenhet av att strukturera och förhandla om komplexa erbjudanden och lösa affärsproblem.
• Du kan flytande svenska & engelska i både tal och skrift.
• B-körkort & tillgång till egen bil är ett krav.

Personliga egenskaper:


• Som person drivs du av att göra affärer, är säljorienterad och professionell i din yrkesroll. Du vill vara med på resan att etablera Stugsommar som ett teknikdrivet hemnätverk i din region.
• Visar god etik och moral samt har goda analytiska färdigheter
• Du har god social förmåga och är duktig på att bygga relationer med dina partners. Du har förmåga att själv driva dina processer och trivs med att arbeta ensam till största del. Du kommer i denna roll ges mycket frihet under eget ansvar och att själv få planera ditt arbete.

Om oss
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 50 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se

 

Omfattning
Heltid

Start
Omgående eller snarast möjligt enligt överenskommelse.

Arbetstider
Dagtid

Lön
Hög fast grundlön + möjlighet till provision

Anställningsform
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Tjänstgöringsort
Värmland/Dalsland

Ansök nu

Kommunikatör/Webbredaktör till Myndighet i Karlstad

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Sep 26
Vi söker nu en kommunikatör/Webbredaktör för uppdrag omgående på en myndighet i Karlstad. Uppdraget är på 100% och förväntas pågå i ca 3 månader och ska starta så fort som möjligt. Notera det korta ansökningstiden, skicka därför inte din ansökan idag redan. 

Din roll som Kommunikatör/webbredaktör 

Huvudsakliga arbetsuppgifter:


• Du kommer att ingå i det team som förvaltar våra digitala kanaler. I ditt arbete ingår innehållsproduktion och övriga webbredaktörsuppgifter för myndighetens befintliga webbplatser och sociala medier.

Kommer även att delta i:


• Arbetet kan även innebära deltagande i utveckling av webbplatser samt i övrigt förekommande arbetsuppgifter på enheten.

Övrigt:

Du kommer tillhöra kommunikationsenheten. Idag består enheten av ca 15 medarbetare som bland annat arbetar med mediekontakter, andra utåtriktade insatser, innehåll och utveckling av vår vägledning och våra digitala kanaler. Enheten är också ett viktigt kommunikativt stöd till hela myndighetens arbete för att nå uppsatta mål.

 

Vem söker vi?

-Du har Högskoleutbildning inom kommunikationsområdet
-Du har erfarenhet av arbete som webbredaktör med förmåga att planera, producera och publicera innehåll anpassat för olika målgrupper och användarperspektiv.
-Vana av att arbeta med CMS-system
-Erfarenhet av myndighetsarbete
-Van och stilsäker skribent



Meriterande är erfarenhet av:

-Erfarenhet av arbete med samhällsinformation
-Erfarenhet av arbete i publiceringsverktyget EPiServer

Personligt:
-ansvarstagande, effektiv och noggrann
-uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
-van vid, och duktig på, att med uppdraget i fokus, snabbt prioritera och jobba mot korta deadlines
-god samarbetsförmåga



Omfattning
Heltid

Start
Omgående eller enligt överenskommelse.

Arbetstider
Dagtid, Mån-fre

Lön
Fast lön

Anställningsform
Visstidsantsällning 

Tjänstgöringsort
Karlstad

Om oss
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 50 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se

 

Ansök nu

Myndighet i Karlstad söker kommunikatör för uppdrag omgående!

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Sep 26
Till en myndighet i Karlstad söker vi en kommunikatör som är trygg i att driva egna processer och har ett gott öga till jämnstäldhet, barns rättigheter och integration. Uppdraget är på 100% och har start omgående och kommer att pågå i 3 månader. 

Uppdraget handlar dels om rena kommunikationsinsatser, som att ta fram informationsmaterial och layout, men även att vara processdelaktig i ett utav myndighetens projekt. Samt att fånga upp och sammanfatta mötesdiskussioner för att att sedan strukturera det i ett tydligt format/forum.

 
Vem söker vi? 
Du har utbidlning inom kommunikation eller motsvarande på minst högskolenivå. 
Du har tidigare erfarenhet från arbete som kommunikatör och i att driva processer i projekt. 
Du har goda kunskaper i att kunna uttrycka dig väl i tal och skrift och hanterar svenska och engelska väl. 

Som person är du trygg och öppen, du är van att driva en del processer själv och ser jämndstäldhet, barns rättigheter och integration som viktiga ämnen.

Omfattning
Heltid

Start
Omgående 

Arbetstider
Dagtid, Mån-fre

Lön
Fast lön

Anställningsform
Visstidsantsällning 

Tjänstgöringsort
Karlstad

Om oss
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 50 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se

Ansök nu

Handläggare till myndighet i Karlstad sökes!

Administrativ assistent
Läs mer Sep 6
Till en statlig myndighet i Karlstad söker vi nu en Handläggare inom området miljö/energi och klimat. Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd hos oss på OnePartnerGroup och uthyrd till myndigheten. Uppdraget omfattar 100% och ska starta omgående och förväntas pågå i tre månader. Notera den korta ansökningstiden, skicka därför in din ansökan redan idag. urval sker löpande.  


Arbetsbeskrivning: 
Du kommer att tillhöra enheten för samhällsbyggnad och konkret arbeta med handläggningar om ansökningar inom miljö/energi och klimat. Du kommer utvärdera hur beviljade projekt gått utifrån inskickade lägesbeskrivningar. Vidare ingår stöd i arbete för samordning och stöd för lägesbeskrivningar/årsredovisning, samordna olika typer av material i de EU-projekt som enheten är delaktiga i. Samt vara ett administrativt stöd i samband med en pågående upphandling. Du kommer att ha ordinarie handläggare vid din sida till hjälp och stöttning. 


Din profil:
vi söker dig som är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Du har lätt för att sätta dig in och förstå helhetsbilden av organisationen och enheten. Du har goda kunskaper i MS Office och har tidigare arbetat i olika system och med handläggning. Du har som minst avslutad och godkänd gymnasieutbildning och vi ser det meriterande om du har högskoleutbildning eller motsvarande inom området. 

Start: 
Omgående 

Ort:
Karlstad 

Omfattning:
100% 

Arbetstider:  
Dagtid, måndag-fredag 

Anställning: 
Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten.

 

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Ansök nu

Truckförare för extrajobb till välkänt företag i Karlstad

Truckförare
Läs mer Aug 20
Vi söker nu vassa truckförare för extrajobb på lager hos en av våra stora kunder i Karlstad. Du som söker skall ha annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller annat arbete om minst 50%.

Beskrivning:
Du kommer arbeta i en trevlig arbetsmiljö och köra framförallt ledstapelstruck men även andra typer av truckar kan bli aktuellt. Tjänsten innebär att ta hand om ingående samt utgående gods och även placera godset inne på lagret.

För att bli aktuell för detta jobb behöver du kunna ha hög flexibilitet och ha förutsättningar att vara tillgänglig med relativt kort varsel. Du som söker har ambitionen att arbeta så mycket som möjligt utöver din andra sysselsättning. Processen pågår löpande så vänta inte med att skicka in ditt cv redan idag.

Arbetspassen kommer vara förlagda ungefär enligt dessa skift nedan:
Skift 1: 15.30-19.30
Skift 2: 00.30-07.00

Kvalifikationer:
Du som söker tjänsten bör gilla att jobba fysiskt, behärska svenska språket i tal och skrift samt ha hög arbetsmoral. Du har tidigare arbetat på lager och har erfarenhet av att köra truck.

Anställningsform:
behovsanställning

Sysselsättningsgrad:
Deltid

Arbetstid och lön:
varierande tider/Fast lön

Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag.

Om oss
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 50 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se

Ansök nu

C - chaufför heltid på sommaruppdrag

Distributionsförare
Läs mer Apr 30
Beskrivning:
Nu söker vi chaufförer som ska arbeta med distribution och inhämtning av pall/paket och brev. Uppdragen är på heltid och kommer påbörjas inom kort.

Arbetsdagarna innebär att kommer följa ett schema, men nya uppdrag kan även inkomma under dagen vilket gör att du behöver vara flexibel, stresstålig och tycka om att arbeta i högt tempo! Givetvis är det även en fördel om du känner dig trygg bakom ratten av en lastbil och om du är van vid fysiskt arbetet, då tjänsten innehåller en del tunga lyft.

Kvalifikationer:
Det är ett krav att du har körkort med rätt behörighet, YKB och förarkort. I tjänsten kommer du dagligen möta kunder så det är viktigt att du är kvalitetsmedveten och behärskar det svenska språket i tal och skrift för att kunna kommunicera med kunderna. Du ska också ha en utbildning på minst gymnasienivå.

Vi söker dig som har en positiv attityd, är duktig på att bemöta olika typer av människor och är engagerad i ditt jobb. 

Anställningsform:
Visstid

Sysselsättningsgrad:
Heltid

Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön

Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag.

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Ansök nu

Terminalarbetare deltid till välkänt företag

Terminalarbetare
Läs mer Apr 11
Vi söker nu vassa truckförare för extrajobb på lager hos en av våra stora kunder i Karlstad. Du som söker skall ha annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller annat arbete om minst 50%.

Beskrivning:
Du kommer arbeta i en trevlig arbetsmiljö och köra framförallt ledstapelstruck men även andra typer av truckar kan bli aktuellt. Tjänsten innebär att ta hand om ingående samt utgående gods och även placera godset inne på lagret.

För att bli aktuell för detta jobb behöver du kunna ha hög flexibilitet och ha förutsättningar att vara tillgänglig med relativt kort varsel. Du som söker har ambitionen att arbeta så mycket som möjligt utöver din andra sysselsättning. Processen pågår löpande så vänta inte med att skicka in ditt cv redan idag.

Arbetspassen kommer vara förlagda enligt nedan:

00.30-07.00

15.30-19.30

Kvalifikationer:
Du som söker tjänsten bör gilla att jobba fysiskt, behärska svenska språket i tal och skrift samt ha hög arbetsmoral. Du har tidigare arbetat på lager och har erfarenhet av att köra truck.

Anställningsform:
behovsanställning

Sysselsättningsgrad:
Deltid

Arbetstid och lön:
varierande tider/Fast lön

Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag.

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Ansök nu

Administratör för uppdrag på myndighet sökes

Administrativ assistent
Läs mer Apr 23
Till en myndighet i Karlstad söker vi nu en administratör till den administrativa funktionen med start i juni. Uppdraget är ett konsultuppdrag som kommer att pågå till slutet av augusti. Observera den korta ansökningstiden!

Du kommer att ta ansvar för att administrativa funktioner fungerar avseende registrering av ärenden, posthantering, skanning, hantering av leverantörsfakturor och utbetalningsunderlag, inköp arkivering mm.

Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av liknande uppgifter. Du har stor datavana och kunskap i Windows program. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Som person har du ett gott ordningssinne och intresse för administrativt arbete, samt god samarbetsförmåga och är serviceinriktad.

Start: 
Juni, enligt överenskommelse

Ort:
Karlstad

Omfattning:
75%-100% 

Arbetstider:  
Dagtid, måndag-fredag 

Anställning: 
Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten.

 

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Ansök nu

C - chaufförer Heltid

Distributionsförare
Läs mer Mar 26
Beskrivning:
Nu söker vi chaufförer som ska arbeta med distribution och inhämtning av pall/paket och brev. Uppdragen är på heltid och kommer påbörjas inom kort.

Arbetsdagarna innebär att kommer följa ett schema, men nya uppdrag kan även inkomma under dagen vilket gör att du behöver vara flexibel, stresstålig och tycka om att arbeta i högt tempo! Givetvis är det även en fördel om du känner dig trygg bakom ratten av en lastbil och om du är van vid fysiskt arbetet, då tjänsten innehåller en del tunga lyft.

Kvalifikationer:
Det är ett krav att du har körkort med rätt behörighet, YKB och förarkort. I tjänsten kommer du dagligen möta kunder så det är viktigt att du är kvalitetsmedveten och behärskar det svenska språket i tal och skrift för att kunna kommunicera med kunderna. Du ska också ha en utbildning på minst gymnasienivå.

Vi söker dig som har en positiv attityd, är duktig på att bemöta olika typer av människor och är engagerad i ditt jobb. 

Anställningsform:
Visstid

Sysselsättningsgrad:
Heltid

Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön

Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag.

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Ansök nu

Administratör för uppdrag på myndighet sökes

Administrativ assistent
Läs mer Apr 18
Till en myndighet i Karlstad söker vi nu en administratör till den administrativa funktionen med start i början av maj. Uppdraget är ett konsultuppdrag som kommer att pågå till slutet av juli. Observera den korta ansökningstiden!

Du kommer att ta ansvar för att administrativa funktioner fungerar avseende registrering av ärenden, posthantering, skanning, hantering av leverantörsfakturor och utbetalningsunderlag, inköp arkivering mm.

Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av liknande uppgifter. Du har stor datavana och kunskap i Windows program. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Som person har du ett gott ordningssinne och intresse för administrativt arbete, samt god samarbetsförmåga och är serviceinriktad.

Start: 
Omgående efter överenskommelse 

Ort:
Karlstad

Omfattning:
Du kommer från start arbeta ca 75% för att sedan gå över till 100% efter vecka 25

Arbetstider:  
Dagtid, måndag-fredag 

Anställning:  Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten.

 

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Ansök nu