Karlstad: Vaktmästare för sommaruppdrag sökes

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vaktmästare för sommaruppdrag sökes i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2018-04-27 // Varaktighet: Heltid

Kornboden söker nu en vaktmästare för ett sommaruppdrag till en statlig myndighet i Karlstad. Arbetet förväntas pågå under juli och augusti månad och omfattar 100%. Vi söker dig som har erfarenhet från likande uppdrag samt innehar körkortsbehörighet B. 

 

Arbetsbeskrivning: 
- arbete med kontorsservice/internservice.
- samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser.
- hämta och ta emot varor samt paket.
- bistå vid flytt och möblering.
- iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser.
- ansvara för servicen av exempelvis kopieringsmaskiner.
- genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med
fastighetsägaren/fastighetsskötaren.
- kontrollera inpassering och ta emot besökare.

 

Kvalifikationer:
- Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg
- Körkortsbehörighet B 
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter


Personligt:
Som person är du postivi med ett härligt engagemang. Du är strukturerad och noggrann och har ett visst praktiskt handlag. 

 


Anställningsform:
Visstid

 

Sysselsättningsgrad:
Heltid

 

Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön




Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansök redan idag.
Du söker tjänsten via vår hemsida: www.kornboden.se

 

 

Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad och i gelsbygd sedan 1996.
Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Kontorsvaktmästare

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Kontorsvaktmästare.

Vaktmästare till Norrstrandsskolan

Läs mer Nov 15
Beskrivning
Norrstrandsskolan är en av Karlstads största skolor belägen i bostadsområden Norrstrand med närhet till såväl natur och centrum.

Här går ca 515 elever i årskurserna 4-9. Vi är en garantiskola för områdena Herrhagen, Skattkärr och Norrstrand vilket skapar en dynamisk miljö med elever från olika bostadsområden. På skolan har vi dessutom profilerna musik och engelska. Du kan läsa mer om vår skola här: https://karlstad.se/forskola-skola-och-utbildning/grundskola/grundskolor/norrstrandsskolan 

Nu söker vi en vaktmästare som likt oss tror på mottot "tillsammans når vi längre"! 

Arbetsuppgifter
Skolans lokaler förvaltas av annan kommunal förvaltning som också står för en övergripande
underhållsplan och gränsdragningslista. Till skolvaktmästarens uppgifter hör att samverka med
förvaltaren samt att inom ramen för gränsdragningslistan genomföra enklare underhåll och vid behov tillkalla externa entreprenörer.

Arbetsuppgifterna kan variera stort samt planeras och prioriteras utifrån verksamhetens behov i samverkan med skolledning samt pedagogisk personal. Uppgifter som kan förekomma i arbetet är allt från enklare reparationer, avfallshantering, flytt inom fastigheten samt arbete för fysisk säkerhet och tillgänglighet i lokalerna. 



Kvalifikationer
Vi söker dig som har en hög serviceförmåga ihop med ett gott praktiskt kunnande samt är självgående i ditt uppdrag. Du ska ha goda kunskaper om fastighetsskötsel samt förmåga att utföra reparationer inomhus samt utomhus. Det är viktigt att du har förmåga att prioritera i arbetsuppgifter utifrån verksamhetens behov samt har förmåga att arbeta självständigt. Du har en god förmåga att möta både elever, vårdnadshavare samt personal på skolan med ett respektfullt samt inkluderande sätt. 

Om Karlstads kommun

Barn- och ungdomsförvaltningen ansvarar för förskola och skola för cirka 13 200 barn och elever och är kommunens största förvaltning med drygt 2 400 medarbetare. Vi har förskolor, familjedaghem, öppna förskolor, förskoleklasser, grundskolor, grundsärskolor, fritidshem och kulturskola och arbetar även med barn- och elevhälsofrågor. Vi rustar barnen för framtiden.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Vi söker en kvick vaktmästare med B-körkort

Läs mer Feb 2
Har du erfarenhet som vaktmästare och också körkort? Trivs du med varierande arbetsuppgifter där service är i fokus? Då kan du vara den vi söker

Om uppdraget

Vår statliga kund i Karlstad har ett omgående behov av en vaktmästare. Uppdraget förväntas starta omgående och pågår framtill 2023-09-30 med chans till förlängning. För uppdraget krävs det att du genomgår en säkerhetsintervju samt registerkontroll och att detta blir godkänt.

Arbetet sker i huvudsak på kontoret i Karlstad men kan även innebära resor till andra kontor vid närliggande orter.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som vaktmästare hos vår kund kommer du erbjuda service i kontorsmiljö i form av arbetsuppgifter såsom arbetsplatsservice, lokalt teknikstöd, beställningar, hantering av behörigheteskort, tjänstebilshantering och godshantering med lyft. Dessutom kommer du vid behov att genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren. I rollen förekommer även kontakt med leverantörer i ärenden, exempelvis blomskötsel, städtjänster, billeverantörer mm.

Det är viktigt att du har B-körkort då du inom ramen av tjänsten kommer att behöva ta dig runt med bil. För rollen ser vi att du är teamorienterad, strukturerad och serviceminded. Dessutom är det viktigt att du kan prioritera arbetsuppgifter, analysera informationsflöden och att du är ansvarstagande som person.

Dina kvalifikationer

- Avslutad 2- eller 3 årig gymnasieexamen
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare.
- B-körkort
- Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Grundkunskaper i ärendesystem (exempelvis Service Now, Service Manager)
- God kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska


Meriterande

- Tidigare erfarenhet från offentlig sektor


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare Alicia Belila

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 881 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Vi söker en kvick vaktmästare med B-körkort

Läs mer Feb 1
Har du erfarenhet som vaktmästare och också körkort? Trivs du med varierande arbetsuppgifter där service är i fokus? Då kan du vara den vi söker

Om uppdraget

Vår statliga kund i Karlstad har ett omgående behov av en vaktmästare. Uppdraget förväntas starta omgående och pågår framtill 2023-09-30 med chans till förlängning. För uppdraget krävs det att du genomgår en säkerhetsintervju samt registerkontroll och att detta blir godkänt.

Arbetet sker i huvudsak på kontoret i Karlstad men kan även innebära resor till andra kontor vid närliggande orter.

Dina arbetsuppgifter

Rollen som vaktmästare hos vår kund kommer du erbjuda service i kontorsmiljö i form av arbetsuppgifter såsom arbetsplatsservice, lokalt teknikstöd, beställningar, hantering av behörigheteskort, tjänstebilshantering och godshantering med lyft. Dessutom kommer du vid behov att genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren. I rollen förekommer även kontakt med leverantörer i ärenden, exempelvis blomskötsel, städtjänster, billeverantörer mm.

Det är viktigt att du har B-körkort då du inom ramen av tjänsten kommer att behöva ta dig runt med bil. För rollen ser vi att du är teamorienterad, strukturerad och serviceminded. Dessutom är det viktigt att du kan prioritera arbetsuppgifter, analysera informationsflöden och att du är ansvarstagande som person.

Dina kvalifikationer

- Avslutad 2- eller 3 årig gymnasieexamen

- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare.

- B-körkort

- Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Grundkunskaper i ärendesystem (exempelvis Service Now, Service Manager)

- God kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska

Meriterande

- Tidigare erfarenhet från offentlig sektor

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare Alicia Belila

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 881 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Kontorsservicegeneralist till Verksamhetsstöd i Karlstad

Läs mer Maj 29
Varje år fattar Försäkringskassan 24 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan.

Administration, service och support
Som Kontorsservicegeneralist kommer du att ha ett varierande arbete med många olika arbetsuppgifter. I huvudsak innebär arbetet att informera, vägleda, samordna och ansvara för den löpande driften och helheten på kontoret. Du kommer att arbeta med att ge stöd och service via möten, IT-stöd och telefon. I arbetet ansvarar du för fastighetsfrågor som innebär att förvalta hyrda lokaler och arbeta med kontorsmiljön dvs. kontorsmaterial, klimatfrågor, arbetsmiljö, möblering, lokalvård och tillgänglighet. Du ansvarar för administrationen kring behörighetskort och arbetar med inköp, avrop, fakturahantering och säkerhetsfrågor. Vi har ett tjänstepaket där vedertagna arbetsprocesser och rutiner ofta förutsätter snabba leveranser. En viktig del av arbetet innebär att bidra till ständiga förbättringar och utveckling av verksamheten.

Som Kontorsservicegeneralist hanterar du sekretessbelagda uppgifter vilket ställer höga krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har högt säkerhetsmedvetande. Resor i tjänsten och tunga lyft förekommer.

Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar.

Vi söker dig som 


• har slutbetyg från gymnasiet eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
• har god samarbetsförmåga, är serviceorienterad och är bra på att skapa goda relationer
• har ett systematiskt och noggrant arbetssätt samt förmåga att se helheten
• förstår snabbt problem och uppgifter samt löser dessa på ett relevant sätt
• har god förmåga att kommunicera, både muntligt och skriftligt
• har god datorvana och kunskaper i Officepaketet
• har körkort för personbil.

Det är meriterande om du


• har arbetat i ett serviceyrke där du mött kunder i det personliga mötet.
• har erfarenhet av IT support på plats (on site support)
• har erfarenhet av interservice i en stor organisation

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. 

Övrigt
1 tjänst, heltid, tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse. Resor ingår i tjänsten. Försäkringskassan kan komma att göra viss ekonomisk personkontroll innan anställning och en anställning hos oss kan även innebära placering i säkerhetsklass. 

Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs

Kontaktpersoner
Chef: Marcus Grimborg, 010-115 31 07 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Laila Blomquist Eriksson, 010-111 34 57 (för frågor om rekryteringsprocessen). Fackförbundet ST: Mattias Hemgren, 010-111 23 04 och  Saco-S: Helen Dahlberg, 010-111 32 45

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 13 Juni 2023. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan.

Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till BankID kontaktar du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

Ansök nu

Vi söker en servicetjänsteman med B-körkort

Läs mer Feb 6
Har du erfarenhet som vaktmästare och även körkort? Trivs du med varierande arbetsuppgifter där service är i fokus? Då kan du vara den vi söker

Om uppdraget

Vår statliga kund i Karlstad har ett omgående behov av en servicetjänsteman. Uppdraget förväntas starta omgående och pågår framtill 2024-01-31. För uppdraget krävs det att du genomgår en säkerhetsintervju samt registerkontroll och att detta blir godkänt.

Arbetet sker i huvudsak på kontoret i Karlstad men kan även innebära resor till andra kontor vid närliggande orter.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som servicetjänsteman hos vår kund kommer du erbjuda service i kontorsmiljö i form av arbetsuppgifter såsom arbetsplatsservice, lokalt teknikstöd, beställningar, hantering av behörigheteskort, tjänstebilshantering och godshantering med lyft. Dessutom kommer du vid behov att genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren. I rollen förekommer även kontakt med leverantörer i ärenden, exempelvis blomskötsel, städtjänster, billeverantörer mm.

Det är viktigt att du har B-körkort då du inom ramen av tjänsten kommer att behöva ta dig runt med bil. För rollen ser vi att du är teamorienterad, strukturerad och serviceminded. Dessutom är det viktigt att du kan prioritera arbetsuppgifter, analysera informationsflöden och att du är ansvarstagande som person.

Dina kvalifikationer

- Avslutad 2- eller 3 årig gymnasieexamen
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som servicetjänsteman (vaktmästare)
- B-körkort
- Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Grundkunskaper i ärendesystem (exempelvis Service Now, Service Manager)
- God kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska


Meriterande

- Tidigare erfarenhet från offentlig sektor


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare Alicia Belila

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 881 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Kornboden

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Kornboden .

SFI Lärare till RE:SHIFT Karlstad

SFI-lärare
Läs mer Jan 24
Vi är en nyetablerad aktör inom arbetsmarknadstjänster och vuxenutbildning, vi finns just nu i Göteborg och i Karlstad. I Karlstad arrangerar vi SFI-utbildningar på uppdrag av Karlstads kommun. Inom kort kommer vi även erbjuda stöd och matchning för arbetssökande på uppdrag av Arbetsförmedlingen, med start i Karlstad och Göteborg.

 

Vi behöver nu utöka vårat team i Karlstad och söker därför nu en SFI Lärare.

Arbetsuppgifter:
Du kommer som SFI-lärare att undervisa vuxna i svenska för invandrare på studieväg 2 och 3. Vi erbjuder undervisning i olika studieformer, dagkurser, kvällskurser, flexundervisning samt distans med närträffar.



Vem söker vi:
Vi utgår från att du har erfarenhet av SFI- och vuxenutbildning och vi ser gärna att du är behörig.
Vi tror att du som söker har en positiv grundsyn, är flexibel och kreativ samt har ett tydligt intresse för utveckling.

Du kommer till ett glatt och positivt gäng.


Intresserad?
Då är du välkommen med din ansökan innehållandes CV och personligt brev, där du tydligt motiverar vad som driver och lockar dig i ovanstående tjänst. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag så vi får veta mer om vem du är. 

Vid eventuella frågor kontakta:

Markus Hjalmarsson, Områdesansvarig 073-413 08 91 markus.hjalmarsson@reshift.se

Cecilia Nilsson, Samordnare SFI 072-182 54 86 cecilia.nilsson@reshift.se

Ansök nu

Är du vår nästa receptionist?

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 1
Är du vår nästa receptionist? Vi söker till en statlig myndighet i Karlstad en serviceinriktad och flexibel receptionist för ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget kommer till en början att pågå i tre månader med möjlighet till förlängning och omfattar 100%. Du arbetar dagtid, måndag till fredag med viss möjlighet till flex. Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag då ansökningstiden är kort och tillsättning sker löpande.

 

Du kommer att arbeta i receptionen med att ta emot och skriva in besökare. Du hänvisar besökare vidare och ger den infon de kan tänkas behöva. Du kommer att ta svara på samtal genom telefon, växel och mejl. I dina uppgifter har du hand om allmänna ytor runt omkring receptionen, du beställer fika, material och hjälper till med kopiering. Du bokar möten, hjälper till vid konferenser och finns till för andra förekomliga uppgifter.

 

Vi söker dig som har arbetat i reception tidigare och har en hög servicekänsla och flexibilitet. Du har minst avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg och har goda kunskaper i svenska och engelska avseende både tal och skrift. Du har god förmåga att navigera i datorer och MS Office olika program. Det är meriterande om du har erfarenhet av att hantera datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem.
Som person är du trygg med att hantera många uppgifter samtidigt och har ett öga för att avgöra vad som behövs göras. Du trivs i en roll där du är ansiktet utåt och att ge ett gott första intryck.


Anställningsform:
Visstid

Sysselsättningsgrad:
Heltid 40h/v

Arbetstid:
Dagtid - ca 07:30-15:00/16:00

Lön: 
Fast lön

Ansök nu

Junior ekonomiassistent till myndighet i Karlstad!

Ekonomiassistent
Läs mer Jan 7
Vi söker en ekonomiassistent för uppdrag på statlig myndighet i Karlstad. Vi söker dig som har lite erfanhet inom området men är ute efter mer erfarenheter att fylla "ryggsäcken" med. Uppdraget har start så snart som möjligt och kommer att pågå till slutet av mars och möjlighet till förlängning finns. 

 

Avdelningen för ekonomi och planering arbetar med strategiska och operativa planerings- och ekonomifrågor. Verksamheten utgår från de krav och regler som ställs på statliga myndigheter rörande ekonomiska frågor och redovisningar.

En viktig uppgift är att stödja chefer vad gäller planerings- och ekonomifrågor både av långsiktig och av kortsiktig karaktär. Planeringsuppgiften avser främst övergripande nivå. Målet är att utifrån gällande regelverk uppnå rättvisande redovisning, kvalitetssäkra beslutsunderlag och effektiva planering- och ekonomiprocesser.  

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att bli del av ekonomisystem-gruppen. Du kommer att arbeta med leverantörs- och kundfakturor, betalningspåminnelse samt  svara på frågor i myndighetens supportmail m.m. 

Kvalifikationer
För anställningen krävs treårig gymnasieutbildning. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att ha jobbat med likande arbetsuppgifter. En fördel är om arbete har skett inom det statliga området och ekonomisystemet Raindance.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och det är bland annat viktigt att du är ansvarstagande, ett noggrant och strukturerat arbetssätt samt att du kan arbeta både självständigt och i grupp. Det är viktigt att du har ett positivt förhållningssätt, lätt att lära dig nya saker, är flexibel och tycker om att ge god service. 

 

Anställningsform:
Visstid

Sysselsättningsgrad:
Heltid

Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön

Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansök redan idag.
Du söker tjänsten via vår hemsida: www.kornboden.se

 

 

Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad och i glesbygd sedan 1996.
Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!

Ansök nu

Vill du arbeta extra med event i Löfbergs arena?

Samplingspersonal
Läs mer Nov 21
Är du glad, energifylld och framåt som person? Trivs du med att skapa och bidra till en god stämning genom högklassig service? Vill du ingå i ett team som tillsammans ska jobba för att ge gästerna en riktigt bra helhetsupplevelse under evenemang i Löfbergs Arena? Om du har svarat ja på dessa tre frågor kan du absolut vara en utav dom stjärnor vi nu söker till kommande event.

Vi kan nu stolt berätta att vi kommer arbeta tillsammans med Löfbergs Arena och deras olika evenemang i arenan. Därför söker vi nu eventpersonal för olika kommande uppdrag som till exempel konserter, mässor, matcher och mycket mer.

Om jobbet
Det finns många olika roller man kan arbeta med inom eventen, och där varje roll kräver lika mycket fokus och är lika viktiga för att hela kedjan ska fungera. Du kan till exempel arbeta i garderoben där du är en utav de första som gästerna möter,  arbeta med servering i någon utav restaurangerna eller barerna. Du kan arbeta ute på golvet i arenan, i disken eller med dukning.  

Arbetstiden är förlagd på kvällar och helger. Längden på passen varierar beroende på event och vilken roll du har.

Vem är du?
Vi söker dig som i grunden har en annan huvudsaklig sysselsättning men som vill arbeta extra och brinner för service. Du kanske är student och behöver utöka kassan aningen eller så arbetar du heltid men tycker det vore kul att arbeta under evenemang också?

Som person lyser det service om dig, du drivs av att arbeta i ett högt tempo och kan hantera många bollar i luften igång samtidigt. Vi ser gärna att du har lite arbetslivserfarenhet och vet vad det innebär att arbeta med service och högt tempo.

OBS! Notera den korta ansökningstiden, urval kommer att ske löpande så tveka därför inte med att skicka in din ansökan redan idag så vi får lära känna dig mer och veta varför just du ska bli utvald för att ingå i ett grymt team. 

Intervjuer kommer att ske under vecka 46 - tisdag och onsdag. 

Anställningsform
Du kommer att ha en behovsanställning hos oss på OnePartnerGroup/Kornboden -Rekrytering och Bemannig och vid evengemang blir du uthyrd och arbetar på uppdrag hos Löfbergs Arena.

Arbetstid
Arbetstiden är förlagd på kvällar och helger. Längden på passen varierar beroende på event och vilken roll du har.

Lön
Timlön enl. avtal

Ansök nu

Truckförare extrajobb till välkänt företag

Truckförare
Läs mer Nov 30
Vi söker nu vassa truckförare för extrajobb på lager hos en av våra stora kunder i Karlstad. Du som söker skall ha annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller annat arbete om minst 50%.

Beskrivning:
Du kommer arbeta i en trevlig arbetsmiljö och köra framförallt ledstapelstruck men även andra typer av truckar kan bli aktuellt. Tjänsten innebär att ta hand om ingående samt utgående gods och även placera godset inne på lagret.

För att bli aktuell för detta jobb behöver du kunna ha hög flexibilitet och ha förutsättningar att vara tillgänglig med relativt kort varsel. Du som söker har ambitionen att arbeta så mycket som möjligt utöver din andra sysselsättning. Processen pågår löpande så vänta inte med att skicka in ditt cv redan idag.

Arbetspassen kommer vara förlagda enligt nedan:

00.30-07.00

Kvalifikationer:
Du som söker tjänsten bör gilla att jobba fysiskt, behärska svenska språket i tal och skrift samt ha hög arbetsmoral. Du har tidigare arbetat på lager och har erfarenhet av att köra truck.

Anställningsform:
behovsanställning

Sysselsättningsgrad:
Deltid

Arbetstid och lön:
varierande tider/Fast lön

Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag.

Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad och i glesbygd sedan 1996. Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!

Ansök nu

Vill du arbeta extra med event i Löfbergs arena?

Samplingspersonal
Läs mer Nov 12
Är du glad, energifylld och framåt som person? Trivs du med att skapa och bidra till en god stämning genom högklassig service? Vill du ingå i ett team som tillsammans ska jobba för att ge gästerna en riktigt bra helhetsupplevelse under evenemang i Löfbergs Arena? Om du har svarat ja på dessa tre frågor kan du absolut vara en utav dom stjärnor vi nu söker till kommande event.

Vi kan nu stolt berätta att vi kommer arbeta tillsammans med Löfbergs Arena och deras olika evenemang i arenan. Därför söker vi nu eventpersonal för olika kommande uppdrag som till exempel konserter, mässor, matcher och mycket mer.

Om jobbet
Det finns många olika roller man kan arbeta med inom eventen, och där varje roll kräver lika mycket fokus och är lika viktiga för att hela kedjan ska fungera. Du kan till exempel arbeta i garderoben där du är en utav de första som gästerna möter,  arbeta med servering i någon utav restaurangerna eller barerna. Du kan arbeta ute på golvet i arenan, i disken eller med dukning.  

Arbetstiden är förlagd på kvällar och helger. Längden på passen varierar beroende på event och vilken roll du har.

Vem är du?
Vi söker dig som i grunden har en annan huvudsaklig sysselsättning men som vill arbeta extra och brinner för service. Du kanske är student och behöver utöka kassan aningen eller så arbetar du heltid men tycker det vore kul att arbeta under evenemang också?

Som person lyser det service om dig, du drivs av att arbeta i ett högt tempo och kan hantera många bollar i luften igång samtidigt. Vi ser gärna att du har lite arbetslivserfarenhet och vet vad det innebär att arbeta med service och högt tempo.

OBS! Notera den korta ansökningstiden, urval kommer att ske löpande så tveka därför inte med att skicka in din ansökan redan idag så vi får lära känna dig mer och veta varför just du ska bli utvald för att ingå i ett grymt team. 

Intervjuer kommer att ske under vecka 46 - tisdag och onsdag. 

Anställningsform
Du kommer att ha en behovsanställning hos oss på OnePartnerGroup/Kornboden -Rekrytering och Bemannig och vid evengemang blir du uthyrd och arbetar på uppdrag hos Löfbergs Arena.

Arbetstid
Arbetstiden är förlagd på kvällar och helger. Längden på passen varierar beroende på event och vilken roll du har.

Lön
Timlön enl. avtal

Ansök nu