Karlstad: Servicemedveten butikssäljare med utökat ansvar till Office Depot

Hitta ansökningsinfo om jobbet Servicemedveten butikssäljare med utökat ansvar till Office Depot i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-01 // Varaktighet: Heltid

Servicemedveten butikssäljare med utökat ansvar till Office Depot i Karlstad
Karlstad
Ansök senast: 2023-11-27
Ansök nu
Teamwork och service på toppnivå ligger oss varmt om hjärtat och som det värdestyrda bolag vi är siktar vi alltid lite högre och lite längre. Vårt löfte är att förenkla vardagen för våra kunder, och det ser vi till att uppfylla. Har du ett brinnande intresse, precis som vi, för service och kundrelationer och älskar att underlätta för kunder på deras olika arbetsplatser och hemmiljöer? Har du intresse av att arbeta i ett av Sveriges ledande kontorsserviceföretag? Försöker du också nå lite längre och lite högre med det du åtar dig?
Om du har svarat JA på ovan, vill vi rekommendera dig att söka vår vakanta tjänst som butikssäljare till vår butik i Karlstad redan idag!


Tjänsten som butikssäljare med utökat ansvar på Office Depot i Karlstad
Tjänsten som butikssäljare i Karlstad omfattar 100% och i denna butik arbetar butikschefen tillsammans med tre medarbetare. Tillsammans ska ni ge mycket god service och bedriva försäljning till företagets kunder. Butiken i Karlstad har öppet 07.00-17.00 måndag till fredag.


Arbetsuppgifter
Bygga goda och långsiktiga kundrelationer
Ge kunderna service i världsklass
Försäljning och merförsäljning
Upplockning av varor och produkter
Skyltning och exponering av våra kampanjer
Inventering
Kundbeställningar


Kvalifikationer för tjänsten
Vi vill att du har godkänd gymnasieutbildning och gärna erfarenhet som butikssäljare eller motsvarande serviceyrke.


Personliga egenskaper
Framför allt vill ha stärka upp butiken och teamet med en medarbetare som vill bidra till ta butikens försäljning och service på en hög nivå. Vi vill tillsammans skapa en god arbetskultur och arbetsmiljö. Tillsammans når vi lite längre och lite till, och om vi samtidigt har roligt på vägen kan vi inspirera andra och kollegor och kunder med rätt attityd. Läs om våra efterfrågade personliga egenskaper.
En positiv och engagerad attityd i mötet med kunder och i dialogen med kollegor
Stark teamkänsla - tillsammans med dina kollegor jobbar ni mot gemensamma mål
Intresset av att ge god kundservice - att alltid ge det lilla extra när det gäller service och bemötande
Energi och kreativitet
Du kommer vara butikschefens högra hand och måste kunna fatta snabba beslut när butikschefen inte är på plats
Gärna erfarenhet av en ledande roll
Erfarenhet av att jobba i olika system
Stort eget driv och engagemang i säljprocessen


Om oss
Office Depot Svenska AB är idag ett av Sveriges ledande kontorsvaruföretag med försäljning via vår rikstäckande säljkår, online och via våra butiker från Umeå i norr till Malmö i söder. Vi vill vara det självklara valet hos kunder och samtidigt bidra till ett enklare, bättre och mer hållbart arbetsliv genom vårt heltäckande utbud av kontorsvaror och kontorstjänster. Vi levererar till rätt plats, i rätt tid och till rätt pris. Våra kunder ska veta att vi alltid löser det som behövs till kontoret!
Varumärket Office Depot grundades i USA 1986 och har funnits i Sverige sedan 2008. Office Depot i Sverige har sitt huvudkontor i Solna och centrallager i Strängnäs. Vi omsätter knappt en miljard svenska kronor och har 260 medarbetare som präglas av att skapa kundupplevelser i toppklass med en passion för det vi gör, ödmjukhet i vår kommunikation samt en medvetenhet i att alla beslut syftar till att leverera ett mer hållbart arbetsliv, varje dag. För den som söker mer information om oss hänvisar till vår hemsida, länk här.


Ansökan
Ansökan sker digitalt via vår hemsida. Urval, intervjuer och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag den 17 november 2023. Tjänsten omfattar 100% med start enligt överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror.

Varuplockare sökes till vår kund i Karlstad med omnejd

Läs mer Maj 8
Om tjänsten
I rollen somvaruplockare kommer du att vara nyckeln tillatt skapa en inspirerande och lockande butiksmiljö.Du kommer att åka till olika butiker och fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för vår kund iKarlstad med omnejd.
Ditt huvudsakliga ansvar som varuplockare är att säkerställa att varorna är korrekt placerade och presenterade på ett sätt som ökar försäljningen. Du kommer att använda din goda organisationsförmåga för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt,detta för att på bästa sätt nå ut till kunder och uppnå ett gemensamt önskvärt resultat.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är kreativlagd, kommer ofta med idéer och nya angreppssätt för att effektivera varuexponering samt optimera försäljning.Du är självgående och har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du trivs med att arbeta självständigt och är van vid att ta egna initiativ för att lösa problem och uppnå resultat. Det är viktigt att du är noggrann och ha ett öga för detaljer i ditt arbete. Tidigare erfarenhet av varuplock/merchandising eller liknande arbete inom detaljhandeln är meriterande, men inte ett krav.
Krav
B-körkort och tillgång till bil

AnställningsformTjänsten är på ca 3/h i veckan. Arbetstiden är förlagd måndag-fredag och kan anpassas efter din egen planering.Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talentoch; arbeta för vår kund. Tjänsten är start omgående och sträcker sig fram till september, med möjlighet till förlängning.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl,vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vianvänder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.Varmt välkommen!

Ansök nu

Butiksmedarbetare till Karlstad

Läs mer Maj 17
Som butiksmedarbetare hos Dollarstore spelar du en nyckelroll för att säkerställa en kundupplevelse i världsklass!

Kundservice: Du kommer att vara det första och sista ansiktet våra kunder möter och ditt mål är att ge dem en positiv upplevelse. Har du kassavana sedan innan är det meriterande!

Varupresentation: Du, i samråd med din butikschef blir tilldelad avdelningsansvar och du kommer att ansvara för att din avdelning presterar på bästa möjliga sätt - varje dag. Det innefattar bland annat att beställa upp produkter så din avdelning alltid är välfylld och inbjudande.

Teamarbete: Du kommer att samarbeta med dina kollegor för att uppnå gemensamma mål och säkerställa en effektiv drift av butiken - Vi gör det tillsammans!

Flexibilitet: Du kommer att behöva vara flexibel och beredd att ta på dig olika uppgifter och ansvarsområden enligt behov.
För att trivas i och lyckas i rollen som butiksmedarbetare hos Dollarstore är vi på jakt efter personer med följande kompetenser;

Kundorientering: Du är passionerad när det gäller att tillgodose kundernas behov och strävar alltid efter att hjälpa dem på bästa sätt - Vi glömmer aldrig ett "hej"!

Teamarbete : Du trivs att arbeta i team och är duktig på att kommunicera som bidrar till ett positivt arbetsklimat.

Flexibilitet och anpassningsförmåga: Du är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och är anpassningsbar till arbetsmiljöer och förändrade arbetsuppgifter.

Varför Dollarstore?
Tycker du att det är töntigt med lågpris? Om du tycker att påståendet är fel, då är du helt rätt person för oss! Vi vill göra det roligt för människor att handla lågpris och som en del av Dollarstores team får du möjlighet att fortsätta göra det! I en spännande och dynamisk arbetsmiljö får du dagligen fortsätta bidra till vår framgång!

Övrig information

Tillträde: 2024-09-02

Anställningsgrad: Deltid

Plats: Dollarstore Banvaktarvägen 7, Välsviken Karlstad

Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har vad som krävs för att bli en framgångsrik butiksmedarbetare hos Dollarstore, skicka in din ansökan idag genom att klicka på "Ansök nu" nedan. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och tillsammans fortsätta skapa fantastiska shoppingupplevelser för våra kunder!

Som en del i Dollarstores rekryteringsprocess genomför företaget bakgrundsanalyser tillsammans med Svensk Bakgrundsanalys vilket är ett auktoriserat företag inom bakgrundskontroller.

Välkommen med din ansökan.

Notera: Vi tar emot ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök därför redan idag!

Dollarstore är en av Sveriges största lågprisaktörer och vi fortsätter växa. Idag har vi över 130 butiker i både Sverige och Danmark där vi erbjuder våra kunder glädje, gemenskap och fantastiska priser. Sedan augusti 2023 ingår Dollarstore i finska Tokmanni Group och tillsammans med dem är vi en av de ledande lågprisaktörerna i Norden och är listade på finska börsen. Tillsammans med våra 2000 medarbetare brinner vi för försäljning och mötet med kunden. Välkommen till Dollarstore!

DollarStores DNA

- Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser
- Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar.
- Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business – helt enkelt.
- Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.

Ansök nu

Vill du sommarjobba i butik? - Kristinehamn/Karlskoga/Filipstad

Läs mer Apr 29
Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba i butik? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig!
Att jobba hos oss i sommar! - Srb Butikservice
Vi söker Merchandiser inom dagligvaruhandeln. Som merchandiser kommer du att jobba med ett brett produktutbud från flera välkända varumärken.
I butik säkerställer vi att kundens produkter är väl påfyllda, exponeras på rätt sätt och ger ett säljande och attraktivt intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, ansvara för påfyllnad och skötsel, kontrollera skyltning, skylta om vid behov, lägga beställningar samt ser över lagerstatus.
Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Du kan även komma besöka flera olika butiker under en arbetsdag varför du måste trivas med att byta miljö och gilla att träffa nya människor. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på Srb Butiksservice som vägleder dig.
Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som:
Är intresserad av att jobba med framför allt konfektyr i lösvikt
Kan arbeta veckorna 28-31 ca 7 timmar i veckan, måndagar, onsdagar och torsdagar
Bor i eller i närheten av de nämna orterna
Har körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer besöka flera olika butiker i Kristinehamn, Karlskoga och Filipstad

Vidare ser vi gärna att du:
Är lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning, kan arbeta effektivt och hålla ett bra tempo
Trivs med att ha ett fysiskt aktivt arbete
Är morgonpigg, då vi startar alla arbetsdagar på morgonen
Har tidigare erfarenhet av att jobba i butik eller inom dagligvaruhandeln

Vad erbjuder vi?
Lön enligt Handels kollektivavtal
Milersättning som startar och avslutas vid hemmet
Betald restid mellan butiker
Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning
Långsiktigt samarbete med ev. fasta timmar framöver
Möjlighet att ingå i vikariepoolen och jobba extra vid behov ex. arbetstoppar, kampanjer, sjukdom eller semester

Om Srb Butikservice
Sedan 1995 har vi på Srb Butiksservice hjälpt våra kunder med allt som rör merchandising. Vi säkerställa att deras varor ute i butik är påfyllda och exponeras på rätt sätt, samt ser till att det är fräscht och säljande för deras konsumenter. Med runt 300 anställda Merchandiser har vi en oslagbar närvaro i hela landet - från Ystad till Kiruna - och vi utför över 3000 butiksbesök varje vecka. Vi jobbar för kunder som exempelvis Axfood och Cloetta.
Ansökan
Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi granskar ansökningar allt eftersom och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök senast 2 juni
Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb
#jobbjustnu

Ansök nu

Butikssäljare deltid (26,14%) Karlstad Mitt i City

Läs mer Apr 2
Hos oss på Volt får du möjligheten att bli en del av branschens mest trendmedvetna kedja. Vi erbjuder flera kända varumärken som bl.a Filippa K, Tiger of Sweden, These Glory Days, Oscar Jacobson, Eton och Samsoe Samsoe. På Volt arbetar vi tillsammans för att ge våra kunder förstklassig service och för att uppnå vår vision om att vara ett naturligt förstahandsval inom herrmode. För att lyckas i jobbet kommer din motivation, passion och kunskap att vara helt avgörande.
Dina egenskaper och drivkraft:

- Du är alltid närvarande för kunden och brinner för försäljning och kundbemötande - precis som oss!
- Du är utåtriktad, samarbetsvillig och älskar att arbeta med människor
- Du är effektiv, strukturerad och konkurrenskraftig
- Du är flexibel på både arbetsuppgifter och arbetstider
- Du har ett stort intresse för mode, det tar vi som en självklarhet!

Vad vi kan erbjuda:

- En varierande och rolig arbetsdag tillsammans med härliga kollegor
- Värdefull erfarenhet av kundbemötande, försäljning och teamarbete som du kan dra nytta av under hela din karriär
- Goda utvecklings- och kärriärmöjligheter, många av oss har tagit stegen från säljare till butikschef
- Bonusordning
- Förmånlig personalrabatt i Varners butiker

På Volt är vi ett team - vi arbetar tillsammans, vinner tillsammans och firar tillsammans. Om du vill vara en del av detta hoppas vi att du skickar din ansökan till oss idag.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Med drömmen om att skapa Nordens bästa multibrand koncept för män, startades Volt med 8 butiker i Oslo, våren 2006.

Planen var enkel; Att presentera världens bästa brands i en inspirerande miljö med passionerade och kunskapsrika medarbetare.

Idag har Volt över 90 butiker i Norge, Sverige och Finland. Vi jobbar kontinuerligt med att förbättra, utveckla och förnya vårt universum av premium brands. ?

De senaste åren har vi lanserat vårt utvidgade universum på voltfashion.com – Här finner du samma premium märkesvaror, i tillägg till en mängd web-exklusiva brands. Vi skapar Nordens bästa multibrand koncept – vill du vara med? ?

Volt är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Dressmann, Cubus, Carlings, Bik Bok, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.?

Ansök nu

Vi expanderar och söker passionerade teammedlemmar till vår nya butik P+V

Läs mer Maj 10
A?r du serviceinriktad, energisk och brinner fo?r att sa?lja och hja?lpa kunder ? Da? kan du vara den vi so?ker till va?rt nya team i P+V.
Vi o?ppnar snart och beho?ver komplettera va?rt team med dedikerade medarbetare som kan bidra till en positiv shoppingupplevelse fo?r va?ra kunder.
Positioner som behöver tillsättas:
- Säljare (Heltid/Deltid)
- Lagerpersonal
- Butikschef
Vi erbjuder:
- En dynamisk arbetsmiljo? med chans till personlig utveckling.
- Mo?jlighet till internutbildningar inom fo?rsa?ljning och produkthantering.
- Konkurrenskraftig lo?n och personalrabatter.
Ideala kandidater bör ha:
- Erfarenhet av kundservice eller detaljhandel.
- En positiv attityd och fo?rma?ga att arbeta i team.
- Flexibilitet i arbetstider och villighet att arbeta under helger.
Anso?kan skickas till info@proteinplusv.se senast den 25 maj 2024. Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför du vill bli en del av vårt team. Intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot din anso?kan och att va?lkomna dig till va?rt team!

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Office Depot Svenska AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Office Depot Svenska AB .

Regional Account Manager till Office Depot med placering i Karlstad eller

Account manager
Läs mer Jan 17
Regional Account Manager till Office Depot med placering i Karlstad eller Örebro
Vi erbjuder en arbetsplats där affärerna aldrig står still. Exponering, kampanjer, teamwork och service på toppnivå ligger oss varmt om hjärtat och som det värderingsstyrda bolag vi är, siktar vi alltid lite högre och lite längre. Vårt löfte är att förenkla vardagen för våra kunder, och det ser vi till att uppfylla. Har du ett brinnande intresse, precis som vi, för service och kundrelationer och älskar att underlätta för kunder på deras olika arbetsplatser? Har du intresse av att arbeta i ett av världens ledande kontorsserviceföretag? Försöker du också nå lite längre och lite högre med det du åtar dig?
Om du har svarat JA på ovan, vill vi rekommendera dig att söka vår vakanta tjänst som Regional Account Manager redan idag!
Tjänsten som Regional Account Manager
Tjänsten är placerad i Karlstad alternativt i Örebro där du ansvarar för ett distrikt där du utvecklar befintliga kunder samtidigt som du är ansvarig för tillväxten i din region genom bearbetning av nya kunder. Resor ingår i tjänsten.
Med fördel har du erfarenhet från försäljning av förbrukningsvaror, kontorslösningar eller liknande tjänster då du kommer att få ansvar för hela försäljningsprocessen, från besöksbokning, behovsanalys, offert till förhandling samt avtalsskrivande på både befintliga och nya kunder.
Kvalifikationer
Är van vid kontakter på olika nivåer i en organisation: allt från inköp, IT, facility, finans till VD
Förstår vikten av att planera och prioritera ditt arbete på rätt sätt för att nå uppsatta mål
Är van att arbeta självständigt och fatta egna beslut
Är tydlig, lyhörd och kommunikativ
Har b-körkort

Personliga egenskaper
Dina personliga egenskaper i denna tjänst kommer vara avgörande för hur du kommer trivas och lyckas hos oss. Vi söker dig som har bra förståelse för helheten i leveransen, hur vi kan hjälpa kunden att effektivisera deras arbetsmiljö och skapa framtidens lösning för dem. Vi ser att du har ett brinnande intresse för försäljning och för att driva människor framåt. Det är viktigt att du är flexibel och trivs i en miljö där det ständigt händer saker och du triggas av att vara i ett företag som befinner sig i förändring. För att trivas i rollen behöver du motiveras av utmanande säljmål, du är orädd och van med att skapa nya relationer och en hög aktivitetsnivå
Stark personlig drivkraft och målmedvetenhet
Struktur och ordningssinne
Gedigen erfarenhet av försäljning och en van förhandlare
Kreativ och lösningsorienterad

Övrigt
Tjänsten omfattar 100%, gärna med start så snart som möjligt. Rollen rapporterar till Försäljningschef Region.
Frågor och ansökan
Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval och intervjuer kommer att ske löpande, sista ansökningsdag är dock 6 februari 2024. Frågor besvaras av Försäljningschef Per Agnemyr på per.agnemyr@officedepot.se eller på mobilnummer 0768 - 22 36 00 (Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail utan endast via vår rekryteringsportal)
Om Office Depot
Office Depot Svenska AB är idag ett av Sveriges ledande kontorsvaruföretag med försäljning via vår rikstäckande säljkår, online och via våra butiker från Umeå i norr till Malmö i söder. Vi vill vara det självklara valet hos kunder och samtidigt bidra till ett enklare, bättre och mer hållbart arbetsliv genom vårt heltäckande utbud av kontorsvaror och kontorstjänster. Vi levererar till rätt plats, i rätt tid och till rätt pris. Våra kunder ska veta att vi alltid löser det som behövs till kontoret!
Varumärket Office Depot grundades i USA 1986 och har funnits i Sverige sedan 2008. Office Depot i Sverige har sitt huvudkontor i Solna och centrallager i Strängnäs. Vi omsätter knappt en miljard svenska kronor och har 260 medarbetare som präglas av att skapa kundupplevelser i toppklass med en passion för det vi gör, ödmjukhet i vår kommunikation samt en medvetenhet i att alla beslut syftar till att leverera ett mer hållbart arbetsliv, varje dag. För den som söker mer information om oss hänvisar till vår hemsida, länk här.

Vi ber rekryterare att ej göra sig besvär.

Ansök nu

Butikssäljare som vill arbeta extra på Office depot i Karlstad

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Nov 3
Teamwork och service på toppnivå ligger oss varmt om hjärtat och som det värdestyrda bolag vi är siktar vi alltid lite högre och lite längre. Vårt löfte är att förenkla vardagen för våra kunder, och det ser vi till att uppfylla. Har du ett brinnande intresse, precis som vi, för service och kundrelationer och älskar att underlätta för kunder på deras olika arbetsplatser och hemmiljöer? Har du intresse av att arbeta i ett av Sveriges ledande kontorsserviceföretag? Försöker du också nå lite längre och lite högre med det du åtar dig?
Om du har svarat JA på ovan, vill vi rekommendera dig att söka vår vakanta tjänst som butikssäljare till vår butik i Karlstad redan idag!


Tjänsten som butikssäljare extra vid behov
Just nu sökes serviceinriktade butikssäljare som vill arbeta extra i Karlstads butik med start så snart som möjligt. Tillsammans ska ni ge mycket god service till alla våra kunder. I din roll som butikssäljare ingår även att genomföra de ålagda tillhörande arbetsuppgifterna nedan beskrivna. Butiken har öppet 07.00-17.00 mån-fre.


Arbetsuppgifter
Försäljning ute i butik och vid kassa
Upplockning av varor och produkter
Skyltning i viss mån samt viss förberedelser av kampanjer
Prismärkning
Inventering


Kvalifikationer för tjänsten
Vi vill att du har godkänd gymnasieutbildning och gärna erfarenhet som butikssäljare eller motsvarande serviceyrke.


Personliga egenskaper
Stort eget driv och engagemang i säljprocessen
En positiv och engagerad attityd i mötet med kunder och i dialogen med kollegor
Stark teamkänsla - tillsammans med dina kollegor jobbar ni mot gemensamma mål
Intresset av att ge god kundservice - att alltid ge det lilla extra när det gäller service och bemötande
Energi och kreativitet


Om oss
Office Depot Svenska AB är idag ett av Sveriges ledande kontorsvaruföretag med försäljning via vår rikstäckande säljkår, online och via våra butiker från Umeå i norr till Malmö i söder. Vi vill vara det självklara valet hos kunder och samtidigt bidra till ett enklare, bättre och mer hållbart arbetsliv genom vårt heltäckande utbud av kontorsvaror och kontorstjänster. Vi levererar till rätt plats, i rätt tid och till rätt pris. Våra kunder ska veta att vi alltid löser det som behövs till kontoret!
Varumärket Office Depot grundades i USA 1986 och har funnits i Sverige sedan 2008. Office Depot i Sverige har sitt huvudkontor i Solna och centrallager i Strängnäs. Vi omsätter knappt en miljard svenska kronor och har 260 medarbetare som präglas av att skapa kundupplevelser i toppklass med en passion för det vi gör, ödmjukhet i vår kommunikation samt en medvetenhet i att alla beslut syftar till att leverera ett mer hållbart arbetsliv, varje dag. För den som söker mer information om oss hänvisar till vår hemsida, länk här.


Ansökan
Ansökan sker digitalt via vår hemsida. Urval, intervjuer och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag den 30 november 2023. Arbetstiderna kommer förläggas enligt överenskommelse på vardagar och kan variera mycket utifrån ömsesidigt behov och tillgänglighet.
Varmt välkommen med din ansökan!


Vi ber rekryterare att ej göra sig besvär.

Ansök nu

Butikssäljare på 50% till Office Depot i Karlstad

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Maj 2
Office Depot Svenska AB är idag ett av Sveriges ledande kontorsvaruföretag med försäljning via våra 41 butiker från Umeå i norr till Malmö i söder, online samt vår rikstäckande säljkår. Vår vision är att bidra till ett enklare, bättre och mer hållbart arbetsliv genom ett heltäckande utbud av kontorsvaror och kontorstjänster levererade till rätt plats, i rätt tid och till rätt pris. Våra kunder ska enkelt kunna vända sig till oss så fort något behövs till kontoret.
Varumärket Office Depot grundades i USA 1986 och har funnits i Sverige sedan 2008. Office Depot i Sverige har sitt huvudkontor i Solna och centrallager i Strängnäs. Vi omsätter knappt en miljard svenska kronor och har 260 medarbetare som präglas av att skapa kundupplevelser i toppklass med en passion för det vi gör, ödmjukhet i vår kommunikation samt en medvetenhet i att alla beslut syftar till att leverera ett mer hållbart arbetsliv, varje dag.
Office Depot söker en butikssäljare på 50% till vår Karlstadsbutik
Vi söker dig som älskar mötet med kunder och gillar att tillgodose kunders behov och förfrågningar. Som butikssäljare kommer du att vara en del i den dagliga driften i vår butik och i ett nära samarbete med butikschefen arbeta mot tydligt uppsatta mål. Det krävs ett stort intresse för affärer och i att skapa en god och långsiktig relation med våra kunder och organisationen som helhet. I rollen som butikssäljare kommer du vara behjälplig inom många olika områden och det är viktigt att du är prestigelös och nyfiken på hur du kan dela med dig och ta till dig av dina kollegors kompetenser för en god trivsel och bra service mot kunderna.
Arbetsuppgifter
Försäljning ute i butik och vid kassa
Varubeställningar
Ansvarsområden
Upplockning av varor och produkter
Skyltning
Prismärkning
Inventering

Kvalifikationer för tjänsten
Vi vill att du har godkänd gymnasieutbildning och arbetslivserfarenhet som butikssäljare eller motsvarande serviceyrke. Du behöver kunna arbeta under hela semesterperioden det vill säga mellan vecka 25-32 (upplärning sker under våren).
Personliga egenskaper
Stort eget driv och engagemang i säljprocessen
Stort ansvarstagande i alla steg i arbetet
En positiv och engagerad attityd i mötet med kunder och i dialogen med kollegor
Stark teamkänsla - tillsammans med dina kollegor jobbar ni mot gemensamma mål
Intresset av att ge god kundservice - att alltid ge det lilla extra när det gäller service och bemötande

Vårt erbjudande till dig
Vi erbjuder en spännande roll för dig som drivs av utmaning och som motiveras av att leda medarbetare och arbeta med service i ett familjärt och värderingsstyrt bolag. Var med och skapa enklare arbetsplatser för massor av företagare!
Tjänsten omfattar ca 20 timmar / vecka under veckorna 25-32. Arbetstiden kommer att förläggas under flera dagar varje vecka, måndag till fredag. Ansökan mottages digitalt via vår hemsida. Urval, intervjuer och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag den 10 maj 2023.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi ber rekryterare att ej göra sig besvär.

Ansök nu