Karlstad: Produktionsplanerare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Produktionsplanerare i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-09 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten

Är du en person med erfarenhet av logistik, planering eller samordnande roller inom industri? Vi söker nu en strukturerad och lösningsorienterad person till ett uppdrag som produktionsplanerare till vår industrikund. I denna roll får du möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö där du ansvarar för att säkerställa en smidig och effektiv produktionsplanering, med fokus på att uppfylla leveranstider och optimera maskinernas kapacitet. Som produktionsplanerare kommer du att ha en central roll i att utveckla och leverera produktionsplaner. Du håller kontinuerlig dialog med försäljnings- och logistikavdelningarna för att hantera eventuella justeringar som påverkar leveranserna. Här får du chansen att arbeta nära flera olika funktioner och ha en direkt påverkan på produktionsflödet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
• Operativ produktionsplanering med fokus på effektivitet och leveranssäkerhet.
• Täta samarbeten och koordinering mellan produktion, försäljning och supply chain.
• Aktivt delta i förbättringsarbeten för att utveckla planeringsprocessen.

Du erbjuds en tjänst på dagtid med möjlighet till flexibla arbetstider, möjlighet att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan. Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt. Urvalet sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Om dig

Vi söker dig som har erfarenhet av produktionsplanering, logistik eller annan planerings- eller samordningsroll inom industri, transport eller motsvarande. Du kan också ha en utbildning som bedöms likvärdig. Har du erfarenhet av förbättringsarbete inom produktionsprocesser eller supply chain är det mycket meriterande.

För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara strukturerad och organiserad, samt ha ett stort eget driv. Du har lätt för att samarbeta med andra och är bekväm med många kontaktytor, då du kommer att vara en central figur i den dagliga verksamheten. Dessutom är du lösningsorienterad och trivs med att snabbt hitta vägar framåt när problem uppstår.

Vi ser gärna att du har goda kunskaper i svenska och engelska, samt erfarenhet av att arbeta i affärssystem som SAP eller liknande.

För att passa i rollen lägger vi stor vikt vid att du har:
• Ett starkt eget driv och förmåga att ta initiativ.
• God problemlösningsförmåga.
• En social och kommunikativ sida, då du kommer ha många kontakter både internt och externt.

Om ansökan

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta Frida Wiman, frida.wiman@adecco.se 070-5953562

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Produktionsplanerare, tillverkningsindustri

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Produktionsplanerare, tillverkningsindustri.

Ambulerande konsulter sökes för arbete inom industri i Karlstad

Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/ambulerande-konsulter-sokes-for-arbete-inom-industri-i-karlstad. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Vi söker en Produktionsplanerare

Läs mer Feb 8
Hej!
Så här är det, vi behöver en ny medarbetare. En person som gillar fika, gemenskap och som är nyfiken på andra människor. Någon som precis som vi vill förändra världen, i både stort och smått. Vi som letar heter Löfbergs och är ett familjeägt kafferosteri som funnits i mer än hundra år. Vi finns idag inom flera produktkategorier och marknader och vi är mer nyfikna på framtiden än någonsin.
Är du den vi söker blir du vår nya Produktionsplanerare.
I rollen som Produktionsplanerare kommer du att planera produktionen inom ett tilldelat område och arbeta för att optimera lager och leveranser. Du kommer ge förslag om ändring av tillverkningsprocessens kapacitet, leverera och uppdatera produktionsplan löpande till produktionen samt meddela order och logistik vid Förändringar i produktionsplan.
Som produktionsplanerare kommer du arbeta för att lagernivåer och leveransförmåga hålls mot uppsatta mål för ditt tilldelade område.
För att du ska trivas hos oss och med den här tjänsten tror vi att det är bra om du är strukturerad, analytisk och har en förmåga att se detaljer. Du är en problemlösare som kan prioritera dina uppgifter, ta egna initiativ och kan på ett flexibelt sätt hantera de förändringar som kan komma i arbetet.
Du arbetar, eller har arbetat, som produktions- eller materialplanerare. Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom för rollen relevant område samt om du har tidigare erfarenhet av processindustri och/eller livsmedelsindustri. Vidare har du god datorvana med officepaketet, främst excel, ett intresse för ERP och planeringssystem samt behärskar svenska och engelska i så väl tal som skrift.
Vi arbetar aktivt för att skapa en arbetsplats som präglas av mångfald, jämn könsfördelning och inkludering. Vi vill spegla det samhälle vi lever i och vi ser olikheter mellan människor som en styrka, vi ser därför framemot sökande som bidrar till vår mångfald.
Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Låter det som ett arbete som skulle passa dig? Skicka in ditt CV och personliga brev där du berättar varför du söker tjänsten och varför just du är rätt person. Senast xx vill vi ha din ansökan.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Adecco Sweden AB .

QA-Specialist, Aurena Laboratories

Forskningslaborant, kemi
Läs mer Maj 8
Brinner du för QA-frågor och har några års erfarenhet på området? Motiveras du av att få arbeta i ett innovativt och växande företag med global räckvidd och stark lokal förankring? Är du dessutom en driven och pragmatisk person? Stämmer detta in på dig så är du varmt välkommen till oss på Aurena!

Om tjänsten
Vi expanderar och söker nu en QA-specialist till vårt kontor i Karlstad. I din roll här hos oss på Aurena kommer du att ingå i vårt kvalitetsteam som idag består av 17 kollegor. Du får även förmånen att samarbeta med många olika funktioner i företaget som en del av din vardag. 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att leda kvalificerings- och valideringsaktiviteter ur ett QA-perspektiv med kopplingar även till produktion och utrustning. Likaså ingår granskning av planer och rapporter samt övriga tillhörande QA-relaterade aktiviteter. Du äger och administrerar Aurenas VMP.

Rapportering sker till QA-chef. Tjänsten som QA-specialist är en tillsvidareanställning på Aurena med start enligt överenskommelse.

I din roll som QA-specialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: 
- Kvalitetssäkring av valideringar
- Samarbete och kommunikation
- Dokumentation, analyser och rapportering

Tjänsten som QA-specialist är en anställning direkt på Aurena med start enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som har lämplig akademisk ingenjörsutbildning, troligtvis med inriktning inom maskin och/eller med en yrkesbakgrund inom kemi, lab, livsmedel eller pappersproduktion. Du har erfarenhet av arbete inom QA-området. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta inom produktion, tillverkning, validering, kvalificering och projektledning. Har du erfarenhet av reglerad verksamhet, medicintekniska produkter eller läkemedelsindustrin så är även det meriterande. För att klara arbetet här hos har du goda kunskaper i engelska och svenska, i såväl tal som skrift.

Har du en förmåga att prioritera och arbeta flexibelt? Är struktur, planering och kvalitetstänk signifikant för dig? Trivs du dessutom med samverkan för att tillsammans uppnå önskade resultat? Då är du den vi söker!

Tycker du om ansvar, utveckling och att få möjlighet att påverka? Är du nyfiken på att lära nytt och ta dig an nya uppgifter? Då kommer du att trivas här hos oss!

Viktigt för tjänsten är:
- Planeringsförmåga 
- Problemlösningsförmåga
- Kommunikativ förmåga
- Förmåga att påverka och motivera andra

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Aurena Laboratories AB
Aurena Laboratories är ett växande svenskt privatägt företag som idag cirka 100 anställda. Vi utvecklar och tillverkar sprayprodukter registrerade som medicintekniska produkter och läkemedel. Huvuddelen av produkterna går på export och våra kunder är oftast internationella läkemedels- eller marknadsbolag.

Vi jobbar enligt kvalitetsledningssystemen ISO 13485 och läkemedels-GMP.

Här hos oss får du ingå i ett härligt och positivt gäng i en kreativ miljö med fina och moderna lokaler.? 

Om ansökan
Vänta inte med din ansökan då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Marianne Pettersson via 073-684 70 45 eller marianne.pettersson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicemarknadschef, Autowåx Bil AB

Servicechef, bilverkstad
Läs mer Maj 8
Är du en trygg och inspirerande ledare? Har du en naturlig fallenhet för att skapa relationer och service i världsklass? Autowåx Bil AB söker marknadens bästa servicemarknadschef! Nu har du chansen!

Om tjänsten
Arbetet som servicemarknadschef är en av de mest betydelsefulla tjänsterna på vår anläggning. Du är länken mellan våra kunder och verkstaden och har mycket kontakt med våra mekaniker. Vi jobbar med premiumbilar och ska därmed ge våra kunder premium service.

I servicemarknadschefens arbetsuppgifter ingår bland annat personalplanering, leda och fördela arbetet, kundvård, budgetering, kalkylering samt vara delaktig i den dagliga driften.

I rollen ingår att leda och utveckla arbetet och teamkänslan i Autowåx anda.

Du ingår i ledningsgruppen för Autowåx Bil AB och rapporterar direkt till VD i alla övergripande och strategiska frågor.

Tjänsten som servicemarknadschef är en direktrekrytering till Autowåx Bil AB med start enligt överenskommelse.

Om dig
Vi ser gärna sökande som troligtvis idag är verkstadschef eller har motsvarande bakgrund inom bilbranschen. För att passa in hos oss har du även erfarenhet av kundservice på hög nivå Din tekniska kompetens om fordon är viktig och ses som meriterande. Erfarenhet i Kobra och Cabas är meriterande. Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt god datavana är ett krav.

Det är viktigt att du är trygg och tydlig i ditt ledarskap med vana att motivera, inspirera och coacha dina medarbetare. Vidare är du handlingskraftig, målfokuserad, kommunikativ och har lätt för att samarbeta på alla nivåer både internt och externt.

Du tycker mycket om att träffa nya människor och får dem att känna sig välkomna och väl omhändertagna. Du vill framåt och är en driven och ärlig person Hos oss har vi ett gemensamt ansvar för att allt blir gjort och det är därmed oerhört viktigt att du är prestigelös, flexibel och har en god samarbetsförmåga. Samtidigt är ödmjukhet en egenskap vi värdesätter högt och precis som nuvarande besättning är du en lagspelare.

Du är en driven chef med ett brinnande intresse för service. Som servicemarknadschef hos oss är det viktigt att du är lyhörd, empatisk och prestigelös. Du har viljan att ge alla våra kunder och medarbetare det där lilla extra som gör att de kommer tillbaka till oss och stannar hos oss.

Att du känner och tar ansvar för verkstaden och den lokala affären är en förutsättning. Du är engagerad, planeringskunnig, samt har en framåtanda och vilja att prestera. Ett intresse för branschens produkter är självfallet en fördel.

Hos oss berättar vi för våra kunder att de kan förvänta sig personlig omsorg. Denna filosofi är noggrant etablerad hos oss. Här är varje kund en huvudperson som hela teamet vill göra sitt bästa för. Vår vision är att kunden skall vara helt nöjd. Detta kommer du som Servicemarknadschef hos oss att ha en stor del i.

Stämmer detta in på dig så är du varmt välkommen till oss på Autowåx Bil AB!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Autowåx Bil AB
Autowåx Bil AB i Karlstad är ett familjeföretag som sedan 1996 är auktoriserad BMW återförsäljare. Autowåx erbjuder sina kunder bilförsäljning, reservdelsförsäljning samt verkstad.

Om ansökan
Vi vill tillsätta tjänsten så snart som möjligt så vänta inte med din ansökan då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryteringskonsult

Marianne Pettersson via 073-684 70 45 eller marianne.pettersson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kommunikatör till Kammarkollegiet

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Apr 29
Om tjänsten
Vi söker en Kommunikatör för ett uppdrag hos Kammarkollegiet. Du kommer att tillhöra enheten Utveckling och kommunikation och arbeta mot avdelningen Den offentliga omställningsorganisationen. I rollen som Kommunikatör kommer du att arbeta med såväl intern som extern kommunikation på både strategisk och operativ nivå. Du planerar, genomför och utvärderar kommunikationsinsatser, och det kan även bli aktuellt att stödja olika projekt inom myndigheten. Eftersom regeringsuppdraget är nytt kommer den initiala kommunikationsplaneringen att vara avgörande för uppdragets genomförande.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Genomföra marknadsundersökningar och omvärldsanalyser
• Utforma informations- och kommunikationsmaterial
• Ge rådgivning till kollegor i kommunikationsfrågor
• Arbeta med varumärkesutveckling
• Uppdatera innehåll på interna och externa webbplatser
• Ansvara för kommunikation i digitala kanaler och sociala medier

Uppdragsperiod och omfattning:
Uppdraget som Kommunikatör är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt och förväntas pågå till och med april 2026. Det finns möjlighet till distansarbete upp till 49 % enligt överenskommelse. Observera att resor kan förekomma i uppdraget.

Krav för tjänsten:

Högskoleutbildning inom exempelvis media och kommunikation eller motsvarande, samt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt gymnasieutbildning och minst fem (5) års erfarenhet som kommunikatör.

• Erfarenhet av digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggande.
• Goda kunskaper i MS Office eller motsvarande program.
• Goda kunskaper i redigeringsverktyg (t.ex. InDesign, Photoshop).
• Goda kunskaper i webbpubliceringsverktyg (t.ex. Episerver, Sitevision).
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
• Erfarenhet av att arbeta med enkäter.

För att kunna gå vidare i processen behöver ditt CV tydligt visa att du uppfyller samtliga krav ovan. Specificera uppdrag och erfarenheter med tidsperiod (ÅÅ-MM) samt om anställningen var heltid eller deltid.

Meriterande:

• Erfarenhet av arbete med samverkan, särskilt inom ramen för regeringsuppdrag eller liknande initiativ.

Om dig:
Vi söker dig med relevant utbildning och gedigen erfarenhet inom kommunikationsområdet. Du är van att arbeta med sociala medier och att bygga starka varumärken. Du har goda tekniska kunskaper och behärskar såväl publiceringsverktyg som redigeringsprogram.

Som person är du flexibel, strukturerad och har god förmåga att hålla deadlines. Du är positiv, serviceinriktad och trivs i en samverkande roll där många kontakter ingår.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sara Holm-Glad 073-6847697 alt. sara.holm-glad@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Godsmottagare till Löfbergs!

Godsmottagare
Läs mer Apr 3
Vill du arbeta på ett företag som vill bidra till en mer hållbar framtid? Är du positiv, flexibel och initiativrik? Just nu söker vi tillsammans med vår samarbetspartner Löfbergs en godsmottagare till råkaffeavdelningen.

Om tjänsten
Som Godsmottagare på Löfbergs råkaffeavdelning innebär dina huvudsakliga arbetsuppgifter att tömma råkaffe från behållare och förbereda råkaffe för leverans till våra dotterbolag. Du ansvarar för att se till att leveranser sker i rätt tid och enligt de specifikationer som krävs. Du har också ansvaret för att noggrant kontrollera inkommande råkaffe och emballage för eventuella kvalitetsavvikelser.

Vidare är det viktigt att du regelbundet rengör maskiner och behållare inför tömning för att upprätthålla god hygien och säkerställa korrekt hantering av råkaffet. Du ansvarar även för att rapportera tekniska fel i underhållssystemet så att eventuella problem kan åtgärdas snabbt och effektivt, vilket hjälper till att minimera driftstopp.

I din roll som godsmottagare till råkaffeavdelningen är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Tömning råkaffe
• Ta fram råkaffe för leverans till våra dotterbolag
• Traverskörning
• Arbete med livsmedelssäkerhet

Tjänsten som Godsmottagare till råkaffeavdelningen är en direktrekrytering till Löfbergs för att täcka ett föräldravikariat. Vikariatet förväntas pågå mellan 23/6-24 - 15/1-25.  Vänta inte med din ansökan då rekryteringsprocessen fortsätter löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.

Om dig
Vi söker dig som är tekniskt intresserad och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du har en god förståelse för att din arbetsinsats har betydelse för en lyckad slutprodukt. Du är prestigelös, gillar att arbeta med andra människor och sprider gärna positiv energi bland kollegor samt bidrar till ett gott samarbete.
Vidare ser vi att du har en vilja att hålla ordning och reda på din arbetsplats och du har en bra medvetenhet kring god kvalité. Som person är du ansvarsfull, initiativtagande och vill gärna visa framfötterna genom att bidra med det lilla extra samt se förbättringsmöjligheter. Vi ser även att du är lösningsorienterad och hellre ser möjligheter än problem.

Krav för tjänsten:

• Har ett intresse för teknik
• Truckkort A + B
• Traverskort giltigt för över 10ton
• Tidigare erfarenhet av att ha jobbat inom industrin
• Behärskar svenska samt engelska i både tal och skrift då det förekommer i tjänsten.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet!

Ansökan
Rekryteringsarbetet till tjänsterna sker löpande. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en intervju.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mattias Olsson, 0736847297, mattias.olsson@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Maskinoperatör, Teknik, Truck, Traverskort, Produktion, Löfbergs, Kaffe, IFS, Adecco, Karlstad, Värmland

Ansök nu

Sales Manager, Blue Ocean Closures

Försäljningschef
Läs mer Apr 8
Vi växer och söker nu en Sales Manager med hållbarhetsdriv och starkt kundfokus. Brinner du för försäljning som skapar värde? Nu finns en unik möjlighet!

Blue Ocean Closures lanserar just nu som första företag i världen fiberbaserade skruvkorkar och förslutningar på en internationell marknad. Vi arbetar idag med ett stort antal globala varumärken och växer snabbt. Vi söker nu en Sales Manager som vill vara med på resan att skala upp en innovativ produkt och stärka vårt kommersiella team i en global expansionsfas.

Om tjänsten
I rollen som Sales Manager ansvarar du för att aktivt prospektera och bearbeta nya B2B-kunder på en global marknad. Du säljer våra första standardprodukter, som är en helt ny kategori av förslutningar med unika, starka och hållbara produktegenskaper. I första hand riktar du dig direkt till varumärkesägare men har även kontakt med andra aktörer i leveranskedjan. Här arbetar du nära hela vårt team för att matcha kundernas behov med rätt lösningar. Du identifierar viktiga beslutsfattare i hela värdekedjan och anpassar din försäljningsstrategi efter marknaden med mål att nå avslut med avtal och resultat. Tjänsten som Sales Manager utgår från vårt kontor i Karlstad och är en tillsvidareanställning hos Blue Ocean Closures med start enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som har en avklarad gymnasial utbildning och en högre utbildning med inriktning företagsekonomi eller motsvarande erfarenhet inom försäljning/marknad är meriterande.

Profiler med olika bakgrunder kan passa för tjänsten, meriterande är om du har några års erfarenhet av internationell försäljning. Om du har kännedom om introduktion av nya produkter, FMCG varumärkesägare eller förpackningar, så är det också meriterande. Du är en person som bygger långsiktiga kundrelationer och är samtidigt duktig på att komma till avslut i säljprocesser. Teknisk kunskap är positivt men inget krav. B-körkort är ett krav liksom att du talar engelska flytande och skriftligt. Ytterligare språk är fördelaktigt.

Vi söker dig som genom en nyskapande innovation vill realisera en hållbar förändring inom förpackningsbranschen. Vi ser att du är en lagspelare som arbetar på ett förtroendeingivande sätt, är självgående och initiativtagande. Du har ett genuint intresse för hållbarhet och vill göra skillnad på riktigt med en produkt som kan ersätta plast i flera globala marknadssegment och minska klimatpåverkan. Du är ansvarstagande och vill vara med och bygga upp väl fungerande säljprocesser.

Viktigt för tjänsten är:
- Kundfokus, att förstå och möta kundens behov genom innovativa lösningar.
- Försäljning, att driva affärer och identifiera möjligheter samt skapa kundvärde.
- Relationsbyggande, att skapa och upprätthålla starka och förtroendefulla relationer.
- Självkännedom, att lära av erfarenheter, ta till sig feedback och utvecklas kontinuerligt.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Blue Ocean Closures AB
Blue Ocean Closures mål är att minska mängden plast i förpackningar. Det gör vi genom att utveckla och producera skruvkorkar och förslutningar i fiber som är helt biobaserade, biologiskt nedbrytbara i hav och natur och möjliga att återvinna fullt ut. Med högt materialkunnande och kostnadseffektiv produktion kan vi erbjuda varumärkesägare på en global marknad möjligheten att ersätta plastkorkar och lock med mer hållbara lösningar som minskar produkternas miljöpåverkan.

Vi vill bygga ett hållbart företag ur alla perspektiv med tydligt socialt ansvarstagande och en inkluderande arbetsmiljö. Mångfald och jämställdhet är grundläggande självklarheter i vår verksamhet. Blue Ocean Closures verkar på en global marknad och värderar högt personer med olika bakgrund i vårt team samt eftersträvar en jämn fördelning mellan kvinnor, män och annan könstillhörighet i alla delar av verksamheten.

För mer information besök https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=http://www.blueoceanclosures.com/&data=05|02|Marianne.Pettersson@adecco.se|f5028fff9c2544dc321d08dd71c8eec0|f30ac191b8b445f29a9be5466cb90c2f|0|0|638791829987560479|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJFbXB0eU1hcGkiOnRydWUsIlYiOiIwLjAuMDAwMCIsIlAiOiJXaW4zMiIsIkFOIjoiTWFpbCIsIldUIjoyfQ==|0|||&sdata=xKM41CmSOgRc53rWDlYkeQenyCMKBizlsXbRfAOqguk=&reserved=0

Om ansökan
Vänta inte med din ansökan då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Marianne Pettersson via 073-684 70 45 eller marianne.pettersson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu