Karlstad: Receptionist extra | Manpower | Karlstad

Hitta ansökningsinfo om jobbet Receptionist extra | Manpower | Karlstad i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-06 // Varaktighet: Deltid

Är du en ansvarsfull och engagerad person med intresse för kundvård? Vill du vara ansiktet utåt mot våra uppdragsgivares kunder, leverantörer och anställda? Drivs du av att få arbeta med människor? Ta chansen att jobba extra som receptionist hos våra kunder i centrala Karlstad!

Det här är ett långsiktigt konsultuppdrag och man kommer att arbeta extra när våra kunder har behov under vardagar samt under varierande sommarperioder. Du kommer att vara anställd av Manpower Flex men arbeta hos våra uppdragsgivare i centrala Karlstad.

Hur ser en arbetsdag ut?

Som receptionist är du den som på ett vänligt och professionellt sätt välkomnar såväl anställda som kunder och leverantörer till vår uppdragsgivare. I rollen ingår även en del administrativt arbete. Arbetstiderna kan variera utefter behov men arbetet sker under dagtid på vardagar.

Du kommer till exempel att:

* välkomna och registrera besökare
* meddela anställda på företaget när de har besök
* ansvara för hanteringen av inkommande och utgående post
* ansvara för att receptionen och väntrummet är rent och fräscht
* se till att konferensrummen är i ordning innan de utnyttjas

Den vi söker

Vi söker dig som är studerande, pensionär eller innehar annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Vi söker dig som är trevlig, social och ansvarsfull. Du är en utåtriktad person som brinner för service. Du gillar att ha koll på läget och är inte rädd för att styra upp saker och ting. Då tjänsten innehåller en del praktiska moment bör du vara tekniskt lagd och inte "rädd att hugga i" när något behöver fixas.

Vi söker dig som:

* har känsla för service
* har fullständiga gymnasiebetyg
* har goda kunskaper i svenska och engelska
* har goda datorkunskaper

I samband med rekryteringsprocessen kan bakgrundskontroll och genomförande av säkerhetsprövningssamtal att genomföras.

Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Victoria Lennartsson på e-post victoria.lennartsson@manpower.se.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Kontorsreceptionist

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Kontorsreceptionist.

Office Coordinator

Läs mer Dec 17
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

För AFRYs räkning i Karlstad söker ISS en Office Coordinator.

ISS Facility Services söker en positiv och engagerad medarbetare som är villig att ge det lilla extra varje dag. Du kommer vara kundens representant både gentemot kontorets medarbetare och externa kunder.

Som Office Coordinator arbetar du inom ett brett område med väldigt varierande arbetsuppgifter. Du ansvarar för att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och väl fungerande arbetsplats för såväl medarbetare som besökare

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

• Samordna, administrera och koordinera verksamhetsförändringar, ex ommöblering, internflytt/projekt och liknande
• Ansvara för säkerhetsrutiner, larm och beställning av behörighetskort samt medverka vid skyddsonder
• Vara single point of contact för kunden och säkerställa hög kundnöjdhet
• Kontakt med externa leverantörer och samarbetspartners exempelvis fastighetsskötare och säkerhetsbolag
• Arbeta med administrativa uppgifter exempelvis fakturahantering
• Post- och pakethantering
• Hantera konferensbokningar samt iordningställa konferensrum internt
• Hantera catering och event
• Rondera allmänna ytor
• Hantera felanmälningar och självständigt utföra enklare handyman-arbeten på kontoret
• Tätt samarbete med vaktmästeri och lokalvård för att säkerställa en hög standard i lokalerna.
• Säkerställa att AV-utrustning och tekniska lösningar fungerar korrekt
• Övriga administrativa arbetsuppgifter

Din profil

I rollen som Office Coordinator är det du som driver ditt arbete framåt och det är viktigt att du känner dig bekväm i att fatta beslut inom givna ramar samt att du är lösningsorienterad. Rollen ställer även stora krav på självständighet, integritet och initiativtagande.

Vi söker dig som

• Har som lägst gymnasieutbildning
• Har erfarenhet från servicebranschen, gärna från liknande roller
• Har en hög servicenivå och drivs av god service
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• B-körkort

Det är viktigt att du uppskattar ett omväxlande arbete, är strukturerad och har vana i att arbeta med rutiner och processer då arbetar inom en dynamisk verksamhet. Det kommer krävas att du har en god överblick över ditt serviceområde och bidrar med förbättringar hos kund. Vidare ser vi att du är kommunikativ och har förmågan att bygga och bibehålla goda relationer.

Vi erbjuder
ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats.

ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Anställningens omfattning

Tjänsten är en tillsvidareanställning om heltid med 6 mån provanställning. Arbetstiden är för närvarande förlagd 07:30-16:30, vardagar, med en timmes rast.

Urvalet sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor om tjänsten, kontakta Service Manager Björn Arnoldsson på bjorn.arnoldsson@se.issworld.com

Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ledigt jobb som Receptionist deltid | Manpower | Karlstad

Läs mer Jul 29
Är du en serviceinriktad och ansvarsfull person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Vi på Manpower söker en receptionist för ett konsultuppdrag i Karlstad. I rollen som receptionist hos vår kund får du en central och viktig roll i att skapa ett välkomnande och professionellt intryck för besökare och anställda. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Den här tjänsten är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund som är verksamma inom facility management. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta för vår kund i centrala Karlstad. Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta 8:00 - 17:00.

Ort: Karlstad
Start: 1 september
Uppdragslängd: 6 månader, med stor möjlighet till förlängning eller anställning hos kund

Om jobbet som receptionist

Som receptionist hos vår kund blir du ansiktet utåt och ansvarar för att skapa en trivsam och väl fungerande arbetsplats. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och inkluderar:

* Välkomna, informera och vägleda besökare på ett serviceinriktat sätt
* Hantera inkommande och utgående post och paket
* Ansvara för receptionen och säkerställa att kontorsytan är representativ
* Löpande dagligt underhåll av lokalerna för att säkerställa funktionalitet och renlighet på allmänna ytor som kopiatorer, kök, mötesrum, korridorer och gemensamma utrymmen

Den vi söker

Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du har en stark vilja att leverera service i världsklass och skapa ett partnerskap med vår kund. För att lyckas i rollen som receptionist behöver du:

* God kommunikativ förmåga och kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
* Vara självgående och ha god förmåga att ta egna initiativ
* Ha känsla för kvalitet och vara en problemlösare
* Tidigare erfarenhet av en likvärdig serviceroll är meriterande

Ansökan

Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig!

För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Johanna Sjödahl via e-post: johanna.sjodahl@manpower.se eller telefonnummer: 054-22 18 84.

Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad kan Manpower erbjuda dig?

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Kontorsvärd (50%)

Läs mer Jun 19
Är du en social och framåt person med passion för att jobba med människor? Är du prestigelös och tycker om att hjälpa till där det behövs? Då kan rollen som Kontorsvärd på Curonova vara din nya utmaning! Just nu söker vi en Kontorsvärd för en tillsvidareanställning till våra kontor i Karlstad och Kristinehamn.

Om rollen
I rollen som Kontorsvärd arbetar du brett med att bemanna kontoren på våra öppettider samt att stötta dina kollegor med administrativt arbete. Du tar emot besökare och deltagare och skapar ett mervärde för de som kommer i kontakt med oss.

Administrativa arbetsuppgifter som förekommer är exempelvis planering och dokumentation av veckoaktiviteter, framtagande av rapporter, dokumentation i vårt system, ansvar för kontorsinköp, uppföljning av deltagare samt insamling av intyg.

Denna roll innebär även att kontakta företag i matchnings- och relationssyfte.

I denna roll arbetar du på våra kontor i Karlstad och Kristinehamn, och har ett nära samarbete med en kollega som också arbetar på dessa orter. Ensamarbete förekommer, vilket ställer krav på initiativtagande och självständighet. Du ingår även i ett hjälpsamt och stöttande team av Karriärmatchare och Kontorsvärdar på Curonovas övriga kontor.

Tjänsten är på 50% med arbetstider på kontor måndag till fredag.

Du som söker
Vi söker dig som har:

Minst 180 HP från universitet/högskola eller motsvarande från yrkeshögskola inom exempelvis personalvetenskap, sociologi, företagsekonomi eller pedagogik samt minst 2 års arbetslivserfarenhet.

eller

Minst 1 års eftergymnasial utbildning samt minst 3 års arbetslivserfarenhet inom exempelvis arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, karriärvägledning eller rekrytering.

Vi söker dig som är glad, framåt och social. Du ska inte ha några problem med att ta egna initiativ och hjälpa till där det behövs. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och har vana att jobba med digitala verktyg.

För att vara aktuell för denna tjänst behöver du ha körkort och tillgång till bil.

Har du rätt till anställningsstöd via Arbetsförmedlingen ser vi det som ett plus.

Vad vi erbjuder
Vi erbjuder en stimulerande och meningsfull arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka människors liv och välbefinnande.

Detta är en tillsvidareanställning på 50% där du blir anställd av Curonova. Önskat startdatum är 1 september och anställningen inleds med en 6 månaders provanställning.

Ansökan
Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att välkomna en ny medlem till vårt team som delar vår passion för att hjälpa människor att nå sin fulla potential på arbetsmarknaden.

Du skickar in din ansökan via annonsen. Då intervjuer sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post.

Om du går vidare i processen kommer vi begära in arbetsgivarintyg och examensbevis som intygar din kompetens.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Anja Lenner (anja.lenner@curonova.se), och har du frågor om processen är du välkommen att kontakta HR Chef Paulina Stjernström (paulina.stjernstrom@curonova.se).

Om Curonova Consulting AB
Curonova är ett bolag inom omställningsbranschen som varje dag gör skillnad för flera tusen arbetssökande. Våra matchare stöttar och hjälper arbetssökande att hitta arbete eller studier och vi har kontor runt om i hela Sverige, från Gällivare i norr till Trelleborg i söder. Läs gärna mer om oss på vår hemsida och om den senaste tjänsten Rusta och Matcha.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Manpower AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Manpower AB .

Lagerarbetare till Vision Healthcare Nordic | Sommarjobb

Lagerarbetare
Läs mer Apr 29
Är du en noggrann och effektiv person som trivs i en aktiv arbetsmiljö? Nu söker vi på Manpower drivna lagerarbetare till Healthcare Nordic i Karlstad. Arbetet inkluderar bland annat orderplock, godsmottagning och hantering av varor. Låter detta som något för dig? Skicka då in din ansökan redan idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbetar på plats hos Healthcare Nordic i Karlstad.

Om jobbet som lagerarbetare

Som lagerarbetare hos vår kund blir du en del av ett dynamiskt team där du hanterar och sorterar gods, lastar och lossar samt säkerställer att leveranser sker smidigt och effektivt. Du arbetar i en tempofylld miljö där noggrannhet och samarbete är nyckeln till framgång.

Övrig information

Placeringsort: Karlstad

Typ av anställning: Säsongsanställning, du ska kunna arbeta heltid mellan V.24-33

Arbetstider: 7-16

Är du rätt för rollen som lagerarbetare?

Vi söker dig som är arbetsvillig, självgående och har en stark drivkraft att göra ett bra jobb varje dag. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter, är pålitlig och har lätt för att samarbeta med andra - men trivs också med att arbeta självständigt när det behövs. Det viktigaste i denna rekryteringsprocess är inte vad du har gjort tidigare, utan vem du är som person och din vilja att göra ett bra jobb!

Det anses meriterande om du sedan innan har truckkort.

Erbjudande

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Carla Törner, carla.torner@manpower.se.

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail.

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Extrajobb student | Administratörer till Statlig myndighet

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 16
Är du en engagerad, ansvarsfull och noggrann person som drivs av möjligheten att utvecklas, att få arbeta med människor och att ta nästa steg i karriären, samtidigt som du studerar? Vi söker nu dig som vill ha ett meriterande extrajobb som administratör på en myndighet i centrala Karlstad. Vänta inte med din ansökan, rekryteringsprocessen har startats!

Det här är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd av Manpower Flex AB men arbeta hos vår uppdragsgivare som är en statlig myndighet i Karlstad.

Vi vill gärna att du jobbar heltid under dina ledigheter såsom under sommaren och mellandagarna runt jul.

Vad innebär jobbet som administratör?

Tillsammans med dina kollegor kommer du vara en ovärderlig del i att på ett lättförståeligt och pedagogiskt sätt ge information och vägledning till allmänheten om konsumenters rättigheter och skyldigheter samt om hållbar konsumtion.

Du kommer att besvara frågor på svenska och engelska från allmänheten, i huvudsak via inkommande telefonsamtal. Arbetet är förlagt till dagtid, måndag till fredag och du blir inbokad efter behov. Anställningen inleds med introduktion och utbildning på plats hos vår uppdragsgivare.

Vad krävs?

Vi utgår ifrån att du är en prestigelös, stabil och orädd person som har ett stort intresse för samhällsfrågor. Du tycker om att hjälpa konsumenter med deras frågeställningar och har en god förmåga att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du är noggrann och håller hög kvalité.

* Du studerar i minst termin 4, vid jurist-, ekonom-, eller statsvetarprogrammet
* Du ska kunna arbeta minst 2 pass per vecka samt vara tillgänglig under sommaren samt under jul och nyår för heltidsarbete. Vi ser gärna att du är flexibel då behov kan uppstå med kort varsel
* Du pratar och skriver flytande svenska och engelska obehindrat
* Du har mycket goda datakunskaper inom Officepaketet
* Vi ser gärna att du har erfarenhet från någon form av servicearbete

Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Sjödahl på telefonnummer 054-22 18 84 eller e-post Johanna.sjodahl@manpower.se.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Ledigt jobb som Projektledare | Fastighetsprojekt | Karlstad

Fastighetsförvaltare
Läs mer Jan 17
Har du några års erfarenhet av projektledning och vill ta nästa steg i din karriär? Vi söker nu en projektledare till en av våra kunder i centrala Karlstad, för att leda ett spännande fastighetsprojekt under 2025. Du får möjlighet att vara med och bidra till företagets nyetablering av kontor/fastighet där du ska få vara delaktig skapa hållbara och moderna arbetsmiljöer.

Om rollen

Som projektledare kommer du att vara en viktig del i att leda och samordna ett fastighetsprojekt från start till mål. Du kommer att arbeta nära andra intressenter, både internt och externt, och se till att projektet hålls inom tidsramar, budget och uppsatta mål. Du kommer att ansvara för att planera, följa upp och säkerställa att alla aktiviteter genomförs enligt plan.

Dina arbetsuppgifter:

* Planera och organisera projektets aktiviteter för att säkerställa effektivitet och framdrift.
* Koordinera och samarbeta med olika leverantörer och intressenter för att hålla projektet på rätt spår.
* Följa upp tidsplaner och budget för att säkerställa att projektet genomförs inom de fastställda ramarna.
* Kommunicera löpande med alla berörda parter och rapportera om projektets framsteg.
* Bidra till att skapa hållbara och funktionella arbetsmiljöer som möter verksamhetens behov.

???????

Vi söker dig som:

* Har några års erfarenhet av projektledning, gärna inom bygg- eller fastighetsutveckling.
* Är organiserad, lösningsorienterad och kan hantera både strategiska och operativa uppgifter.
* Har en god förmåga att kommunicera och samordna med olika intressenter.
* Är driven, självgående och har vilja att utvecklas inom projektledning.
* Du ska ha goda IT-kunskaper, inklusive erfarenhet av Excel, PowerPoint och andra kontorsapplikationer samt kännedom om arbetsmiljö och säkerhetsregler.

Vad uppdraget erbjuder:

* En chans att utvecklas som projektledare och ta ansvar för ett viktigt fastighetsprojekt.
* Möjlighet att arbeta i ett dynamiskt team där du får stöd och vägledning från erfarna kollegor.
* En arbetsmiljö med fokus på hållbarhet, samarbete och effektivitet.

Övrigt:

Tjänsten kräver också säkerhetsprövning, vilket innebär att du måste uppfylla gällande säkerhetsföreskrifter. Vissa befattningar kan även kräva specifikt medborgarskap.

Uppdragets ska starta omgående och beräknas pågå upp till ca 1 år. Ev möjlighet till förlängning. Tjänsten är placerad i Karlstad, men tjänsteresor till andra orter kan förekomma.

Vad kan Jefferson Wells erbjuda dig?

Jefferson Wells är specialister på kompetensförsörjning av chefer och specialister inom ekonomi, HR, executive, inköp, logistik, marknad, försäljning och ingenjörsområdet. Vi samarbetar med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom ditt område. Som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Vi erbjuder en trygg anställning med månadslön, kollektivavtal, försäkringar med mera. Läs mer om att vara konsult på Jefferson Wells: https://www.jeffersonwells.se/sv/karriar

Intresserad?

För att söka tjänsten skapar du ett konto hos oss och bifogar ditt CV och personliga brev. Vid frågor, kontakta Johanna Sjödahl, via e-post: johanna.sjodahl@manpower.se alt via telefon 054-221884

Vi arbetar med löpande urval och kan tillsätta uppdraget så fort vi hittar rätt person. Skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Jefferson Wells

Jefferson Wells är ett av Sveriges största konsultbolag av chefer och specialister inom ekonomi, executive, marknad & försäljning, inköp & logistik och ingenjörsområdet. Vi har den unika förmånen att samarbeta med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område och som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Hos oss kan du både gå som tillsvidareanställd konsult på ett specifikt uppdrag eller som samarbetspartner med eget företag.

Ansök nu

Ledigt jobb som Projektledare | Fastighetsprojekt | Karlstad

Fastighetsförvaltare
Läs mer Jan 17
Har du några års erfarenhet av projektledning och vill ta nästa steg i din karriär? Vi söker nu en projektledare till en av våra kunder i centrala Karlstad, för att leda ett spännande fastighetsprojekt under 2025. Du får möjlighet att vara med och bidra till företagets nyetablering av kontor/fastighet där du ska få vara delaktig skapa hållbara och moderna arbetsmiljöer.

Om rollen

Som projektledare kommer du att vara en viktig del i att leda och samordna ett fastighetsprojekt från start till mål. Du kommer att arbeta nära andra intressenter, både internt och externt, och se till att projektet hålls inom tidsramar, budget och uppsatta mål. Du kommer att ansvara för att planera, följa upp och säkerställa att alla aktiviteter genomförs enligt plan.

Dina arbetsuppgifter:

* Planera och organisera projektets aktiviteter för att säkerställa effektivitet och framdrift.
* Koordinera och samarbeta med olika leverantörer och intressenter för att hålla projektet på rätt spår.
* Följa upp tidsplaner och budget för att säkerställa att projektet genomförs inom de fastställda ramarna.
* Kommunicera löpande med alla berörda parter och rapportera om projektets framsteg.
* Bidra till att skapa hållbara och funktionella arbetsmiljöer som möter verksamhetens behov.

???????

???????Vi söker dig som:

* Har några års erfarenhet av projektledning, gärna inom bygg- eller fastighetsutveckling.
* Är organiserad, lösningsorienterad och kan hantera både strategiska och operativa uppgifter.
* Har en god förmåga att kommunicera och samordna med olika intressenter.
* Är driven, självgående och har vilja att utvecklas inom projektledning.
* Du ska ha goda IT-kunskaper, inklusive erfarenhet av Excel, PowerPoint och andra kontorsapplikationer samt kännedom om arbetsmiljö och säkerhetsregler.

Vad uppdraget erbjuder:

* En chans att utvecklas som projektledare och ta ansvar för ett viktigt fastighetsprojekt.
* Möjlighet att arbeta i ett dynamiskt team där du får stöd och vägledning från erfarna kollegor.
* En arbetsmiljö med fokus på hållbarhet, samarbete och effektivitet.

Övrigt:

Tjänsten kräver också säkerhetsprövning, vilket innebär att du måste uppfylla gällande säkerhetsföreskrifter. Vissa befattningar kan även kräva specifikt medborgarskap.

Uppdragets ska starta omgående och beräknas pågå upp till ca 1 år. Ev möjlighet till förlängning. Tjänsten är placerad i Karlstad, men tjänsteresor till andra orter kan förekomma.

Vad kan Jefferson Wells erbjuda dig?

Jefferson Wells är specialister på kompetensförsörjning av chefer och specialister inom ekonomi, HR, executive, inköp, logistik, marknad, försäljning och ingenjörsområdet. Vi samarbetar med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom ditt område. Som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Vi erbjuder en trygg anställning med månadslön, kollektivavtal, försäkringar med mera. Läs mer om att vara konsult på Jefferson Wells: https://www.jeffersonwells.se/sv/karriar

Intresserad?

För att söka tjänsten skapar du ett konto hos oss och bifogar ditt CV och personliga brev. Vid frågor, kontakta Johanna Sjödahl, via e-post: johanna.sjodahl@manpower.se alt via telefon 054-221884

Vi arbetar med löpande urval och kan tillsätta uppdraget så fort vi hittar rätt person. Skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Jefferson Wells

Jefferson Wells är ett av Sveriges största konsultbolag av chefer och specialister inom ekonomi, executive, marknad & försäljning, inköp & logistik och ingenjörsområdet. Vi har den unika förmånen att samarbeta med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område och som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Hos oss kan du både gå som tillsvidareanställd konsult på ett specifikt uppdrag eller som samarbetspartner med eget företag.

Ansök nu

Norsktalande kundservicemedarbetare | Manpower | Hammarö

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 7
Vill du vara en viktig del av vår kunds arbete med att ha branschens nöjdaste kunder? I så fall är du med största säkerhet en serviceinriktad och ansvarsfull person drivs av möjligheten att få komma in i ett härligt team och att få arbeta med kundservice. Du trivs i en roll med mycket kundkontakter och där kundnöjdhet är i fokus.

Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund vars verksamhet finns på Hammarö. Uppdragets längd är långsiktigt. Sök jobbet som kundservicemedarbetare redan i dag, då tjänsten ska tillsättas omgående!

Vad går jobbet som kundservicemedarbetare ut på?

I den här rollen kommer du i första hand att svara på inkommande frågor från kunder i Sverige och Norge.

Dina arbetsuppgifter är att jobba med:

* Ordermottagning
* Fakturafrågor
* Produktfrågor
* Abonnemangsfrågor

Du svarar och kommunicerar med hjälp av telefon, dator och mail.

Uppdraget inleds med kortare utbildning och introduktion. Du rapporterar till teamleader, som även ger dig fortlöpande coachning för att du ska få möjlighet att utvecklas i din roll som kundservicemedarbetare. Arbetstider är dagtid 08:00-16:30 måndag - fredag.

Vem är du?

Som kundservicemedarbetare är det viktigt att man är en social och utåtriktad person med känsla för relationer. Tidigare erfarenhet av kundservice är en förutsättning och du känner dig bekväm med att tala med kunder i telefon samt av att jobba aktivt med merförsäljning och winback. Du har en positiv attityd och har lätt för att samarbeta med andra. I mötet med såväl kunder som kollegor har du en respektfull och ödmjuk inställning. Nöjda kunder är vår kunds främsta mål och där har du en viktig roll.

Vi söker dig som:

* pratar flytande svenska och norska och kan uttrycka dig på svenska och norska i såväl tal som skrift.
* har god datorvana
* är duktig på att skapa och vårda relationer
* är van vid att jobba med telefon och mejl som kommunikationsverktyg

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Sjödahl på telefonnummer 054-22 18 84 eller e-post johanna.sjodahl@manpower.se.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu