Karlstad: Enhetschef till Löneenhet HR

Hitta ansökningsinfo om jobbet Enhetschef till Löneenhet HR i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-06 // Varaktighet: Heltid

Vi är till för att alla i Värmland ska må bra och för att Region Värmland ska vara en attraktiv arbetsplats som levererar goda, hållbara och långsiktiga resultat.

För att lyckas med det ser vi att alla chefer och ledare har en viktig roll. I Region Värmland använder vi ledarskapskoncepten Utvecklande ledarskap och Indirekt ledarskap. Som ny chef i regionen får du under ditt första år gå ett utbildningsprogram. Vi erbjuder även individuell handledning för att stötta dig i ditt uppdrag. Vi vill ge våra chefer rätt förutsättningar för att lyckas. Genom dig som chef kan våra medarbetare växa och bidra till ännu bättre service för alla som bor här.

Din arbetsplats
HR-avdelningen är en del av regionens verksamhetsstöd som är organiserad inom Regionledningskontoret och Löneenheten finns inom HR-avdelningen. Idag finns Löneenheten på tre orter och har totalt 25 medarbetare som arbetar i team på respektive ort Arvika, Torsby och Karlstad. Det finns en teamledare på varje ort.

Löneenheten ansvarar för löneutbetalning och tjänstepensionsavsättning till Region Värmlands och Svensk Luftambulans medarbetare och förtroendevalda. I uppdraget ingår att ge stöd och support till verksamhetens chefer i de lönestyrande avtalen, genom främst ärendehantering. Enheten har också ansvar för redovisning och avstämning av personalkostnader samt arbetsgivardeklarationer.

Du är en del av HR:s ledningsgrupp, har ansvar för att bidra till helheten och rapporterar till HR-direktören.

Dina arbetsuppgifter
Som enhetschef leder du med tillit och du trivs med att ha ett coachande förhållningssätt till medarbetarna. Du säkerställer att produktionen av Region Värmlands löner sker kvalitetssäkert och effektivt samt att det finns en god kundsupport. Regionen använder Heroma som HR-system. Tillsammans med medarbetarna i löneenheten utvecklar, förbättrar och effektiviserar ni enhetens arbete och verkar för ett framåtriktat arbetssätt. Digitalisering och utveckling av våra processer och system är en central del av vårt arbete. Som enhetschef för löneenheten har du ansvar för personal, budget och verksamhet.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig med relevant högskoleutbildning eller annan eftergymnasial utbildning som bedöms likvärdig. Du har god kunskap om hela löneprocessen, det arbetsrättsliga området och en god förmåga att tolka lagar och avtal. Vi ser gärna att du har arbetat med och har ett stort intresse för förbättringsarbete inom området. Du har ett kundorienterat arbetssätt och en förståelse för hur de övergripande processerna hänger ihop i verksamheten. Det är viktigt att du kan se verksamhetens arbete i ett helhetsperspektiv. Du har erfarenhet av att vara ledare och har god förmåga att kommunicera på ett tydligt sätt. Det är meriterande om du har erfarenhet av att leda i förändring och ser att det är viktigt med samarbete för kundens bästa. Du engagerar, motiverar och är lyhörd för verksamhetens behov och bidrar i diskussioner på ett konstruktivt sätt.

Placeringsort för tjänsten är Karlstad, resor ingår i tjänsten till övriga kontor i Arvika och Torsby, du behöver därför ha B-körkort.

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Enhetschef, offentlig förvaltning

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Enhetschef, offentlig förvaltning.

Enhetschef för enheten för befolkningens beredskap

Läs mer Apr 28
MSB arbetar för ett säkrare samhälle i en föränderlig värld med fokus på utveckling av det civila försvaret. Vi stärker Sveriges förmåga att fungera i kris och till och med krig. Det betyder att alla våra medarbetare bidrar till beredskap och motståndskraft. Från norr till söder sprider vi kunskap och agerar för att skydda liv och hälsa, samhällets funktionalitet och grundläggande värden som demokrati, rättssäkerhet och mänskliga rättigheter. Den 1 januari byter vi namn till Myndigheten för civilt försvar.




Har du klokheten att förutse vad som ska hända? Då kanske du är vår nästa kollega!

Enheten för befolkningens beredskap arbetar för att öka befolkningens motståndskraft och försvarsvilja vid kris och krig.

Därtill arbetar enheten också för att öka säkerheten i offentliga miljöer för att skydda allmänheten samt samhällets funktioner mot våldsbejakande extremism och terrorism. Detta gör vi genom att informera allmänheten om krisberedskap och civilt försvar, genom riskkommunikation och genom stöd i riskkommunikation till aktörer i krisberedskapssystemet. Enheten ansvarar också för myndighetens svartjänst till befolkningen. 

Ledarskapet hos oss utgår från tillit, medmänsklighet och viljan att arbeta tillsammans. Vi utgår från att vi gör vårt bästa och vill varandra väl. Att agera i linje med det innebär att medverka till ökad trygghet och ett hållbart arbetsliv.

Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter
Som enhetschef ansvarar du för att driva enhetens frågor på en strategisk och operativ nivå tillsammans med dina medarbetare. Du ska leda och styra med enhetens, avdelningens och myndighetens mål och medarbetar- och ledarkriterier som utgångspunkt. I din roll ingår samverkan både internt inom MSB och externt gentemot andra organisationer.

I dina arbetsuppgifter ingår också:

- Vara myndighetsrepresentant i nätverk eller styrgrupper som är kopplade till enhetens uppdrag.
- Agera som myndighetens talesperson i frågor som rör enhetens arbete inom exempelvis terrorbekämpning eller egenberedskap.
- Ingå i avdelningens ledningsgrupp samt bidra och utveckla avdelningsgemensamma projekt.

Myndigheten byter den 1 januari 2026 namn till Myndigheten för civilt försvar, MCF. Verksamheten styrs tydligare mot civilt försvar vilket innebär att vi är inne i ett skede av förändring. Det präglar såväl arbetet på avdelningen och enheten som din roll. Det ställer också krav på att du kan leda förändring och har förmåga att inspirera andra till nya arbetssätt.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som har:

- Akademisk utbildning inom relevant område alternativt annan utbildning i kombination med relevant yrkeserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.
- Chefs- och ledarerfarenhet med gott renommé.
- Mycket god förmåga att uttrycka dig i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
- Erfarenhet av arbete med säkerhet i offentlig miljö samt risk- och kriskommunikation mot allmänheten.

Det är meriterande om du har:

- Kunskaper inom det svenska krisberedskapssystemet.
- Erfarenhet av statlig eller annan offentlig verksamhet, gärna i chefs- eller ledarbefattning.

Som chef och ledare hos oss förväntas du kunna arbeta uppdragsorienterad, utvecklingsinriktad, coachande och dialoginriktad, ha god självkännedom och bidra genom att vara ett föredöme.
https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/msbs-medarbetar--och-ledarkriterier/

I rollen som enhetschef är det också viktigt att du är flexibel samt att du har förmåga att se helhet och ta hänsyn till det större perspektivet. 

Om anställningen
Vi erbjuder dig en anställning tillsvidare på heltid som inleds med en provanställning med ett tidsbegränsat chefsförordnande på fyra år.

Din placeringsort kommer att vara Karlstad och resor i anställningen förekommer.

Svenskt medborgarskap är ett krav för anställning på MSB då den innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Om oss
Enheten finns på Avdelningen för kommunikation och befolkningens beredskap. En avdelning som har totalt fyra enheter och en stab. Förutom Enheten för befolkningen beredskap ansvarar avdelningen för myndigheternas samlade krisinformation via kanalen Krisinformation.se och myndighetens övriga interna och externa kommunikation.

MSB arbetar i aktivitetsbaserade kontor där du kan välja arbetsplats efter egna behov. Det finns möjlighet att arbeta på distans. Vi erbjuder dig möjlighet att ta ut friskvårdstimme och ett årligt friskvårdsbidrag. För dig som statligt anställd finns förmånliga semestervillkor.

Alla vi som arbetar på MSB förväntas och ska bidra till ökad jämställdhet och likabehandling för en arbetsmiljö och ett samhälle fritt från diskriminering.

https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/

Vill du veta mer?
Har du frågor är du välkommen att kontakta tf avdelningschef Jonas Norén alternativt Marie Kämpe. Fackliga företrädare är Fredrik Höglund (Saco-S), Hannah Wiklander (ST) och Ann-Britt Paradis (SEKO). Samtliga nås via växelnummer 0771-240 240.

Välkommen med din ansökan senast den 19 maj 2025

Ansök nu

Chef till verksamheten för stöd till ledning och samverkan

Läs mer Apr 24
MSB arbetar för ett säkrare samhälle i en föränderlig värld med fokus på utveckling av det civila försvaret. Vi stärker Sveriges förmåga att fungera i kris och till och med krig. Det betyder att alla våra medarbetare bidrar till beredskap och motståndskraft. Från norr till söder sprider vi kunskap och agerar för att skydda liv och hälsa, samhällets funktionalitet och grundläggande värden som demokrati, rättssäkerhet och mänskliga rättigheter. Den 1 januari byter vi namn till Myndigheten för civilt försvar.




Ledarskapet hos oss utgår från tillit, medmänsklighet och viljan att arbeta tillsammans.

Vi utgår från att vi gör vårt bästa och vill varandra väl. Att agera i linje med det innebär att medverka till ökad trygghet och ett hållbart arbetsliv.

Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter
Som chef för verksamheten för stöd till ledning och samverkan har du personal- och resultatansvar och ingår i avdelningens ledningsgrupp. I arbetet ingår att leda och följa upp verksamheten mot uppställda mål genom de tre underställda enhetscheferna. Du ska förvalta och utveckla verksamheten med myndighetens uppdrag och mål som utgångspunkt, och vara lyhörd för målgruppernas behov. Du ska vidare verka för att verksamheten har ett utvecklande arbetsklimat och goda relationer med övriga i myndigheten och externa samarbetspartners. Vara aktiv och bidra i arbetet med att utveckla avdelningens arbete med ledningsstödsystem för det civila försvaret. Nära samverkan med Försvarsmakten, FMV och Rymdstyrelsen, även med företag i branschen samt andra verksamheter inom avdelningen och myndigheten.

Verksamheten finns både i Karlstad och Stockholm. 

 Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som har en för rollen relevant akademisk utbildning, inom exempelvis teknikområdet, och flera års erfarenhet av att vara chef på strategisk nivå.  Vidare har du erfarenhet av förändringsledning och arbete med beredskap och/eller civilt försvar. Du har en hög säkerhetsmedvetenhet och även tidigare erfarenhet av, och kunskap om,  säkerhetsarbete. 

Som person är du strukturerad, mål- och resultatinriktad. Din problemlösande analysförmåga kommer väl till pass här, liksom din strategiska förmåga som innebär att du kan sätta verksamhetens uppdrag i ett större sammanhang och ta ett helhetsperspektiv på frågor.

Det är meriterande om du har:

-  erfarenhet av att leda genom andra chefer 
- erfarenhet av ledning och samverkan inom det civila eller militära försvaret, inklusive kunskaper om Försvarsmakten
- ämneskunskaper relaterade till verksamhetens ansvarsområde, exempelvis rymdfrågor, säker informationshantering, medieberedskap eller ledningsplatser
- erfarenhet av arbete med EU- och Nato-frågor
- utbildningar inom relevanta ämnesområden, exempelvis säkerhetsskydd och totalförsvar  

Som chef och ledare hos oss förväntas du kunna arbeta uppdragsorienterad, utvecklingsinriktad, coachande och dialoginriktad, har god självkännedom och bidra genom att vara ett föredöme.
https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/msbs-medarbetar--och-ledarkriterier/

Du har lätt för att samarbeta och en god förmåga att företräda MSB och bygga relationer med samarbetspartners.  Vidare är du en god kommunikatör med goda språkkunskaper i tal och skrift, både på svenska och på engelska.

Om anställningen
Vi erbjuder dig en anställning tillsvidare på heltid som inleds med en provanställning med ett tidsbegränsat chefsförordnande på fyra år. Din placeringsort kommer att vara Karlstad eller Stockholm på vårt kontor Tomteboda, och resor i anställningen förekommer.

Svenskt medborgarskap är ett krav för anställning på MSB då den innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Om oss
Avdelningen för cybersäkerhet och säkra kommunikationstjänster är indelad i fyra verksamheter, där vi nu söker en chef för verksamheten stöd till ledning och samverkan. I verksamhetens ansvar ingår bland annat signalskydd, medieberedskap, ledningsplatser samt rymdområdet. Verksamhetens mål är att tydligare samla men inom enheterna renodla det arbete som görs på avdelningen med att stärka civila försvaret kring rymdsäkerhet och -beredskap, utveckling, samordning och arbete med ledningsplatser och säkra kommunikationer. 

Alla vi som arbetar på MSB förväntas och ska bidra till ökad jämställdhet och likabehandling för en arbetsmiljö och ett samhälle fritt från diskriminering.

https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/

Vill du veta mer?
Har du frågor är du välkommen att kontakta avdelningschef Åke Holmgren. Fackliga företrädare är Carl Önne Saco, Jan Herremo ST, Josefin Berglund och Ann-Britt Paradis SEKO. Samtliga nås via växelnumret 0771-240 240. 

Välkommen med din ansökan senast den 18 maj månad 2025.

Ansök nu

Chef till enheten för kompetensförsörjning

Läs mer Apr 17
MSB arbetar för ett säkrare samhälle i en föränderlig värld med fokus på utveckling av det civila försvaret. Vi stärker Sveriges förmåga att fungera i kris och till och med krig. Det betyder att alla våra medarbetare bidrar till beredskap och motståndskraft. Från norr till söder sprider vi kunskap och agerar för att skydda liv och hälsa, samhällets funktionalitet och grundläggande värden som demokrati, rättssäkerhet och mänskliga rättigheter. Den 1 januari byter vi namn till Myndigheten för civilt försvar.




Vill du göra skillnad och tillsammans med oss arbeta för ett säkrare samhälle? Då kanske du är vår nästa kollega!

I rollen som chef kommer du både att leda enheten för kompetensförsörjning samt vara en del av den operativa avdelningens ledning på MSB.

Ledarskapet hos oss utgår från tillit, medmänsklighet och viljan att arbeta tillsammans. Vi utgår från att vi gör vårt bästa och vill varandra väl. Att agera i linje med det innebär att medverka till ökad trygghet och ett hållbart arbetsliv.

Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter
Som chef hos oss ansvarar du för verksamhet, personal och budget. Du ingår i avdelningens ledningsgrupp och bidrar till verksamhetsutveckling för såväl enheten som hela avdelningen.

Som chef ansvarar du för att driva enhetens frågor på en strategisk och operativ nivå tillsammans med dina medarbetare. Du ska leda och styra med enhetens, avdelningens och myndighetens mål och medarbetar- och ledarkriterier som utgångspunkt. I din roll ingår samverkan både internt inom MSB och externt gentemot andra organisationer.

Tidsramarna för det operativa arbetet kan vara extremt korta och du förväntas kunna fatta beslut under stark tidspress, baserat på begränsad information. Beredskapstjänstgöring ingår i anställningen.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som har:

- relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. 
- tidigare erfarenhet av chefsrollen och god förmåga att leda verksamhet och medarbetare. 
- god förmåga att styra verksamhet mot uppsatta mål och inom ekonomiska ramar. 
- erfarenhet av att i en HR-roll hantera kompetensförsörjningsfrågor i en operativ kontext.
- goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. 

Det är meriterande om du har:

- erfarenhet av att leda i förändring. 
- kunskap om och erfarenhet av arbete kopplat till civilt försvar. 
- erfarenhet av arbete inom statlig myndighet.
- erfarenhet av samarbeten internationellt. 

Som chef och ledare hos oss förväntas du kunna arbeta uppdragsorienterat, utvecklingsinriktat, coachande och dialoginriktat, ha god självkännedom och bidra genom att vara ett föredöme.
https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/msbs-medarbetar--och-ledarkriterier/

Du har också en förståelse för och ett driv i frågor som rör vikten av en god administration och har förmåga att kommunicera budskap och förväntningar på ett tydligt sätt. Du har även en god förmåga till helhetssyn och att göra prioriteringar utifrån verksamhetens bästa.

Om anställningen
Vi erbjuder dig en anställning tillsvidare på heltid som inleds med en provanställning med ett tidsbegränsat chefsförordnande på fyra år.

Din placeringsort kommer att vara Karlstad och resor i anställningen förekommer.

Svenskt medborgarskap är ett krav för anställning på MSB då den innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen. De flesta medarbetare på MSB är krigsplacerade.

Om oss
Enheten för kompetensförsörjning består av ett tiotal medarbetare och är en del av den operativa avdelningen på MSB. Enheten har till uppgift att kompetensförsörja myndighetens nationella förstärkningsresurser, räddningsinsatser inom ramen för EU:s civilskyddsmekanism samt resiliensinsatser. Enheten har sin placering på MSB:s kontor i Karlstad.

Alla vi som arbetar på MSB förväntas och ska bidra till ökad jämställdhet och likabehandling för en arbetsmiljö och ett samhälle fritt från diskriminering.

https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/

Vill du veta mer?
Har du frågor är du välkommen att kontakta avdelningschef Robert Wallén. Fackliga företrädare är Carin Hammarbo (Saco-S), Peter Nytting (ST) och Ann-Britt Paradis (SEKO). Samtliga nås via växelnummer 0771-240 240.

Välkommen med din ansökan senast den 8 maj 2025

Ansök nu

Chef till enheten för utbildning och övning

Läs mer Apr 17
MSB arbetar för ett säkrare samhälle i en föränderlig värld med fokus på utveckling av det civila försvaret. Vi stärker Sveriges förmåga att fungera i kris och till och med krig. Det betyder att alla våra medarbetare bidrar till beredskap och motståndskraft. Från norr till söder sprider vi kunskap och agerar för att skydda liv och hälsa, samhällets funktionalitet och grundläggande värden som demokrati, rättssäkerhet och mänskliga rättigheter. Den 1 januari byter vi namn till Myndigheten för civilt försvar.




Vill du göra skillnad och tillsammans med oss arbeta för ett säkrare samhälle? Då kanske du är vår nästa kollega!

I rollen som chef kommer du både att leda enheten för utbildning och övning samt vara en del av den operativa avdelningens ledning på MSB.

Ledarskapet hos oss utgår från tillit, medmänsklighet och viljan att arbeta tillsammans. Vi utgår från att vi gör vårt bästa och vill varandra väl. Att agera i linje med det innebär att medverka till ökad trygghet och ett hållbart arbetsliv.

Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter
Som chef hos oss ansvarar du för verksamhet, personal och budget. Du ingår i avdelningens ledningsgrupp och bidrar till verksamhetsutveckling för såväl enheten som hela avdelningen.

Som chef ansvarar du för att driva enhetens frågor på en strategisk och operativ nivå tillsammans med dina medarbetare Du ska leda och styra med enhetens, avdelningens och myndighetens mål och medarbetar- och ledarkriterier som utgångspunkt. I din roll ingår samverkan både internt inom MSB och externt gentemot andra organisationer.

Tidsramarna för det operativa arbetet kan vara extremt korta och du förväntas kunna fatta beslut under stark tidspress, baserat på begränsad information. Beredskapstjänstgöring ingår i anställningen.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som har:

- relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. 
- tidigare erfarenhet av chefsrollen och god förmåga att leda verksamhet och medarbetare. 
- god förmåga att styra verksamhet mot uppsatta mål och inom ekonomiska ramar.
- goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. 

Det är meriterande om du har:

- erfarenhet av att leda i förändring. 
- kunskap om och erfarenhet av arbete kopplat till civilt försvar. 
- erfarenhet av arbete med utbildning, övning eller erfarenhetsåterföring/lärande.
- erfarenhet av arbete inom statlig myndighet. 

Som chef och ledare hos oss förväntas du kunna arbeta uppdragsorienterat, utvecklingsinriktat, coachande och dialoginriktat, ha god självkännedom och bidra genom att vara ett föredöme.
https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/msbs-medarbetar--och-ledarkriterier/

Du har även ett strategiskt förhållningssätt och har ett brett perspektiv på frågor. Du ska också ha förmåga till handlingskraft och beslutsamhet samt kunna kommunicera på ett tydligt sätt.

Om anställningen
Vi erbjuder dig en anställning tillsvidare på heltid som inleds med en provanställning med ett tidsbegränsat chefsförordnande på fyra år.

Din placeringsort kommer att vara Karlstad och resor i anställningen förekommer.

Svenskt medborgarskap är ett krav för anställning på MSB då den innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen. De flesta medarbetare på MSB är krigsplacerade.

Om oss
Enheten för utbildning och övning består av ett tiotal medarbetare och är en del av den operativa avdelningen på MSB. Enheten har till uppgift att kompetensutveckla befattningshavare och annan nationell eller internationell personal för operativt arbete genom utbildning och övning. Enheten har sin placering i huvudsak på MSB:s kontor i Karlstad.

Alla vi som arbetar på MSB förväntas och ska bidra till ökad jämställdhet och likabehandling för en arbetsmiljö och ett samhälle fritt från diskriminering.

https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/

Vill du veta mer?
Har du frågor är du välkommen att kontakta avdelningschef Robert Wallén. Fackliga företrädare är Carin Hammarbo (Saco-S), Peter Nytting (ST) och Ann-Britt Paradis (SEKO). Samtliga nås via växelnummer 0771-240 240.

Välkommen med din ansökan senast den 8 maj 2025

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från REGION VÄRMLAND

Nedan visas andra jobb i Karlstad från REGION VÄRMLAND .

Specialistläkare till endoskopimottagningen, Centralsjukhuset Karlstad

Specialistläkare
Läs mer Maj 9
Vill du känna arbetsglädje, yrkesstolthet och delaktighet? Vill du kunna bidra till andra människors hälsa? Då är det hos oss du ska jobba!

Din arbetsplats
Kirurgkliniken på Centralsjukhuset i Karlstad har ett brett vårdutbud med slutenvårdsavdelningar, kirurgmottagningar, urologimottagningar, bröstcentrum och endoskopimottagningen.

Vår endoskopimottagning är en av Sveriges finaste och här utförs dagtid både planerade och akuta undersökningar samt avancerade ingrepp i mag- och tarmkanalen.

Den glada arbetsgruppen består av ett tjugotal kompetenta medarbetare från olika yrkeskategorier som trivs ihop och stöttar varandra. En familjär och samtidigt professionell känsla genomsyrar verksamheten och vi får ofta höra av både patienter och läkare under utbildning att de känt sig väl bemötta och omhändertagna hos oss.

Vi har en tydlig utvecklingsinriktning med fokus på kvalitet och håller regelbundet utbildningar i koloskopiteknik för läkare och skopister från hela Sverige. Vi hade också för ett par år sedan hjälp av en specialist från Japan där vi hade en riktad utbildningsinsats för att utföra ESD – vilket vi nu gör sporadiskt.

Dina arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår att utföra diagnostiska endoskopiska undersökningar och varierande ingrepp i mag- och tarmkanalen. Det ingår även administrativt arbete så som att bedöma remisser, delta i polypkonferenser och vara behjälplig i konsultationsfrågor med mera.

Nu behöver vi utöka läkargruppen och söker dig som är specialistläkare och som vill arbeta heltid med endoskopi. Jouruppdrag kan förekomma men får diskuteras på individnivå.

Tjänsten är ett sex månaders vikariat med möjlighet till tillsvidareanställning.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som är specialistläkare inom kirurgi eller gastroenterologi med några års erfarenhet från endoskopi. Du behöver kunna kommunicera väl på både svenska och engelska.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper där en vilja att utföra god vård av hög kvalitet och med ett stort patientfokus är ett krav. Det är en förutsättning att du fungerar väl i team och att du självständigt kan fatta beslut. Det är också av stort värde att du har en lösningsfokuserad inställning. Andra egenskaper som värderas högt är öppenhet, driv och ett positivt sinnelag och vi ser gärna att du har ett intresse för verksamhetsutveckling.

Gillar du endoskopi och känner igen dig i dessa egenskaper? Längtar du efter att arbeta i fina lokaler med kollegor som känner stor arbetsglädje? Då ska du absolut söka till oss!

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Sjuksköterska till AK-mottagning, klinisk kemi

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Maj 13
Nytt
Din arbetsplats
Laboratoriemedicin Värmland bedriver verksamhet i hela länet och består av fyra medicinska specialiteter; klinisk kemi, klinisk mikrobiologi, klinisk patologi och transfusionsmedicin.

Vi är en ackrediterad verksamhet och har uppdraget att med hög servicekvalitet erbjuda provtagning, preparera och analysera prover samt producera kvalitetssäkrade analysresultat, diagnoser och diagnosunderlag. Vi söker nu en sjuksköterska med placering på klinisk kemi på vår antikogulantiamottagning.

Dina arbetsuppgifter
På AK-mottagningen är vi ett trevligt litet team på sex personer. Vi har en god arbetsmiljö och ett tätt samarbete med medicinskt ansvarig. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att utifrån ett aktuellt PK-värde bestämma Warandos för nästa tidsperiod och att justera Warandosen eller nya antikoagulantia (NOAK) inför operationer och undersökningar. Arbetet innebär mycket kontakt, framför allt via telefon, med patienter, anhöriga och distriktssköterskor. Andra arbetsuppgifter, såsom funktionsundersökningar, kan bli aktuella.

Dina kunskaper/kompetenser
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Vi vill att du är noggrann och ansvarsfull, och har god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Du kommer att arbeta i en liten arbetsgrupp vilket ställer höga krav på social kompetens och flexibilitet. Vi arbetar med att ständigt förbättra verksamheten och vi ser dig och ditt engagemang som en viktig del i det arbetet. Det är också viktigt för oss att du är kvalitetsmedveten och serviceinriktad. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Intervjuer kommer att genomföras löpande.

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Sjuksköterska, barn- och ungdomsmedicin, avdelning 12

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Maj 9
Din arbetsplats
Avdelning 12 är en del av barnkliniken, även känd som det ”Lilla sjukhuset”.

Här möter vi de flesta av vårdens olika specialiteter, inklusive medicin, kirurgi, ortopedi, onkologi och akutsjukvård. Detta speglar den omfattande och mångsidiga vård vi erbjuder våra patienter och deras familjer. På avdelning 12 vårdas barn och ungdomar upp till 18 år, och avdelningen har 16 vårdplatser.

Hos oss får du en anpassad introduktion baserad på din kompetens och erfarenhet. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs, och vi är måna om att du har ett utvecklande, tryggt och hållbart arbetsliv.

Dina arbetsuppgifter
Som sjuksköterska kommer du att leda och ansvara för den dagliga omvårdnaden av barnet och familjen samt utföra sjuksköterskeuppgifter som läkemedelshantering, rondarbete och omvårdnadsarbete. I det dagliga mötet med patienten har du, tillsammans med övriga personalkategorier, en viktig roll.

Vi arbetar enligt ett schema med mixtjänstgöring. Avdelningen har ett nära samarbete med akutmottagningen för barn och unga, och det finns möjlighet att kombinera dessa arbetsplatser. Vi anpassar alltid vården efter barnets och familjens bästa. 

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med en stark drivkraft och engagemang för att förbättra barn och ungdomars hälsa, erfarenhet av barnsjukvård är meriterande men inget krav. Du är en person som uppskattar variation i arbetsuppgifter och tempo, och som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Din förmåga att anpassa dig till olika vårdnivåer och din passion för att stödja och vårda unga patienter och deras familjer är något vi värderar högt.

Varmt välkommen med din ansökan! 

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Läkare till akutmottagningens mobila team

Specialistläkare
Läs mer Maj 2
Söker du en möjlighet att driva utveckling inom mobil vård där patientens behov styr?

Akutmottagningens mobila team består idag av en bil bemannad med läkare samt distriktssköterska och en bil enbart bemannad med distriktssköterska.

Vi samverkar med ambulansen, bedömningsenheter, slutenvården, primärvården, den kommunala vården samt övriga mobila team.

Om oss
Akutmottagningens mobila team ingår i Akutkliniken i Karlstad. På kliniken bedriver vi en akutmottagning med cirka 50000 besök per år, ett patienthotell, och sedan 2022 även ett mobilt team som arbetar primärt med undvikbar slutenvård. Hela kliniken består av ungefär 140 medarbetare där de flesta är sjuksköterskor och undersköterskor.

Vi ser att fler enheter inom sluten- och öppenvården börjar utforska möjligheter kring att arbeta mobilt och nya kontakter etableras fortlöpande. Några av frågorna vi ställer oss är hur fortsätter vi att utveckla den mobila vården utifrån patienternas behov, hur tillvaratar vi energin och intresset som finns utanför akutmottagningen och på vilket sätt möter akutmottagningens mobila team på bästa sätt behovet? Är du intresserad av att vara med på vår resa så är du varmt välkommen med din ansökan.

Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifterna är varierande. En naturlig del är att bedöma och behandla patienter i deras hemmiljö och en annan lika naturlig del är att delta i arbetet för att forma den mobila vården.
I samband med behandling av patienter i hemmiljö har du stöd av slutenvårdens resurser. Insatserna i hemmet kan vara för en kortare eller längre tid men tanken är att patienten inte ska åka till sjukhus om inte sjukhusets specifika resurser behövs.

Vi tänker att halva tiden arbetar du kliniskt med patienterna i teamet och resterande tid fördelas till utveckling av verksamheten och beroende på specialistinriktning så finns möjlighet att tjänstgöra del av tid på annan klinik.

Kvalifikationer
Specialistläkare inom akutsjukvård eller geriatrik. Andra specialistinriktningar kan eventuellt bli aktuella. Tidigare arbete inom mobil vård och akutsjukvård är meriterande.

Vi söker dig som är stabil och pålitlig och kan hantera stressiga situationer med lugn och beslutsamhet. Du arbetar väl i team och har förmågan att anpassa dig till ändrade omständigheter och arbetsuppgifter. Du trivs med att skapa och underhålla relationer och tar hänsyn till hela verksamhetens bästa vid beslut och agerande. 

Urval sker löpande under ansökningstiden, välkommen med din ansökan! 

Varmt välkommen med din ansökan! 

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Arbetsterapeut till Barn- och ungdomshabiliteringen, Karlstad

Arbetsterapeut
Läs mer Apr 4
Vill du arbeta med barn och ungdomar som behöver habilitering och bidra till deras positiva utveckling? Då kan det här vara tjänsten för dig! Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med fokus på utveckling, samarbete och god arbetsmiljö.

Din arbetsplats
På vår arbetsplats jobbar vi med barn och ungdomar som har behov av habilitering. Vi arbetar tillsammans för att bidra till en positiv utveckling för barn och ungdomar i form av:

- Bästa möjliga funktion och aktivitet.
- Fysiskt och psykiskt välbefinnande.
- Delaktighet i samhällslivet och jämlika levnadsvillkor.

Barn- och ungdomshabiliteringen är uppdelad i två enheter där enhet 1 är riktad mot kognitiva funktionsnedsättningar och enhet 2 mot rörelsefunktionsnedsättningar. Denna tjänst är aktuell i enhet 2 och är en tillsvidareanställning. 

Hos oss får du arbeta med drivna och engagerade kollegor. Vi har ett systematiskt arbetsmiljöarbete och lägger mycket fokus på introduktion och mentorskap av nya medarbetare. Vi bedriver också ett strukturerat utvecklingsarbete med fokus på evidensbaserade gruppinsatser och ett utökat utbud av e-tjänster.

Vi är en hälsofrämjande arbetsplats som arbetar tillsammans för en god arbetsmiljö. Hos oss har vi en friskvårdstimme i veckan, flextid för att planera sin arbetstid, friskvårdsbidrag och tillgång till gym i regionens lokaler.

Dina arbetsuppgifter
På barn- och ungdomshabiliteringen utför vi ett arbete som gör skillnad för många barn och familjer. Hos oss är den ena dagen inte den andra lik beroende på vilka patienter vi träffar. Vi arbetar tillsammans i team med olika professioner runt patienten. Vi erbjuder även insatser för anhöriga och övrigt nätverk.

Som arbetsterapeut träffar du barnet på habiliteringen, i skolan och i hemmet. I vårt arbetet ingår bedömningar av aktivitets- och funktionsförmåga och sedan görs insatser i form av träning och kompenserande insatser. Vi utför hjälpmedelsutprovningar och omgivningsanpassningar samt utbildning till barn och dess omgivning. Som arbetsterapeut planerar du dina insatser självständigt i samarbete med teamet och jobbar nära barnhjälpmedelskonsulenter och tekniker på barnhjälpmedelscentralen som finns i samma byggnad. Yrkesgruppen jobbar aktivt med utveckling av arbetssätt och kompetensutveckling.

Hos oss får du får arbeta i tvärprofessionella team utifrån en helhetssyn på insatser riktade till barn/ungdomar med funktionsnedsättning. Möjligheter finns även att påverka såväl verksamhetens som den egna professionens innehåll och utveckling. Hos oss finns goda möjligheter till kompetensutveckling internt och externt både yrkesspecifikt och habiliteringsövergripande. Vid starten av din anställning så kommer du ingå i ett introduktionsupplägg där mentorsstöd ingår.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut. Du behöver kunna arbeta självständigt men också tillsammans med andra då teamarbete är en stor del av vår verksamhet. Samarbete är A och O, både inom och utanför verksamheten, så din samarbetsförmåga är viktig. Det är även bra om du även intresserad av utvecklingsarbete utifrån din profession. Är du serviceinriktad och flexibel är det ett ytterligare plus. 

Vi arbetar i hela Värmland och reser regelbundet till våra lokalkontor. Då arbetet därför medför resor i tjänsten är B-körkort ett krav, tillgång till leasingbil finns.

Vi är måna om att hitta rätt person för tjänsten och kommer därför lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande så vi ser fram emot din ansökan redan idag!

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Administratör till Klassifikationsenheten

Handläggare, offentlig förvaltning/Utredare, offentlig förvaltning
Läs mer Maj 12
Nytt
Söker du en utmanande och givande roll inom hälso- och sjukvården? Välkommen till vår klassifikationsenhet där du får arbeta med ett dedikerat team och göra en verklig skillnad.

Ansök idag och bli en del av våra engagerade arbetsplats!

Din arbetsplats
Välkommen till hälso- och sjukvårdens klassifikationsenhet, en dynamisk del av område vårdkvalitet! Här arbetar du tillsammans med ett engagerat team på 10 medarbetare som fokuserar på sjukdomsklassifikation, köpt och såld vård, support till hälso- och sjukvårdens verksamheter samt vårdgarantifrågor. 

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en administratör för visstidsanställning.

Som en del av vår enhet har du det övergripande ansvaret för att diagnosklassificeringen sker enhetligt och korrekt. Du följer upp och utvärderar klassificeringskvaliteten och kvantiteten, identifierar behov och samordnar utbildningsinsatser. Du granskar regionens fakturor för köpt vård och hanterar ansökningar från Försäkringskassan gällande EU/EES-vård.

Du ansvarar för gruppering och fakturering av såld vård samt kontrollerar fakturor när andra regioner åberopar våra avtal. Genom vårdgarantikansliet ger du stöd till patienter och medarbetare i frågor om vårdgaranti och fritt vårdval samt lotsar patienter till rätt vård.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig med kompetens och utbildning/godkänt kunskapstest i sjukdomsklassificering, samt vårdadministrativ utbildning eller motsvarande erfarenhet. 

Du är strukturerad och noggrann, planerar och genomför dina uppdrag självständigt och med precision. Din utmärkta samarbetsförmåga och lyhördhet för verksamheternas behov bidrar till en positiv arbetsmiljö och framgång i rollen. Du sätter höga mål och arbetar hårt för att nå dem, vilket säkerställer korrekt diagnosklassificering. Din strävan efter utmaningar driver dig att förbättra kvalitet och kvantitet. Med din fokuserade inställning hanterar du ansökningar och fakturering med precision, och ditt engagemang ger bästa möjliga stöd till patienter och medarbetare. 

Vi ser det som meriterande om du har goda kunskaper i primär- och sekundärklassificering. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Urval till intervju sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu