Karlstad: Ekonomistrateg med inriktning mot hälso- och sjukvård

Hitta ansökningsinfo om jobbet Ekonomistrateg med inriktning mot hälso- och sjukvård i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-04 // Varaktighet: Heltid

Vill du vara med och forma framtidens ekonomistyrning inom hälso- och sjukvården i Region Värmland? Vi söker en erfaren och driven ekonomistrateg till vår enhet Planering och analys.

Här får du chansen att arbeta i en dynamisk och utvecklingsorienterad miljö där varje medarbetares insats är avgörande.

Din arbetsplats
Enheten Planering och analys ingår i Region Värmlands Planerings- och ekonomiavdelning, som totalt har cirka 100 medarbetare. Enhetens uppdrag är att utveckla och leda regionens processer, modeller och verktyg för budget, prognos, uppföljning och analys. Vi ansvarar också för övergripande uppföljning och analyser, och vårt arbete riktar sig både till den politiska organisationen och till förvaltningen. Uppdraget syftar till att skapa goda förutsättningar för en effektiv ekonomi- och verksamhetsstyrning.

Planering och analys är en liten enhet där vi arbetar nära varandra och därför är det viktigt att vi trivs tillsammans och strävar efter ständig utveckling. Eftersom varje medarbetare har unika arbetsuppgifter krävs att var och en tar stort ansvar för sitt uppdrag och sin roll i organisationen, och samtidigt är beredd på att vara delaktig i enhetens gemensamma arbetsuppgifter och att hjälpa sina kollegor. I många frågor samarbetar vi med andra funktioner inom både ekonomi och andra kompetensområden, och vi har ofta ledande roller i arbetsgrupper och utvecklingsarbeten.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en erfaren och driven ekonomistrateg som vill vara med i arbetet med att driva och vidareutveckla processer inom ekonomiområdet för Region Värmlands hälso- och sjukvård. Som ekonomistrateg hos oss kommer du att arbeta med både strategiska och operativa arbetsuppgifter för att säkerställa effektivitet och hållbarhet inom vår verksamhet.

Ditt uppdrag är att tillhandahålla goda beslutsunderlag, tillgodose informationsbehov, och att säkerställa att berörda processer är välfungerande, transparenta och relevanta. Detta gör du till stor del i samverkan med kollegor i olika delar av organisationen. En förutsättning för att lyckas är att skapa och upprätthålla goda relationer i många olika sammanhang, både inom Region Värmland och med andra regioner.

Dina kunskaper och kompetenser
Du har utbildning inom ekonomi från universitet/högskola och minst fem års erfarenhet av kvalificerade roller inom ekonomi, gärna i en större komplex organisation. Tjänsten innebär ansvar för arbetsuppgifter av övergripande karaktär samtidigt som det är viktigt för att förstå hur beslut och processer på övergripande nivå påverkar regionens verksamheter.

Som person är du trygg och har erfarenhet av och goda kunskaper om ekonomistyrning. Tjänsten kräver en hög grad av självständighet och initiativtagande, samtidigt som det är viktigt att du trivs med att samarbeta med flera olika personer och grupper. Du behöver ha god förmåga att se både helhet och detaljer. Du behöver ha goda kunskaper i Office-paketets olika verktyg.

Du är självgående och proaktiv, har utmärkt samarbetsförmåga och god vana vid att bygga och underhålla relationer. Du har god kommunikationsförmåga och förmåga att presentera komplex information på ett tydligt och engagerande sätt.

Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med strategisk planering och uppföljning, processutveckling samt arbete med ekonomi inom hälso- och sjukvård.

Låter detta som du? Vi behandlar ansökningar och kallar till intervju löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Förvaltningsekonom

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Förvaltningsekonom.

Projektekonom till samhällsviktiga kommunikationstjänster

Läs mer Dec 20
MSB arbetar för ett säkrare samhälle i en föränderlig värld. Vi stärker Sveriges förmåga att fungera i kris och till och med krig. Det betyder att alla våra medarbetare bidrar till ett land där människor är beredda: Från norr till söder sprider vi kunskap och agerar för att skydda liv och hälsa, samhällets funktionalitet och grundläggande värden som demokrati, rättssäkerhet och mänskliga rättigheter.




Vill du åstadkomma något stort tillsammans med andra? Då kanske du är vår nästa kollega!

Nu söker vi en projektekonom till etableringen av nästa generations kommunikationssystem för samhällsviktig verksamhet i Sverige.

Hos oss på MSB kommer du spela en viktig roll där du får möjligheten att växa och vara en viktig kugge i ett av våra största projekt någonsin.

Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter
Som projektekonom kommer du att ansvara för att stötta projektledningen med ekonomisk planering, uppföljning och administration för att säkerställa att projektet når sina mål inom givna tidsramar och budget. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar bland annat:

- Stödja projektledarna med planering och uppföljning av projektets ekonomi, så att resurserna används effektivt och i linje med projektets mål.
- Samordna och hantera bemyndiganden inom projektet.
- Bidra med administrativt stöd och uppföljning av projektets ekonomiska framsteg.
- Delta i planerings- och uppföljningsmöten med verksamhetens ekonomicontroller och verksamhetscontroller.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som har:

- Akademisk utbildning inom ekonomi på högskolenivå.
- Erfarenhet av projektekonomi.
- Erfarenhet av projektplanering, ekonomiadministration och uppföljning.
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. 

Det är meriterande om du har:

- Arbetat i projekt inom statlig myndighet.
- Vana av att arbeta i projektstyrningsverktyg.
- Erfarenhet av att arbetat i ekonomisystemet Unit4 ERP.

Som alla medarbetare och ledare hos oss förväntas du kunna arbeta uppdragsorienterat, utvecklingsinriktat, dialoginriktat, ha god självkännedom och bidra genom att vara ett föredöme.
https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/msbs-medarbetar--och-ledarkriterier/

Vi söker dig som trivs med att arbeta med komplexa frågor och har en naturlig förmåga att analysera och bryta ner problem för att hitta effektiva lösningar. Du är lugn, uppmärksam och har ett professionellt bemötande där du visar genuint intresse för att hjälpa andra. Din vilja och drivkraft att leverera lösningar gör dig till en uppskattad lagspelare. Du har dessutom lätt för att anpassa dig till förändringar och ser möjligheter där andra ser utmaningar. Din flexibilitet och positiva inställning gör att du snabbt kan ställa om och anta nya perspektiv i en föränderlig miljö.

Om anställningen
Vi erbjuder dig en anställning tillsvidare på heltid som inleds med en provanställning. Din placeringsort kommer att vara Karlstad och resor i anställningen förekommer.

Svenskt medborgarskap är ett krav för anställning på MSB då den innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Om oss
På enheten utveckling och projektledning arbetar vi med nyutveckling av system och tjänster för att möta morgondagens behov. Här får du vara delaktig i allt från systemarkitektur och designval till applikationsutveckling. Vi driver projekt från idé till produktion och ser till att nya lösningar kommer på plats och gör skillnad.

Vi arbetar i ett aktivitetsbaserat kontor, där du kan välja arbetsplats utifrån dina behov, och du har även viss möjlighet att arbeta på distans. Vi erbjuder dig friskvårdstimme och friskvårdsbidrag för att främja hälsa och balans i livet. Som statligt anställd får du dessutom förmånliga semestervillkor och ett tjänstepensionsavtal som bidrar till din trygghet.

Alla vi som arbetar på MSB förväntas och ska bidra till ökad jämställdhet och likabehandling för en arbetsmiljö och ett samhälle fritt från diskriminering.
https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/

Vill du veta mer?
Har du frågor är du välkommen att kontakta enhetschef Sofia Enlund. Fackliga företrädare är Carl Önne Saco, Jan Herremo ST och Ann-Britt Paradis eller Leif Fröhlen SEKO. Samtliga nås via växelnumret 0771-240 240.

Välkommen med din ansökan senast den 12 januari 2024.

Ansök nu

Ekonom

Läs mer Nov 18
Sapere Aude – våga vara vis – är vårt motto. Våra studenter och medarbetare utvecklar kunskap och kompetens som berikar individen och världen. Vår akademiska miljö präglas av nyfikenhet, mod och uthållighet, och grunden för vår verksamhet är jämställdhet, mångfald och ett demokratiskt synsätt. Vi finns i en aktiv, naturnära region och är en motor för hållbar utveckling i tät samverkan med det omgivande samhället.
 
Karlstads universitet har ca 1 400 medarbetare och 17 300 studenter fördelade på två inspirerande campusmiljöer i Karlstad och Arvika. Läs mer om oss på: https://www.kau.se/jobba-hos-oss




Vill du tillbringa dina dagar i en utvecklande, akademisk miljö på en av Värmlands största arbetsplatser är du kanske vår nya kollega!

Beskrivning
Anställningen är placerad inom avdelningen för ekonomi och planering som ansvarar för universitetets strategiska och operativa planerings- och ekonomifrågor.

Verksamheten utgår från de krav och regler som ställs på statliga myndigheter rörande ekonomiska frågor och redovisningar.

Universitetets samtliga ekonomer, controllers och ekonomiassistenter är samlade till avdelningen som har 29 medarbetare. Arbetet präglas av hög kompetens och en god laganda med fokus på bästa möjliga stöd till verksamheten vad gäller planerings- och ekonomifrågor både av långsiktig och av kortsiktig karaktär.

Avdelningen har systemansvaret för ekonomisystemet Raindance, ledningsinformationssystemet Kuli samt systemet för verksamhetsplanering Stratsys.

Arbetsuppgifter
Anställningen innebär att arbeta nära och vara stöd till projektledare inom Fakulteten humaniora och samhällsvetenskap. Anställningen omfattar löpande ekonomiarbete, upprättande av budget och prognoser med fokus på externfinansierade projekt.

En stor del av universitetets forskningsverksamhet finansieras med externa medel. Att arbeta med externa projekt, som många gånger är både omfattande och komplicerade, innebär att tillsammans med projektledare ansvara för kalkylering inför nya projektansökningar, avstämningar och uppföljning av pågående projekt, ekonomisk uppföljning samt rapportering till projektledare och finansiärer.

Tillsammans med kollegorna på avdelningen ingår det att kontinuerligt utveckla rutiner och system som effektiviserar arbetet inom hela universitetet.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har ekonomutbildning på högskolenivå eller liknande. Du bör ha goda kunskaper i redovisning och budgetering. Särskilt meriterande är tidigare arbete med projektredovisning och EU-projekt. Arbetet kräver goda kunskaper i Excel.

Vi sätter stort värde vid dina personliga egenskaper. För oss är det viktigt att du är engagerad och har en god analytisk förmåga. Arbetet innebär många interna och externa kontakter vilket kräver en god kommunikativ förmåga och hög servicekänsla. Du trivs med att arbeta både självständigt såväl som i grupp och har lätt för att samarbeta. Du trivs i en roll som innebär flexibilitet och varierande arbetsuppgifter. Då Karlstads universitetet är en delvis internationell arbetsplats är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska.

Villkor
Anställningen är tillsvidare på heltid. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde så snart som möjligt, enligt överenskommelse.

Ansökan
Ansökan skickas in elektroniskt via universitetets rekryteringsverktyg Varbi.

Du ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen, att eventuella handlingar på språk annat än svenska, norska, danska eller engelska är översatta och att din kompetens är dokumenterad på ett sätt som medger en saklig, kvalitativ bedömning. Komplett ansökan ska vara inne vid ansökningstidens slut. En ofullständig ansökan kan medföra att din kompetens inte kan prövas i alla avseenden.

Ansökan ska innehålla;

Personligt brev och CV med dokumenterad beskrivning av kvalifikationer i förhållande till anställningen innehåll och för anställningen relevanta betygskopior. Ange två referenspersoner i din ansökan. 

Ange refn nr: REK 2024/211
Sista ansökningsdag: 2024-12-10
Välkommen med din ansökan!

Karlstads universitet har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakter med annonsförsäljare och säljare av rekryteringstjänster.

HR Excellence in Research
Karlstads universitet mottog i september 2020 utmärkelsen HR Excellence in Research. Utmärkelsen ges till arbetsgivare som har en stimulerande arbetsmiljö och goda villkor för forskare och kontinuerligt arbetar för att utveckla dessa. Utmärkelsen visar lärosätets engagemang för rättvis och transparent rekrytering samt gynnsam professionell utveckling för forskare. Läs mer på https://www.kau.se/jobba-hos-oss/karlstads-universitet-som-arbetsgivare/human-resources-strategi-forskare-hrs4r

Ansök nu

Ekonom

Läs mer Nov 19
Sapere Aude – våga vara vis – är vårt motto. Våra studenter och medarbetare utvecklar kunskap och kompetens som berikar individen och världen. Vår akademiska miljö präglas av nyfikenhet, mod och uthållighet, och grunden för vår verksamhet är jämställdhet, mångfald och ett demokratiskt synsätt. Vi finns i en aktiv, naturnära region och är en motor för hållbar utveckling i tät samverkan med det omgivande samhället.
 
Karlstads universitet har ca 1 400 medarbetare och 17 300 studenter fördelade på två inspirerande campusmiljöer i Karlstad och Arvika. Läs mer om oss på: https://www.kau.se/jobba-hos-oss




Vill du tillbringa dina dagar i en utvecklande, akademisk miljö på en av Värmlands största arbetsplatser är du kanske vår nya kollega!

Beskrivning
Anställningen är placerad inom avdelningen för ekonomi och planering som ansvarar för universitetets strategiska och operativa planerings- och ekonomifrågor.

Verksamheten utgår från de krav och regler som ställs på statliga myndigheter rörande ekonomiska frågor och redovisningar.

Universitetets samtliga ekonomer, controllers och ekonomiassistenter är samlade till avdelningen som har 29 medarbetare. Arbetet präglas av hög kompetens och en god laganda med fokus på bästa möjliga stöd till verksamheten vad gäller planerings- och ekonomifrågor både av långsiktig och av kortsiktig karaktär.

Avdelningen har systemansvaret för ekonomisystemet Raindance, ledningsinformationssystemet Kuli samt systemet för verksamhetsplanering Stratsys.

Arbetsuppgifter
Anställningen innebär att arbeta nära och vara stöd till projektledare inom Fakulteten humaniora och samhällsvetenskap. Anställningen omfattar löpande ekonomiarbete, upprättande av budget och prognoser med fokus på externfinansierade projekt.

En stor del av universitetets forskningsverksamhet finansieras med externa medel. Att arbeta med externa projekt, som många gånger är både omfattande och komplicerade, innebär att tillsammans med projektledare ansvara för kalkylering inför nya projektansökningar, avstämningar och uppföljning av pågående projekt, ekonomisk uppföljning samt rapportering till projektledare och finansiärer.

Tillsammans med kollegorna på avdelningen ingår det att kontinuerligt utveckla rutiner och system som effektiviserar arbetet inom hela universitetet.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har ekonomutbildning på högskolenivå eller liknande. Du bör ha goda kunskaper i redovisning och budgetering. Särskilt meriterande är tidigare arbete med projektredovisning och EU-projekt. Arbetet kräver goda kunskaper i Excel.

Vi sätter stort värde vid dina personliga egenskaper. För oss är det viktigt att du är engagerad och har en god analytisk förmåga. Arbetet innebär många interna och externa kontakter vilket kräver en god kommunikativ förmåga och hög servicekänsla. Du trivs med att arbeta både självständigt såväl som i grupp och har lätt för att samarbeta. Du trivs i en roll som innebär flexibilitet och varierande arbetsuppgifter. Då Karlstads universitetet är en delvis internationell arbetsplats är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska.

Villkor
Anställningen är tillsvidare på heltid. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde så snart som möjligt, enligt överenskommelse.

Ansökan
Ansökan skickas in elektroniskt via universitetets rekryteringsverktyg Varbi.

Du ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen, att eventuella handlingar på språk annat än svenska, norska, danska eller engelska är översatta och att din kompetens är dokumenterad på ett sätt som medger en saklig, kvalitativ bedömning. Komplett ansökan ska vara inne vid ansökningstidens slut. En ofullständig ansökan kan medföra att din kompetens inte kan prövas i alla avseenden.

Ansökan ska innehålla;

Personligt brev och CV med dokumenterad beskrivning av kvalifikationer i förhållande till anställningen innehåll och för anställningen relevanta betygskopior. Ange två referenspersoner i din ansökan. 

Ange refn nr: REK 2024/211
Sista ansökningsdag: 2024-12-10
Välkommen med din ansökan!

Karlstads universitet har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakter med annonsförsäljare och säljare av rekryteringstjänster.

HR Excellence in Research
Karlstads universitet mottog i september 2020 utmärkelsen HR Excellence in Research. Utmärkelsen ges till arbetsgivare som har en stimulerande arbetsmiljö och goda villkor för forskare och kontinuerligt arbetar för att utveckla dessa. Utmärkelsen visar lärosätets engagemang för rättvis och transparent rekrytering samt gynnsam professionell utveckling för forskare. Läs mer på https://www.kau.se/jobba-hos-oss/karlstads-universitet-som-arbetsgivare/human-resources-strategi-forskare-hrs4r

Ansök nu

Redovisningsekonom med god kunskap inom administration kopplat till lön

Läs mer Aug 19
Länsstyrelsen är en viktig länk mellan människor och kommuner å ena sidan och regering riksdag och centrala myndigheter å den andra. Vi arbetar för ett långsiktigt hållbart samhälle genom kunskapsförmedling, tillsyn, stöd- och tillståndsgivning, utveckling och samordning inom många samhällsområden. Hos oss arbetar cirka 230 personer och vår chef är landshövdingen.



Om du är intresserad av samhällsfrågor och vill medverka till utvecklingen av Värmlands län skulle du vara rätt person för oss.



Beskrivning
Tjänsten är placerad vid Ekonomienheten som ingår i avdelningen Verksamhetsstöd vid Länsstyrelsen Värmland.

Verksamhetsstöd innefattar även Informationshantering och HR, Kommunikation och Intern Service.
Ekonomienheten arbetar med ekonomiska processer så som redovisning, årsredovisning och upphandling.





Arbetsuppgifter
I rollen som redovisningsekonom kommer du jobba med en rad ekonomirelaterade arbetsuppgifter så som bokföring, avstämning, löpande utredning av balanskonton, moms- och skattedeklarationer och andra vanlig förekommande uppgifter vid en ekonomienhet.
I tjänsten ingår även att kunna sammanställa underlag till länsstyrelsernas gemensamma lönekontor så som bevakningslistor, signal och fellistor och tidredovisning samt att medverka i projekt i gränslandet mellan HR och Ekonomi

Nu ser vi fram emot att välkomna en ny kollega som förväntas arbeta brett inom både ekonomi och med administration i löneprocesser.

Arbetsuppgifter:

Kund- och leverantörsreskontra
Löpande bokföring
In- och utbetalningar
Delansvar i månads- och årsbokslut
Avstämningar
Fakturahantering, påminnelser, inkasso
Löneberedning
Skatter och förmåner
Reseräkningar
Aktivt hålla sig uppdaterad angående lag- och avtalsförändringar samt övriga förändringar inom arbetsområdet





Kvalifikationer
Du ska ha ekonomiutbildning och erfarenhet av att ha jobbat med ekonomiredovisning. Du har också erfarenhet av administration kopplat till lön.

Meriterande är om du arbetat inom statlig verksamhet.

Tjänsten kräver att du har en god förmåga att kommunicera i både tal och skrift på svenska. Du är en van användare av Excel och har god koll på övriga Officeprogram. Vi söker dig som tycker om att arbeta självständigt och inte räds agera oberoende av andra för att klara arbetsuppgifterna. Du är detaljfokuserad, noggrann och välorganiserad samt har fokus på att leverera det som förväntas av dig med hög kvalitet. Du kommer att ha många kontaktytor vilket ställer höga krav på god samarbetsförmåga med många olika parter.





Villkor
För att arbeta hos oss ska du dela statens gemensamma värdegrund. Dess sex principer anger inriktningen för hur myndigheter och statsanställda ska ta sig an sina uppdrag.

o Demokrati

o Legalitet

o Objektivitet, saklighet och likabehandling

o Fri åsiktsbildning

o Respekt för alla människors lika värde

o Effektivitet och service



Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Så här behandlar vi dina personuppgifter: https://www.lansstyrelsen.se/varmland/personuppgifter

Har du skyddad identitet, referenser eller liknande information som du själv bedömer som olämplig att lämna ut, registrera dig inte i systemet utan kontakta någon av kontaktpersonerna för tjänsten.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från REGION VÄRMLAND

Nedan visas andra jobb i Karlstad från REGION VÄRMLAND .

Flygchef NP FO till Svensk Luftambulans (SLA)

Enhetschef, offentlig förvaltning
Läs mer Feb 10
Din arbetsplats
https://svenskluftambulans.

se/ är ett kommunalförbund som ägs av regionerna Värmland, Dalarna, Norrbotten och Västerbotten.

SLA har som uppdrag att ansvara för den flygoperativa driften av ambulanshelikopter åt medlemmarna. Svensk Luftambulans?bedriver avancerad akutsjukvård och intensivvård utanför sjukhus, samt genomför intensivvårdstransporter av patienter mellan sjukhus. Flygoperativa verksamheten bedrivs genom antingen två-pilots verksamhet eller en-pilots verksamhet med HEMS Crew Member. Kabinen bemannas med läkare alternativt läkare och sjuksköterska. Verksamhet bedrivs i dager, mörker med NVIS, VFR samt IFR. SLA arbetar även för en gränslös utalarmering, det vill säga uppdrag kan ske även till angränsande regioner samt länder.

Dina arbetsuppgifter
Då vår nuvarande Flygchef (NP FO, Nominated Person Flight Operation) avser att gå i pension söker vi nu en Flygchef. Placering och utgångspunkt för tjänstgöringen är på Karlstads flygplats, där SLA har sitt huvudkontor och verkstad för tungt underhåll. Tjänsten innebär även återkommande besök och tjänstgöring på övriga baser i SLA:s regi. Resor inom och utom Sverige förekommer.

I arbetsuppgifterna ingår att:
• ha övergripande ansvar för Flygoperativa avdelningen.
• säkerställa att alla våra flygningar bedrivs i enlighet med lagkrav samt interna policys, procedurer och standarder.
• säkerställa en säker, laglig och effektiv drift av alla maskiner som opereras i SLA:s helikopterflotta.
• utveckla, implementera och underhålla policyer, procedurer, standarder och processer för att säkerställa säkerhet och effektivitet inom driften.
• bedöma operativa riskområden samt deras hantering och begränsning samt övervaka potentiella negativa trender inom organisationens verksamhet och tillsammans med ditt team, vidta lämpliga åtgärder.
• i samarbete med Safety- och Compliance-avdelningarna stödja en positiv säkerhetskultur.
• tillsammans med Crew Training säkerställa att det finns tillräckliga kvalifikationer för flygoperativ personal.
• ha kontakt med behöriga myndigheter och tillsynsorgan.

Dina kompetenser och kunskaper
Vi söker dig som har:

- mycket goda kunskaper om EU:s flygsäkerhetsregelverk.
- flygcertifikat för helikopter.
- erfarenhet från civil kommersiell luftfart.
- minst 10 års relevant arbetslivserfarenhet.
- goda kunskaper i svenska och engelska – både tal och skrift.
- god datorvana med kunskap i Microsoft 365.

Du är en god kommunikatör både i tal och skrift. Tjänsten kräver att du är svensk/nordisk medborgare. Som person är du positiv, lyhörd, ansvarsfull och bra på att samarbeta. Som arbetsledare inger du förtroende, är tydlig i din kommunikation, skapar engagemang och besitter förmågan att prioritera och fördela arbetet. Du klarar av att delegera och ger därmed dina medarbetare förtroendet att utvecklas i sina respektive roller. Du värderar flygsäkerhet högt och kan förmedla denna på ett bra sätt ut i verksamheten.

Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av HEMS verksamhet, helikoptertypen Airbus H145 och/eller erfarenhet i ansvarstagande position.

Är du intresserad? Ta gärna en första personlig kontakt med vår AM via kontaktuppgifterna nedan.

Kontaktpersoner
Verksamhetsfrågor:
Henrik Johansson
Accountable Manager
073-841 85 71
henrik.johansson@hems.se

Mats Bernhardsson
Flygchef
073-823 90 37
mats.bernhardsson@hems.se

Facklig representanter:
Thomas Johansson
Vision flygklubb
070-524 03 43
thomas.johansson@hems.se

Maria Stenberg
Vision Centralt
021-157 255
maria.stenberg@vision.se

Rekryteringsprocess
Rekryteringsprocessen påbörjas under februari 2025 och beräknas vara färdig i april 2025. Urval, intervju och tester kan komma att ske löpande under ansökningsperioden.

Tjänsten kräver godkännande av Transportstyrelsen. Drogtest och flygpsykologisk lämplighetsbedömning kommer att tillämpas inför anställning. Inför anställning ska du som sökande även kunna uppvisa ett utdrag från polisens belastningsregister. Utdraget får inte vara äldre än ett år. Du hittar blanketten på www.polisen.se "blankett för begäran om utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister §9".

Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.

Inför rekryteringsarbetet har Svensk Luftambulans tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Psykolog vårdcentralen Västerstrand och Herrhagen

Psykolog
Läs mer Feb 6
Din arbetsplats
Vi söker en psykolog till vårdcentralerna Västerstrand, 70% och Herrhagen, 30%.

I vårdcentralsområde södra Karlstad ingår Gripen, Grums, Herrhagen, Skoghall och Västerstrand samt jourcentralen och Vård i Värmland. Inom vårdcentralsområde södra Karlstad jobbar vi med utveckling och digitalisering.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta tvärprofessionellt och samverka med interna och externa aktörer så som socialtjänst och psykiatri kring patienter med sammansatt psykisk/psykiatrisk- och social problematik.
Som psykolog kommer du att jobba i systemet Visiba care och ha digitala möten med patienter.

Ditt uppdrag kommer att vara att arbeta med psykisk ohälsa på primärvårdsnivå som spänner över ett mycket brett arbetsfält och inbegriper individer i alla åldrar. Som psykolog arbetar du primärt med evidensbaserad psykologisk behandling, screening för neuropsykiatrisk problematik samt differentialdiagnostisk vid svårare psykisk ohälsa.
Dina närmsta kollegor kommer du att ha på respektive vårdcentral men även inom vårdcentralsområdet .

Dina kunskaper/kompetenser
Legitimerad psykolog med erfarenhet av behandlingsarbete. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från arbete inom primärvård.
Du behöver ha ett intresse av teamarbete och en vilja att bedriva en god vård med hög kvalitet, tillgänglighet och kontinuitet. Vi erbjuder anpassade lösningar på arbetstider och bra arbetsmiljö på välfungerande vårdcentraler.

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

AT-läkare, Karlstad, Region Värmland

AT-läkare
Läs mer Jan 27
Är du redo att ta nästa steg i din medicinska karriär? Vi erbjuder en unik möjlighet för dig som AT-läkare att växa och utvecklas.

Med ett personligt utvecklingskonto och ett omfattande utbildningspaket, inklusive forskningsmöjligheter, är vi dedikerade till din framgång. Bli en del av vårt engagerade team och forma framtidens hälso- och sjukvård tillsammans med oss!

Din arbetsplats
Välkommen till Hälso- och sjukvården i Värmland, där vi satsar stort på utbildning och utveckling! Som AT-läkare hos oss får du tillgång till ett eget utvecklingskonto och ett omfattande utbildningspaket. Våra AT-block är 21 månader långa och startar i september och december 2025, med en inledande "akutkurs" under vecka 35 eller 48. För dig som är intresserad av forskning erbjuder vi även Forskar-AT, där du kan kombinera din AT-tjänst med forskningsarbete.

https://www.regionvarmland.se/AT

https://www.instagram.com/atbtvarmland/ Häng med i vår vardag och få en inblick i hur det kan vara att göra AT eller BT hos oss i Region Värmland.

Dina arbetsuppgifter
Som AT-läkare hos oss får du en unik kombination av utbildning och praktiskt läkararbete under professionellt ansvar. Du får möjlighet att utvecklas både yrkesmässigt och personligt, med klinisk träning och en smidig introduktion till arbetslivet.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som har en godkänd läkarexamen eller ett beslutsunderlag från Socialstyrelsen. Du har en stark drivkraft att utvecklas och en vilja att bidra till verksamhetens framsteg tillsammans med kollegor och medarbetare. Du är engagerad, flexibel och har en utmärkt förmåga att anpassa dig till olika situationer, vilket gör att du kan hantera både självständigt arbete och samarbete i team. Du sätter alltid patienten i fokus och är ansvarstagande och motiverad i ditt arbete. Din kommunikativa förmåga och din vilja att bidra till en god arbetsmiljö är egenskaper vi värderar högt.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper för att hitta rätt person.

Det är meriterande om du tidigare har vikarierat som underläkare och kan uppvisa skriftliga referenser och/eller rekommendationsbrev.

Vår förhoppning är att du som börjar AT i Värmland blir en av våra framtida specialistläkare. Vi ser därför gärna att du har ett intresse av ett långsiktigt samarbete med oss.

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Forskar AT-läkare, Karlstad, Region Värmland

AT-läkare
Läs mer Jan 27
Är du redo att ta nästa steg i din medicinska karriär? Vi erbjuder en unik möjlighet för dig som AT-läkare att växa och utvecklas.

Med ett personligt utvecklingskonto och ett omfattande utbildningspaket, inklusive forskningsmöjligheter, är vi dedikerade till din framgång. Bli en del av vårt engagerade team och forma framtidens hälso- och sjukvård tillsammans med oss!

Din arbetsplats
Välkommen till Hälso- och sjukvården i Värmland, där vi satsar stort på utbildning och utveckling! Som AT-läkare hos oss får du tillgång till ett eget utvecklingskonto och ett omfattande utbildningspaket. Våra AT-block är 21 månader långa och startar i september och december 2025, med en inledande "akutkurs" under vecka 35 eller 48. För dig som är intresserad av forskning erbjuder vi även Forskar-AT, där du kan kombinera din AT-tjänst med forskningsarbete.

https://www.regionvarmland.se/AT

https://www.instagram.com/atbtvarmland/ Häng med i vår vardag och få en inblick i hur det kan vara att göra AT eller BT hos oss i Region Värmland.

Dina arbetsuppgifter
Som AT-läkare hos oss får du en unik kombination av utbildning och praktiskt läkararbete under professionellt ansvar. Du får möjlighet att utvecklas både yrkesmässigt och personligt, med klinisk träning och en smidig introduktion till arbetslivet.

Under de sex forskarmånaderna kommer du att arbeta nära din forskningshandledare inom ett forskningsprojekt. Vid slutet av AT-perioden får du chansen att presentera ditt arbete som ett vetenskapligt manuskript. Denna period kan också ge dig möjlighet att delta i en grundläggande vetenskaplig utbildning eller att presentera din forskning på en nationell eller internationell kongress, antingen muntligt eller med en poster.

Om du inte redan har kontakt med en forskargrupp, tveka inte att höra av dig till vår Forsknings- och utbildningschef, Birgitta Sigvant, på 010–831 77 83. Hon hjälper dig gärna att hitta rätt väg för din forskning.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som har en godkänd läkarexamen eller ett beslutsunderlag från Socialstyrelsen. När du ansöker om forskar-AT, vänligen bifoga en forskningsplan för det planerade projektet, ett intyg från forskningshandledare eller forskargrupp som bekräftar att resurser finns för att genomföra projektet, samt ett CV som inkluderar din tidigare forskningserfarenhet.

Du har en stark drivkraft att utvecklas och en vilja att bidra till verksamhetens framsteg tillsammans med kollegor och medarbetare. Du är engagerad, flexibel och har en utmärkt förmåga att anpassa dig till olika situationer, vilket gör att du kan hantera både självständigt arbete och samarbete i team. Du sätter alltid patienten i fokus och är ansvarstagande och motiverad i ditt arbete. Din kommunikativa förmåga och din vilja att bidra till en god arbetsmiljö är egenskaper vi värderar högt.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper för att hitta rätt person.

Det är meriterande om du tidigare har vikarierat som underläkare och kan uppvisa skriftliga referenser och/eller rekommendationsbrev.

Vår förhoppning är att du som börjar AT i Värmland blir en av våra framtida specialistläkare. Vi ser därför gärna att du har ett intresse av ett långsiktigt samarbete med oss.

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Ung utvecklare, Region Värmland

Handläggare, offentlig förvaltning/Utredare, offentlig förvaltning
Läs mer Feb 10
Är du 16-18 år och vill göra skillnad? Vi söker nu en engagerad ungdom från någon del av Värmland som vill bli en av två unga regionutvecklare som tillsammans med andra inom Region Värmland vill bidra till en bättre och mer hållbar värld.

Jobba med oss på hållbar utveckling! 
Vi på avdelningen för Hållbar Utveckling jobbar för att Region Värmlands tjänster ska vara bra för både människor och miljön, och som också är ekonomiskt hållbara. Vi vill också hjälpa till att nå de globala målen enligt Agenda 2030.

Hos oss jobbar personer med olika kunskaper, som mänskliga rättigheter, jämställdhet, miljö, innovation och utveckling. Vi samarbetar med många olika verksamheter, både inom och utanför Region Värmland. Till exempel jobbar vi med hälso- och sjukvården, kollektivtrafiken, folkhögskolorna och olika kommuner och organisationer.

Vårt kontor ligger i Karlstad, men du kommer också att jobba på andra platser i Värmland där ungdomar finns, och ibland kan du jobba hemifrån.

Ditt uppdrag
Som ung regionutvecklare kommer du att vara en kraftfull röst för unga människor i Värmland. Ditt uppdrag är att identifiera hinder och utmaningar som unga står inför när det gäller att få sina röster hörda och att få inflytande på riktigt. Du kommer att arbeta tillsammans med andra för att skapa förändring och stärka ungas makt och inflytande i vår region. 

Uppdraget kan innehas fram till att du slutar gymnasiet alternativ sommaren du fyller 19 år. 

https://www.instagram.com/ungasmaktivarmland/

Vi erbjuder dig
En meningsfull och spännande roll väntar där du får möjlighet att påverka och göra skillnad med möjligheten att bygga upp ditt nätverk. Du får metodutbildning och stöd för att utveckla dina ledarskaps- och påverkansförmågor. Rollen innebär en flexibilitet och möjlighet att utgå från valfri plats i Värmland.

https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner?qs=. 

Är det här du?
Vi söker dig som är mellan 16-18 år och har ett brinnande engagemang för att göra skillnad. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra för att skapa förändring och har en stark vilja att riva ner hinder och öka ungas inflytande i samhället. Du kan arbeta självständigt och kan ta egna initiativ.

Intresserad?
Vill du också jobba för alla i Värmland? Vi ser fram emot din ansökan där du berättar varför du vill arbeta som ung regionutvecklare. Berätta även om din erfarenhet av att påverka och göra skillnad. Om du är under 18 år krävs samtycke från din vårdnadshavare.

Välkommen att vara med och skapa förändring!

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Sjuksköterska till vårdavdelning 56, medicinsk akutvård och lungmedicin

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Feb 5
Är du en engagerad sjuksköterska som brinner för akutsjukvård och vill vara en del av en dynamisk arbetsmiljö med hög kvalitet och patientfokus? På avdelning 56 får du chansen att utvecklas i en miljö som värdesätter både dina kunskaper och ditt välmående.

Med en spännande kombination av medicinska specialiteter och ett starkt team runt varje patient är detta en arbetsplats där du verkligen kan göra skillnad!

Din arbetsplats
Hjärt- och akutmedicin arbetar kontinuerligt för att utveckla verksamheten med patienten i fokus för en säker vård med hög kvalité. Genom ett utvecklat ledar- och medarbetarskap och god arbetsmiljö skapar vi mervärde för dem vi är till för!

Avdelning 56 ingår i hjärt- och akutmedicinkliniken och i dagsläget har vi öppet 16 vårdplatser och önskar nu fler kolleger för att öppna upp till full avdelning med 21 patienter. Vårdplatserna är fördelade med hälften på MAVA (medicinsk akutvårdsavdelning) samt hälften på lungmedicin, en spännande kombination med medicinsk bredd och möjlighet till stor variation i arbetet.

På avdelningen finns ett glatt gäng kollegor som ser positivt på förändringsarbete. Hos oss har vi ett stort team runt patienten. Utöver sjuksköterska, läkare och undersköterskor finner vi beredande farmaceuter, receptionist, utskrivningssamordnare och servicemedarbetare.

Dina arbetsuppgifter
Som sjuksköterska hos oss leder och ansvarar du för den dagliga omvårdnaden av patienterna. I mötet med patienten har du en viktig roll i samarbete med övriga medarbetare. Rollen innebär bland annat läkemedelshantering med stöd av farmaceut, specifik omvårdnad, exempelvis BIPAP, Optiflow, hjärtövervakning samt rondarbete och dokumentation.

De vanligast förekommande diagnoserna på MAVA är bröstsmärta, arytmi, intoxikation, pneumoni och diabetes. Motsvarande på lungsidan är KOL, lungfibros, pneumothorax och pleuravätska. Hos oss växlar du mellan de två specialiteterna.

Som ny medarbetare hos oss får du en individuellt anpassad inskolning med avsedda handledare där vi förser dig med den avdelningsspecifika fortbildning du behöver. Vi erbjuder även verksamhetsspecifika utbildningar.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska eller du som snart tar sjuksköterskeexamen. Du tilltalas av akutsjukvård samt den medicinska bredden som avdelning 56 har. Du känner ett driv i det stundtals höga tempot som arbetet på avdelningen innebär och fungerar bra i samarbete med andra. Du är trygg, tydlig, initiativtagande och professionell med en god empatisk förmåga.

Erfarenhet inom området ses som positivt men inte nödvändigt, vi hjälps åt att bygga upp din erfarenhet och kompetens tillsammans. Då vi är måna om att hitta rätt person för tjänsten kommer vi lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan idag!

Om oss

Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. 


Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. 


Läs mer om att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. 


Övrigt

I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.


Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu