Karlstad: Kassatjänst Swedol Våxnäs (Vikariat 6 mån)

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kassatjänst Swedol Våxnäs (Vikariat 6 mån) i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2025-01-17 // Varaktighet: Heltid

Är du en person som brinner för att ge utmärkt service? Vill du arbeta för ett bolag i tillväxt? Delar du vår tro på att engagemang, kompetens och samarbete är grundstommen för framgång? Då kan det var precis dig som vi letar efter, som tillsammans med oss vill skapa ett kundbemötande i världsklass inom den växande Alligo koncernen!
Ditt anställningserbjudandeDu blir en viktig nyckelperson i Alligos fortsatta tillväxtstrategi. Som medarbetare hos oss får du ett intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning, exponering och våra produktområden. Du omfattas av kollektivavtal och dess förmåner som försäkringar, tjänstepension och semester. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och förmånliga personalpriser i våra butiker.
Om avdelningenVi är en av två Swedolbutiker i Karlstad med Swedols fulla sortiment, vilket innebär att vi säljer verktyg och förnödenheter, arbetskläder och skydd.Här arbetar vi i team och hela tiden med kunden i fokus. Vi arbetar relationsbyggande och en väldigt viktig del i arbetet är att vilja ge service samt att träffa nya och återkommande kunder dagligen.
Om tjänstenI rollen som butiksmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:
Registrera kundernas köp i kassan samt ta betalt eller fakturera.
Uppackning och exponering av varor.
Försäljning och service till kund i butik.

Om digAlligos värdegrund vilar tungt på tre nyckelord – Engagemang, Kompetens och Samarbete. Dessa värdeord är styrande i våra beslut, vår kommunikation och våra dagliga handlingar. Viktiga ord som vi vill skall lysa igenom hos alla våra medarbetare.För att vi skall trivas ihop ser vi att du är en person som brinner för att ge en utmärkt service. Som person är du driven, ansvarsfull, resultatinriktad, kommunikativ samt en lagspelare.
Utöver din personliga profil behöver du följande:
Utbildning på gymnasial nivå
Förstå, tala och skriva god svenska
Tidigare erfarenhet av service
Erfarenhet av försäljning B2B är meriterande

Om din Ansökan:Vänta inte med din ansökan, med personligt brev och CV då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag.Vi tillämpar bakgrundskontroller på samtliga slutkandidater.
KontaktHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta BC Anders Hallgren 054-221771
Sista ansökningsdag: 2025-02-17
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid (6 månaders vikariat med chans till förlängning)
Vi tillämpar 6 månaders provanställningoch bakgrundskontroll på alla slutkandidater.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Butikssäljare, fackhandel.

Butikssäljare - Blomsterlandet Karlstad

Läs mer Nov 29
Nu söker vi dig som vill jobba extra som butikssäljare ute hos vår fantastiska kund Blomsterlandet i Karlstad Rud och Våxnäs. Du kommer att vara anställd av oss på Retail Knowledge men jobba som ambulerande butikssäljare i butikskedjans olika butiker runt om i regionen. Här erbjuder vi en stor flexibilitet då du själv lägger upp tillgänglighet som passar din vardag enkelt via vår app. Allt för att detta skall passa dina och våra kunders behov.
Du är en person som drivs av mötet med andra människor och att möta kundernas behov. Du kommer att vara en del av teamet och ha arbetsuppgifter som ex, varuplock, försäljning och service till kunder samt att sitta i kassan. Flexibla arbetsuppgifter är något som du trivs med och tycker är utvecklande.
Att arbeta som poolare hos oss på Retail Knowledge innebär att du både är en ambassadör för oss samt för kunden som du är ute på uppdrag hos. För att du skall trivas i denna roll så är det viktigt att du är en positiv och serviceminded person som har lätt för att kommunicera med andra människor och att du tycker om att ingen dag är den andra lik på jobbet.
Förutsättningar för att bli poolare hos oss
Vi har KRAV på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning minst 1 år framåt (ex universitetsstudier eller annat deltidsarbete)
Du kan arbeta butikstider, dvs både dagar, kvällar och helger
Du har möjlighet att arbeta 3 pass i veckan (du väljer själv vilka dagar)
Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

Om dig
Du är ansvarsfull som person
Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra
Du tycker om att överträffa kundernas förväntningar och drivs av det personliga mötet
Du trivs i en säljande roll
Du talar och skriver flytande svenska

Info om tjänstenAnställningsform: Behovsanställning, tillsvidareArbetstider: Butikstider varierade (vardagar, helg, dag och kväll)Lön: Timlön enligt kollektivavtal
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Blomsterlandet med Retail Knowledge Bemanning.I denna process kommer du att genomgå urval, tester, bakgrundskontroller samt referenstagning. Intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot att ha dig i vårat team. Välkommen med din ansökan!
MER OM BLOMSTERLANDETLäs mer om oss här

Ansök nu

Är du en säljare med passion för växter?

Läs mer Feb 6
Säljare i butik och kassa

Brinner du för försäljning och kundupplevelse? Har du förmågan att förstå vad kunderna behöver så att de går hem nöjda med välfyllda inköpskorgar. Om du dessutom har en passion för växter så är det förmodligen just dig vi vill jobba med!

På Plantagen vill vi att våra kunder ska få en köpupplevelse och ett kundbemötande utöver det förväntade.  Våra säljare gör alltid sitt bästa för att butiken ska vara inspirerande och välfylld. Tillsammans med dina kollegor kommer du att arbeta för att skapa goda resultat och att göra det enkelt för våra kunder att hitta vad de önskar.  

Hos oss finns allt som våra kunder behöver för att odla livet. Inneväxter, uteväxter, krukor, möbler, redskap, gödning och inspiration till nya projekt. Våra medarbetare bidrar till kundernas gröna projekt med kunskap och service, inspiration och tips, för att vi alltid ska uppfattas som det självklara växthuset att besöka året om.

En vanlig dag på Plantagen i högsäsong

Vi älskar vår högsäsong! Det är full fart i butiken med odlingssugna kunder som behöver tips, råd och inspiration. Arbetsuppgifterna hos oss är många och beroende på vilket ansvarsområden du har, kan dina arbetsuppgifter innebära sälj och kundvägledning, varupåfyllning, kassaarbete, vattning och skötsel av växter. Utöver det bidrar du till att det är ordning och reda i butiken och att vi har en välfylld butik som sprider odlarglädje!

 Vi söker nu efter:


• 1 säljare i butik med växtkunskap - 25-30 tim/vecka från april till juli.
• 4 säljare i butik / kassa - 20 tim/vecka från april till mitten av juni.

Vi har generösa öppettider vilket innebär varierande arbetstider och du behöver kunna jobba både dagtid, kvällstid och helg. 

 Din profil

Att jobba hos oss på Plantagen passar dig som gillar människor och kundkontakt och som sprider glädje runtomkring dig. Du är utåtriktad, effektiv och trivs med att hålla ett högt arbetstempo. Du tycker om sälj och tillsammans med dina kollegor bidrar du till att butiken når sina mål. 

Som medarbetare hos oss ser vi gärna att du har erfarenhet från detaljhandeln eller annan kundorienterad verksamhet. För kassamedarbetare söker vi dig som har tidigare kassavana. För att arbeta på våra plantskolor och växtavdelningar behöver du ha kunskap om, och självklart stort intresse för, växter och trädgård. Truckkort är meriterande, speciellt för dig som vill jobba inom lager/logistik. 

För att trivas hos oss tror vi att du är en person som tar initiativ, ser till att få saker gjorda och brinner lite extra för att skapa fantastiska kundmöten. Vi på Plantagen har kanske världens roligaste jobb, där vi går många steg under dagen, hanterar mycket varor och träffar många härliga kunder. Vill du bli en av oss?

I nästa steg kommer du får svara på några korta frågor om dig själv, din erfarenhet och vilken/vilka tjänster du söker till. 

Sista ansökningsdag är 15/3. Vi gör löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! 

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

/Butikschef Björn och Teamet på Plantagen Karlstad

Om Plantagen

På Plantagen brinner vi för växter. Men framför allt brinner vi för försäljning och våra kunder. Varje dag levererar vi ett levande kundmöte som med inspiration, kunskap och verktyg tar våra kunder närmare naturens positiva kraft. Med butiker i Norge och Sverige, är vi det ledande varumärket för växter i Norden och har som vision att vara Nordens härligaste växthus. Tillsammans med våra engagerade medarbetare som delar våra värderingar om glädje, tydlighet och ägarskap erbjuder Plantagen ett unikt utbud av växter och växtlösningar för att främja ett växande liv!

Ansök nu

Butikssäljare

Läs mer Sep 18
ARBETA PÅ GINA TRICOT
Nu söker vi en entusiastisk och engagerad person som vill vara en del av vårt Gina Tricot-team. Om du älskar mode och brinner för att skapa en bra kundupplevelse kan du vara precis den person vi letar efter!

OM ROLLEN
Som butikssäljare på Gina Tricot kommer du att spela en viktig roll i att skapa en positiv atmosfär för våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår det att tillsammans med ditt team ständigt driva försäljningen och att se till att vi alltid levererar en bra upplevelse för våra kunder.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är en utåtriktad, initiativrik och positiv person som brinner för mode och försäljning. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo där du alltid sätter kunden i fokus. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul.
Kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av detaljhandeln eller sälj
Passion för mode och trender
Goda kommunikationsfärdigheter
Flexibel gällande arbetstider

VAD ERBJUDER VI?
När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget.

Tjänsten är på 20h/v, fördelat på 10h/v som tillsvidare där vitillämpar provanställning, samt 10h/v som vikariat tom 241231 med goda möjligheter till förlängning,

Är du rätt person för utmaningen?
Intervjuer och tillsättning sker löpande.

Ansök nu

Vi söker dig som älskar djur och som vill jobba i vår nya butik i Karlstad

Läs mer Feb 5
Pet Pawr Group AB är en av Sveriges modernaste och mest framåtlutade zoofackhandelsbolag. PPG AB äger ZOO.se, Tinybudy, PetXL och Pritax. Vi säljer produkter till hund, katt, fisk, reptil, smådjur och fågel. Vi är en av Sveriges största e-handlare inom husdjursprodukter med tillhörande snart 17 st ZOO.se butiker som kompletterar omni-erbjudandet med produkter fysiskt samt med egna veterinärkliniker i anslutning till våra butiker.

Vi har varit verksamma i branschen i över 30 år och växer stadigt i omsättning, medarbetare och nya butiker. I dagsläget är vi drygt 500 anställda och en omsättning på cirka 1,2 MdrSEK. Vi är en härlig blandning av olika djurfantaster och tack vare vår storlek kan vi ha personal med specialiseringar inom olika områden.

Vill du vara en del av ZOO.se-familjen i Karlstad? Vi söker nu passionerade butiksmedarbetare 

Älskar du djur och brinner för att ge kunderna en fantastisk upplevelse? Då är du precis den vi söker! ZOO.se, Sveriges mest framstående Zoobutikskedja, öppnar en sprillans ny butik i Karlstad i början av april 2025 och vi behöver en stjärna som dig för att göra den till en succé.

Vi söker: erfarna butiksmedarbetare som delar vår passion för service, djur och teamwork. Du bör vara ambitiös, handlingskraftig och ansvarsfull med förmågan att vara säljare och kunna ge våra kunder en upplevelse utöver det vanliga. Din erfarenhet inom retail och även zoo branschen samt relevanta utbildningar gör dig till den perfekta medarbetaren i vårt nya team.

Du är en person som:


• Tänker att vi är Ett Team och sätter Laget före Jaget
• Brinner för service och försäljning
• Är engagerad och strävar alltid efter att göra det lilla extra
• Har gedigen erfarenhet av kundbemötande och personlig försäljning
• Har ett stort djurintresse och gärna erfarenhet av att arbeta med djur eller djursjukvård
• Har förmågan att se vad som behöver göras och tar egna initiativ
• Har tidigare erfarenhet från zoofackhandeln är ett plus

Vi erbjuder: Som en del av ZOO.se-familjen blir du en viktig kugge i vår framgångssaga. Ditt arbete som butiksmedarbetare innebär att du varje dag möter kunder och deras älskade husdjur. Vi värdesätter lagandan och erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och utvecklas.

Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!

Ansök senast 20 februari och var med från starten av vår spännande resa i Karlstad.

ZOO.se - där passion för djur möter service i världsklass!

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Swedol AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Swedol AB .

Butikssäljare Verktyg (Swedol Karlstad)

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Aug 8
Är du en person som brinner för att ge utmärkt service? Vill du arbeta för ett bolag i tillväxt? Delar du vår tro på att engagemang, kompetens och samarbete är grundstommen för framgång? Då kan det var precis dig som vi letar efter, som tillsammans med oss vill skapa ett kundbemötande i världsklass inom den växande Alligo koncernen!

Ditt anställningserbjudandeDu blir en viktig nyckelperson i Alligos fortsatta tillväxtstrategi. Som medarbetare hos oss får du ett intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning, exponering och våra produktområden. Du omfattas av kollektivavtal och dess förmåner som försäkringar, tjänstepension och semester. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och förmånliga personalpriser i våra butiker.
Om avdelningenHär arbetar vi i team och tillhandahålla vårt sortiment, hela tiden med kunden i fokus. Vi arbetar relationsbyggande och en väldigt viktig del i arbetet är att vilja ge service samt att träffa nya och återkommande kunder dagligen. Om tjänstenI rollen som butiksmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:
Försäljning och service till kund i butik
Uppackning och exponering av varor
Klädtryck efter beställning
Ansvarig över ett produktområde med ansvar för inventering, beställning samt varuexponering
Registrera kundernas köp i kassan samt ta betalt eller fakturera


Om dig Alligos värdegrund vilar tungt på tre nyckelord – Engagemang, Kompetens och Samarbete. Dessa värdeord är styrande i våra beslut, vår kommunikation och våra dagliga handlingar. Viktiga ord som vi vill skall lysa igenom hos alla våra medarbetare. För att vi skall trivas ihop ser vi att du är en person som brinner för att ge en utmärkt service. Som person är du driven, ansvarsfull, resultatinriktad, kommunikativ samt en lagspelare.
Utöver din personliga profil behöver du följande:
Utbildning på gymnasial nivå
Förstå, tala och skriva god svenska
Tidigare erfarenhet av service
Erfarenhet av försäljning i butik är meriterande

Om din Ansökan:Vänta inte med din ansökan, med personligt brev och CV då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vi tillämpar bakgrundskontroller på samtliga slutkandidater.
KontaktHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Butikschef Anders Hallgren 054-221771
Sista ansökningsdag: 2024-09-06
Start: Enlig överenskommelse
Omfattning: Heltid 100%
Vi tillämpar 6 månaders provanställningoch bakgrundskontroll på alla slutkandidater.
Alligo tror på mervärdet av mångfald och välkomnar därför sökanden med olika bakgrund.

Ansök nu

Distriktssäljare Swedol Karlstad

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Apr 17
Har du erfarenhet av försäljning B2B, är driven, teamorienterad och hämtar energi av att lösa kundens problem? Vill du arbeta för ett större nordiskt bolag i tillväxt? Delar du vår tro på att engagemang, kompetens och samarbete är grundstommen för framgång? Då kan det var precis dig som vi letar efter, som tillsammans med oss vill utveckla affären inom den växande Alligo koncernen!
Ditt anställningserbjudande
Du blir en viktig nyckelperson i Alligos fortsatta tillväxtstrategi. Som medarbetare hos oss får du arbeta i en miljö som präglas av utveckling, snabba beslutsvägar och arbetsglädje. Utöver att vi erbjuder dig ett arbete med stor självständighet, erbjuder vi dig också tjänstebil, friskvårdsbidrag och förmånliga personalpriser i våra butiker. Vi arbetar också kontinuerligt med kompetensutveckling på individnivå.
Om avdelningenHär arbetar du inom ett tilldelat distrikt tillsammans med övriga säljare, innesälj samt butiker. Distriktet är ett av flera i en av våra sju regioner och du kommer rapportera till Regional Säljchef. I regionen hålls gemensamma regions- eller distriktsmöten månadsvis för att planera verksamheten samt skapa en god sammanhållning och erfarenhetsutbyte. Det är genom samspel mellan de olika avdelningarna som vi skapar den bästa kundupplevelsen
Om tjänstenI rollen som utesäljare inom bearbetning kommer du att ansvara för egen kundportfölj. Du kommer att ha stort fokus på proaktiv bearbetning genom hög närvaro hos kunden. Utöver detta samverkar du med övriga säljare & butiker för att säkerställa ett framgångsrikt distrikt inom respektive konceptvarumärke. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
Säljplanering för nya och befintliga kunder samt upprätta och dokumentera mål och handlingsplan per kund i din portfölj
Aktiv kundbearbetning av både kunder i egen kundportfölj och distriktets övriga kunder
Hantera reklamationer enligt gällande riktlinjer
Offerera, förhandla och teckna avtal
Stödja kunden vid införande/utveckling av sortiment genom information och kompetensöverföring

Om dig
Alligos värdegrund vilar tungt på tre nyckelord – Engagemang, Kompetens och Samarbete. Dessa värdeord är styrande i våra beslut, vår kommunikation och våra dagliga handlingar, både internt och i mötet med kund. Viktiga ord som vi vill skall lysa igenom hos alla våra medarbetare. För att vi skall trivas ihop ser vi att du är en person som är självgående, uthållig och har ett strukturerat arbetssätt och ett stort affärsfokus. Du är förtroendeingivande och bra på att skapa långsiktiga relationer både med kunder och internt.
Utöver din personliga profil behöver du följande:
Lägst gymnasial utbildning
Tidigare erfarenhet och bakgrund inom försäljning B2B, gärna med ansvar för egen säljbudget och eget kundansvar
Goda kunskaper inom Microsoft Office
God svenska i tal och skrift
B-körkort

Om du har läst någon form av sälj- eller marknadsutbildning samt om du har tidigare erfarenhet från branschen så ses detta som meriterande.
Om din Ansökan:
Vänta inte med din ansökan, med personligt brev och CV då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jimmy Willbagge 070-3900535 eller jimmy.willbagge@swedol.se
Sista ansökningsdag:17/5 2024
Starta: Enligt överenskommelse
Omfattning: Tillsvidare anställning
Vi tillämpar 6 månaders provanställning
Alligo tror på mervärdet av mångfald och välkomnar därför sökanden med olika bakgrund.

Ansök nu

Butikssäljare till Grolls i Karlstad

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Okt 16
Grolls är specialisten på yrkeskläder och skydd. Vi är en del av Swedolkoncernen.
Swedolkoncernen är den professionella användarens multispecialist. Vi erbjuder kvalitativa varor och tjänster på ett enkelt och proffsigt sätt.
Vi har webbhandel och cirka 100 butiker i Sverige, Norge, Finland och Estland under varumärkena Swedol, Grolls, Univern och Nima. Kunderna finns huvudsakligen inom områdena Bygg och anläggning, Industri och verkstad, Åkeri och transport, Jord- och skogsbruk samt Offentlig service.
Sammantaget omsatte bolagen i Swedolkoncernen cirka 3 miljarder kronor år 2017 och har cirka 900 anställda. Swedols B-aktie är noterad på NASDAQ Stockholms Mid Cap-lista.


Nu behöver vi förstärka teamet i Karlstad med butikssäljare som drivs av försäljning och service!

Om tjänsten
Dina arbetsuppgifter består av att tillhandahålla vårt sortiment, hela tiden med kunden i fokus. Våra kunder har höga förväntningar på teamet i butiken och en väldigt viktig del i arbetet är att vilja ge service samt att träffa nya och återkommande kunder dagligen. För att lyckas med ditt arbete får du relevanta arbetsverktyg och vägledning av både butikschef och kollegor som stöd. Våra produktområden är Yrkeskläder, Personligt skydd (skor och handskar), Teknisk skydd och Förädling av plagg.
 
Vi söker dig som
Viktigast är att du brinner för och har erfarenhet av service och försäljning B2B. Som person är du driven, ansvarsfull, resultatinriktad och kommunikativ. Du bör ha tidigare erfarenhet av och kunskap inom våra produktområden men framför allt ett intresse för våra produkter och vår verksamhet.

Om att arbeta hos oss
Vi arbetar utifrån vår värdegrund som har kunden i centrum. Vi vill vara den partner som bäst tillgodoser den professionella användarens behov och önskemål. Vi samarbetar genom ett gemensamt förhållningssätt som är; enkelt, proffsigt, hjärta och driv. Det är så man känner igen oss, både som kollega och kund. Som butikssäljare hos oss har du ett intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning, exponering och våra produktområden. 

Vi erbjuder
Tjänsten är tillsvidare på heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 mån. provanställning. Butikens öppettider är måndag-fredag kl 06:30-17. Vi har kollektivavtal inklusive pension ITP1, friskvårdsbidrag och förmånliga personalrabatter i våra butiker.
 
Intervjuer kommer att ske löpande, därför vill vi gärna ha din ansökan snarast dock senast 2018-11-16.
 
Kontakta
Vill du veta mer om tjänsten, kontakta butikschef Magnus von Essen, 054-22 25 45
 
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av tjänsten men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
 
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Butikssäljare till Grolls i Karlstad sökes

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Mar 15
Grolls är specialisten på yrkeskläder och skydd. Vi är en del av Swedolkoncernen.
Swedolkoncernen är den professionella användarens multispecialist. Vi erbjuder kvalitativa varor och tjänster på ett enkelt och proffsigt sätt.
Vi har webbhandel och cirka 100 butiker i Sverige, Norge, Finland och Estland under varumärkena Swedol, Grolls, Univern och Nima. Kunderna finns huvudsakligen inom områdena Bygg och anläggning, Industri och verkstad, Åkeri och transport, Jord- och skogsbruk samt Offentlig service.
Sammantaget omsatte bolagen i Swedolkoncernen cirka 3 miljarder kronor år 2017 och har cirka 900 anställda. Swedols B-aktie är noterad på NASDAQ Stockholms Mid Cap-lista.


Driven butiksäljare sökes

Om tjänsten
Arbetsuppgifterna består av varuhantering och framförallt försäljning i butik. Tjänsten innebär dagligen kontakt med nya och gamla kunder.

Vi erbjuder ett mycket intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning och våra produktområden.

Din profil
Du är en driven person som gillar att sälja och dagligen träffa nya människor. Som person är du ordningsam, stresstålig, har datorvana, och har ett stort engagemang. Det är meriterande om du erfarenhet av B2B-försäljning eller kompetens inom kläder och skydd.

Du är öppen och social och har lätt för att göra dig förstådd. Du är dessutom van att hålla ett högt tempo, är självgående och noggrann.

Vi erbjuder
Tjänsten är på heltid.
Tillträde snarast och efter överenskommelse. Vi har kollektivavtal.

Kontakta
Vill du veta mer om tjänsten, kontakta butikschef Magnus Ankerfeldt, 054-22 25 45

Intervjuer kommer att ske löpande, därför vill vi gärna ha din ansökan snarast dock senast 15 April Sök via knappen nedan.

Ansök nu