Karlstad: Sommarjobb inom vård och omsorg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sommarjobb inom vård och omsorg i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2024-12-01 // Varaktighet: Deltid

Välkommen till vårt stora lag som skapar bättre dagar för karlstadsborna!
Varje sommar rekryterar vi ca 500 medarbetare och vikarier för arbete inom våra olika verksamheter inom vård och omsorg.

Ett jobb hos oss kan kännas betydelsefullt, viktigt, kärleksfullt, utvecklande och givande enligt dina kollegor. 

Du får ovärderlig erfarenhet och tränar dina sociala färdigheter som är nyttiga i alla typer av jobb framöver! Vi kan erbjuda dig en marknadsmässig lön, kollektivavtal och möjlighet till arbete på schema på ca 75% hela sommaren. Förutom att du lär känna våra fantastiska omsorgstagare får du även massor av nya trevliga och hjälpsamma kollegor.
Utöver detta erbjuds du som anställd i Karlstads kommun även en rad förmåner som du kan läsa mer om https://karlstad.se/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare.

Arbetsuppgifter
På jobbet får du träffa personer med olika funktionsnedsättningar eller träffa äldre inom äldreomsorgen och är med i deras vardag. 

Våra verksamheter finns i de centrala delarna och ytterområdena i kommunen och pågår under hela dygnet. Som medarbetare hos oss arbetar du varierade arbetstider såväl dag, kväll som helg. Inom äldreomsorgen finns särskild nattpersonal och inom funktionsstöd är journatt vanligt förekommande. Vårt behov av sommarvikarier är mellan vecka 26-29 och 30-33 (23/6-17/8) och vi har även behov av timvikarier.

Arbetet inom våra verksamhetsområden skiljer sig något åt. Nedan kan du läsa mer om vad arbetet inom de olika verksamheterna innebär.

Vårdboenden/ Trygghetsboenden
Vårdboenden är riktade till omsorgstagare med demenssjukdom. Trygghetsboenden erbjuds äldre som fått fysiska funktionsnedsättningar på grund av ålder eller sjukdom. Här bor omsorgstagare som exempelvis kan ha svårt att gå och förflytta sig själv, men även med viss demenssjukdom. 

Som medarbetare är du med och bidrar till en meningsfull vardag för våra omsorgstagare. Stödet av dig kan innebära exempelvis hantera medicin, städning, tvätt, dusch, hjälp vid toalettbesök och stöttning vid matsituationer. Ditt stöd kan även bestå av att dela trevliga aktiviteter med våra äldre. 

Hemtjänst
Inom hemtjänsten stöttar du omsorgstagaren att leva ett så självständigt liv som möjligt. Arbetet sker i omsorgstagarens egna hem.
Stödet av dig kan bestå av t.ex dusch, toalettbesök, hantera medicin, städning och stöd vid matsituationer. Ditt stöd kan också bestå av trivseltid för att gå ut och gå, läsa tidningen eller fika.

Vi har en särskild grupp inom hemtjänst som kallas Larm- och service med flera olika spännande arbetsuppgifter. I denna roll besvarar du larm och gör hembesök inom hela Karlstads kommun. Detta är en bra möjlighet för dig som studerar till sjuksköterska, är undersköterska eller är vårdbiträde med erfarenhet att få ett intressant sommarjobb.

Det finns även en nattpatrull som utför olika serviceinsatser i omsorgstagarens hem nattetid. Man arbetar antingen enskilt eller tillsammans med en kollega och besvarar inkommande larm samt gör hembesök inom hela Karlstads kommun.

Städ- och serviceenheten

Inom vår serviceenhet hjälper du omsorgstagaren att få ett rent och trivsamt hem.

Arbetet sker i omsorgstagarens egna hem och du hjälper till att dammsuga, fukttorka golv och damma. Du kommer även att utföra fixarservice som bland annat kan innebära byte av gardiner, glödlampor, hämta och bära upp saker till vind eller källare.

Funktionsstöd
Inom funktionsstöd stöttar du omsorgstagare med funktionsnedsättning att få en meningsfull vardag utifrån den enskildes behov och förutsättningar. Våra omsorgstagare är såväl vuxna som barn.

Stödet av dig kan bestå av personlig omvårdnad och/eller tillhandahålla pedagogiska verktyg så att omsorgstagaren kan förstå och klara av sin vardag.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har en lämplig utbildningsbakgrund, till exempel omvårdnadsprogrammet, barn och fritidsprogrammet eller pedagogisk utbildning av något slag. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet.

Du ska ha fyllt 18 år.
Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

B-körkort är ett krav inom vissa arbetsområden. Inom hemtjänsten är det ett krav att du kan cykla.

Intervjuer: Mellan december och maj pågår vår sommarrekrytering. Vi håller intervjuer löpande både fysiskt på plats och digitalt via Teams. 

Innan erbjudande om anställning begär vi att få se utdrag ur Polisens belastningsregister. Vi önskar det register som heter ”Utdrag för att kontrollera egna uppgifter i belastningsregistret”. Vi rekommenderar att du beställer registret inför en eventuell intervju. Anmärkningar i registret kan komma att påverka din möjlighet till anställning. 


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Undersköterska, hemtjänst och äldreboende

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Undersköterska, hemtjänst och äldreboende.

Timvikariat Undersköterska Hemtjänst - Bli en del av vårt gäng!

Läs mer Jul 16
Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Här arbetar engagerade och duktiga medarbetare veckans alla dagar. Här finns en god kamratskap där alla hjälper och stöttar varandra så att de kunder som anlitar oss får det så bra som möjligt.
För oss är kunden viktig och behandlas med respekt och värme. Medarbetarna arbetar med hög kvalitet och har stöd av rutiner och riktlinjer i sitt arbete. Basal hygien extra viktig och alla nyanställda får utbildning i detta för att känna sig trygga med hur skyddsutrustning ska hanteras.
Verksamheten finns i Karlstad och har hela kommunen som upptagningsområde och möter kunderna mellan 07.00-22.00, veckans alla dagar.
Beskrivning av tjänsten
Vi arbetar med att ta tillvara på varje individs styrkor och förmågor och utgår från deras särskilda behov och önskemål.
Du ansvarar för att ge kunderna en god vård och omsorg av hög kvalitet
Detta omfattar bland annat, personlig omvårdnad och omsorg, att tillvarata kundens egna resurser. Aktivering och social samvaro med kunderna samt utevistelse, att förbereda, laga och servera måltider, tvätt av kläder och städ hemma hos kunden. Dokumentation enligt Sol, samt läkemedelsdelegering
Du kommer att arbeta med ambitiösa kollegor som har nära till skratt.
Om dig
Vi söker dig med undersköterskeutbildning eller som har erfarenhet av omvårdnadsarbete. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom äldreomsorgen. Stor vikt läggs vid bemötande, kommunikation, kontaktmanskap och dokumentation i journalsystem.
Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov.
Kvalifikationer
Undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350p
Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska.
Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift)
God datorkunskap/datorvana
Cykelvana är ett krav

Meriterande
Meriterande om du tidigare arbetat inom äldreomsorgen
Körkort B är meriterande

Vill du veta mer om vad en arbetsdag inom hemtjänsten innebär så klicka på länken för att komma till vår film. Länk till film
Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag!
Vad kan vi erbjuda
Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård, samt andra förmåner via förmånsportalen AttendoPlus, i samarbete med Benifex.
Om rekryteringsprocessen
Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Sista ansökningsdag 2025-06-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Attendo
Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst.
Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen till oss – Tillsammans för framtidens omsorg!

Ansök nu

Timvikariat Undersköterska Hemtjänst - Bli en del av vårt gäng!

Läs mer Maj 23
Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Här arbetar engagerade och duktiga medarbetare veckans alla dagar. Här finns en god kamratskap där alla hjälper och stöttar varandra så att de kunder som anlitar oss får det så bra som möjligt.
För oss är kunden viktig och behandlas med respekt och värme. Medarbetarna arbetar med hög kvalitet och har stöd av rutiner och riktlinjer i sitt arbete. Basal hygien extra viktig och alla nyanställda får utbildning i detta för att känna sig trygga med hur skyddsutrustning ska hanteras.
Verksamheten finns i Karlstad och har hela kommunen som upptagningsområde och möter kunderna mellan 07.00-22.00, veckans alla dagar.
Beskrivning av tjänsten
Vi arbetar med att ta tillvara på varje individs styrkor och förmågor och utgår från deras särskilda behov och önskemål.
Du ansvarar för att ge kunderna en god vård och omsorg av hög kvalitet
Detta omfattar bland annat, personlig omvårdnad och omsorg, att tillvarata kundens egna resurser. Aktivering och social samvaro med kunderna samt utevistelse, att förbereda, laga och servera måltider, tvätt av kläder och städ hemma hos kunden. Dokumentation enligt Sol, samt läkemedelsdelegering
Du kommer att arbeta med ambitiösa kollegor som har nära till skratt.
Om dig
Vi söker dig med undersköterskeutbildning eller som har erfarenhet av omvårdnadsarbete. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom äldreomsorgen. Stor vikt läggs vid bemötande, kommunikation, kontaktmanskap och dokumentation i journalsystem.
Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov.
Kvalifikationer
Undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350p
Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska.
Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift)
God datorkunskap/datorvana
Cykelvana är ett krav

Meriterande
Meriterande om du tidigare arbetat inom äldreomsorgen
Körkort B är meriterande

Vill du veta mer om vad en arbetsdag inom hemtjänsten innebär så klicka på länken för att komma till vår film. Länk till film
Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag!
Vad kan vi erbjuda
Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård, samt andra förmåner via förmånsportalen Attendo+, i samarbete med Benify.
Om rekryteringsprocessen
Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Sista ansökningsdag 2025-06-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Attendo
Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst.
Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje.
Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård, samt andra förmåner via förmånsportalen Attendo+, i samarbete med Benify. Välkommen till oss – Tillsammans för framtidens omsorg!

Ansök nu

Få Sveriges högsta lön som undersköterska med oss på PersonalExpressen!

Läs mer Apr 29
Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen!
Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar!
Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor!
Arbeta på dina egna villkor med hög lön!
Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta!
Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor!
Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra!
PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande.
PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss!
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag!
Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag!
Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

Ansök nu

Do what you love & be free from pain

Läs mer Apr 1
Welcome to MedialVagledning.nu. Here, you have the opportunity to start your own business and receive support along the way so you can run it successfully. You can also receive intuitive guidance via email and join us at the EMC2 (the Energy Master Course https://com.medialvagledning.nu/produkt/emc2-energy-master-course-enrollment/ ). This is a 6-month- coaching-certification program where you will learn to tap into body, mind and spirit awareness, reading energies at a higher speed & be able to interpret complex information from your relationships, improve your decision making & detect imbalances in your system quickly. Alongside these 6 months, you will get coaching at our online clinic where you can be strengthened for different issues and to resolve real causes of pain, trauma, challenges in your relationship, career and business. We can also share messages from loved ones from the other side if they want to come through with information for your growth & resolution purposes.
At MedialVagledning.nu, we provide intuitive and medial guidance by reading your energies from a distance and identifying the root causes of issues such as unemployment, divorce, life crises, health problems, difficulties in getting started or attracting clients, relationship issues, and more. We work by scanning you before our phone conversation using our medial and intuitive gifts. You only need to share the main issue for which you seek help.
The team behind the organization consists of trained professionals in various fields, including doctors in medicine, guidance, coaching, study and career counseling, business coaching, sound healing, and life guidance. With over 20 years of experience in guidance across all areas of life, we can quickly identify the root causes of various problems and help our clients resolve trauma, blockages, difficulties, suffering, pain, and other issues that keep them from achieving the money, abundance, happiness, love, and health they deserve. Together with our guidance, we teach our clients knowledge so they can make changes throughout their whole system (body, mind, and soul) in the moment. Feel free to read multiple reviews on our website www.medialvagledning.nu.
If you are part of our EMC2 course (Energy Mastery Course) or a member of our online clinic (monthly subscription), you can access our Zoom sessions where we discuss real cases and difficulties you may have, working to strengthen your weaknesses as well as your intuition and perception. When you take our online training in EMC2 https://com.medialvagledning.nu/produkt/emc2-energy-master-course-enrollment/. , you also learn deeper knowledge and how to master self-leadership, which can help you advance in life in various ways, make better decisions, resolve your own trauma, and learn to help others in a more effective and intuitive manner than other courses available that may not yield immediate results. You can apply for the course here: https://com.medialvagledning.nu/produkt/emc2-energy-master-course-enrollment/.
If you are accepted, you will join us for 6 months and gain access to a knowledge library with over 100 videos, and you can apply for a coaching certification from us. You can also start your own business and integrate knowledge into whatever work or career path you choose.


We will soon close registration for 2025. We will be selecting applicants soon. Enrollment can lead to coaching certification valid in Sweden & worldwide.
**
You can also book guidance via email with us (https://com.medialvagledning.nu/produkt/medial-vagledning-via-e-mail-guidance-via-e-mail/).
**
If you'd rather want to join our online clinic, you can apply here: https://com.medialvagledning.nu/medlemskapskonto/member/ and receive monthly help with guidance via Zoom, along with access to video material, activations, and tools to strengthen your intuition, perception, physical abilities, and other gifts.

Ansök nu

Vikariat Servicemedarbetare

Läs mer Mar 27
Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Här arbetar engagerade och duktiga medarbetare veckans alla dagar. Här finns en god kamratskap där alla hjälper och stöttar varandra så att de kunder som anlitar oss får det så bra som möjligt.
För oss är kunden viktig och behandlas med respekt och värme. Medarbetarna arbetar med hög kvalitet och har stöd av rutiner och riktlinjer i sitt arbete. Basal hygien extra viktig och alla nyanställda får utbildning i detta för att känna sig trygga med hur skyddsutrustning ska hanteras.
Verksamheten finns i Karlstad och har hela kommunen som upptagningsområde och möter kunderna mellan 07.00-22.00, veckans alla dagar.
Beskrivning av tjänsten
Vi arbetar med att ta tillvara på varje individs styrkor och förmågor och utgår från deras särskilda behov och önskemål.
Du ansvarar för att ge kunderna en god service av hög kvalitet.
Detta omfattar bland annat tvätt och städ hemma hos kunden, samt aktivering, social samvaro med kunderna och utevistelse. Dokumentation enligt Sol
Du kommer att arbeta med ambitiösa kollegor som har nära till skratt.
Sommarvikariat
Arbetstider under dagtid, helgfria vardagar
Tillträdesdatum enligt överenskommelse

Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!
Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person
Kvalifikationer
Cykelvana är ett krav
Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift)
Körkort är meriterande

Det här kan vi erbjuda dig
Utbildningar
Utvecklingsmöjligheter
Karriärvägar
Personalförmåner
Trygga anställningsvillkor
Digitala arbetsverktyg
Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete
Platt organisation med korta beslutsvägar

Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+.
Om rekryteringsprocessen
Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan!
Om Attendo
Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst.
Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje.
Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Karlstads kommun

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Karlstads kommun .

Upphandlare

Upphandlare
Läs mer Jul 2
Beskrivning
Kommunledningskontoret söker nu en upphandlare till inköpsavdelningen, där vi för närvarande är 16 medarbetare inklusive inköpschef.

Vår inköpsavdelning spelar en central roll i den strategiska utvecklingen av kommunkoncernens inköps- och upphandlingsprocesser. Vi ansvarar för upphandling, uppföljning, utvärdering samt utveckling av kommunens inköp i enlighet med gällande policy och riktlinjer. Vårt mål är att säkerställa att kommunen gör bra affärer och att koncernens inköp bidrar effektivt till kommunkoncernens övergripande måluppfyllelse. Inköpsavdelningen möter både specifika och gemensamma upphandlingsbehov och stödjer nämnder och bolag i inköps- och upphandlingsfrågor. Dessutom har vi ett samarbete med andra Värmlandskommuner och Region Värmland.

Välfungerande offentliga inköp är en av nycklarna för att möta det offentliga Sveriges samhällsutmaningar. Koncernen Karlstads kommun köper varje år in varor, tjänster och entreprenader för ca 3,3 miljarder kronor och vi arbetar för att bli en modern inköpsorganisation i framkant. Vi befinner oss i inledningen av införandet av kategoristyrt inköp.

Som upphandlare är du med och bidrar till utvecklingen av inköpsorganisationen och du kommer till en arbetsplats där vi i hög grad arbetar tillsammans för gemensam utveckling. Vi stöttar varandra med våra olika kompetenser och erfarenheter för att leverera hög kvalitet, må bra och ha roligt på jobbet.

Arbetsuppgifter
Som upphandlare agerar du både självständigt och i grupp och dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att som projektledare ansvara för planering och genomförande av upphandlingar inom olika varu- och tjänsteområden. Dina upphandlingar anpassas utifrån verksamhetens behov, näringslivets möjligheter och kommunens övergripande mål. Arbetet innebär mycket samarbete med de förvaltningar och bolag som ingår i Karlstads kommuns koncern.

Du skräddarsyr processen efter behov och gör alltifrån behovs- och marknadsanalyser, nyttjar lagstiftningen som ett verktyg för goda affärer, omhändertar upphandlingens formella delar samt deltar vid implementering och uppföljning av avtal. Som stöd för att lyckas i din roll har du kollegor som är experter inom upphandling, analys, uppföljning, hållbarhet, juridik, och e-handel.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av inköp inom offentlig eller privat sektor. Du har akademisk utbildning eller genomförd yrkeshögskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för uppdraget alternativt motsvarande kvalifikationer som arbetsgivaren bedömer som likvärdiga. Du har även ett starkt intresse av att arbeta med goda affärer i en process som bygger på ett agilt och tillitsbaserat arbetssätt med skräddarsydda lösningar efter specifika behov. Det är meriterande om du har några års erfarenhet av att självständigt leda upphandlings- eller inköpsprojekt.

Du är van vid att hantera många kontakter, är kommunikativ och uttrycker dig väl i både tal och skrift. Du har en god pedagogisk förmåga och förståelse för människors olika förutsättningar att ta till sig kunskap. Vidare har du en god samarbetsförmåga med förmåga att motivera och engagera. Dessutom tar du initiativ och sätter i gång aktiviteter för att uppnå resultat samt har förmåga till helhetssyn och att se frågor i ett större perspektiv. Du är nyfiken på hur AI kan bidra till ökad effektivitet i såväl ditt eget arbete som i den offentliga affären i stort.

Du vill utvecklas som yrkesperson och vara delaktig i utvecklingen av Karlstads kommuns inköpsorganisation. Vi ser fram emot din ansökan!

Intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med din ansökan!

Om Karlstads kommun

Kommunledningskontoret, som är den förvaltning som du kommer att tillhöra, arbetar med att leda, utveckla, styra, stödja och följa upp verksamheten i koncernen Karlstads kommun. Allt för en bra utveckling för oss som redan lever och bor här och för framtida Karlstadsbor. Vi är cirka 220 medarbetare som tillsammans fokuserar på strategisk och hållbar tillväxt, ofta i samverkan med näringsliv och andra delar av samhället. Vi arbetar bland annat med ekonomi, juridik, upphandling, HR, kommunikation och IT.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Vikarierande markförvaltare

Exploateringsingenjör
Läs mer Jul 10
Beskrivning
Vikariatet är placerat på enheten mark och exploatering.

Enheten har idag 16
medarbetare och huvuduppdraget är att representera kommunen som markägare och ansvara för
förvaltning och utveckling av mark som inte är planlagd samt förädling av redan planlagda områden. På enheten hanteras olika typer av markfrågor såsom markupplåtelser, tomtkön, köp och försäljning.



Arbetsuppgifter
I Karlstads kommun innebär den markförvaltande rollen ett långsiktigt arbete med att skriva och följa upp våra arrende- och nyttjanderättsavtal, servitutsavtal etc. I arbetet kommer du hantera lantmäterifrågor, omförhandla och följa upp avtal och andra förvaltningsfrågor som följer av kommunens roll som markägare. Däri ingår också att samordna kommunens yttranden över ledningsdragningar och över yttranden då grannar söker bygglov eller andra tillstånd som kan påverka kommunens markinnehav.

Arbetet innebär mycket kontakt med privatpersoner och du kommer göra platsbesök prata med företag, myndigheter och andra förvaltningar och du kommer jobba med att skapa långsiktiga relationer med våra arrendatorer. Du har flera kollegor med liknande arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifterna är varierande och vi ställs ofta inför nya frågor som vi måste lösa, ofta tillsammans med medborgare, företagare och personer på andra funktioner inom den egna organisationen.

Enheten jobbar tätt och hjälper varandra med frågor som uppstår. Den slutliga utformningen av tjänsten kommer delvis bero på din profil och hur den kompletterar gruppen.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett intresse för förvaltning av avtal och mark. Vi ser att det finns olika kompetenser som kan vara lämpliga för tjänsten. Högskoleexamen inom lantmäteri, samhällsbyggnad eller annan likvärdig utbildning är meriterande, men inte ett krav. På samma sätt är erfarenhet av fastighetsrätt och fastighetsrättsliga avtal samt arbete med arrendefrågor meriterande.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du trygg och stabil och gillar att se resultat av ett långsiktigt arbete. Du är noggrann, uthållig och tycker om kontakt med människor samtidigt som du tar ansvar för dina uppgifter. Du har goda IT-kunskaper och har förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift i det svenska språket. Du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete och handlar i enlighet med fattade beslut.

För tjänsten krävs B -körkort.

Vi tillämpar löpande rekrytering, vilket innebär att urval och intervjuer sker löpande under annonseringstiden. Välkommen med din ansökan!







Om Karlstads kommun

Karlstad växer och stadsutvecklingen behöver möta framtidens behov. Stadsbyggnadsförvaltningens cirka 80 medarbetare har hand om detaljplaner, bygglov, och stadsmiljöfrågor för att göra den utvecklingen möjlig. Vi arbetar också med kartor och GIS– geografiska informationssystem, är kommunens representant som markägare och ansvar för kommunens strategiska naturvårdsarbete, geotekniska frågor, översvämning och förorenade områden.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Markförvaltare

Exploateringsingenjör
Läs mer Jul 10
Beskrivning
Tjänsten är placerad på enheten mark och exploatering.

Enheten har idag 16
medarbetare och huvuduppdraget är att representera kommunen som markägare och ansvara för
förvaltning och utveckling av mark som inte är planlagd samt förädling av redan planlagda områden. På enheten hanteras olika typer av markfrågor såsom markupplåtelser, tomtkön, köp och försäljning.



Arbetsuppgifter
I Karlstads kommun innebär den markförvaltande rollen ett långsiktigt arbete med att skriva och följa upp våra arrende- och nyttjanderättsavtal, servitutsavtal etc. I arbetet kommer du hantera lantmäterifrågor, omförhandla och följa upp avtal och andra förvaltningsfrågor som följer av kommunens roll som markägare. Däri ingår också att samordna kommunens yttranden över ledningsdragningar och över yttranden då grannar söker bygglov eller andra tillstånd som kan påverka kommunens markinnehav.

Arbetet innebär mycket kontakt med privatpersoner och du kommer göra platsbesök prata med företag, myndigheter och andra förvaltningar och du kommer jobba med att skapa långsiktiga relationer med våra arrendatorer. Du har flera kollegor med liknande arbetsuppgifter.

I rollen ingår att hantera frågor som behöver snabba svar men också mer långsiktiga, strategiska
markförvaltarfrågor. Arbetsuppgifterna är varierande och vi ställs ofta inför nya frågor som vi måste lösa, ofta tillsammans med medborgare, företagare och personer på andra funktioner inom den egna organisationen.

Enheten jobbar tätt och hjälper varandra med frågor som uppstår. Den slutliga utformningen av tjänsten kommer delvis bero på din profil och hur den kompletterar gruppen.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett intresse för förvaltning av avtal och mark. Vi ser att det finns olika kompetenser som kan vara lämpliga för tjänsten. Högskoleexamen inom lantmäteri, samhällsbyggnad eller annan likvärdig utbildning är meriterande, men inte ett krav. På samma sätt är erfarenhet av fastighetsrätt och fastighetsrättsliga avtal samt arbete med arrendefrågor meriterande.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du trygg och stabil och gillar att se resultat av ett långsiktigt arbete. Du är noggrann, uthållig och tycker om kontakt med människor samtidigt som du tar ansvar för dina uppgifter. Du har goda IT-kunskaper och har förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift i det svenska språket. Du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete och handlar i enlighet med fattade beslut.

För tjänsten krävs B -körkort.

Vi tillämpar löpande rekrytering, vilket innebär att urval och intervjuer sker löpande under annonseringstiden. Välkommen med din ansökan!







Om Karlstads kommun

Karlstad växer och stadsutvecklingen behöver möta framtidens behov. Stadsbyggnadsförvaltningens cirka 80 medarbetare har hand om detaljplaner, bygglov, och stadsmiljöfrågor för att göra den utvecklingen möjlig. Vi arbetar också med kartor och GIS– geografiska informationssystem, är kommunens representant som markägare och ansvar för kommunens strategiska naturvårdsarbete, geotekniska frågor, översvämning och förorenade områden.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Byggledare gata/park

Byggledare
Läs mer Jul 8
Beskrivning
Tycker du det är spännande att arbeta med byggledning när vi bygger och fixar till parker, lekplatser, mindre gatuombyggnader mm? 

Som byggledare oss kommer du vara med i hela processen från planering till färdig anläggning/område.

Du kommer att vara ute på våra byggarbetsplatser för att följa upp arbetet och säkerställa att allt går enligt plan. Vi söker en praktiskt kunnig person som både kan planera, administrera och byggleda åtgärder och mindre projekt inom kommunens gatu- och parkmiljöer. 

Du kommer vara en del av vår projektorganisation inom enheten mark- och infrastrukturprojekt men kommer utföra uppdrag åt andra verksamheter inom förvaltningen, främst gatu- och parkenheterna. Inom enheten finns flera byggledare och projektledare samlade som arbetar med liknande uppdrag och projekt inom stadsmiljö, infrastruktur och exploatering.  

Arbetsuppgifter
I ditt uppdrag med planering och byggnation av gata och park i mindre projekt kommer det bland annat ingå att: 

- Söka de tillstånd som behövs (bygglov m.m.) 
- Ta fram eventuella projekteringshandlingar 
- Göra kostnadsberäkningar och ta fram andra underlag 
- Kontakt mer grannar och andra berörda 
- Avrop av upphandlade entreprenörer 
- Genomföra direktupphandlingar 
- Byggledning och hålla i kontakten med entreprenörer 
- Stöd åt projektledare och uppdragsledare 

Kvalifikationer
Vi söker dig som har: 

- relevant eftergymnasial utbildning inom anläggning/bygg, väg och vatten eller motsvarande annan utbildning och/eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig 
- erfarenhet från liknande roll eller annat motsvarande arbete inom markentreprenader 
- god förmåga att på svenska kommunicera i tal och skrift 
- B-körkort är ett krav. 

Det är meriterande om du har erfarenhet från offentlig förvaltning och/eller goda kunskaper i entreprenadjuridik, AMA Mark, AF samt AB/ABT. 

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Du är serviceinriktad, kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Du har också ett positivt förhållningssätt samt förmågan att entusiasmera och leda andra. Du vill lösa uppgifter på bästa sätt och det är naturligt för dig att tänka utanför ramen och hitta nya lösningar tillsammans med alla berörda. Du ska också kunna driva frågor och självständigt nå resultat. 





Om Karlstads kommun

Teknik- och fastighetsförvaltningens cirka 600 medarbetare bygger och sköter Karlstad. Med ansvaret för en trygg och vacker miljö sköter vi kommunens dricksvatten och avloppshantering, gator och parker, lekplatser och skogsmark samt den interna servicen. Vi utvecklar infrastrukturen, förvaltar fastigheter och bygger bland annat nya skolor och har hand om kommunens naturområden.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Förhandlare arbetsrätt till Arbetsgivaravdelningen

HR-specialist/HR-advisor
Läs mer Jun 23
Beskrivning
Arbetsgivaravdelningen i Karlstads kommun arbetar med att förvalta, styra och utveckla arbetsgivarpolitiken.

Detta inkluderar utveckling av villkor, tolkning och tillämpning av arbetsrätt samt utveckling av lönebildning. Avdelningen ansvarar även för verksamhetsutveckling, systemförvaltning, central lönehantering, pensioner och försäkringar samt personalstatistik.

Vill du vara med och forma framtidens arbetsgivarpolitik i Karlstad?

Arbetsuppgifter
Som förhandlare får du möjlighet att driva, leda och utveckla strategiska och operativa processer inom avtal och villkor, lönebildning och närliggande områden. Tolkning och tillämpning av arbetsrätt och avtal är också en del av rollen. Vi söker dig som är en erfaren förhandlare eller skicklig HR-specialist med hög kompetens inom arbetsrätt och avtal samt erfarenhet inom förhandlarområdet. Du har också ett tydligt utvecklingsdriv och förmåga att navigera i komplexa arbetsgivarfrågor. 

I din roll ingår att säkerställa en samlad riktning, tolkning och tillämpning av Karlstads kommuns arbetsgivarpolitik, arbetsrätt, avtal och övriga arbetsrättsliga regler. 

Som förhandlare ansvarar du för kvalitetssäkrade processer och rådgivning som uppfyller koncernens arbetsgivarpolitik. Du kommer att ge rådgivning i arbetsrättsliga frågor, förhandla och utveckla processer tillsammans med kollegor och arbetsgrupper inom avdelningen och inom koncernen. 

Kvalifikationer
Vi söker dig med akademisk utbildning inom personalvetenskap, juridik eller annan relevant inriktning. Du har goda kunskaper i arbetsrätt och erfarenhet av att tillämpa arbetsrättsliga regelverk i praktiken – det är en förutsättning för att lyckas i rollen.

Du har gärna erfarenhet av frågor som rör lönebildning, arbetstid eller andra arbetsgivarfrågor inom offentlig sektor. Har du dessutom arbetat med centralt HR-arbete eller strategiskt arbetsgivarstöd ser vi det som positivt.

För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Du är trygg, ansvarstagande och har god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Du är en arbetsgivarrepresentant fullt ut, intresserad av människor och bra på att bygga relationer samt inge förtroende.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. 

Varmt välkommen till ett roligt uppdrag där du får bidra till samhällsnytta!

Om Karlstads kommun

Kommunledningskontoret, som är den förvaltning som du kommer att tillhöra, arbetar med att leda, utveckla, styra, stödja och följa upp verksamheten i koncernen Karlstads kommun. Allt för en bra utveckling för oss som redan lever och bor här och för framtida Karlstadsbor. Vi är cirka 220 medarbetare som tillsammans fokuserar på strategisk och hållbar tillväxt, ofta i samverkan med näringsliv och andra delar av samhället. Vi arbetar bland annat med ekonomi, juridik, upphandling, HR, kommunikation och IT.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Utvecklingskoordinator för att stärka Värmlands digitala utveckling

Kvalitetssamordnare/Kvalitetskoordinator
Läs mer Jul 2
Beskrivning
Vill du vara med och skapa bättre förutsättningar för utveckling och samverkan inom digital utveckling i Värmland? Värmlands kommuner har tillsammans med Region Värmland en gemensam Drift- och servicenämnd.

Nämndens uppdrag är att skapa förutsättningar för ökad samordning och samverkan inom digitaliseringsområdet. Den digitala utvecklingen blir alltmer komplex och kräver samverkan inom och mellan kommuner och region för att skapa ännu bättre förutsättningar för ökad nytta och värde. Utvecklingskoordinatorn är en gemensam resurs som blir en viktig spindel i nätet för utvecklingen framåt.

Utvecklingskoordinatorn kommer att ingå i avdelningen för Digital utveckling och Innovation på
Kommunledningskontoret. Avdelningen består av cirka 15 medarbetare vars uppdrag är att leda,
samordna och utveckla Karlstads kommuns digitalisering och digitala transformation med utgångspunkt i ökat värdeskapande. I avdelningens uppdrag ingår också att utveckla och främja koncernens innovationsförmåga. Avdelningen liksom den gemensamma Drift- och servicenämnden ligger under utvecklingsdirektörens ansvarsområde.

Arbetsuppgifter
Utvecklingskoordinatorns uppdrag är att skapa förutsättningar för gemensam verksamhetsutveckling med digitala förtecken mellan ingående parter i Drifts-och servicenämnden. Det kan specifikt handla om upphandlingar där parterna behöver en gemensam juridisk person. Vi ser mer och mer också behovet av att nämnden axlar rollen som en gemensam kunskapsplattform för att stärka och utveckla digitaliseringen i Värmland. Som utvecklingskoordinator innebär det bland annat att du fångar upp och kartlägger nuvarande och framtida behov av samverkan genom att arbeta aktivt med omvärldsbevakning och genom kontinuerlig kontakt med de etablerade chefsnätverken i Värmland. I samverkan med de olika kommunernas respektive verksamheter skapar du goda förutsättningar för nya samverkansformer och underlättar för att nya samverkansområden etableras där behov uppstår. Ett sådant område är exempelvis inom välfärdsteknik där ett länsgemensamt projekt har etablerats för att stärka samverkan mellan de värmländska kommunerna och Region Värmland. Utvecklingskoordinatorn har ett särskilt ansvar som projektledare för satsningen.

I rollen ingår också visst utredningsarbete samt att administrera nämndens verksamhet både strategiskt i form av verksamhetsplanering och nämndplan men också operativt med kallelser och protokoll. 

Som medarbetare på avdelningen på digital utveckling och innovation har du nära till både medarbetare och kompetens inom digitaliseringsområdet som stöd i arbetet framåt liksom övrig kompetens som finns på Kommunledningskontoret, bland annat inom upphandling och juridik.  

Kvalifikationer
Vi söker dig som: 

- Har akademisk examen med inriktning systemvetenskap, samhällsvetenskap, ekonomi, juridik eller annan utbildning som arbetsgivaren finner lämplig.  
- Har arbetslivserfarenhet inom digitaliseringsområdet 
- Erfarenhet från projektledning och upphandling 

Det är meriterande om du har: 

- Arbetslivserfarenhet från offentlig sektor 
- Erfarenhet från utveckling av verksamhetsprocesser 
- Erfarenhet av administrativt arbete och nämndadministration 
- Förståelse för en politiskt styrd organisation, gärna med erfarenhet av att arbeta nära förtroendevalda 

För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha en mycket god samarbetsförmåga och du är van att driva olika former av samverkansprocesser och att facilitera möten. Vidare är du lyhörd och har förmåga att röra dig mellan det strategiska och det operativa i det dagliga arbetet. Att du kan samordna olika initiativ, ansvara för tidplaner och löpande informera din omgivning kommer att vara viktigt och vi lägger stor vikt vid organisatorisk, social och kommunikativ förmåga. Du är nyfiken och tycker om att skapa kontakter och nätverk. Du har ett eget driv och förmåga att initiera samarbete med olika kompetenser och människor för att komma framåt och i mål med olika arbetsuppgifter.  

Vi kommer att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.  

Tjänsten innebär resor i Värmland.  

Om Karlstads kommun

Kommunledningskontoret, som är den förvaltning som du kommer att tillhöra, arbetar med att leda, utveckla, styra, stödja och följa upp verksamheten i koncernen Karlstads kommun. Allt för en bra utveckling för oss som redan lever och bor här och för framtida Karlstadsbor. Vi är cirka 220 medarbetare som tillsammans fokuserar på strategisk och hållbar tillväxt, ofta i samverkan med näringsliv och andra delar av samhället. Vi arbetar bland annat med ekonomi, juridik, upphandling, HR, kommunikation och IT.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu