Karlstad: Vikarierande säljare sökes till Deichmann i Karlstad

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vikarierande säljare sökes till Deichmann i Karlstad i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-26 // Varaktighet: Deltid

Vill du jobba med mode och service i en av våra butiker tillsammans med våra andra fantastiska medarbetare? Nu har du chansen att bli en del av vårt team. Hos Deichmann tror vi på att man kommer längst med samarbete och vi arbetar därför hela tiden på att stärka teamkänslan och arbetsglädjen.

Om jobbet

För att ständigt följa med i förändrade konsumentbeteenden och en föränderlig bransch är det viktigt att vi hela tiden strävar efter utveckling för att möta nya behov. Genom våra medarbetares olika bakgrund, erfarenhet och perspektiv säkerställer vi en hållbar utveckling.

Vi söker nu en motiverad och serviceminded butikssäljare med hög arbetsmoral, som vill sprida positivitet och energi i vår butik i Karlstad. Tjänsten är ett vikariat på 3 tim/vecka och kommer att pågå t.o.m. slutet av juni 2025. Tillsättningen av tjänsten förväntas ske i början så snart som möjligt!

Arbetsuppgifter:


• försäljning och kundservice
• varupåfyllning
• se till att butiken är städad och inbjudande
• kassaarbete och delaktighet i öppning/stängning

Om dig
Nu söker vi en engagerad och hårt arbetande butikssäljare som:


• är serviceorienterade med ett positivt sinnelag
• är teamplayers som ser möjligheter framför begränsningar
• är villiga att lära sig Deichmann Skos koncept
• är beredda på hårt fysiskt arbete då tunga lyft kan förekomma

Vi ser många vägar in på Deichmann, din inställning och engagemang är den viktigaste egenskapen. Du har kanske tidigare erfarenhet från serviceyrken, t.ex. restaurang/butik, eller arbetat med likvärdig bransch där du är van vid ett högt tempo, eller så söker du ditt första jobb där du vill lära dig, utvecklas och har rätt inställning. Är du en person som tycker om människor och vill ge det där lilla extra till kunden, kan det här jobbet vara för dig. Som person tar du gärna på dig ansvar och frodas av utmaningar. Vi ser även gärna att du är öppen för att arbeta i närliggande butiker och att du har möjlighet att arbeta extra timmar vid behov. Du behöver ha fyllt 18 år för att jobba hos oss, du talar och skriver flytande svenska. 

Vad erbjuder Deichmann? 
Vi kan erbjuda dig ett spännande arbete där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. För de medarbetare som visar potential och vilja att göra karriär finns det goda möjligheter hos Deichmann, bland annat som biträdande butikschef, trainee och butikschef. Vi har en väletablerad och engagerad arbetsmiljöorganisation som löpande fokuserar på att förbättra bland annat säkerheten, arbetsglädjen och motivationen genom aktiviteter och kampanjer. Vi erbjuder även: 


• Personalrabatt hos Deichmann Sverige
• Kollektivavtal och pensionsordning
• Friskvårdsbidrag genom Epassi
• Avtalsenlig lön 
• Utvecklings- och utbildningsmöjligheter

Ytterligare upplysningar
Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Deichmann tror att en arbetsplats med större mångfald skapar en bättre arbetsmiljö och mer nöjda kunder.

Håll gärna utkik i din skräppost, för eventuell kommunikation från oss. 

Deichmann genomför en bakgrundskontroll i slutet av varje rekryteringsprocess, som är en del utav referenstagningen. Detta är en del i ett led att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, bidra till god arbetsmiljö och säkerställa trygghet för såväl medarbetare, kunder och arbetsgivare. Kontrollen innefattar bland annat fällande och friande domar, samt strafföreläggande hos svenska domstolar.

_____________________________________________________________________

DEICHMANN-koncernen är marknadsledande i Europa och grundades i Essen 1913 av Heinrich Deichmann. Det är idag en familjedriven verksamhet med tredje generationen vid rodret. Verksamheten har genom åren haft en kontinuerlig tillväxt och är nu representerad i 30 länder med mer än 4.000 butiker över hela världen. Deichmann är en modern verksamhet som med visionen ”Verksamheten ska tjäna människan” lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel, fokus på bra arbetsvillkor för såväl våra medarbetare som samarbetspartners, och inte minst på att ge kunderna trendiga kvalitetsskor till bra priser. Detta uppnås genom direkta globala inköp, teamwork och en människoorienterad verksamhetskultur. Sedan 2003 är Deichmann Sko representerat i Danmark och sedan 2007 även i Sverige. Deichmann Sko fortsätter att expandera i Sverige och Danmark de närmaste åren. Vi kan erbjuda dig ett spännande jobb där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Läs gärna mer om oss på deichmann.com.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Butikssäljare, fackhandel.

Butiksambassadör för Asics på deltid - Karlstad

Läs mer Jun 5
NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor.
Om kunden
Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp".
Arbetsuppgifter
Som butiksambassadör kommer du att:
Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik
Vara ansiktet utåt för Asics
Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon
Vara behjälplig för kunder i butik
Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass

Din erfarenhet
Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning
Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer
Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag

Personliga egenskaper:
Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är:
En universitetsstudent
Flexibel och lättsam
Social och framåt med egen initiativförmåga
Intresserad av rörelse och sport.

Arbetstider
Lördag (6 timmars skift)
Söndag (6 timmars skift)

Period
Start: 16 augusti
Slut: 21 september
Utbildning: 6e augusti.

Arbetet sker under 6 helger. 
Övrigt:
Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik.
Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ella Seger på seger@nrgagency.com
Om oss
NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan.
Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat.
I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.

Ansök nu

Kjell & Company Karlstad söker säljare med servicekänsla och teknikintre...

Läs mer Maj 28
Hej!
Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis!
Vad erbjuder vi dig?
Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen.
Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig!
Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer!
Vad söker vi?
Vi söker dig som vill arbeta extra i våra butiker i Karlstad! Den här tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar eller har en annan flexibel sysselsättning. Möjlighet till fler timmar finns, inte minst under sommar och under jul. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget.
Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen?
Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går.
Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets.
Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller.
Allmän information
Arbetet är förlagt till både vardagar och helger.
Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Tjänsten kommer att tillsättas omgående.
Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co.
Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee).
Jag ser fram emot att läsa din ansökan!
Bästa hälsningar
Kjell & Company

Ansök nu

Elgiganten Karlstad söker Service Advisor

Läs mer Jun 23
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång!
Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Vi söker nu en Service Advisor som levererar service i världsklass och brinner för att ta hand om våra kunder på bästa sätt! 

Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss.  

Din roll som Service Advisor 
Som Service Advisor kommer du arbeta inom området Operations som består av kassa, lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. 
 
Vem är du? 
Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste.  Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det! 
 
Vi tror att du 

• Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service 
• Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor 
• Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas 
• Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa 
• Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur 

Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.   

Vilka är vi? 

Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.
 
På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.

Utveckling hos oss 
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar. 
Elgiganten erbjuder


• Avtalsenlig lön och pension 
• Generöst bonusavtal 
• Förmåner inom friskvård och personalköp 
• Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare 
• Goda karriärmöjligheter 

Övrig information
Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning
Omfattning: 40%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger
Tillträde: Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2025-08-31
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

Ansök nu

Vi söker en serviceinriktad butikssäljare till vår Kakel- & Badavdelning!

Läs mer Jul 3
Är du en person som gillar att lösa problem, har tekniskt intresse och trivs med att hjälpa kunder att hitta rätt lösning för sitt badrum eller hem? Då kan det vara dig vi söker!
Som butikssäljare på vår kakel- och badavdelning är du en viktig del av teamet. Du hjälper kunder med allt från att planera ett komplett badrum – inklusive val av kakel, klinker och badrumsinredning – till att lösa tekniska frågor kring reservdelar, reklamationer och speciallösningar. Du arbetar också med försäljning av spabad och kaminer – produkter som kräver både kunskap och engagemang.
Dina arbetsuppgifter:
Rådgivning och försäljning av kakel, klinker, badrumsinredning, spabad och kaminer.
Hjälpa kunder att hitta rätt reservdelar till exempelvis kranar, toaletter och duschar.
Hantera reklamationer och hitta lösningar som fungerar för både kund och leverantör.
Ta emot och hantera ordrar och offerter, både i butik och via telefon eller mejl.
Se till att avdelningen är välfylld, inspirerande och korrekt prissatt.
Samarbeta med kollegor för att skapa en effektiv och trivsam arbetsmiljö.
Hantera tunga lyft vid in- och utleveranser.

Vi söker dig som:
Har ett tekniskt intresse och gillar att hitta lösningar på praktiska problem.
Har ett öga för färg, form och design – och tycker det är roligt att hjälpa kunder att skapa snygga och funktionella badrum.
Är serviceinriktad, lyhörd och tycker om att arbeta med människor.
Har erfarenhet av försäljning och kundbemötande – gärna inom bygg, VVS eller liknande.
Är strukturerad, ansvarstagande och trivs med att ta egna initiativ.
Klarar av ett fysiskt arbete och är inte rädd för att ta i när det behövs.
Har lätt för att samarbeta och bidra till en positiv laganda.

Vi erbjuder:
Ett varierat och utvecklande arbete i en inspirerande butiksmiljö.
Interna utbildningar för att stärka din produkt- och problemlösningskunskap.
Ett härligt team med engagerade kollegor.
Möjlighet att växa inom företaget.

Om tjänsten:
Tjänsten är på 80 % och innebär varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger.
Skicka din ansökan till ansokan@stuvbutiken.se och märk mejlet med ”Butikssäljare – Kakel & Bad”.
Vi intervjuar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Har du frågor om tjänsten? Ring oss gärna på 054-181197.
???????? Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Kassa- och informationsmedarbetare

Läs mer Jun 23
Arbetsbeskrivning:

I rollen som kassa- och informationsmedarbetare på BAUHAUS har du en viktig roll då du är BAUHAUS ansikte utåt mot våra kunder. Du arbetar i vår kassalinje med sedvanliga kassauppgifter samt i vår informationsdisk med kundservice genom att besvara frågor via disk, mail och telefon. Du är också vår första instans för hantering av reklamationer och återköp och därför är det viktigt att du har en ödmjuk inställning, är serviceminded och professionell gentemot kundens behov och önskemål.

Vem söker vi?

Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor samt är service- och kundfokuserad. Vi gillar att du är lösningsorienterad och har en positiv inställning till din omgivning. Du behöver vara utåtriktad, självständig och flexibel för att trivas i rollen. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Det är ett extra plus om du är praktiskt lagd med branscherfarenhet och/eller har varit hantverkare, men det är inte ett krav. Du behöver vara minst 18 år och behärska svenska i tal och skrift och engelska i tal. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret.

Du ingår i ett team av duktiga medarbetare som alla arbetar för att göra arbetsdagen så bra som möjligt både för kunder och kollegor. BAUHAUS har ett stort, varierat och spännande sortiment vilket skapar stor variation i arbetet. Hos oss trivs man! Här möts alla åldersgrupper som alla bidrar med sin unika erfarenhet vilket skapar en härlig dynamik. Vill du komma in i vår gemenskap, då kanske detta är jobbet för dig?

BAUHAUS erbjuder:

en kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag  finns i 19 länder. BAUHAUS är en inspirerande arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.  

Vi bidrar till en bra företagskultur och rolig arbetsplats 
Vi uppmärksammar framgång och innovativa idéer
Vi arbetar för en trygg och säker arbetsmiljö
Vi har nolltolerans mot trakasserier och diskriminering
Vi accepterar ingen form av korruption
Vi arbetar för en hållbar utveckling
Vi följer policyer, riktlinjer och lagkrav
BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare  utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären.  BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 24 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Umeå i norr till Malmö i söder.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Deichmann-Sko AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Deichmann-Sko AB .

Butikssäljare på deltid till Deichmann i Karlstad!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 24
Vill du jobba med mode och service i en av våra butiker tillsammans med våra andra fantastiska medarbetare? Nu har du chansen att bli en del av vårt team. Hos Deichmann tror vi på att man kommer längst med samarbete och vi arbetar därför hela tiden på att stärka teamkänslan och arbetsglädjen.

Om jobbet

För att ständigt följa med i förändrade konsumentbeteenden och en föränderlig bransch är det viktigt att vi hela tiden strävar efter utveckling för att möta nya behov. Genom våra medarbetares olika bakgrund, erfarenhet och perspektiv säkerställer vi en hållbar utveckling.

Vi söker nu en motiverad och serviceminded butikssäljare med hög arbetsmoral, som vill sprida positivitet och energi i vår butik i Karlstad. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 5 tim/vecka, med 6 månaders initial provanställning. Tillsättningen av tjänsten förväntas ske i början av juni.

Arbetsuppgifter:


• försäljning och kundservice
• varupåfyllning
• se till att butiken är städad och inbjudande
• kassaarbete och delaktighet i öppning/stängning

Om dig
Nu söker vi en engagerad och hårt arbetande butikssäljare som:


• är serviceorienterade med ett positivt sinnelag
• är teamplayers som ser möjligheter framför begränsningar
• är villiga att lära sig Deichmann Skos koncept
• är beredda på hårt fysiskt arbete då tunga lyft kan förekomma

Vi ser många vägar in på Deichmann, din inställning och engagemang är den viktigaste egenskapen. Du har kanske tidigare erfarenhet från serviceyrken, t.ex. restaurang/butik, eller arbetat med likvärdig bransch där du är van vid ett högt tempo, eller så söker du ditt första jobb där du vill lära dig, utvecklas och har rätt inställning. Är du en person som tycker om människor och vill ge det där lilla extra till kunden, kan det här jobbet vara för dig. Som person tar du gärna på dig ansvar och frodas av utmaningar. Vi ser även gärna att du är öppen för att arbeta i närliggande butiker och att du har möjlighet att arbeta extra timmar vid behov. Du behöver ha fyllt 18 år för att jobba hos oss, du talar och skriver flytande svenska. 

Vad erbjuder Deichmann? 
Vi kan erbjuda dig ett spännande arbete där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. För de medarbetare som visar potential och vilja att göra karriär finns det goda möjligheter hos Deichmann, bland annat som biträdande butikschef, trainee och butikschef. Vi har en väletablerad och engagerad arbetsmiljöorganisation som löpande fokuserar på att förbättra bland annat säkerheten, arbetsglädjen och motivationen genom aktiviteter och kampanjer. Vi erbjuder även: 


• Personalrabatt hos Deichmann Sverige
• Kollektivavtal och pensionsordning
• Friskvårdsbidrag genom Epassi
• Avtalsenlig lön 
• Utvecklings- och utbildningsmöjligheter

Ytterligare upplysningar
Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Deichmann tror att en arbetsplats med större mångfald skapar en bättre arbetsmiljö och mer nöjda kunder.

Håll gärna utkik i din skräppost, för eventuell kommunikation från oss. 

Deichmann genomför en bakgrundskontroll i slutet av varje rekryteringsprocess, som är en del utav referenstagningen. Detta är en del i ett led att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, bidra till god arbetsmiljö och säkerställa trygghet för såväl medarbetare, kunder och arbetsgivare. Kontrollen innefattar bland annat fällande och friande domar, samt strafföreläggande hos svenska domstolar.

_____________________________________________________________________

DEICHMANN-koncernen är marknadsledande i Europa och grundades i Essen 1913 av Heinrich Deichmann. Det är idag en familjedriven verksamhet med tredje generationen vid rodret. Verksamheten har genom åren haft en kontinuerlig tillväxt och är nu representerad i 30 länder med mer än 4.000 butiker över hela världen. Deichmann är en modern verksamhet som med visionen ”Verksamheten ska tjäna människan” lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel, fokus på bra arbetsvillkor för såväl våra medarbetare som samarbetspartners, och inte minst på att ge kunderna trendiga kvalitetsskor till bra priser. Detta uppnås genom direkta globala inköp, teamwork och en människoorienterad verksamhetskultur. Sedan 2003 är Deichmann Sko representerat i Danmark och sedan 2007 även i Sverige. Deichmann Sko fortsätter att expandera i Sverige och Danmark de närmaste åren. Vi kan erbjuda dig ett spännande jobb där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Läs gärna mer om oss på deichmann.com.

Ansök nu

Butikssäljare sökes på deltid till Deichmann i Karlstad!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jul 26
Vill du jobba med mode och service i en av våra butiker tillsammans med våra andra fantastiska medarbetare? Nu har du chansen att bli en del av vårt team. Hos Deichmann tror vi på att man kommer längst med samarbete och vi arbetar därför hela tiden på att stärka teamkänslan och arbetsglädjen.

Om jobbet

För att ständigt följa med i förändrade konsumentbeteenden och en föränderlig bransch är det viktigt att vi hela tiden strävar efter utveckling för att möta nya behov. Genom våra medarbetares olika bakgrund, erfarenhet och perspektiv säkerställer vi en hållbar utveckling.

Vi söker nu en motiverad och serviceminded butikssäljare med hög arbetsmoral, som vill sprida positivitet och energi i vår butik i Karlstad. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 3 tim/vecka, med 6 månaders provnaställning. Tillsättningen av tjänsten förväntas ske snarast möjligt! 

Arbetsuppgifter:


• försäljning och kundservice
• varupåfyllning
• se till att butiken är städad och inbjudande
• kassaarbete och delaktighet i öppning/stängning

Om dig
Nu söker vi en engagerad och hårt arbetande butikssäljare som:


• är serviceorienterade med ett positivt sinnelag
• är teamplayers som ser möjligheter framför begränsningar
• är villiga att lära sig Deichmann Skos koncept
• är beredda på hårt fysiskt arbete då tunga lyft kan förekomma

Vi ser många vägar in på Deichmann, din inställning och engagemang är den viktigaste egenskapen. Du har kanske tidigare erfarenhet från serviceyrken, t.ex. restaurang/butik, eller arbetat med likvärdig bransch där du är van vid ett högt tempo, eller så söker du ditt första jobb där du vill lära dig, utvecklas och har rätt inställning. Är du en person som tycker om människor och vill ge det där lilla extra till kunden, kan det här jobbet vara för dig. Som person tar du gärna på dig ansvar och frodas av utmaningar. Vi ser även gärna att du är öppen för att arbeta i närliggande butiker och att du har möjlighet att arbeta extra timmar vid behov. Du behöver ha fyllt 18 år för att jobba hos oss, du talar och skriver flytande svenska. 

Vad erbjuder Deichmann? 
Vi kan erbjuda dig ett spännande arbete där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. För de medarbetare som visar potential och vilja att göra karriär finns det goda möjligheter hos Deichmann, bland annat som biträdande butikschef, trainee och butikschef. Vi har en väletablerad och engagerad arbetsmiljöorganisation som löpande fokuserar på att förbättra bland annat säkerheten, arbetsglädjen och motivationen genom aktiviteter och kampanjer. Vi erbjuder även: 


• Personalrabatt hos Deichmann Sverige
• Kollektivavtal och pensionsordning
• Friskvårdsbidrag genom Epassi
• Avtalsenlig lön 
• Utvecklings- och utbildningsmöjligheter

Ytterligare upplysningar
Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Deichmann tror att en arbetsplats med större mångfald skapar en bättre arbetsmiljö och mer nöjda kunder.

Håll gärna utkik i din skräppost, för eventuell kommunikation från oss. 

Deichmann genomför en bakgrundskontroll i slutet av varje rekryteringsprocess, som är en del utav referenstagningen. Detta är en del i ett led att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, bidra till god arbetsmiljö och säkerställa trygghet för såväl medarbetare, kunder och arbetsgivare. Kontrollen innefattar bland annat fällande och friande domar, samt strafföreläggande hos svenska domstolar.

_____________________________________________________________________

DEICHMANN-koncernen är marknadsledande i Europa och grundades i Essen 1913 av Heinrich Deichmann. Det är idag en familjedriven verksamhet med tredje generationen vid rodret. Verksamheten har genom åren haft en kontinuerlig tillväxt och är nu representerad i 30 länder med mer än 4.000 butiker över hela världen. Deichmann är en modern verksamhet som med visionen ”Verksamheten ska tjäna människan” lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel, fokus på bra arbetsvillkor för såväl våra medarbetare som samarbetspartners, och inte minst på att ge kunderna trendiga kvalitetsskor till bra priser. Detta uppnås genom direkta globala inköp, teamwork och en människoorienterad verksamhetskultur. Sedan 2003 är Deichmann Sko representerat i Danmark och sedan 2007 även i Sverige. Deichmann Sko fortsätter att expandera i Sverige och Danmark de närmaste åren. Vi kan erbjuda dig ett spännande jobb där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Läs gärna mer om oss på deichmann.com.

Ansök nu

Deichmann söker Biträdande butikschef till Karlstad!

Biträdande butikschef
Läs mer Okt 20
Vill du jobba med mode och service i en av våra butiker tillsammans med våra andra fantastiska medarbetare? Nu har du chansen att bli en del av vårt team. Hos Deichmann tror vi på att man kommer längst med samarbete och vi arbetar därför hela tiden på att stärka teamkänslan och arbetsglädjen. Vi har en väletablerad arbetsmiljöorganisation som löpande fokuserar på att förbättra bland annat säkerheten, arbetsglädjen och motivationen genom aktiviteter och kampanjer.

Om jobbet


För att ständigt följa med i förändrade konsumentbeteenden och en föränderlig bransch är det viktigt att vi hela tiden strävar efter utveckling för att möta nya behov. Genom våra medarbetares olika bakgrund, erfarenhet och perspektiv säkerställer vi en hållbar utveckling.

Vi söker nu en motiverad och serviceminded butikssäljare med hög arbetsmoral, som vill sprida positivitet och energi i vår butik i Karlstad. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders initial provanställning på 24 tim/vecka och tillsättningen av tjänsten förväntas ske i slutet av november.

Utöver din roll som butikssäljare kommer du att ha ett ansvar som biträdande butikschef där du har ett nära samarbete med butikschefen. Tillsammans med butikschefen och våra andra butikssäljare ska du vara med och säkerställa att butiken fortsätter vara en god arbetsplats och en lika attraktiv plats att handla i som alla övriga butiker i Danmark och Sverige.

Du blir upplärd inom branschen och konceptet för Deichmann Sko genom praktisk träning i vår butik. Det är därför inte nödvändigt att du har erfarenhet från skobranschen, men det är ett krav att du har erfarenhet från servicebranschen. Är du en person som tycker om människor och vill ge det där lilla extra till kunden, kan det här jobbet vara för dig. Som person tar du gärna på dig ansvar och frodas av utmaningar. Det är meriterande om du har tidigare ledarerfarenhet från handel eller restaurang. Tänk på att butiksarbete kan upplevas som fysiskt krävande. Du behöver ha fyllt 18 år för att jobba hos oss, du talar och skriver flytande svenska. 


Om dig
Vi söker en person som:
- har ett stort intresse för försäljning
- har erfarenhet från servicebranschen
- är ambitiös och serviceorienterad
- ser positivt på utmaningar och en vilja att ta sig an mer ansvar
- har förmåga att hantera en föränderlig och händelserik vardag
- är en prestigelös och motiverande person som vill utvecklas

Om du dessutom har hög arbetsmoral och tycker om att arbete med service och kundkontakt - så skynda dig att skicka in din ansökan till oss!

Vi erbjuder
Vi kan erbjuda dig ett spännande arbete där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Vi söker alltid efter motiverade, prestationsorienterade kollegor, som vill arbeta i ett sunt företag där du bland annat erbjuds: 


• Friskvårdsbidrag genom Epassi
• En engagerad arbetsmiljöorganisation
• Personalrabatt hos Deichmann Sverige
• Kollektivavtal och pensionsordning
• Avtalsenlig lön och bonusavtal
• Utvecklings- och utbildningsmöjligheter

Ytterligare upplysningar


Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Deichmann tror att en arbetsplats med större mångfald skapar en bättre arbetsmiljö och mer nöjda kunder.

Håll gärna utkik i din skräppost, för eventuell kommunikation från oss. 

Deichmann genomför en bakgrundskontroll i slutet av varje rekryteringsprocess, som är en del utav referenstagningen. Detta är en del i ett led att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, bidra till god arbetsmiljö och säkerställa trygghet för såväl medarbetare, kunder och arbetsgivare. Kontrollen innefattar bland annat fällande och friande domar, samt strafföreläggande hos svenska domstolar.

_________________________________________________________________________

DEICHMANN-koncernen är marknadsledande i Europa och grundades i Essen 1913 av Heinrich Deichmann. Det är idag en familjedriven verksamhet med tredje generationen vid rodret. Verksamheten har genom åren haft en kontinuerlig tillväxt och är nu representerad i 30 länder med mer än 4.000 butiker över hela världen. Deichmann är en modern verksamhet som med visionen ”Verksamheten ska tjäna människan” lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel, fokus på bra arbetsvillkor för såväl våra medarbetare som samarbetspartners, och inte minst på att ge kunderna trendiga kvalitetsskor till bra priser. Detta uppnås genom direkta globala inköp, teamwork och en människoorienterad verksamhetskultur. Sedan 2003 är Deichmann Sko representerat i Danmark och sedan 2007 även i Sverige. Deichmann Sko fortsätter att expandera i Sverige och Danmark de närmaste åren. Vi kan erbjuda dig ett spännande jobb där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Läs gärna mer om oss på deichmann.com.

Ansök nu

Vikarierande butikssäljare till Deichmann Karlstad!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jul 21
Vill du jobba med mode och service i en av våra butiker tillsammans med våra andra fantastiska medarbetare? Nu har du chansen att bli en del av vårt team. Hos Deichmann tror vi på att man kommer längst med samarbete och vi arbetar därför hela tiden på att stärka teamkänslan och arbetsglädjen.

Om jobbet

För att ständigt följa med i förändrade konsumentbeteenden och en föränderlig bransch är det viktigt att vi hela tiden strävar efter utveckling för att möta nya behov. Genom våra medarbetares olika bakgrund, erfarenhet och perspektiv säkerställer vi en hållbar utveckling.

Vi söker nu en motiverad och serviceminded butikssäljare med hög arbetsmoral, som vill sprida positivitet och energi i vår butik i Karlstad. Tjänsten är ett vikariat på 18 tim/vecka och kommer att pågå t.o.m. augusti 2024. Tillsättningen av tjänsten förväntas ske i början av september.

Arbetsuppgifter:


• försäljning och kundservice
• varupåfyllning
• se till att butiken är städad och inbjudande
• kassaarbete och delaktighet i öppning/stängning

Om dig
Nu söker vi en engagerad och hårt arbetande butikssäljare som:


• är serviceorienterade med ett positivt sinnelag
• är teamplayers som ser möjligheter framför begränsningar
• är villiga att lära sig Deichmann Skos koncept
• är beredda på hårt fysiskt arbete då tunga lyft kan förekomma

Vi ser många vägar in på Deichmann, din inställning och engagemang är den viktigaste egenskapen. Du har kanske tidigare erfarenhet från serviceyrken, t.ex. restaurang/butik, eller arbetat med likvärdig bransch där du är van vid ett högt tempo, eller så söker du ditt första jobb där du vill lära dig, utvecklas och har rätt inställning. Är du en person som tycker om människor och vill ge det där lilla extra till kunden, kan det här jobbet vara för dig. Som person tar du gärna på dig ansvar och frodas av utmaningar. Vi ser även gärna att du är öppen för att arbeta i närliggande butiker och att du har möjlighet att arbeta extra timmar vid behov. Du behöver ha fyllt 18 år för att jobba hos oss, du talar och skriver flytande svenska. 

Vad erbjuder Deichmann? 
Vi kan erbjuda dig ett spännande arbete där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. För de medarbetare som visar potential och vilja att göra karriär finns det goda möjligheter hos Deichmann, bland annat som biträdande butikschef, trainee och butikschef. Vi har en väletablerad och engagerad arbetsmiljöorganisation som löpande fokuserar på att förbättra bland annat säkerheten, arbetsglädjen och motivationen genom aktiviteter och kampanjer. Vi erbjuder även: 


• Personalrabatt hos Deichmann Sverige
• Kollektivavtal och pensionsordning
• Friskvårdsbidrag genom Epassi
• Avtalsenlig lön 
• Utvecklings- och utbildningsmöjligheter

Ytterligare upplysningar
Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Deichmann tror att en arbetsplats med större mångfald skapar en bättre arbetsmiljö och mer nöjda kunder.

Deichmann genomför en bakgrundskontroll i slutet av varje rekryteringsprocess, som är en del utav referenstagningen. Detta är en del i ett led att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, bidra till god arbetsmiljö och säkerställa trygghet för såväl medarbetare, kunder och arbetsgivare. Kontrollen innefattar bland annat fällande och friande domar, samt strafföreläggande hos svenska domstolar.

_____________________________________________________________________

DEICHMANN-koncernen är marknadsledande i Europa och grundades i Essen 1913 av Heinrich Deichmann. Det är idag en familjedriven verksamhet med tredje generationen vid rodret. Verksamheten har genom åren haft en kontinuerlig tillväxt och är nu representerad i 30 länder med mer än 4.000 butiker över hela världen. Deichmann är en modern verksamhet som med visionen ”Verksamheten ska tjäna människan” lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel, fokus på bra arbetsvillkor för såväl våra medarbetare som samarbetspartners, och inte minst på att ge kunderna trendiga kvalitetsskor till bra priser. Detta uppnås genom direkta globala inköp, teamwork och en människoorienterad verksamhetskultur. Sedan 2003 är Deichmann Sko representerat i Danmark och sedan 2007 även i Sverige. Deichmann Sko fortsätter att expandera i Sverige och Danmark de närmaste åren. Vi kan erbjuda dig ett spännande jobb där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Läs gärna mer om oss på deichmann.com.

Ansök nu

Deichmann Karlstad söker sommarvikarie på 3h per vecka!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Maj 4
Är du på jakt efter ett sommarjobb 2023? Vill du jobba med mode och service i en av våra butiker tillsammans med våra andra fantastiska medarbetare? Nu har du chansen att bli en del av vårt team under sommaren. Hos Deichmann tror vi på att man kommer längst med samarbete och vi arbetar därför hela tiden på att stärka teamkänslan och arbetsglädjen.

Om jobbet

För att ständigt följa med i förändrade konsumentbeteenden och en föränderlig bransch är det viktigt att vi hela tiden strävar efter utveckling för att möta nya behov. Genom våra medarbetares olika bakgrund, erfarenhet och perspektiv säkerställer vi en hållbar utveckling.

Vi söker nu en motiverad och serviceminded butikssäljare med hög arbetsmoral, som vill sprida positivitet och energi i vår butik i Karlstad. Tjänsten är ett sommarvikariat på 3 tim/vecka och kommer att pågå 2023-05-29 till och med 2023-09-03. 

Arbetsuppgifter:


• försäljning och kundservice
• varupåfyllning
• se till att butiken är städad och inbjudande
• kassaarbete och delaktighet i öppning/stängning

Om dig
Nu söker vi en engagerad och hårt arbetande butikssäljare som:


• är serviceorienterade med ett positivt sinnelag
• är teamplayers som ser möjligheter framför begränsningar
• är villiga att lära sig Deichmann Skos koncept
• är beredda på hårt fysiskt arbete då tunga lyft kan förekomma

Vi ser många vägar in på Deichmann, din inställning och engagemang är den viktigaste egenskapen. Du har kanske tidigare erfarenhet från serviceyrken, t.ex. restaurang/butik, eller arbetat med likvärdig bransch där du är van vid ett högt tempo, eller så söker du ditt första jobb där du vill lära dig, utvecklas och har rätt inställning. Är du en person som tycker om människor och vill ge det där lilla extra till kunden, kan det här jobbet vara för dig. Som person tar du gärna på dig ansvar och frodas av utmaningar. Vi ser även gärna att du är öppen för att arbeta i närliggande butiker och att du har möjlighet att arbeta extra timmar vid behov. Du behöver ha fyllt 18 år för att jobba hos oss, du talar och skriver flytande svenska. 

Vad erbjuder Deichmann? 
Vi kan erbjuda dig ett spännande arbete där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. För de medarbetare som visar potential och vilja att göra karriär finns det goda möjligheter hos Deichmann, bland annat som biträdande butikschef, trainee och butikschef. Vi har en väletablerad och engagerad arbetsmiljöorganisation som löpande fokuserar på att förbättra bland annat säkerheten, arbetsglädjen och motivationen genom aktiviteter och kampanjer. Vi erbjuder även: 


• Personalrabatt hos Deichmann Sverige
• Kollektivavtal och pensionsordning
• Avtalsenlig lön 
• Utvecklings- och utbildningsmöjligheter

Ytterligare upplysningar
Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Deichmann tror att en arbetsplats med större mångfald skapar en bättre arbetsmiljö och mer nöjda kunder.

Deichmann genomför en bakgrundskontroll i slutet av varje rekryteringsprocess, som är en del utav referenstagningen. Detta är en del i ett led att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, bidra till god arbetsmiljö och säkerställa trygghet för såväl medarbetare, kunder och arbetsgivare. Kontrollen innefattar bland annat fällande och friande domar, samt strafföreläggande hos svenska domstolar.

_____________________________________________________________________

DEICHMANN-koncernen är marknadsledande i Europa och grundades i Essen 1913 av Heinrich Deichmann. Det är idag en familjedriven verksamhet med tredje generationen vid rodret. Verksamheten har genom åren haft en kontinuerlig tillväxt och är nu representerad i 30 länder med mer än 4.000 butiker över hela världen. Deichmann är en modern verksamhet som med visionen ”Verksamheten ska tjäna människan” lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel, fokus på bra arbetsvillkor för såväl våra medarbetare som samarbetspartners, och inte minst på att ge kunderna trendiga kvalitetsskor till bra priser. Detta uppnås genom direkta globala inköp, teamwork och en människoorienterad verksamhetskultur. Sedan 2003 är Deichmann Sko representerat i Danmark och sedan 2007 även i Sverige. Deichmann Sko fortsätter att expandera i Sverige och Danmark de närmaste åren. Vi kan erbjuda dig ett spännande jobb där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Läs gärna mer om oss på deichmann.com.

Ansök nu