Karlstad: E-handelssamordnare

Hitta ansökningsinfo om jobbet E-handelssamordnare i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Heltid

Beskrivning
Kommunledningskontoret söker nu en e-handelssamordnare till inköpsavdelningen, där vi för närvarande är 16 medarbetare inklusive inköpschef.

Vår inköpsavdelning spelar en central roll i den strategiska utvecklingen av kommunkoncernens inköps- och upphandlingsprocesser. Vi ansvarar för upphandling, uppföljning, utvärdering samt utveckling av kommunens inköp i enlighet med gällande policy och riktlinjer. Vårt mål är att säkerställa att kommunen gör bra affärer och att koncernens inköp bidrar effektivt till kommunkoncernens övergripande måluppfyllelse. Inköpsavdelningen möter både specifika och gemensamma upphandlingsbehov och stödjer nämnder och bolag i inköps- och upphandlingsfrågor. I uppdraget ingår även att samordna, förvalta och utveckla kommunkoncernens e-handel i systemet Visma Proceedo.

Effektiva offentliga inköp är avgörande för att möta samhällsutmaningarna i det offentliga Sverige. Karlstads kommun köper varje år in varor, tjänster och entreprenader för cirka 3,3 miljarder kronor, och vi strävar efter att vara en modern inköpsorganisation i framkant. Som e-handelssamordnare bidrar du aktivt till att modernisera och förbättra vår inköpsorganisation

På vår arbetsplats värderar vi ett samarbetsklimat där vi arbetar tillsammans för gemensam utveckling. Vi stöttar varandra med olika kompetenser och erfarenheter för att leverera hög kvalitet, trivas och ha roligt på jobbet.

Arbetsuppgifter
Våren 2024 tog Karlstads kommun ett viktigt kliv framåt genom att införa e-handel med målet att skapa en smidig och effektiv process från behov till betalning. Som e-handelssamordnare har du en nyckelroll i att driva denna utveckling. Du ansvarar övergripande för kommunens e-handel, med den långsiktiga målsättningen att alla beställningar av varor och tjänster på kommunens ramavtal ska hanteras i systemet Visma Proceedo. Genom detta initiativ strävar vi efter att förbättra våra inköpsprocesser och ge bättre stöd till våra verksamheter och leverantörer.

Som e-handelssamordnare kommer du att:

- Självständigt och i samarbete med kollegorna på inköpsavdelningen driva e-handelsarbetet. 
- Ansluta och stödja leverantörer samt säkerställa ett högt nyttjande av systemet. 
- Samverka med redovisnings- och IT-avdelningen för att utveckla effektiva arbetsmetoder och rutiner. 
- Säkerställa att rätt krav ställs i upphandlingar och implementera nya avtal i e-handelssystemet. 
- Stödja och vägleda beställare inom koncernen i e-handelsfrågor. 
- Samordna och utveckla utbildningsinsatser för att optimera användningen av e-handel. 
- Vidareutveckla e-handeln i samarbete med närliggande system för en smidig och effektiv process. 
- Driva det strategiska utvecklingsarbetet av e-handel, både internt och i samarbete med vår systemleverantör, Visma. 

Som stöd för att lyckas i din roll har du kollegor som är experter inom upphandling, analys, uppföljning, hållbarhet, juridik, och e-handel. Din närmaste kollega på inköpsavdelningen är systemförvaltaren för e-handelssystemet.  

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med e-handel eller inköpssystem, och ser gärna att du arbetar med e-handel idag. Du har en akademisk utbildning eller en genomförd yrkeshögskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för uppdraget, alternativt motsvarande kvalifikationer som arbetsgivaren bedömer som likvärdiga. Du har ett starkt intresse av att arbeta med goda affärer i en process som bygger på ett agilt och tillitsbaserat arbetssätt med skräddarsydda lösningar efter specifika behov. Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet av inköpsprocessen.

Du är van vid att hantera många kontakter, är kommunikativ och uttrycker dig väl i både tal och skrift. Du har en god pedagogisk förmåga och förståelse för människors olika förutsättningar att ta till sig kunskap. Vidare har du en god samarbetsförmåga med förmåga att motivera och engagera andra. Du tar initiativ och sätter igång aktiviteter för att uppnå resultat samt har förmåga till helhetssyn och att se frågor i ett större perspektiv.

Som person är du en skicklig relationsbyggare och har en utmärkt problemlösande analytisk förmåga. Du kan identifiera och analysera komplexa problem, utveckla strategiska lösningar och implementera dem effektivt. Du vill utvecklas som yrkesperson och vara delaktig i utvecklingen av Karlstads kommuns inköpsorganisation.

Vi ser fram emot din ansökan!





Om Karlstads kommun

Kommunledningskontoret, som är den förvaltning som du kommer att tillhöra, arbetar med att leda, utveckla, styra, stödja och följa upp verksamheten i koncernen Karlstads kommun. Allt för en bra utveckling för oss som redan lever och bor här och för framtida Karlstadsbor. Vi är cirka 220 medarbetare som tillsammans fokuserar på strategisk och hållbar tillväxt, ofta i samverkan med näringsliv och andra delar av samhället. Vi arbetar bland annat med ekonomi, juridik, upphandling, HR, kommunikation och IT.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Inköpare

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Inköpare.

Global Commodity Lead Buyer to Uddeholm!

Läs mer Nov 8
Uddeholm manufactures tool steel that is essential for the products that surround us in everyday life. With a strong commitment to sustainability, they create solutions that benefit both people and the environment, making it possible to keep shaping the world – today and for future generations. They pride themselves on sourcing the highest quality raw materials to support their production and business goals.

We are seeking a Global Commodity Lead Buyer to join the procurement team. The successful candidate will be responsible for the strategic sourcing and procurement of molybdenum, which is an essential alloying element in all products. This commodity is sourced on a global supply market, and since the productions units are also situated on different continents, the role is a clear global position. 

Information about the position
Professionals Nord is on behalf of Uddeholms AB, looking for a Global Commodity Lead Buyer. The position refers to a recruitment which means you will be employed directly by our client company. We manage the recruitment process for Uddeholm in the form of selection, interview and presentation to the client.

You are offered

• Opportunities for professional development and career advancement
• Work in a dynamic and collaborative global environment and a chance to make a significant impact on a global scale
• Flexible working arrangements, including potential for remote work

Work tasks/job assignments
You will work closely with the divisional raw material sourcing team, including two other commodity lead buyers and local raw material purchasing team. There will be a direct reporting line to local Purchasing manager, with a dotted reporting line to divisional Global Lead - Raw material sourcing and Sustainable sourcing.

• Lead the creation and execution of global procurement strategies for sourcing of molybdenum, ensuring alignment with company KPI´s, cost efficiency, and quality standards
• Draft, review, and manage contracts with suppliers, ensuring compliance with company policies and legal standards 
• Build and maintain strong relationships with global suppliers
• Track and report key performance indicators to measure the effectiveness of the procurement strategies and supplier performance
• Identify potential improvements and steering of corresponding actions incl. new logistic concepts
• Identify and implement cost-saving opportunities without compromising quality or reliability of supply
• Work closely with internal teams (production, R&D, logistics, quality assurance) to understand and define raw material requirements and ensure seamless supply chain operations (availability/price/ESG)
• Support technical departments to define specifications for new materials according to sourcing possibilities

The position involves travel as you will be working in a global market.

We are looking for someone who has 

• Bachelor´s degree in Supply Chain Management, Business Administration, Economics, Engineering, or related field (a Master´s degree or relevant certifications is a plus)
• Professional experience in strategic procurement/business, preferably with a focus on raw materials within a global context

Additional language skills are a plus. 

We also believe that your personal qualities are crucial to how well you will thrive in the role. We believe that you have a strong negotiation and communication skills and an excellent skill at problem-solving and being analytical. You do also have an understanding of contract law and experience in managing contracts and ability to work independently and as part of a global, cross-functional team. 

START: April 2025
COVERAGE: Full time
CITY: Hagfors/remote 
SELECTION: Ongoing
CONTACT: Rebecka Permestam, rebecka.permestam@pn.se 

#Uddeholm #lead #buyer

Apply for the position below by filling in your information and attaching documents. You can also log in to "Mina sidor" after you have confirmed your account, here you can create your candidate profile which increases your chance to get your dream job! We review the selection on an ongoing basis and may therefore have proceeded with candidates before the ad is closed. Unfortunately we do not accept applications via email, but if you have questions about the service, you are welcome to contact us at info@professionalsnord.se

Ansök nu

Global Commodity Lead Buyer till Uddeholm!

Läs mer Nov 8
Uddeholm tillverkar verktygsstål som är avgörande för produkter som omger oss i vardagen. Med ett starkt engagemang för hållbarhet skapar de lösningar som gynnar både människor och miljön, vilket gör det möjligt att fortsätta forma världen – idag och för framtida generationer. 

Till Uddeholms inköpsteam söker vi nu en Global Commodity Lead Buyer. I denna roll kommer du att vara ansvarig för strategisk upphandling och inköp av molybden, som är viktigt element i alla Uddeholms produkter. Denna tjänst innebär en global roll, då råvaran köps på en global marknad och produktionsenheterna för råvaran är också belägna på olika kontinenter. 

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Uddeholms AB en Global Commodity Lead Buyer. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Uddeholm.

Du erbjuds

• Möjligheter till professionell utveckling och att avancera i din karriär
• Arbete i en dynamisk och samarbetsinriktad global miljö
• En chans att göra ett betydande intryck på en global marknad
• Ett flexibelt arbete som ger möjligheter till distansarbete

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta nära det divisionella inköpsteamet för råmaterial, inklusive två andra commodity lead buyers samt det lokala inköpsteamet för råmaterial. Det finns en direkt rapporteringslinje till den lokala inköpschefen, med en streckad rapporteringslinje till divisionens Global Lead för råmaterialinköp och hållbar upphandling.

• Leda arbetet och genomförandet av globala inköpsstrategier för upphandling av molybden, samt säkerställa att det följer företagets KPI:er och kvalitetsstandarder
• Upprätta, granska och hantera kontrakt med leverantörer och säkerställa att de följer företagets policyer och juridiska standarder
• Bygga och upprätthålla starka relationer med globala leverantörer
• Spåra och rapportera nyckeltal för att mäta effektiviteten av inköpsstrategier och leverantörers prestation
• Identifiera möjliga förbättringar och driva motsvarande åtgärder, inklusive nya logistikkoncept
• Identifiera, undersöka och implementera kostnadsbesparingar utan att kompromissa med kvalitet eller leveranssäkerhet
• Arbeta nära interna team (t.ex. produktion, FoU, logistik, kvalitetskontroll) för att förstå och definiera krav på råmaterial och säkerställa smidiga leveranskedjor
• Stödja tekniska avdelningar med att definiera specifikationer för nytt material

Tjänsten innebär resor då du arbetar på global marknad.

Vi söker dig som

• Kandidatexamen i Supply Chain Management, företagsekonomi, ekonomi, ingenjörsvetenskap eller relaterat område (en masterexamen eller relevanta certifieringar inom området är ett plus)
• Yrkeserfarenhet inom strategisk upphandling, helst med fokus på råmaterial där du även arbetat i en global kontext

Har du ytterligare språkkunskaper är detta ett plus. 

Vi tror också att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer att trivas i rollen. Vi tror att du har starka förhandlings- och kommunikationsförmågor samt en utmärkt förmåga till att vara analytisk och lösa problem. Du har också en förståelse för avtalsrätt och erfarenhet av att hantera kontrakt. Utöver detta har du förmåga att både arbeta självständigt och som en del av ett globalt, tvärfunktionellt team.

START: April 2025
OMFATTNING: Heltid
STAD: Hagfors, möjlighet till distansarbete
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Rebecka Permestam, rebecka.permestam@pn.se 

#Uddeholm #inköpare

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Projektinköpare Kongsberg Maritime!

Läs mer Nov 25
Projektinköpare till Kongsberg Maritime Sweden AB
Är du en erfaren och driven projektinköpare som letar efter nästa utmanande uppdrag? Nu finns chansen till en spännande och meriterande roll hos Kongsberg Maritime, den ledande aktören inom den marina industrin där innovation möter möjligheter!

Om tjänsten
Som Projektinköpare kommer du att arbeta med upphandlingsaktiviteter och fatta strategiska inköpsbeslut för projekt. Du blir en nyckelperson i att säkerställa att inköpsaktiviteter sker i linje med projektens behov och krav. Du kommer att vara en del av Supply chain-teamet i Kristinehamn och arbeta i nära samarbete med både projektteam och leverantörer.
I din roll som Projektinköpare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Leda och samordna inköpsaktiviteter för kundprojekt.
• Säkerställa efterlevnad av policyer och korrekt dokumentation.
• Identifiera och bedöma risker kopplade till kostnad, kvalitet och leverans samt skapa proaktiva lösningar.
• Resor i tjänsten förekommer. 

Tjänsten har start omgående och du blir anställd av Adecco. 
Om dig
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom företagsekonomi eller ingenjörsvetenskap samt erfarenhet av projektinköp och arbete i ERP-system. Du har utmärkta kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt, och gärna erfarenhet från relevant bransch. Kunskap om försörjningskedjor och projektledning är meriterande. Körkort B är ett krav.

Viktigt för tjänsten är:

• God samarbetsförmåga och ett analytiskt förhållningssätt.
• Proaktivitet och förmåga att ta ansvar för dina arbetsuppgifter.
• Flexibilitet och viljan att bidra till teamets framgång.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Kongsberg Maritime Sweden AB
Kongsberg Maritime är en ledande global aktör inom maritim teknik och hållbara lösningar. Med huvudkontor i Kongsberg, Norge, och verksamhet i över 35 länder levererar de produkter som driver den maritima industrin framåt. Teamet i Kristinehamn består av 310 engagerade medarbetare som arbetar med forskning, utveckling och montering av innovativa lösningar.
 
Om Adecco
Genom oss på Adecco får du möjlighet att komma in på attraktiva företag i ditt närområde. Du får använda din kunskap och kompetens där du hela tiden har möjlighet att utvecklas samtidigt som du bygger upp ditt personliga nätverk och snabbt stärker ditt CV. När du arbetar hos oss har du fast lön, reglerad semester, friskvårdsbidrag och all annan trygghet som en anställning ger.
 
Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sara Holm-Glad 073-6847697 alt. sara.holm-glad@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
 
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Inköpschef till Sigma

Läs mer Jul 4
Om tjänstenSom operativ inköpschef hos Sigma kommer du ha en central roll. Arbetsuppgifterna innefattar att hantera avtal, granska ritningsunderlag och göra förfrågningar till leverantörer inom områden som automation, konstruktion samt material.Du kommer att samarbeta nära våra internationella leverantörer och behöver därför ha goda språkkunskaper samt förmåga att navigera i olika kulturella affärsmiljöer, med erfarenhet av internationell logistik.Rollen kräver en hög grad av mångsidighet samt förmågan att bygga goda och långa relationer med leverantörer.Meriterande om du har erfarenhet av automation och programmering samt affärssystemen Visma.net ochVisma PM/Severa.
Om digVi söker dig som är driven, affärsmässig och har ett stort tekniskt intresse. Som personär du initiativtagande,noggrann ochstrukturerad.För att lyckas i rollen bör du ha förmågan att förstå ritningsunderlag och kopplingsscheman, samt trivas med att arbeta i en internationell miljö. Vi värdesätter tidigare erfarenhet från arbete med både inköp och eftermarknad samt en vana att vara flexibel och anpassningsbar. I rollenkommer du även hantera enklare reklamationer, vilket kräver god struktur.Vi uppskattar dinförmågan attsammarbeta och spridaenergi.
OmSigma Engineering AB
Sigma Engineering AB är en global marknadsledare inom återvinning av etsvätskor, med en unik produktportfölj och patenterade system som är erkända världen över för sin kvalitet och innovation. Sigma Service AB, ett dotterbolag till Sigma Engineering AB, är i framkant när det gäller att utveckla, sälja och underhålla dessa system, med mer än 40 års erfarenhet och över 100 installationer världen över.
Sigmas huvudkontor ligger i Karlstad, där de har en verkstad för utveckling och tillverkning, vilket sätter dem en unik position att erbjuda kundanpassade lösningar. De har korta beslutsvägar och som VD får du stor möjlighet att påverka och forma företagets framtid. De erbjuder en internationell arbetsmiljö med engagerade kollegor och ledare som stöttar och utmanar dig att utvecklas och ta bolaget till nästa nivå.
Läs mer om bolaget här: https://www.sigma-mecer.com/Om Processen
Om du har några frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Johan Cederholm på johan.cederholm@linck.se alternativt Wilma Lindmark, wilma.lindmark@linck.se
Tjänsten är en tillsvidareanställning och placeringsort är Karlstad. Sista ansökningsdag är 11 augusti. Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Key Account Sales till Voestalpine

Läs mer Jul 2
Vårt mål är att vara #1 som aktör på vår marknad - vill du vara med och ta oss dit?
Vi är stolta över vårt företag och jobbar med starkt personligt engagemang för att tillsammans nå våra mål. Vi erbjuder dig ett utmanande arbete på en global marknad med goda utvecklingsmöjligheter inom en internationellt framgångsrik koncern.Om tjänstenArbetsuppgifterna innebär försäljningsansvar för specifika kunder och marknader globalt. Du kommer ha dagliga kundkontakter, antingen direkt eller via systerbolag och samarbetspartners, där du hanterar förfrågningar, skriver offerter och genomför efterföljande förhandlingar. Andra typiska arbetsuppgifter inkluderar orderplanering, prognoshantering och reklamationshantering.
Tjänsten kräver nära samarbete med andra funktioner inom företaget vid vår produktionsanläggning i Munkfors, samt visst samarbete med moderbolaget i Österrike. Tjänsten innebär också en del internationella resor.
Om digVi söker dig som är en utpräglad lagspelare och en skicklig relationsbyggare med starkt kundfokus. Du motiveras av affärsutveckling och problemlösning i en internationell miljö. Vi ser gärna att du är i början av din karriär och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är skicklig på att planera och organisera ditt arbete effektivt och har lätt för att samarbeta tvärfunktionellt inom företaget.
Kvalifikationer:
Erfarenhet av teknisk försäljning från industrin och/eller kundservice är meriterande.
Utbildningsbakgrund inom teknik eller ekonomi.
Goda kunskaper i engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Goda kunskaper i MS Office (Word, Excel och PowerPoint).
Noggrannhet och god kommunikationsförmåga.
Beredd att ta över ansvar successivt.

Om VoestalpinePrecision Strip
Voestalpine Precision Strip AB beläget i Munkfors, Värmland och har ca 290 medarbetare varav 9 sitter i Karlstad. Tillsammans för vi vidare och utvecklar en 350 år lång industriell tradition av järn- och stålbearbetning. Under senaste budgetåret 2023/2024 omsatte vi ca 600 miljoner SEK. Voestalpine Precision Strip AB är en av världens ledande tillverkare av kallvalsat precisionsbandstål. Stål från Munkfors har kvaliteter som efterfrågas över hela världen ochidag är vien erkänd aktör på de flesta industriella marknader.
Voestalpine-koncernen är ett stålbaserad teknik- och tjänsteföretag med drygt 52 000 medarbetare som finns representerat över hela världen, med över 500 bolag i mer än 50 länder på fem kontinenter. Koncernen finns noterad på börsen i Wien sedan 1995. Med sina högkvalitativa produkter är koncernen en av ledande partners inom fordons- och konsumentvaruindustrin i Europa men också leverantör till olje- och gasindustrin i hela världen. voestalpine-koncernen är världsledande inom tillverkningsindustrin beträffande specialräls, verktygsstål och specialsektioner.
Om processen
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Sebastian Ullström på sebastian.ullström@linck.seeller Wilma Lindmark på Wilma.lindmark@linck.se
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med anställningsort Karlstad.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Karlstads kommun

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Karlstads kommun .

God man och förvaltare

Personligt ombud
Läs mer Jan 31
Beskrivning
Är du en person som är engagerad och vill hjälpa andra?

Vi erbjuder arvoderade uppdrag till dig som vill vara med och skapa bra dagar för någon eller några Karlstadbor som behöver extra stöd.

För att få ett uppdrag hos oss behöver du ha ett engagemang och intresse för andra människor samt lite extra tid i din vardag. Du behöver inte ha någon särskild utbildning eller bakgrund för att skicka in en ansökan men du måste vara minst 18 år, kunna uttrycka dig väl på svenska både i tal och skrift samt ha god kännedom om det svenska samhället.

God man och förvaltare
Som god man eller förvaltare bevakar du huvudmannens rättigheter och ser till att hen har det bra. Huvudmannen är den person som får hjälp av en god man eller förvaltare och har någon form av problematik som gör att hen inte klarar sig själv. Omfattningen av ett godmanskap eller förvaltarskap ska vara anpassat till huvudmannens behov. Följande delar kan ingå:

Bevaka rätt

Bevaka rätt innebär att du som god man eller förvaltare ska se till att huvudmannen inte fråntas sina rättigheter och får den hjälp och stöd från samhället han eller hon har rätt till. Ett exempel kan vara att ansöka om insatser från kommunen, ansöka om ersättningar eller bidrag, ingå avbetalningsplaner med fordringsägare, bevaka huvudmannens rätt i dödsbo eller att hjälpa huvudmannen vid köp eller försäljning av bostad.

Sörja för person

Sörja för person innebär att du som god man eller förvaltare ska se till att de insatser som huvudmannen beviljats, till exempel i form av hemtjänst eller särskilt boende, sköts på ett sätt så att huvudmannen får en så hög livskvalité som möjligt. I praktiken innebär det att hålla ett "vakande öga" över hur sjukvården, socialtjänsten eller motsvarande utför sina uppdrag för huvudmannen. I sörja för person ingår även att uppmärksamma huvudmannens behov av sociala kontakter och att ta initiativ till att huvudmannen får exempelvis en kontaktperson eller fritidsverksamhet.

Förvalta egendom

Förvalta egendom innebär att se till att huvudmannens ekonomi sköts. Det kan innebära att ta hand om pension och bidrag, betala räkningar, lämna fickpengar och förvalta eventuella övriga tillgångar som huvudmannen har. I uppdraget ingår att varje år lämna in en redovisning över hur tillgångarna förvaltats, en så kallad årsräkning, till överförmyndarnämnden.

Övrigt
Urval kommer ske löpande. Innan bekräftat uppdrag efterfrågar vi utdrag ur belastningsregistret, socialregistret och kontrollerar så du inte har någon betalningsanmärkning. Du behöver även genomgå en obligatorisk utbildning som vi tillhandahåller.

Du visar ditt intresse genom att klicka på länken nedan;

https://e-tjanster.karlstad.se/IGM1


Om Karlstads kommun
Överförmyndarnämnden är en av 12 nämnder i Karlstads kommun och vår huvuduppgift är att utöva tillsyn över godemän, förvaltare och förmyndare. Vår verksamhet styrs i huvudsak av regler i föräldrabalken, förmynderskapsförordningen och förvaltningslagen. Vi arbetar för att säkerställa att förmyndare, gode män och förvaltare på ett ansvarsfullt sätt värnar om sina huvudmäns rättigheter. Våra huvudmän kan vara barn, äldre, sjuka eller personer med funktionsnedsättning som behöver hjälp att förvalta sin egendom, bevaka sin rätt eller sörja för sin person. Efterfrågan på gode män och förvaltare är stor och ökande i samhället. Så ta chansen att bidra och göra skillnad!

Ansök nu

Sjuksköterska Molkom -Vikariat

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Apr 14
Sjuksköterska hemsjukvård/vårdboende
Nu söker vi dig som är sjuksköterska och vill bli en del av vårat sjukskötersketeam i Molkom! 

Arbetet som patientansvarig sjuksköterska är omväxlande, lärorikt och spännande samt ger dig chansen att arbeta både självständigt och i team.

Omsorgstagarna är Karlstadbor från sju år och uppåt som finns inom ordinärt boende, vårdboende, trygghetsboende, funktionsstöd eller social psykiatri. 

Din introduktion anpassas utifrån dina behov som nyanställd, du handleds av kollegorna i teamet och utbildas av våra mentorer.

Anställningsform
Tjänsten är ett föräldravikariat från och med 2025-08-11 dock längst till och med 2026-08-31, med eventuell möjlighet till förlängning. 

Vad du kommer att jobba med:
Du är patientansvarig sjuksköterska (PAS) och har huvudansvaret för övergripande planering kring omsorgstagarens medicinska hälso-och sjukvårdsinsatser. Dina arbetsuppgifter är bland annat kontakt/hembesök till omsorgstagare, där du bedömer och beslutar om de åtgärder som ska utföras. Dokumentation ingår som en viktig del av arbetet. I uppdraget ingår även att handleda, delegera samt utbilda omvårdnadspersonal i hälso- och sjukvårdsuppgifter.

Som sjuksköterska inom kommunal verksamhet samarbetar du med flera olika yrkeskategorier och instanser som är involverade i vården kring omsorgstagaren. Du medverkar också i de förbättrings- och utvecklingsarbeten som pågår inom teamet och organisationen.

Vad du behöver för kompetenser:
Du är legitimerad sjuksköterska. Utbildning till distriktssköterska eller utbildning inom äldrevård är en merit, liksom erfarenhet av geriatrisk vård och/eller kommunal hälso- och sjukvård.

Du behöver ha B-körkort för att ta dig till våra kunder samt kunna cykla.

Arbetet ställer krav på ett professionellt förhållningssätt och ett gott bemötande enligt vår värdegrund i kontakten med våra kunder, anhöriga och samarbetspartners. Som person är du därför samarbetsinriktad, flexibel, kan arbeta självständigt samt har lätt för att kommunicera och samverka i grupp.

Vårt erbjudande
Vi tillämpar individuell lönesättning och anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Du har som anställd i koncernen Karlstads kommun även en rad förmåner som du kan läsa mer om https://karlstad.se/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/formaner

Är du hitflyttande hjälper vi till med flyttstöd. Nedan kan du också se vad Karlstad som stad har att erbjuda. Välkommen att söka!



Urvalet kommer att starta redan under ansökningstiden och ske löpande. 
Innan erbjudande om anställning begär vi enligt vår policy att få se utdrag ur polisens belastningsregister.

Om Karlstads kommun

Vård- och omsorgsförvaltningen är en förvaltning med fokus på utveckling och nytänk, vilket bland annat syns genom att vi i flera år varit modellkommun för välfärdsteknik inom Sverige. I förvaltningen arbetar runt 2 000 medarbetare inom vårdboenden, trygghetsboenden, hemtjänst, funktionsstöd, hälso- och sjukvård samt på vårt biståndskontor. Det är viktiga jobb där vi gör skillnad på riktigt. Vårt mål är att alltid ge professionell personcentrerad vård och omsorg.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Sommarjobb inom vård och omsorg!

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Dec 1
Välkommen till vårt stora lag som skapar bättre dagar för karlstadsborna!
Varje sommar rekryterar vi ca 500 medarbetare och vikarier för arbete inom våra olika verksamheter inom vård och omsorg.

Ett jobb hos oss kan kännas betydelsefullt, viktigt, kärleksfullt, utvecklande och givande enligt dina kollegor. 

Du får ovärderlig erfarenhet och tränar dina sociala färdigheter som är nyttiga i alla typer av jobb framöver! Vi kan erbjuda dig en marknadsmässig lön, kollektivavtal och möjlighet till arbete på schema på ca 75% hela sommaren. Förutom att du lär känna våra fantastiska omsorgstagare får du även massor av nya trevliga och hjälpsamma kollegor.
Utöver detta erbjuds du som anställd i Karlstads kommun även en rad förmåner som du kan läsa mer om https://karlstad.se/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare.

Arbetsuppgifter
På jobbet får du träffa personer med olika funktionsnedsättningar eller träffa äldre inom äldreomsorgen och är med i deras vardag. 

Våra verksamheter finns i de centrala delarna och ytterområdena i kommunen och pågår under hela dygnet. Som medarbetare hos oss arbetar du varierade arbetstider såväl dag, kväll som helg. Inom äldreomsorgen finns särskild nattpersonal och inom funktionsstöd är journatt vanligt förekommande. Vårt behov av sommarvikarier är mellan vecka 26-29 och 30-33 (23/6-17/8) och vi har även behov av timvikarier.

Arbetet inom våra verksamhetsområden skiljer sig något åt. Nedan kan du läsa mer om vad arbetet inom de olika verksamheterna innebär.

Vårdboenden/ Trygghetsboenden
Vårdboenden är riktade till omsorgstagare med demenssjukdom. Trygghetsboenden erbjuds äldre som fått fysiska funktionsnedsättningar på grund av ålder eller sjukdom. Här bor omsorgstagare som exempelvis kan ha svårt att gå och förflytta sig själv, men även med viss demenssjukdom. 

Som medarbetare är du med och bidrar till en meningsfull vardag för våra omsorgstagare. Stödet av dig kan innebära exempelvis hantera medicin, städning, tvätt, dusch, hjälp vid toalettbesök och stöttning vid matsituationer. Ditt stöd kan även bestå av att dela trevliga aktiviteter med våra äldre. 

Hemtjänst
Inom hemtjänsten stöttar du omsorgstagaren att leva ett så självständigt liv som möjligt. Arbetet sker i omsorgstagarens egna hem.
Stödet av dig kan bestå av t.ex dusch, toalettbesök, hantera medicin, städning och stöd vid matsituationer. Ditt stöd kan också bestå av trivseltid för att gå ut och gå, läsa tidningen eller fika.

Vi har en särskild grupp inom hemtjänst som kallas Larm- och service med flera olika spännande arbetsuppgifter. I denna roll besvarar du larm och gör hembesök inom hela Karlstads kommun. Detta är en bra möjlighet för dig som studerar till sjuksköterska, är undersköterska eller är vårdbiträde med erfarenhet att få ett intressant sommarjobb.

Det finns även en nattpatrull som utför olika serviceinsatser i omsorgstagarens hem nattetid. Man arbetar antingen enskilt eller tillsammans med en kollega och besvarar inkommande larm samt gör hembesök inom hela Karlstads kommun.

Städ- och serviceenheten

Inom vår serviceenhet hjälper du omsorgstagaren att få ett rent och trivsamt hem.

Arbetet sker i omsorgstagarens egna hem och du hjälper till att dammsuga, fukttorka golv och damma. Du kommer även att utföra fixarservice som bland annat kan innebära byte av gardiner, glödlampor, hämta och bära upp saker till vind eller källare.

Funktionsstöd
Inom funktionsstöd stöttar du omsorgstagare med funktionsnedsättning att få en meningsfull vardag utifrån den enskildes behov och förutsättningar. Våra omsorgstagare är såväl vuxna som barn.

Stödet av dig kan bestå av personlig omvårdnad och/eller tillhandahålla pedagogiska verktyg så att omsorgstagaren kan förstå och klara av sin vardag.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har en lämplig utbildningsbakgrund, till exempel omvårdnadsprogrammet, barn och fritidsprogrammet eller pedagogisk utbildning av något slag. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet.

Du ska ha fyllt 18 år.
Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

B-körkort är ett krav inom vissa arbetsområden. Inom hemtjänsten är det ett krav att du kan cykla.

Intervjuer: Mellan december och maj pågår vår sommarrekrytering. Vi håller intervjuer löpande både fysiskt på plats och digitalt via Teams. 

Innan erbjudande om anställning begär vi att få se utdrag ur Polisens belastningsregister. Vi önskar det register som heter ”Utdrag för att kontrollera egna uppgifter i belastningsregistret”. Vi rekommenderar att du beställer registret inför en eventuell intervju. Anmärkningar i registret kan komma att påverka din möjlighet till anställning. 


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Sommarvikarier inom Personlig assistans!

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Dec 1
Välkommen till vårt stora lag som skapar bättre dagar för karlstadsborna!
Varje sommar rekryterar vi ca 500 medarbetare och vikarier för arbete inom våra olika verksamheter inom vård och omsorg.

Ett jobb hos oss kan kännas betydelsefullt, viktigt, kärleksfullt, utvecklande och givande enligt dina kollegor. 

Du får ovärderlig erfarenhet och tränar dina sociala färdigheter som är nyttiga i alla typer av jobb framöver! Vi kan erbjuda dig en marknadsmässig lön, kollektivavtal och möjlighet till arbete på schema på ca 75% hela sommaren. Förutom att du lär känna våra fantastiska omsorgstagare får du även massor av nya trevliga och hjälpsamma kollegor.
Utöver detta erbjuds du som anställd i Karlstads kommun även en rad förmåner som du kan läsa mer om https://karlstad.se/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare.

Arbetsuppgifter
Inom personlig assistans stöttar du en person med omfattande funktionsnedsättningar för att hen ska kunna vara delaktig i samhället och leva ett självständigt liv.

Som medarbetare är du därför en viktig del av din omsorgstagares vardag. Stödet kan bestå av förflyttningar, personlig omvårdnad och hjälp med kommunikation. Även arbete med medicintekniska hjälpmedel såsom trach och respirator kan förekomma. Du följer även med på de olika fritidsaktiviteter som din omsorgstagare har.

Våra ärenden finns i de centrala delarna och ytterområdena i kommunen och pågår under hela dygnet. Som medarbetare inom personlig assistans arbetar du varierade arbetstider under dag, kväll, jour, vakennatt och helger. Ensamarbete förekommer. Vårt behov av sommarvikarier är mellan vecka 26-29 för period 1 och vecka 30-33 för period 2 (23/6-17/8) och vi har även behov av timvikarier. Vi använder oss av Heroma som schemastyrning och vi tillämpar delvis personligt lagd tillgänglighet. Det finns administratörer som matchar tillgängligheten med verksamheters behov. 

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har lämplig utbildningsbakgrund så som exempelvis omvårdnadsprogrammet, barn och fritidsprogrammet eller pedagogisk utbildning av något slag. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete är det meriterande.

Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och det är önskvärt att du har kunskap om, och erfarenhet av att arbeta utifrån ett kognitivt förhållningssätt.    

För att lyckas i rollen behöver du vara lugn och trygg i dig själv samt ha en god initiativförmåga. Du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer, ett professionellt förhållningssätt och förmåga att samverka med den enskilde, anhöriga, kollegor och andra viktiga professioner. I ditt utförande är du ansvarsfull och noggrann. Då situationer snabbt kan förändras är du lösningsfokuserad och flexibel.

Du ska ha fyllt 18 år.
Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

B-körkort är ett krav inom vissa arbetsområden. 

Intervjuer: Mellan december och maj pågår vår sommarrekrytering. Vi håller intervjuer löpande både fysiskt på plats och digitalt via Teams. 

Innan erbjudande om anställning begär vi att få se utdrag ur Polisens belastningsregister. Vi önskar två olika register som heter ”Utdrag för att kontrollera egna uppgifter i belastningsregistret” samt ”Utdrag för arbete med barn med funktionsnedsättning”. Vi rekommenderar att du beställer registren inför en eventuell intervju. Anmärkningar i registren kan komma att påverka din möjlighet till anställning. 


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Trainee Arbetsterapeut

Arbetsterapeut
Läs mer Jan 13
Beskrivning:
Är du nyutbildad arbetsterapeut? Då har vi ett jobb till dig!

Vi erbjuder nu en trainee-tjänst som arbetsterapeut.

Du får möjlighet till längre, flexibel och individuell introduktion i den kommunala hälso- och sjukvården. Ta chansen att lära dig ett jobb som är viktigt på riktigt! 

Arbetsuppgifter:
Traineeperioden löper från augusti-25 till och med februari-26. Under hösten får du introduktion inom våra olika områden vårdboende och hemsjukvård. Du introduceras och handleds av våra mentorer och din handledare som är arbetsterapeut.

Parallellt får du introduktion inom förvaltningens verksamheter som Hjälpmedelsverksamheten, LSS, socialpsykiatrin och Visningsmiljön. Du kommer även att få information tillsammans med övriga professioner inom teamet om hur arbetet på Biståndskontor, sjuksköterskestationerna samt övriga verksamheter fungerar för att få en helhetsbild och röd tråd genom verksamheten och förvaltningen.

Du har regelbundna avstämningar tillsammans med mentorer, handledare och enhetschef. En kontinuerlig kompetensutveckling genom lärande i arbetet och utbildning sker under och efter traineeperioden. 

Som arbetsterapeut arbetar du i förebyggande, aktivitetsbevarande och i aktivitetshöjande syfte. Dina närmsta kollegor är arbetsterapeuter och fysioterapeuter, vilket bidrar till en holistisk syn gällande människans aktivitets- och funktionsförmåga. Och i operativa team arbetar vi personcentrerat med fokus på patienten tillsammans med övriga professioner. Möt en av dina kollegor https://karlstad.se/jobba-hos-oss/vara-verksamheter/vard--och-omsorgsforvaltningen/kim

Kvalifikationer:
Du är nyutexaminerad legitimerad arbetsterapeut. 

Du stimuleras av möten med människor där du alltid är mån om att ge ett professionellt bemötande enligt vår värdegrund. Då merparten av din arbetstid är förlagd i patientens hem är du självständig, har lätt för att kommunicera, är flexibel och samarbetsinriktad. Stor vikt läggs därför vid personlig lämplighet.

För att besöka patienterna behöver du ha B-körkort.

Vårt erbjudande:
Som anställd i Karlstads kommun har du även en rad förmåner, läs mer https://karlstad.se/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/formaner

Om du flyttar hit till Karlstad erbjuder vi ekonomiskt stöd för flytt om du är kvar i verksamheten ett år. Här nedan kan du se vad vår solstad har att erbjuda. Varmt välkommen att söka! 



Innan erbjudande om anställning begär vi enligt vår policy att få se utdrag ur Polisens belastningsregister.

Om Karlstads kommun

Vård- och omsorgsförvaltningen är en förvaltning med fokus på utveckling och nytänk, vilket bland annat syns genom att vi i flera år varit modellkommun för välfärdsteknik inom Sverige. I förvaltningen arbetar runt 2 000 medarbetare inom vårdboenden, trygghetsboenden, hemtjänst, funktionsstöd, hälso- och sjukvård samt på vårt biståndskontor. Det är viktiga jobb där vi gör skillnad på riktigt. Vårt mål är att alltid ge professionell personcentrerad vård och omsorg.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Biträdande verksamhetschef för hemtjänsten

Omsorgschef
Läs mer Apr 14
Karlstads kommun söker en engagerad och erfaren biträdande verksamhetschef för hemtjänsten.

Är du en strukturerad och relationsskapande ledare med erfarenhet av hemtjänst och ett starkt ekonomiskt sinne? Då kan du vara den vi söker! 

Ditt uppdrag
Som biträdande verksamhetschef arbetar du nära verksamhetschefen och har en central roll i att utveckla och driva hemtjänsten framåt. Du ansvarar för att leda och samordna det administrativa stödet inom verksamheten vilket innebär ett chefsansvar för 6 medarbetare som idag består av administratörer och tekniksamordnare. I uppdraget ingår även ansvar för områdesindelning av fordon, planering och samordning av tekniska lösningar samt att leda implementeringen av större projekt inom hemtjänsten. Du företräder verksamhetschefen vid behov i olika forum och är en viktig länk i samverkan med andra, både internt och externt.  

Karlstads kommun är inne i en spännande fas med stora förändringar och satsningar på välfärdsteknik. Vi arbetar med fast omsorgskontakt och tillitsbaserad styrning, och vi är mitt i en kulturförändring som vi gör tillsammans. Vi söker dig som vill vara med på denna resa och bidra till att skapa framtidens hemtjänst i Karlstad! 

Vem är du?
Vi söker dig som har akademisk utbildning eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har erfarenhet av arbete inom hemtjänsten och tidigare ledarerfarenhet, gärna med ansvar för utveckling av personal och arbetssätt. Du har också arbetat med projektledning och är van vid att leda i förändring. För att lyckas i rollen behöver du ha god ekonomisk förståelse och en förmåga att arbeta både strategiskt och operativt. 

Som person är du strukturerad, tydlig och har en god helhetssyn. Du är självgående och stabil i din roll, samtidigt som du är prestigelös och har lätt för att skapa förtroendefulla relationer. Du vågar fatta beslut och är mål- och resultatinriktad i ditt arbetssätt. Eftersom vi är mitt i en digital utveckling ser vi gärna att du är nyfiken på ny teknik och har ett intresse för nya arbetssätt som skapar nytta för både medarbetare och Karlstadbor. 

Vi ser det som meriterande om du har genomgått en ledarskapsutbildning och har tidigare erfarenhet av att arbeta med välfärdsteknik. 

Hos oss får du möjlighet att göra skillnad – varje dag. Tillsammans bygger vi framtidens hemtjänst i Karlstad.

Vad erbjuder Karlstads kommun?
När du arbetar hos oss får du:

- Vara med och förverkliga vår vision om ”Ett bättre liv i Solstaden”
- Trygga anställningsvillkor, kollektivavtal och försäkringar
- Möjlighet till distansarbete.
- Vi vill göra det enkelt för dig att kombinera arbetsliv och privatliv
- En centralt belägen arbetsplats
- Förmåner
- Flextid

Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba i Karlstads kommun på karlstad.se/jobbahososs   

Om Karlstads kommun

Vård- och omsorgsförvaltningen är en förvaltning med fokus på utveckling och nytänk, vilket bland annat syns genom att vi i flera år varit modellkommun för välfärdsteknik inom Sverige. I förvaltningen arbetar runt 2 000 medarbetare inom vårdboenden, trygghetsboenden, hemtjänst, funktionsstöd, hälso- och sjukvård samt på vårt biståndskontor. Det är viktiga jobb där vi gör skillnad på riktigt. Vårt mål är att alltid ge professionell personcentrerad vård och omsorg.


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu