Karlstad: Butikschef - Twilfit by Change, Karlstad

Hitta ansökningsinfo om jobbet Butikschef - Twilfit by Change, Karlstad i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-05 // Varaktighet: Heltid

Är du en resultatinriktad ledare som kan utveckla och motivera ditt team till att nå försäljningsframgångar, då är Twilfit by Change din nästa arbetsplats!
Vi letar efter en butikschef som är driven, engagerad och kan coacha sina medarbetare till att skapa förstklassig köpupplevelse för våra kunder. Som Butikschef på Twilfit by Change kommer du att vara en viktig del av vårt uppdrag, att hjälpa våra kunder att känna sig bekväma och vackra i våra underkläder, oavsett storlek.
På Twilfit by Change inser vi att det är våra duktiga Butikschefer, som genom sitt dagliga engagemang skapar värde för både våra kunder, medarbetare och företaget. Därför är det också helt naturligt att du som Butikschef får del av det resultat som du skapar.
KAN DU LEDA, SÄLJA OCH SKAPA EN BRA ATMOSFÄR? Vi söker dig som är framgångsrik i din roll som Butikschef eller ledare från en liknande position. Du har skapat dina resultat genom att motivera och inspirera ditt team med din personlighet och genom att visa dem vägen.
Vi förväntar oss att du:
Drivs av att skapa resultat både genom dina medarbetare, men också genom dina egna insatser.
En erfaren ledare som kan coacha och inspirera för utveckla medarbetarna till att nå sina egna och butikens mål.
Mycket duktig på att ge goda råd till dina kunder – en förmåga du har fått från positioner inom kundservice, försäljning eller liknande.
Är en person med positiv energi och med omtanke om kunden vilket gör att du kan skapa en bekväm miljö i intima situationer.
Som butikschef förväntar vi oss att du tar det fulla ansvaret för butikens dagliga verksamhet så att butiksmålen kan uppnås.

DU HAR ERFARENHET AV:
Personalplanering och optimal schemaläggning. .
Du har förmågan att skapa lönsamhet genom analys och handlingsplan och detta kommer att synas i din P&L.
Ledning och coachning av dina medarbetare.
Säljträning
Uppfylla dagliga försäljnings- och KPI-mål
Se till att butikens uttryck alltid följer gällande riktlinjer.
Administrativa uppgifter och håller alla deadlines
Dialog med huvudkontoret

VAD KAN DU FÖRVÄNTA DIG AV OSS? På Twilfit by Change är vi mycket fokuserade på din framgång, eftersom vi vet att framgången för vår verksamhet beror på dina resultat. Därför kan du förvänta dig en grundlig rekryteringsprocess, vi vill göra en så bra matchning som bara möjligt. Du kommer att få en ordentlig onbording, så att du är utrustad för att driva din butik framgångsrikt och leverera de förväntade resultaten. Du kommer även att få ett brett utbud av stöd och service, såsom HR rådgivning, rapporter, budgetar, IT lösningar, som hjälper dig i ditt dagliga arbete så att du kan fokusera på försäljning och coacha dina medarbetarna. Förutom en fast lön, har du möjlighet att få bonus och därmed uppnå vinstdelning i förhållande till de resultat du skapar. På Twilfit by change förväntar vi oss att du driver butiken som om den vore din "egen". I gengäld erbjuder vi dig möjligheten att få ta del av 25-50% av butikens vinst. Du kan förvänta dig att spela en viktig roll i ett ambitiöst och framgångsrikt företag.
ÄR DU REDO FÖR FÖRÄNDRING? Skynda dig och skicka en ansökan genom att klicka på "ansök". Vi håller regelbundna intervjuer för tjänsten, så ansök idag snarare än imorgon.
Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Tatjana Jovanovic, tatjov@change.com
Vi ser fram emot att höra från dig!
Skicka ansökan

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Butikschef

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Butikschef.

Assisterande butikschef - Mitt i city (30 h/v)

Läs mer Apr 3
Om rollen
Som Rituals nya Assistant Shop Manager strävar du efter att förvandla din butik till en plats där du och dina kollegor älskar att arbeta, och dina kunder att handla. Detta innebär bland annat att du:
Driver butikens resultat genom att säkerställa utmärkt kundservice och produktivt samarbete samt effektiva rutiner.
Är Shop Managers högra hand och redo att ta över Shop Manager ansvar vid behov.
Stötta dina kollegor till att uppnå sin fulla potential genom att coacha, utveckla och vara en bra förebild.
Tillsammans med din Shop Manager bygger en kultur av förtroende som är baserad på positiv och konstruktiv feedback.

I gengäld vårdar vi din utveckling genom att kontinuerligt utbilda dig utefter din kunskapsnivå för att ta dina ledaregenskaper till nästa nivå. Du kommer vara omringad av dedikerade, positiva och serviceinriktade kollegor som verkligen jobbar med Heart & Soul.


Kravspecifikation
Som Assistant Shop Manager inspirerar du ditt team och når tillsammans butikens mål kring kundnöjdhet och försäljning. Du förstår vikten av utmärkt kundservice och brinner för att stötta och utveckla andra. Utöver detta har du:
Minst 2 års erfarenhet av en liknande roll inom detaljhandel eller kundservice.
God förmåga att coacha samt utveckla ett team.
Förmåga att vara lösningsorienterad och ta ägandeskap
Samarbetsvillig, lyhörd och kommunikativ.
Goda system- och datakunskaper.
Flytande språkkunskaper i svenska och engelska.
Du är 18 år eller äldre.



Ytterligare information
Är du intresserad?
Vi erbjuder en tjänst på 30 timmar/vecka.
Startdatum: Omgående


Vi strävar efter att bli det snabbast växande företaget inom well-being och bryr oss om dig lika mycket som vi bryr oss om miljön. Bli en del av vår resa och sök tjänsten idag, vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till vårt rekryteringsteam recruitment.nordics@rituals.com. Stort lycka till i vår rekryteringsprocess!
I enlighet med GDPR accepterar Rituals endast ansökningar via vår karriärhemsida!

Ansök nu

Enhetschef till Optimera i Karlstad

Läs mer Mar 28
Har du ett starkt affärsdriv och vill jobba i en roll där du får stort ansvar, tydligt mandat och möjlighet att utveckla både försäljning och människor? Optimera Karlstad söker nu en Enhetschef som vill växa affären, stärka teamet och bygga långsiktiga kundrelationer – med särskilt fokus på våra små och medelstora proffskunder. 
Vi letar efter dig som vet vad som krävs för att skapa lönsam tillväxt. I den här rollen får du möjlighet att kombinera operativt ledarskap med affärsutveckling – och göra verklig skillnad i en organisation på frammarsch! 


I rollen som Enhetschef… 
Leder du ett sammansvetsat team på cirka tio personer inom butik, lager och sälj, där du coachar, planerar och följer upp för att skapa struktur, engagemang och resultat. Du rapporterar till Regionchef för Västra Sverige och är en viktig del av vårt ledningsteam i regionen. 
Några av dina viktigaste arbetsuppgifter: 

Driva försäljning – både genom teamet och genom egna kundkontakter, med fokus på mindre yrkeskunder 


Utveckla lönsamheten – följa upp resultat, agera på siffror och ständigt förbättra 


Skapa struktur och arbetsglädje – leda, stötta och utveckla medarbetarna i vardagen 


Bygga kundrelationer – se till att vi alltid är förstahandsvalet för proffskunderna i Karlstad 


Säkerställa en effektiv drift – med god arbetsmiljö, kvalitet och kundnöjdhet som grund 


Vi söker dig som… 

Har erfarenhet av kombinerat ledarskap och försäljning 


Har god förståelse för proffsbyggkundens behov och drivs av att skapa affärer 


Är van att arbeta mot uppsatta mål och analysera siffror, nyckeltal och lönsamhet 


Är en närvarande ledare som motiverar och får med sig teamet 


Är trygg, lösningsorienterad, affärsmässig och inte rädd för att kavla upp ärmarna 


Vad erbjuder vi? 

En spännande roll i ett företag på stark frammarsch! 


Möjlighet att påverka verksamhetens försäljning och utveckling. 


En trygg anställning med kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmåner. 


Ett engagerat team med stark laganda. 


Möjligheter till karriärutveckling inom en global koncern. 


Optimera i Karlstad…
är en del av Optimera Svenska AB, som är en av Sveriges ledande bygghandelskedjor för yrkeskunder och har idag 66 byggvaruhus i Sverige och säte i Malmö. Optimera har cirka 1000 anställda och omsätter ca 4,5 miljarder SEK. Optimera finns även i Norge, Estland samt Lettland och ägs av den franska koncernen Saint-Gobain som är en av Europas största leverantörer av byggmaterial. Saint-Gobain omsätter ca 41 miljarder Euro och har mer än 179 000 anställda i 67 länder.
I denna roll arbetar du på en trygg arbetsplats, med starka ägare och sunda värderingar – ett företag som satsar och bryr sig om sin personal och sina kunder. Du får möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke som erbjuder innovativa och enkla lösningar, välplanerade enheter, kundanpassat sortiment och hög tillgänglighet
Vill du veta med om oss, besök https://www.optimera.se/bygghandel/proffs/om-optimera
Läs mer om Saint-Gobain Distribution Sverige: https://www.sgdsgruppen.se/
Är du intresserad... 
är du varmt välkommen att ladda upp ditt CV, alternativt med din LinkedIn URL. Urval sker löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag, men sista ansökningsdag är 30/4 2025.
Vi har ersatt det personliga brevet med urvalsfrågor för att säkerställa en rättvis, smidigare och inkluderande ansökningsprocess. Alla relevanta kandidater får i ett senare skede svara på samma frågor, där dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete.
I den här rekryteringen samarbetar med Optimera med Roi Rekrytering. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Lina Friberg på lina.friberg@roirekrytering.se. 
Anställning hos: Optimera
Omfattning: Heltid 
Start: Enligt överenskommelse

Ansök nu

BUTIKSCHEF TILL JYSK BERGVIK, KARLSTAD

Läs mer Dec 20
Är du redo att motivera och leda ett helt butiksteam? Och se till att ditt team har de bästa resultaten, säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen?
Då kan du vara butikschefen vi söker!
VAD VI ERBJUDER DIG
Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande:
Möjligheter till utveckling genom utmärkt utbildning och mentorskap. Lär dig mer om oss här.
Individuell bonus på upp till fyra månadslöner
Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik
Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter
30 dagars semester
Avtalspension
?20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group
Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser ?
Flexibelt arbetsschema ?
Stöd i jobbet med moderna system och de senaste tekniska verktygen

VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA
Tillsammans med Ställföreträdande Butikschef ansvarar du för din JYSK-butik
I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar är du ansvarig för att se till att din butik är 100% redo för att sälja och möta kunder genom att kommunicera, leda och coacha ditt team fysiskt på butiksgolvet
Du agerar på nyckeltal och bestämmer vad som behöver göras för att uppnå målen samt motiverar ditt team att göra det
Följa och utföra butikskoncept och butiksrutiner
Rekrytera och introducera nya kollegor samt utveckla de nuvarande i ditt team
Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken

Möt en av våra butikschefer och lär dig om jobbet här.
VAD DU SKA BIDRA MED
Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla medarbetare, gärna från detaljhandeln eller servicebranschen
Vara inspirerande och kommunikativ för att skapa ett positivt arbetsklimat
Engagemang för att ta ägandeskap över din egen butik och dess resultat
Veta hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ?
Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag ?
Du tycker om att vara ledig en dag mitt i veckan, så att du kan vara redo för kunderna och ditt team på arbetet under helgen

REKRYTERINGSPROCESSEN
Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ?
Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet.
OM OSS
Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ?Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar.
På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team.

Ansök nu

Enhetschef till Optimera i Karlstad

Läs mer Okt 31
Optimera söker en passionerad ledare för att ta en av våra enheter in i framtiden. Som Enhetschef kommer du att ha möjlighet att utmana och omdefiniera affärspraxisen genom innovativa strategier och förändringsinitiativ. Dina tidigare framgångar inom proaktiv försäljning kommer att vara avgörande när du tar ledningen för att driva en positiv tillväxtresa och forma branschens framtid!
I rollen som Enhetschef…
rapporterar till Morgan Fasth regionchef västra Sverige, och får leda ett erfaret team på ett tiotal medarbetare inklusive rapporterande chefer inom Butik, Lager och sälj. Ditt ansvar som enhetschef omfattar i stora drag att säkerställa enhetens resultat, arbetsmiljö, säkerhet och försäljning.
Några av dina viktiga ansvarsområden:

Kundupplevelse och relationer:  Du som enhetschef leder arbetet med att ge våra kunder inom byggbranschen den bästa möjliga upplevelsen. Det innebär att arrangera kundaktiviteter, bygga upp varumärket i regionen och säkerställa hög service för våra samarbetspartners samt de lokala och regionala proffsbyggarna.


Försäljningsdriven utveckling: I nära samarbete med enhetens säljteam kommer du inte bara att utmana, utan även bidra med din expertis. Proaktivitet är kärnan här, där du deltar i kundbesök, bygger långsiktiga relationer och leder vägen för att driva försäljning framåt och ligga i framkant.


Ledarskap och inspiration: Din roll innebär att stötta, guida och utveckla ditt team för att säkerställa effektivitet och måluppfyllelse. Det inkluderar individuell support till varje avdelning och medarbetare samt att etablera struktur och gynnsamma förutsättningar genom planering, ledning och inspiration.


Ekonomi och styrning: Du har ansvaret för enhetens ekonomi och måluppfyllelse, samt att definiera personalansvar, genomföra rekryteringar och leda personalutveckling. Vidare leder du enhetens driftsgrupp och håller regelbundna personalmöten för att främja samarbete och effektivitet.


Uppföljning och resultatmaximering: I din roll som ansvarig för enhetens drift och resultat strävar du efter att optimera prestation. Det inkluderar övervakning av limit- och kreditbevakning samt uppföljning av mål, budgetar och rapportering för att säkerställa enhetens effektivitet. Din uppgift inkluderar även hantering av reklamationer, miljöfrågor och arbetsolyckor.


För att lyckas i rollen som Enhetschef…

Har du flytande kunskaper av försäljning mot yrkeskunder och en djup förståelse för deras behov och köpprocess.


Är en självklar ledare som har förmågan att driva förändring och få med dig dina medarbetare.


Har du tidigare erfarenhet inom detaljhandel där du skapat lönsamhet i en växande organisation.


Erfarenhet från byggbranschen är inget krav men meriterande.


Dina personliga egenskaper är avgörande...
för om du ska både lyckas och trivas i rollen! Vi söker dig som är en tydlig ledare som stöttar hela teamet i att leva upp till Optimeras värderingar: personligt, tryggt och enkelt. Vi ser att du är modig, tydlig, nyfiken, social och skicklig på att bygga relationer såväl internt som externt. Du har starka kommunikationsfärdigheter och en förmåga att skapa struktur. Vidare är du en person som motiveras av att växa tillsammans med ditt team för att nå gemensamma mål och framgångar.
Optimera i Karlstad…
är en del av Optimera Svenska AB, som är en av Sveriges ledande bygghandelskedjor för yrkeskunder och har idag 66 byggvaruhus i Sverige och säte i Malmö. Optimera har cirka 1000 anställda och omsätter ca 4,5 miljarder SEK. Optimera finns även i Norge, Estland samt Lettland och ägs av den franska koncernen Saint-Gobain som är en av Europas största leverantörer av byggmaterial. Saint-Gobain omsätter ca 41 miljarder Euro och har mer än 179 000 anställda i 67 länder.
I denna roll arbetar du på en trygg arbetsplats, med starka ägare och sunda värderingar – ett företag som satsar och bryr sig om sin personal och sina kunder. Du får möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke som erbjuder innovativa och enkla lösningar, välplanerade enheter, kundanpassat sortiment och hög tillgänglighet
Vill du veta med om oss, besök https://www.optimera.se/bygghandel/proffs/om-optimera
Läs mer om Saint-Gobain Distribution Sverige: https://www.sgdsgruppen.se/
Är du intresserad... 
är du varmt välkommen att ladda upp ditt CV, alternativt med din LinkedIn URL. Urval sker löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag, men sista ansökningsdag är 20/11 2024.
Vi har ersatt det personliga brevet med urvalsfrågor för att säkerställa en rättvis, smidigare och inkluderande ansökningsprocess. Alla relevanta kandidater får i ett senare skede svara på samma frågor, där dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete.
I den här rekryteringen samarbetar med Optimera med Roi Rekrytering. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Lina Friberg på lina.friberg@roirekrytering.se. 
Anställning hos: Optimera
Omfattning: Heltid 
Start: Enligt överenskommelse

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Retail Knowledge Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Retail Knowledge Sweden AB .

Butikssäljare - Blomsterlandet Karlstad

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Nov 29
Nu söker vi dig som vill jobba extra som butikssäljare ute hos vår fantastiska kund Blomsterlandet i Karlstad Rud och Våxnäs. Du kommer att vara anställd av oss på Retail Knowledge men jobba som ambulerande butikssäljare i butikskedjans olika butiker runt om i regionen. Här erbjuder vi en stor flexibilitet då du själv lägger upp tillgänglighet som passar din vardag enkelt via vår app. Allt för att detta skall passa dina och våra kunders behov.
Du är en person som drivs av mötet med andra människor och att möta kundernas behov. Du kommer att vara en del av teamet och ha arbetsuppgifter som ex, varuplock, försäljning och service till kunder samt att sitta i kassan. Flexibla arbetsuppgifter är något som du trivs med och tycker är utvecklande.
Att arbeta som poolare hos oss på Retail Knowledge innebär att du både är en ambassadör för oss samt för kunden som du är ute på uppdrag hos. För att du skall trivas i denna roll så är det viktigt att du är en positiv och serviceminded person som har lätt för att kommunicera med andra människor och att du tycker om att ingen dag är den andra lik på jobbet.
Förutsättningar för att bli poolare hos oss
Vi har KRAV på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning minst 1 år framåt (ex universitetsstudier eller annat deltidsarbete)
Du kan arbeta butikstider, dvs både dagar, kvällar och helger
Du har möjlighet att arbeta 3 pass i veckan (du väljer själv vilka dagar)
Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

Om dig
Du är ansvarsfull som person
Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra
Du tycker om att överträffa kundernas förväntningar och drivs av det personliga mötet
Du trivs i en säljande roll
Du talar och skriver flytande svenska

Info om tjänstenAnställningsform: Behovsanställning, tillsvidareArbetstider: Butikstider varierade (vardagar, helg, dag och kväll)Lön: Timlön enligt kollektivavtal
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Blomsterlandet med Retail Knowledge Bemanning.I denna process kommer du att genomgå urval, tester, bakgrundskontroller samt referenstagning. Intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot att ha dig i vårat team. Välkommen med din ansökan!
MER OM BLOMSTERLANDETLäs mer om oss här

Ansök nu

Butikssäljare - Blomsterlandet Karlstad

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Feb 9
Nu söker vi dig som vill jobba extra som butikssäljare ute hos vår fantastiska kund Blomsterlandet i Karlstad Rud och Våxnäs. Du kommer att vara anställd av oss på Retail Knowledge men jobba som ambulerande butikssäljare i butikskedjans olika butiker runt om i regionen. Här erbjuder vi en stor flexibilitet då du själv lägger upp tillgänglighet som passar din vardag enkelt via vår app. Allt för att detta skall passa dina och våra kunders behov.

Du är en person som drivs av mötet med andra människor och att möta kundernas behov. Du kommer att vara en del av teamet och ha arbetsuppgifter som ex, varuplock, försäljning och service till kunder samt att sitta i kassan. Flexibla arbetsuppgifter är något som du trivs med och tycker är utvecklande.

Att arbeta som poolare hos oss på Retail Knowledge innebär att du både är en ambassadör för oss samt för kunden som du är ute på uppdrag hos. För att du skall trivas i denna roll så är det viktigt att du är en positiv och serviceminded person som har lätt för att kommunicera med andra människor och att du tycker om att ingen dag är den andra lik på jobbet.

Förutsättningar för att bli poolare hos oss

- Vi har KRAV på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning minst 1 år framåt (ex universitetsstudier eller annat deltidsarbete)

- Du kan arbeta butikstider, dvs både dagar, kvällar och helger

- Du har möjlighet att arbeta 3 pass i veckan (du väljer själv vilka dagar)

- Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

Om dig

- Du är ansvarsfull som person

- Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra

- Du tycker om att överträffa kundernas förväntningar och
drivs av det personliga mötet

- Du trivs i en säljande roll

- Du talar och skriver flytande svenska

Info om tjänsten
Anställningsform: Behovsanställning, tillsvidare
Arbetstider: Butikstider varierade (vardagar, helg, dag och kväll)
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Blomsterlandet med
Retail Knowledge Bemanning.
I denna process kommer du att genomgå urval, tester, bakgrundskontroller samt referenstagning. Intervjuer sker löpande.

Vi ser fram emot att ha dig i vårat team. Välkommen med din ansökan!

MER OM BLOMSTERLANDET
Läs mer om oss här (https://www.blomsterlandet.se/?gclid=EAIaIQobChMIwcTQ1YyB_gIVoQWiAx1vGwY0EAAYASAAEgL1qPD_BwE)

Ansök nu

Butikssäljare - Blomsterlandet Karlstad

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Maj 15
Nu söker vi dig som vill jobba extra som butikssäljare ute hos vår fantastiska kund Blomsterlandet i Karlstad Rud och Våxnäs. Du kommer att vara anställd av oss på Retail Knowledge men jobba som ambulerande butikssäljare i butikskedjans olika butiker runt om i regionen. Här erbjuder vi en stor flexibilitet då du själv lägger upp tillgänglighet som passar din vardag enkelt via vår app. Allt för att detta skall passa dina och våra kunders behov.
Du är en person som drivs av mötet med andra människor och att möta kundernas behov. Du kommer att vara en del av teamet och ha arbetsuppgifter som ex, varuplock, försäljning och service till kunder samt att sitta i kassan. Flexibla arbetsuppgifter är något som du trivs med och tycker är utvecklande.
Att arbeta som poolare hos oss på Retail Knowledge innebär att du både är en ambassadör för oss samt för kunden som du är ute på uppdrag hos. För att du skall trivas i denna roll så är det viktigt att du är en positiv och serviceminded person som har lätt för att kommunicera med andra människor och att du tycker om att ingen dag är den andra lik på jobbet.
Förutsättningar för att bli poolare hos oss
Vi har KRAV på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning minst 1 år framåt (ex universitetsstudier eller annat deltidsarbete)
Du kan arbeta butikstider, dvs både dagar, kvällar och helger
Du har möjlighet att arbeta 3 pass i veckan (du väljer själv vilka dagar)
Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

Om dig
Du är ansvarsfull som person
Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra
Du tycker om att överträffa kundernas förväntningar och drivs av det personliga mötet
Du trivs i en säljande roll
Du talar och skriver flytande svenska

Info om tjänstenAnställningsform: Behovsanställning, tillsvidareArbetstider: Butikstider varierade (vardagar, helg, dag och kväll)Lön: Timlön enligt kollektivavtal
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Blomsterlandet med Retail Knowledge Bemanning.I denna process kommer du att genomgå urval, tester, bakgrundskontroller samt referenstagning. Intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot att ha dig i vårat team. Välkommen med din ansökan!
MER OM BLOMSTERLANDETLäs mer om oss här

Ansök nu

Butikssäljare med Floristutbildning 50% - Blomsterlandet, Karlstad

Florist
Läs mer Jan 25
Blomsterlandet Karlstad söker nu en butikssäljare på 50% med floristutbildning och trädgårdskunskap.

Älskar du sälj och service? Är du utbildad florist? Då kanske just du är rätt person att komplettera vårt fantastiska team!

För att lyckas hos oss tror vi att du är en person som gillar ett högt tempo och att du brinner för kundservice och mötet med kund.

Vi vill att du ska:
Älska mötet med kunden, ha lätt för att samarbeta med andra, vara självgående och ha en utpräglad servicekänsla. Du behöver även ha ett driv och orka hålla tempo, vara stresstålig, strukturerad och ordningsam.

Krav och meriter:
Det är krav på att du har en floristutbildning och gärna tidigare erfarenhet inom detaljhandeln.
Starkt meriterande om du även innehar B-körkort samt truckkort.

Arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna kommer att bestå av kundservice, varuexponering, varuplockning samt i övrigt förekommande butikssysslor.

Om jobbet
Ort: Karlstad
Anställningsform: Butikssäljare med floristutbildning 50% ( 20h/veckan) Under högsäsong så finns möjlighet att jobba fler timmar.

Om företaget:
Blomsterlandet är en svensk växtkedja med 64 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr. Blomsterlandet erbjuder ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård. Dessutom har man en e-handel som har öppet dygnet runt.

Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

Ansök nu