Karlstad: Analysingenjör Technogarden Karlstad

Hitta ansökningsinfo om jobbet Analysingenjör Technogarden Karlstad i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-04 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Introduktion
Till vårt team inom Engineering söker vi nu efter dig som är analysingenjör. Vår framgång vilar mycket på att framgångsrikt driva konsultuppdrag där vi ständigt överträffar kundens förväntningar – din framgång blir en del av vår framgång. Technogarden finns förutom i Karlstad, även i Stockholm, Göteborg och Malmö. Du kommer att tillhöra vårt kontor i Karlstad.

Till vår konsultverksamhet i Karlstad söker vi nu en Analysingenjör för uppdrag hos en av våra kunder inom tillverkande industri.

Arbetsrollsbeskrivning
Som analysingenjör kommer du hantera, analysera och tolka stora mängder data för att hjälpa till att lösa problem och optimera processer inom pappers- och massaindustrin.

I uppdraget ingår att sammanställa olika driftrapporter och med hjälp av statistiska metoder identifiera avvikelser och trender i driftdata. Du kommer delta i metodutveckling med målet att förutse fel innan de uppstår för att åstadkomma en så störningsfri och energieffektiv produktion som möjligt.

Kvalifikationer
Vi tror att du har en högskoleingenjörsexamen inom relevant område eller motsvarande erfarenhet. Du har jobbat tre till fem år inom pappers- och massaindustrin och nu är redo att ta nästa steg i din utveckling. Tjänsten kräver att du har vana av dataanalys. Du är en analytisk, driven och målinriktad person som genom ett nyfiket synsätt tar dig an nya uppgifter med stor noggrannhet. Du förstår vikten av det egna ansvaret och kan arbeta självständigt såväl som i grupp. Uppdragen förutsätter goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, ytterligare språkkunskaper brukar kunna vara meriterande.

Vad innebär det att vara konsult hos Technogarden?
På Technogarden strävar vi efter att skapa samhörighet och teamkänsla bland våra medarbetare, trots det geografiska avståndet som uppstår när våra konsulter arbetar på olika uppdrag. Vi har regelbundna konsultträffar och engagerade konsultchefer som aldrig är längre bort än ett telefonsamtal. Vi sätter våra medarbetare i fokus och arbetar aktivt för att du skall känna dig som en ”Technogardare” redan från dag ett.
Konsulter hos oss kännetecknas av god samarbetsförmåga och hög professionalism. Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och vilja att utvecklas. Som konsult är du ambassadör för Technogarden hos våra kunder, därför sätter vi stor vikt vid din sociala förmåga och personlighet.

Kontaktuppgifter och ansökan
Ansök med CV senast den 18 augusti. Du ansöker genom att gå in på annonsen eller technogarden.se. Vänligen notera att ansökningar endast tas emot via hemsidan på grund av GDPR. Vi ser fram emot din ansökan och uppmuntrar till att söka tidigt då urval sker löpande. För frågor är du varmt välkommen att kontakta Ulrika Nilsson på 070- 298 30 85, ulrika.nilsson@technogarden.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Produktionsingenjör, textil, trä, glas, förpackn

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Produktionsingenjör, textil, trä, glas, förpackn.

Produktionsingenjör till Gjuteriet

Läs mer Okt 30
Produktionsingenjör till Gjuteriet
Har du ett stort teknikintresse och ett driv och engagemang att utvecklas och leverera bästa möjliga resultat? Då kan vi erbjuda dig ett utmanande och stimulerande arbete inom en koncern som kännetecknas av framåtanda och expertis.
Valmet AB levererar anläggningar, utrustning, processlösningar samt service och experthjälp till pappersindustrin, kemiska och mekaniska massabruk samt energiindustrin över hela världen.
Vi söker
Till Gjuteriet söker vi nu en Produktionsingenjör till teknikavdelningen.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att konstruera, simulera och följa upp gjutgods med vald ingjuts teknik för att optimera detaljens kvalitet utifrån kundens tekniska specifikation, bistå produktionen med produktkalkyler samt att stötta vid formning och tillverkning. Viss kundkontakt ingår.
Vem är du?
Som Produktionsingenjör designar du morgondagens konceptval för segjärnsgjutna komponenter. Du ansvarar och leder arbetet för gjuteriets kraftfulla simuleringsutrustning. Att åtgärda fel och brister i samråd med beredning och avdelningsansvarig samt att god ordning hålls på arbetsplats och i fil-arkiv ingår också. Erfarenhet av förbättringsarbete är ett plus då det pågår ett kontinuerligt förbättringsarbete inom avdelningen.
För att lyckas i rollen har du i grunden en teknisk högskole- eller civilingenjörsutbildning eller likvärdig erfarenhet/utbildning inom gjuteri-branchen. Har du jobbat i IronCad eller Magmasoft är det en merit.För att trivas i rollen tillsammans med dina kollegor, så är du en engagerad, samarbetsvillig och kommunikativ lagspelare. Du förväntas vara noggrann och har lätt att fatta beslut.
Vi erbjuder
Du kommer att bli en del av en spännande internationell arbetsmiljö där du snabbt får feedback på det du skapar. Du får också jobba i ett team med engagerade och kompetenta kollegor med lång erfarenhet av arbetsuppgifterna och inom området.
Friskvårdstimme
Friskvårdsbidrag
Kompetensutveckling
Flexibla arbetstider
Stugor/lägenheter runt om i Sverige, Norge och Spanien
Personalcykel
Sjukvårdsförsäkring

Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan annonstiden har löpt ut. Välkommen med din ansökan senast 30 november 2023. Har du frågor kring tjänsten kontakta Andreas Jonzon, Production Manager, +46 76639781, andreas.jonzon@valmet.com
When everything works together
Valmet is where the best talent from a wide variety of backgrounds comes together. With 17,500 professionals around the world, we are the leading global developer and supplier of technologies, automation and services for the pulp, paper and energy industries. Our commitment to moving our customers’ performance forward requires creativity, technological innovations, service know-how – and above all, teamwork.
Join the team! www.valmet.com/careers

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Meet a Group international AB .

Brinner du för kvalitet och matlagning?

Kock, à la carte
Läs mer Jun 25
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du kock och älskar att laga med med närproducerade råvaror efter säsong?

Vi letar för kunds räkning nu efter dig som är intresserad av att laga mat. Du har koll på grunderna inom matlagning, råvaror och gillar att utvecklas framåt. Du har ordning och reda runt dig och är ansvarsfull.

För oss är det viktigt att du har kunskap och är professionell i ditt arbete.

ROLLEN
Som kock ser du till att leda den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan.  Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led.

Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utvecklingen.

DET HÄR ÄR DU BRA PÅ
???? Laga mat
???? Driva utveckling
???? Driva team
???? Menyplanering
??????? Logisitk
???? Kreativ
???? Konceptuella färdigheter
????Schema och bemanningsplanering
?? Duktig på kommunikation
???? Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistor


DET HÄR FÅR DU ????
- Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb
- Trygghet i din anställning
- Friskvårdsbidrag
- Ett hållbart schema
- Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster
- Pension osv.

DET HÄR FÅR VI ?
- Är duktig på att driva andra människor
- Noggrann
- Coachande Ledarskap
- Hungrig på nya utmaningar


VID FRÅGOR
Magnus Olsson
magnus@progressioswe.se


OM PROGRESSIO ??
Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden.

Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit.

Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa ????????

Ansök nu

Brinner du för kvalitet och matlagning?

Kock, à la carte
Läs mer Jun 30
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du kock och älskar att laga med med närproducerade råvaror efter säsong?

Vi letar för kunds räkning nu efter dig som är intresserad av att laga mat. Du har koll på grunderna inom matlagning, råvaror och gillar att utvecklas framåt. Du har ordning och reda runt dig och är ansvarsfull.

För oss är det viktigt att du har kunskap och är professionell i ditt arbete.

ROLLEN
Som kock ser du till att leda den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan.  Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led.

Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utvecklingen.

DET HÄR ÄR DU BRA PÅ
???? Laga mat
???? Driva utveckling
???? Driva team
???? Menyplanering
??????? Logisitk
???? Kreativ
???? Konceptuella färdigheter
????Schema och bemanningsplanering
?? Duktig på kommunikation
???? Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistor


DET HÄR FÅR DU ????
- Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb
- Trygghet i din anställning
- Friskvårdsbidrag
- Ett hållbart schema
- Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster
- Pension osv.

DET HÄR FÅR VI ?
- Är duktig på att driva andra människor
- Noggrann
- Coachande Ledarskap
- Hungrig på nya utmaningar


VID FRÅGOR
Magnus Olsson
magnus@progressioswe.se


OM PROGRESSIO ??
Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden.

Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit.

Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa ????????

Ansök nu

Fastighetsvärderare till Karlstad

Fastighetsekonom
Läs mer Apr 24
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Fastighetsvärderare till Karlstad

Har du erfarenhet av värderings- och analysarbete? Eller är du utbildad inom fastighetsekonomi och vill jobba med fastighetsvärdering? Nu rekryterar vi på Svefa en fastighetsvärderare till vårt tighta team i Karlstad. På Svefa kommer du bli en del av en branschledare och bidra med viktig analys till våra kunder! 

Hos oss på Svefa i Karlstad får du en central roll i vårt erbjudande inom fastighetsvärdering och du kommer vara en del i ett team som är marknadsledande inom sitt område. Är detta ditt första jobb inom värdering har du möjlighet att utvecklas i en miljö med erfarna kollegor och ett stort samlat kunskapskapital.

Det här är en fantastisk chans för dig som vill utveckla din karriär inom en framgångsrik och växande organisation! Varmt välkommen med din ansökan!

Det här erbjuder vi dig


Flexibel och hybrid arbetsmiljö där du själv får påverka din vardag

Bred roll inom fastighetsvärdering; vi har en mix av kunder och fastigheter som vi jobbar med

Kunniga, hjälpsamma kollegor i hela landet

Ständig kompetensutveckling inom ditt kunskapsområde och affärsmässighet

Vara en del av ett ledande bolag som jobbar brett inom fastighetsrådgivning, med en familjär och prestigelös stämning



Det här kommer du göra

Som fastighetsvärderare jobbar du i en bred variation av uppdrag med fokus vid värdering och analys av exempelvis kommersiella fastigheter, industri, bostäder och specialfastigheter. En stor del av vår uppdragsportfölj utgörs också av råmarks- och byggrättsvärderingar samt till viss del rättsekonomiska värderingar.

Till största del tar du dig an uppdragen på egen hand - allt från kundkontakt och besiktning till att genomföra analyser, upprätta kalkyler och skriva värdeutlåtanden.

Även om du självständigt driver ett projekt så har du alltid ett team med behjälpliga kollegor som du kan bolla dina uppdrag med.

I rollen ingår att hålla sig uppdaterad gällande händelser på fastighetsmarknaden, bl a genom att analysera genomförda fastighetstransaktioner och genom att följa marknadsutvecklingen.

Mer om jobbet

Att vara fastighetsvärderare på Svefa är ett varierande jobb; vissa dagar är du ute "på fältet" och andra dagar sitter du på kontoret försjunken i analysarbete. Vi har en bred kundmix och har uppdrag inom såväl offentlig som privat sektor.

Affärsområdet Värdering & Analys består av drygt 40 personer fördelade över hela landet. Du kommer att utgå från kontoret i Karlstad och huvudsakligen jobba med våra uppdrag i Värmlands län, men upptagningsområdet omfattar b la även Örebro och Västmanlands län, södra Dalarna och norra delarna av Västra Götaland. Region Mitt består av sju kollegor som är fördelade på kontoren i Karlstad, Örebro och Norrköping. Du kommer rapportera till Dennis French, som utgår från kontoret i Karlstad.
Vem vi söker

För att passa i rollen som Fastighetsvärderare tror vi att du har:

erfarenhet av värderings- och analysarbete sedan tidigare (om du är auktoriserad är det meriterande!)


      eller 

en relevant högskoleutbildning inom fastighetsekonomi, samhällsbyggnad, lantmäteri eller liknande (så att du har förutsättningarna att på sikt bli auktoriserad)

ett genuint intresse för fastigheter och analytiskt arbete

god förmåga att jobba självständigt

körkort så att du kan ta dig runt till kunder på ett smidigt sätt



Ansökan

Låter det intressant? Skicka in din ansökan bestående av CV och motivation till varför du söker så snart som möjligt. Vi arbetar med löpande urval och naturligtvis behandlas alla ansökningar konfidentiellt.

Vid frågor om tjänsten kontakta Dennis French, Affärschef Mitt, på 010-603 86 13 eller dennis.french@svefa.se alternativt Julia Wengse, HR Specialist, på 010-603 87 42 eller julia.wengse@svefa.se.

Om Svefa

Konsultrollen på Svefa ger möjlighet att kombinera affärsintresse med fastighetskompetens. Våra värderingar är Professionell, Integritet, Värdeskapande och Engagemang. Värderingarna genomsyrar vår verksamhet och vi visar det genom att vara förtroendeingivande, seriösa, pålitliga samt såklart bidra med positiv attityd, alltid se möjligheter och fokusera på att skapa mervärden hos våra kunder.

Svefa erbjuder en stor bredd och har spetskompetens inom analys, fastighetsvärdering, samhällsbyggnad, fastighetsutveckling, transaktioner, förvaltningsrådgivning, hyresgästrådgivning och strategiskt affärsstöd. Bland våra uppdragsgivare finns allt från stora fastighetsbolag, investerare, byggbolag och banker till mindre fastighetsaktörer och offentlig sektor.

Svefa består av ungefär 200 medarbetare och har kontor på hela 18 platser i Sverige. Vår närvaro i hela landet och kunniga medarbetare bidrar till en omfattande kännedom om fastighetsmarknaden - lokalt, regionalt och globalt.

Ansök nu

Personlig assistent till kvinna i Karlstad

Personlig assistent
Läs mer Jun 4
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Kura Omsorg i Sverige AB fokuserar på att sätta kunden i centrum och att det ska vara roligt att gå till jobbet.
OM TJÄNSTEN 

Vi på Kura Omsorg söker personliga assistenter som vill arbeta som timvikarier vid behov hos vår kund i Karlstad. Arbetstiderna är förlagda under dag- och kvällstid, både vardagar och helger. Kunden är en kvinna i 70-årsåldern och är bosatt i centrala Karlstad med sin man. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa kunden med samtliga vardagliga moment, exempelvis med personlig hygien, vara ett pedagogiskt stöd och följa med på olika aktiviteter. Tillträde sker enligt överenskommelse men vi ser gärna att du kan börja inskolas omgående.

ÄR DU DEN VI SÖKER?

Som person bör du vara glad, social, lyhörd, pedagogisk och ha bra tålamod. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent. Vidare är det ett stort plus om du är intresserad av litteratur då det är ett av kundens stora intressen. Kunden ser gärna kvinnliga sökanden i medelåldern.

KRAV

Körkort och tillgång till egen bil för att ta dig till och från arbetsplatsen.



Sysselsättningsgrad: Extra vid behov.

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.

Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan!



För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.

Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/

ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG

Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss!

DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN

Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan.

FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD

Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

Ansök nu

Personlig assistent till kvinna i Karlstad

Personlig assistent
Läs mer Jun 9
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Kura Omsorg i Sverige AB fokuserar på att sätta kunden i centrum och att det ska vara roligt att gå till jobbet.
OM TJÄNSTEN 

Vi på Kura Omsorg söker personliga assistenter som vill arbeta som timvikarier vid behov hos vår kund i Karlstad. Arbetstiderna är förlagda under dag- och kvällstid, både vardagar och helger. Kunden är en kvinna i 70-årsåldern och är bosatt i centrala Karlstad med sin man. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa kunden med samtliga vardagliga moment, exempelvis med personlig hygien, vara ett pedagogiskt stöd och följa med på olika aktiviteter. Tillträde sker enligt överenskommelse men vi ser gärna att du kan börja inskolas omgående.

ÄR DU DEN VI SÖKER?

Som person bör du vara glad, social, lyhörd, pedagogisk och ha bra tålamod. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent. Vidare är det ett stort plus om du är intresserad av litteratur då det är ett av kundens stora intressen. Kunden ser gärna kvinnliga sökanden i medelåldern.

KRAV

Körkort och tillgång till egen bil för att ta dig till och från arbetsplatsen.



Sysselsättningsgrad: Extra vid behov.

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.

Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan!



För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.

Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/

ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG

Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss!

DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN

Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan.

FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD

Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

Ansök nu