Karlstad: Copy of Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik

Hitta ansökningsinfo om jobbet Copy of Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-15 // Varaktighet: Deltid

Arbetsuppgifter

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.

Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning.

För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.

Anställningsform/arbetstid

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Karlstad

Dag: 17 januari

Tid: 07.00-16.00

Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Butikssäljare, fackhandel.

Kjell & Company Karlstad söker säljare med servicekänsla och teknikintre...

Läs mer Okt 12
Hej!

Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! ?

Vad erbjuder vi dig?

Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen.

Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig!

Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! ????

Vad söker vi?

Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov i vår butik i Karlstad. Tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar eller har en annan flexibel sysselsättning vid sidan av. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget.

Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen?

Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går.

Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets.

Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef - trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller.

Allmän information

Arbetet är förlagt till både vardagar och helger.

Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Tjänsten kommer att tillsättas omgående.

Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co.

Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef - trainee).

Jag ser fram emot att läsa din ansökan!

Bästa hälsningar

Eleonora, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company ????

Ansök nu

Butiksmedarbetare EXTRA till Hockeystore i Karlstad

Läs mer Sep 26
Är du vår nya säljstjärna?
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom hockey och cykel. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Kontor och butik är beläget i Jönköping och i Karlstad. Välkommen att läsa mer på hockeystore.se (https://www.hockeystore.se/), hockeystore.com (https://www.hockeystore.com) och hockeytown.se (https://www.hockeytown.se/)

Om jobbet
Vi på Spobik AB växer så det knakar och söker nu säljare på deltid till vår hockeybutik i Karlstad. Som säljare i vår hockeybutik kommer du utgöra en del av vårt härliga team av kompetenta och engagerade säljare. Vår hockeybutik i Karlstad är en en av Sveriges modernaste butiker på hela 500m2 dit folk åker från hela landet för att köpa hockeyutrustning. Vi på Hockeystore vill alltid leverera den bästa upplevelsen när det gäller att köpa hockeyutrustning hos oss!

Vem är du? Vi ser att du är en social person som brinner för att hjälpa människor, både kunder och dina kollegor. Du har en stor erfarenhet av hockey och älskar att leverera service i förstaklass - även i en stressig miljö.

Vad kan vi erbjuda? Ett roligt arbete med härliga kollegor. För rätt person finns det stora möjligheter kring utveckling och större ansvar.

Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:

- Stor kunskap inom hockey och hockeyutrustning
- Minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke
- Dator och kassa-vana
- Gillar att jobba i team
- Trivs med ett arbete i högt tempo
- Ansvarstagande och pålitlig


Anställningsform och lokalisering: Vi söker dig som vill arbeta extra både kvällar och helger. Arbetet utförs i vår hockeybutik belägen på Axgatan 2 i Karlstad.

Intresserad? Låter detta för roligt att vara sant? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen. Intervjuer sker löpande och tillsätts snarast.

Om företaget Spobik AB är en del av Wesports Scandinavia AB. WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken. Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer på wesports.se

Ansök nu

Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik

Läs mer Nov 15
Arbetsuppgifter

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.

Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning.

För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.

Anställningsform/arbetstid

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Karlstad

Dag: 17 januari

Tid: 07.00-16.00

Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fix My Phone Karlstad

Läs mer Nov 22
På Fix My Phone hjälper vi över 200.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner!
På Fix My Phone får du som anställd dagligen möta våra kunder och vara ansiktet utåt för företaget. Detta ställer krav på hög social kompetens och ansvarstagande. För oss är kunderna viktigast!
VI söker nu nya medarbetare för vår butik i Karlstad. Var med på resan och hjälp oss bygga vidare på ett vinnande koncept där vi är störst i Sverige!
Du kommer att vara Fix My Phones ansikte utåt och genom din rådgivning kommer du att tillsammans med kunden identifiera vad som behöver åtgärdas på deras mobiltelefoner eller surfplattor. Du kommer sedan att åtgärda enheten och följa upp resultatet med kunden vid avslutat ärende. Här ligger också stor vikt i att tillgodose alla kundens behov, både dolda och uttalade. Vi arbetar för en hållbarare framtid för både kunden och världen i sin helhet, därav är det viktigt för oss att se till så att kunden har rätt accessoarer och skydd till sin telefon efter slutförd reparation för att förhindra framtida olyckor. Det är din uppgift att sälja dessa till kund!
Alla nya medarbetare får genomgå en utbildning där vi lär dig reparera olika enheter, hantera kassa samt regelbunden utbildning i säljteknik samt kundservice.
Vi söker dig som har hög arbetsmoral, problemlösningsförmåga och ett riktigt driv. Du är ansvarstagande och mån om att ha ordning och reda i din tillvaro, för din och andras skull.
Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet.
Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt!
Jobbtyp: Heltid, Deltid, Visstid, Fast
Lön: 20 000,00kr - 60 000,00kr per månad
Annan ersättning utöver fast timlön.
Provisionslön
Resultatbonus
Ob-tillägg
Bonus

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Jobandtalent People Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Jobandtalent People Sweden AB .

Inventera i välkänd klädbutik i Karlstad

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Sep 25
Om tjänsten

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper

- Vi letar efter dig som är noggrann

- Effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt

- Du tycker om att arbeta självständigt

- Du är morgonpigg då passet börjar kl. 06.00 på morgonen

- Du har fyllt 16år

Meriterande

- Att du sen tidigare har arbetat med inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering skett

- Vi ser det som positivt att du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln

Arbetstider

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Karlstad city & Karlstad Bergvik

Datum: 25 oktober samt den 1 november

Tid: Kl 06.00-10.00

I ansökan får du besvara vilka dagar du är tillgänglig för arbete, samt specificera vart du bor för att vi ska kunna placera dig i närmst lämpliga butik.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Arbeta som butiksmedarbetare i Värmland

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Nov 6
Nu har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport! Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi kunniga, positiva och serviceinriktade medarbetare för arbete. Är du den vi söker?

Om tjänsten

Din roll på Storesupport kommer vara ambulerande butikskonsult runt om i Värmland. Du kommer att utgå ifrån din bostadsadress, men vid behov arbeta runt om hela Värmland. Du kommer vara på plats i våra kunders butiker där vi behövs som mest och det är meriterande om du bor i norra delarna.

Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker- och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Arbetet innebär vid start främst kassaarbete och varuplock men vi arbetar på samtliga avdelningar med alla dess arbetsuppgifter.

Personliga egenskaper

Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys eller City Gross. Du som person är serviceminded och positiv gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt.

När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt.

Anställningsform

Extra - Vi erbjuder arbete för dig som är student eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om.

Du kommer att ingå i vår pool i Värmland och vi söker dig som tycker det är kul med arbete i butik. Resor upp till 7,5 mil kan förekomma.

Krav

- Bil och Körkort

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen!

Ansök nu

Inventera i välkänd klädbutik i Karlstad

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Sep 28
Om tjänsten

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper

- Vi letar efter dig som är noggrann

- Effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt

- Du tycker om att arbeta självständigt

- Du är morgonpigg då passet börjar kl. 06.00 på morgonen

Meriterande

- Att du sen tidigare har arbetat med inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering skett

- Vi ser det som positivt att du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln

Arbetstider

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Karlstad city & Karlstad Bergvik

Datum: 25 oktober samt den 1 november

Tid: Kl 06.00-10.00

I ansökan får du besvara vilka dagar du är tillgänglig för arbete, samt specificera vart du bor för att vi ska kunna placera dig i närmst lämpliga butik.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu