Karlstad: Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik

Hitta ansökningsinfo om jobbet Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-15 // Varaktighet: Deltid

Arbetsuppgifter

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.

Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning.

För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.

Anställningsform/arbetstid

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Karlstad

Dag: 17 januari

Tid: 07.00-16.00

Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Butikssäljare, fackhandel.

Kjell & Company Karlstad söker säljare med servicekänsla och teknikintre...

Läs mer Apr 30
Hej!
Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis!
Vad erbjuder vi dig?
Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genomolika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen.
Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig!
Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer!
Vad söker vi?
Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov i våra butikeri Karlstad. Du kommer ha möjlighet att jobba mer under sommar och jul - tjänsten passar därför perfekt för dig som är student och söker ett långsiktigt jobb vid sidan av!En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget.
Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen?
Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går.
Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets.
Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller.
Allmän information
Arbetet är förlagt till både vardagar och helger.
Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Tjänsten kommer att tillsättas omgående.
Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co.
Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning.Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee).
Jag ser fram emot att läsa din ansökan!
Bästa hälsningar
Eleonora, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company

Ansök nu

SOMMARJOBB - Butiksmedarbetare till Hockeystore i Karlstad

Läs mer Apr 9
Är du vår nya säljstjärna?
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom hockey och cykel. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Kontor och butik är beläget i Jönköping och i Karlstad. Välkommen att läsa mer på hockeystore.se, hockeystore.comoch hockeytown.se
Om jobbetVi på Spobik ABväxer så det knakar och söker nu sommarjobbare till vår hockeybutik i Karlstad. Som butiksmedarbetare i vår hockeybutik kommer du utgöra en del av vårt härliga team av kompetenta och engagerade säljare. Vår hockeybutik i Karlstad ären en avSveriges modernaste butiker på hela500m2dit folk åkerfrån hela landet för att köpa hockeyutrustning. Vi på Hockeystore vill alltid leverera den bästa upplevelsen när det gäller att köpa hockeyutrustninghos oss!
Vem är du?Vi ser att du är en social person som brinner för att hjälpa människor, både kunder och dina kollegor. Du har en stor erfarenhet av hockey och älskar att leverera service i förstaklass - även i en stressig miljö.
Vad kan vi erbjuda?Ett roligt arbete med härliga kollegor.För rätt person finns det möjlighet tillförlängning av anställningen efter sommaren.
Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:
Studerar
Stor kunskap inom hockey och hockeyutrustning
Minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke
Dator och kassa-vana
Gillar att jobba i team
Trivs med ett arbete i högt tempo
Ansvarstagande och pålitlig

Anställningsform och lokalisering:Vi söker dig som vill arbeta både dagar, kvällar och helger. Arbetet utförs i vår hockeybutik belägen på Axgatan 2 i Karlstad.
Intresserad?Låter detta för roligt att vara sant? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen.Intervjuer sker löpande och tillsätts snarast.
Om företagetSpobik ABär en del av Wesports Scandinavia AB.WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken.Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer påwesports.se

Ansök nu

Butikssäljare - Blomsterlandet Karlstad

Läs mer Feb 9
Nu söker vi dig som vill jobba extra som butikssäljare ute hos vår fantastiska kund Blomsterlandet i Karlstad Rud och Våxnäs. Du kommer att vara anställd av oss på Retail Knowledge men jobba som ambulerande butikssäljare i butikskedjans olika butiker runt om i regionen. Här erbjuder vi en stor flexibilitet då du själv lägger upp tillgänglighet som passar din vardag enkelt via vår app. Allt för att detta skall passa dina och våra kunders behov.

Du är en person som drivs av mötet med andra människor och att möta kundernas behov. Du kommer att vara en del av teamet och ha arbetsuppgifter som ex, varuplock, försäljning och service till kunder samt att sitta i kassan. Flexibla arbetsuppgifter är något som du trivs med och tycker är utvecklande.

Att arbeta som poolare hos oss på Retail Knowledge innebär att du både är en ambassadör för oss samt för kunden som du är ute på uppdrag hos. För att du skall trivas i denna roll så är det viktigt att du är en positiv och serviceminded person som har lätt för att kommunicera med andra människor och att du tycker om att ingen dag är den andra lik på jobbet.

Förutsättningar för att bli poolare hos oss

- Vi har KRAV på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning minst 1 år framåt (ex universitetsstudier eller annat deltidsarbete)

- Du kan arbeta butikstider, dvs både dagar, kvällar och helger

- Du har möjlighet att arbeta 3 pass i veckan (du väljer själv vilka dagar)

- Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

Om dig

- Du är ansvarsfull som person

- Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra

- Du tycker om att överträffa kundernas förväntningar och
drivs av det personliga mötet

- Du trivs i en säljande roll

- Du talar och skriver flytande svenska

Info om tjänsten
Anställningsform: Behovsanställning, tillsvidare
Arbetstider: Butikstider varierade (vardagar, helg, dag och kväll)
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Blomsterlandet med
Retail Knowledge Bemanning.
I denna process kommer du att genomgå urval, tester, bakgrundskontroller samt referenstagning. Intervjuer sker löpande.

Vi ser fram emot att ha dig i vårat team. Välkommen med din ansökan!

MER OM BLOMSTERLANDET
Läs mer om oss här (https://www.blomsterlandet.se/?gclid=EAIaIQobChMIwcTQ1YyB_gIVoQWiAx1vGwY0EAAYASAAEgL1qPD_BwE)

Ansök nu

Butikssäljare till Synsam Östra Torggatan Karlstad 60%

Läs mer Maj 13
För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder. Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen.




Hos oss är ensam inte stark – du kommer jobba i ett sammansvetsat team som består av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors.




Känner du igen dig i följande?




Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet
Du är full av energi och har ett starkt engagemang
Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor
Du är full av energi och har ett starkt engagemang
Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet!

Tickar detta alla dina boxar? Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus.


Hos oss på Synsam får du:




Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass
Du blir en del av en organisation med ett klimat som präglas av höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer
En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation
Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser!



Har vi väckt ditt intresse?

Vad roligt! Klicka på "Ansök nu" och genomför ansökningsprocessen. Att söka jobbet tar några minuter och du behöver inte förbereda något CV eller personligt brev.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Startdatum för tjänsten är i Augusti.

För att slutföra din ansökan till tjänsten ber vi dig svara på tre korta videofrågor. Här får du chansen att vara mer än bara ord på ett papper – lycka till!

Hoppas att vi ses – Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Butikssäljare till Synsam Synsam Östra Torggatan Karlstad 60%

Läs mer Maj 14
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare!
För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen.
Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors
Känner du igen dig i följande?
Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet
Du är full av energi och har ett starkt engagemang
Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor
Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet!

Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!
För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus.
Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du:
Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass
Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer
En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation
Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender
Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser!

I ansökan har du chans att presentera dig med en kort video, det är inte obligatoriskt men ett bra sätt att ta chansen att sticka ut!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Start för tjänsten är i augusti.
Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Svenska Storesupport Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Svenska Storesupport Bemanning AB .

Varuplockare sökes till vår kund i Karlstad med omnejd

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Maj 8
Om tjänsten
I rollen somvaruplockare kommer du att vara nyckeln tillatt skapa en inspirerande och lockande butiksmiljö.Du kommer att åka till olika butiker och fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för vår kund iKarlstad med omnejd.
Ditt huvudsakliga ansvar som varuplockare är att säkerställa att varorna är korrekt placerade och presenterade på ett sätt som ökar försäljningen. Du kommer att använda din goda organisationsförmåga för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt,detta för att på bästa sätt nå ut till kunder och uppnå ett gemensamt önskvärt resultat.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är kreativlagd, kommer ofta med idéer och nya angreppssätt för att effektivera varuexponering samt optimera försäljning.Du är självgående och har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du trivs med att arbeta självständigt och är van vid att ta egna initiativ för att lösa problem och uppnå resultat. Det är viktigt att du är noggrann och ha ett öga för detaljer i ditt arbete. Tidigare erfarenhet av varuplock/merchandising eller liknande arbete inom detaljhandeln är meriterande, men inte ett krav.
Krav
B-körkort och tillgång till bil

AnställningsformTjänsten är på ca 3/h i veckan. Arbetstiden är förlagd måndag-fredag och kan anpassas efter din egen planering.Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talentoch; arbeta för vår kund. Tjänsten är start omgående och sträcker sig fram till september, med möjlighet till förlängning.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl,vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vianvänder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.Varmt välkommen!

Ansök nu

Extrajobb - endagsinventering i butik i Töcksfors

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Aug 22
Arbetsuppgifter

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.

För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.

Anställningsform/arbetstid

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Eurocash Töcksfors

Datum: 1/9

Tid: 08.00-16.00

Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Inventera i välkänd klädbutik i Karlstad

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 28
Om tjänsten

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper

- Vi letar efter dig som är noggrann

- Effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt

- Du tycker om att arbeta självständigt

- Du är morgonpigg då passet börjar kl. 06.00 på morgonen

Meriterande

- Att du sen tidigare har arbetat med inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering skett

- Vi ser det som positivt att du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln

Arbetstider

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Karlstad city & Karlstad Bergvik

Datum: 25 oktober samt den 1 november

Tid: Kl 06.00-10.00

I ansökan får du besvara vilka dagar du är tillgänglig för arbete, samt specificera vart du bor för att vi ska kunna placera dig i närmst lämpliga butik.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Inventera i välkänd klädbutik i Karlstad

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 22
Om tjänsten

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper

- Vi letar efter dig som är noggrann

- Effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt

- Du tycker om att arbeta självständigt

- Du är morgonpigg då passet börjar kl. 06.00 på morgonen

- Du har fyllt 16år

Meriterande

- Att du sen tidigare har arbetat med inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering skett

- Vi ser det som positivt att du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln

Arbetstider

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Karlstad city & Karlstad Bergvik

Datum: 25 oktober samt den 1 november

Tid: Kl 06.00-10.00

I ansökan får du besvara vilka dagar du är tillgänglig för arbete, samt specificera vart du bor för att vi ska kunna placera dig i närmst lämpliga butik.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Celsius söker säljare till Örebro

Account manager
Läs mer Jan 5
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandisers

Arbetsuppgifter

I rollen som säljare kommer du att vara ansiktet utåt för Celsius i syfte att stärka och besvara dess varumärke. Du kommer att ha ett eget distrikt att driva där du dagligen kommer att bygga relationer, presentera kampanjer och föreslå nya exponeringsmöjligheter. Utöver att arbetet i huvudsak innefattar försäljning, kommer arbetsdagarna även bestå av behovsanalyser, budgetarbete, varuplock och driva diverse kampanjer.

Vem är du?

Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som är bekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad och mål-och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.

Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service. Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande. Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.

För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har körkort.

Anställningsform

Du kommer att vara anställd hos Celsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.

Ansökan

Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Är detta rätt utmaning för dig?

Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
För frågor kontakta Jakob Hemvik, jakob.hemvik@storesupport.se, 070-794 99 50.

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.





Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen


Celsius Sweden AB är ca 40 anställda i Sverige med en global omsättning på över 1 miljard. Varumärket finns representerar ipå kontinenter. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärken som bl.a. FAST och Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym.

På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se (http://www.celsiussverige.se/).

Ansök nu