Karlstad: Karlstad: Restaurangchef till Burger King

Hitta ansökningsinfo om jobbet Karlstad: Restaurangchef till Burger King i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-14 // Varaktighet: Heltid

Vi söker dig som

Har branschvana från restaurang livsmedel eller retail.
Erfarenhet av ledarskap från tidigare jobb eller från idrotten.
Du ska tycka om att ta ansvar och fatta beslut.
Är resultatorienterad och gillar att jobba mot högt uppsatta mål.
Har en naturlig fallenhet för att leda och engagera genom arbetsglädje och tydliga målsättningar
 

Varför ska du välja oss?

 

Vi ger dig stort eget ansvar
Hos oss får du en grundlig och omfattande ledarskapsutbildning
Hos oss finns det goda karriärmöjligheter, både inom Burger King men även inom våra andra varumärken
Vi erbjuder flexibel arbetstid
Vi erbjuder ett spännande och varierande arbete i högt tempo
 

Om jobbet

Burger King är ett av världens största restaurangföretag. För oss är självklart engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Har du tidigare erfarenhet av att leda och engagera medarbetare? Arbetar du gärna mot tydliga mål och har ett stort resultatfokus? För dig som vill ta chansen att bli Restaurangchef på en av våra restauranger väntar ett spännande uppdrag. Du ansvarar för i stort sett allt; drift, personal, ekonomi, lokal marknadsföring, nyanställningar och tusen andra stora och små saker. Restaurangchef innebär mycket ansvar men är en given möjlighet för dig som är duktig och driven.

 

Låter det här som ett uppdrag för dig, tveka inte att skicka din ansökan.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Restaurangchef

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Restaurangchef.

Coffee Shop Manager till Karlstad Drottninggatan

Läs mer Sep 23
Vi söker dig som är en erfaren ledare och som vill satsa på Espresso House!

Rollen erbjuder en spännande möjlighet att få utvecklas, ansvara för sin coffee shop och vara en del av Espresso House resa framåt. Vill du ta dig an en ny utmaning, har tidigare erfarenheter inom service och ledarskap och vill driva en egen coffee shop på Espresso House? Då är det dig vi söker!

Som Coffee shop Manager driver du din egen coffee shop i enlighet med vår vision, våra värderingar och policys. Du har därför ett övergripande ansvar för din coffee shop vilket innefattar försäljning, resultat, arbetsmiljö, matsäkerhet, renlighet och personalansvar. Största delen av tjänsten är förlagd bakom baren tillsammans med dina medarbetare och därför är det viktigt att du är en person som leder andra genom att stötta, coacha och föregå med gott exempel. För att läsa mer om rollen, klicka här Kom och jobba med oss! | Espresso House.

Vi söker dig som:


• Har haft personalansvar innan och är van att leda andra människor
• Är initiativtagande och drivs av att arbeta i ett högt tempo
• Har en förståelse för ekonomi och kunskap i att analysera och påverka ekonomiska resultat
• Värdesätter renlighet och rutiner högt i arbetet samt har ett öga för detaljer
• Är van att arbeta mot uppsatta mål och förstår vikten av uppföljning
• Har erfarenhet av försäljning och service, gärna i en ledande position 
• Drivs av att arbeta med människor och värderar gemenskap och samarbete 

Vad erbjuder vi dig?

Vi erbjuder dig en företagskultur som kännetecknas av härliga och drivna kollegor, roliga tävlingar och en tempofylld vardag. Vi har kul på jobbet, samtidigt som vi skapar lönsamhet. Utbildning är viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion och Baristautbildning. Utöver detta erbjuder vi även mer utbildning för dig som arbetar som Coffee Shop Manager, så som inom ekonomi, ledarskap, arbetsrätt och arbetsmiljö.

Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss. Du kan läsa mer om våra olika karriärmöjligheter på vår hemsida.

Rekryteringen sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Restaurangchef SingSing Karlstad

Läs mer Mar 29
Om människor, härlig stämning, fest och variation är vad du älskar, då är SingSing Karaokeden perfekta arbetsplatsen för dig.
Om oss: På SingSing handlar allt om festen och goda stunder spenderade med vänner. Vi är ditt andra vardagsrum och erbjuder en social plats för människor i alla åldrar. Vi är karaokebaren där sång och glädje står i centrum för hela kvällen.
Vi ÄLSKAR att...
• leverera fantastiska partykvällar för gästerna
• hjälpa våra teammedlemmar att växa
• ha kul och umgås.
Hos SingSing är teamkänslan det allra viktigaste, och samarbete är det som värderas högst av alla våra kollegor.
Teamet söker en ledare som:
- har passion för mat, dryck, karaokeoch människor.
- har förmågan att hålla ihop teamet.
- kan driva dem att utvecklas och nå uppsatta mål tillsammans.
- är lyhörd och uppmärksam på både teamet och gästernas behov.
- har förmågan att skapa en arbetsplats där både kollegor och gäster kommer trivas!
Önskelistan på dig är att du:
• lång erfarenhet från restaurangbranschen.
• tidigare erfarenhet av att arbeta som ledare med medarbetaransvar.
• att du är resultatorienterad, lösningsorienterad, strategisk och tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
• att du kan kan hålla flera bollar i luftensamtidigt!
• att du har förmågan att leda och motivera ett team och skapa en rolig och givande atmosfär för alla medarbetare.
• att du har en dynamisk personlighet med en stark passion för besöksnäringen.
• en vilja att lära och hålla dig inom ramen för vårt koncept.
• att du som person är serviceminded, utåtriktad, noggrann och hanterar stress väl.
Arbetsuppgifter: Som restaurangchef på SingSing är du en viktig del av organisationens utveckling. Dina fokusområden är att nå resultat och bygga en hållbar verksamhet. Du har ett helhetsansansvar för servicen samt personalen i form av rekrytering, schemaläggning, planering samt personalutbildning. Jobbet som restaurangchef på SingSing utgår frånstark närvaro i service,där du skall finnas till för dina teammedlemmar samt vara ansiktet utåt i restaurangen.
Sök tjänsten genom att skicka in din ansökan redan idag. Bifoga personligt brev och CV.
ANSTÄLLNINGSSTART: Enligt överenskommelse
ARBETSTIMMAR: Huvudsakligen kvällar och helger
PLATS: Karlstad
VI ERBJUDER: 100% Tillsvidare anställning (6 månaders provanställning)
KONTAKTUPPGIFTER: karlstad@singsingkaraoke.com
Läs mer om SingSing Karaokepå Home - Sing Sing Karaoke

Ansök nu

Food & Beverage Manager till Färjestad BK

Läs mer Jul 24
Färjestad BK är en förening med en omfattande och bred verksamhet. Sporten med ca 800 aktiva är föreningens kärnverksamhet med alltifrån knattar till junior, herr och dam elit. Koncernen Färjestad BK är även engagerad inom ett flertal andra verksamhetsområden, däribland genom dotterbolaget Great Event som är en ledande aktör inom event och besöksnäringen. Restaurangverksamhet och Fastighetsutveckling är andra centrala verksamheter inom koncernen. Årligen besöker hundratusentals våra olika evenemang. Koncernen har idag ca 110 helårsanställda och omsätter årligen plus 200 miljoner kronor. Vi har även över 300 engagerade ideella krafter som har en central roll i verksamheten. Matchevent, Karlstad Vin & Deli, Karlstad Beer and Whisky, konserter och Almars Gård är några exempel på varumärken och evenemang som koncernen årligen levererar. Färjestad BK äger och driver Löfbergs Arena med tillhörande faciliteter.

Vi söker nu en passionerad Food & Beverage Manager som vill bidra till att stärka vår position som ledande inom gastronomi i regionen.

Om rollen

Färjestad BK bedriver idag en omfattande mat och dryckesverksamhet i Löfbergs Arena, ute på Almars gård och vid catering till externa event. Vi strävar efter ständig utveckling och innovation för att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Som F&B Manager hos Färjestad BK kommer du att ha en central roll i att aktivt stärka företagets gastronomiska position i regionen, genom att utveckla och förnya vårt utbud av mat och dryck. Din uppgift är att säkerställa att våra evenemang och vår dagliga drift håller högsta kvalitet och levererar minnesvärda upplevelser till våra gäster. Rollen innebär fullständigt resultat, budget, personal & kvalitetsansvar för avdelningen. Du har flera enhetschefer som rapporterar till dig, som i sin tur leder våra operativa avdelningar inom mat och dryck. Du kommer ingå i en eventgrupp och representera vår mat & dryckesverksamhet internt och externt.

Arbetsuppgifter:

• Utveckla strategier för att öka intäkter och förbättra lönsamheten.
• Säkerställa hög kvalitet och service i alla våra mat- och dryckeserbjudanden.
• Leda och inspirera ditt team för att uppnå högt uppsatta mål.
• Hantera budget, prognoser och ekonomiska analyser.
• Samarbeta med andra avdelningar och externa parter för att skapa unika och minnesvärda evenemang.
• Representera Färjestad BK:s mat- och dryckesverksamhet både internt och externt.

Personen vi söker:

Vi söker nu en positiv ledare som älskar utmaningar och tar ansvar för hela våra mat & dryckesavdelning. Verksamheten inom F&B är omfattande och varierande, den kräver att du som ledare är öppen, flexibel och strukturerad. Du har höga ambitioner och vill utvecklas tillsammans med företaget. Du har fokus på våra gäster och sätter stor stolthet i att ge den bästa upplevelsen.

Vi tror att du som söker är trygg i din roll som ledare och har förmågan att leda gruppen mot mål med uttalat hög ambitionsnivå. Du har lätt för att samarbeta både inom och mellan avdelningar samt tar fullt ägandeskap för gästens helhetsupplevelse. Alltid och varje gång!

Du har hög ekonomisk kompetens och är van att arbeta med prognoser, resultatanalys & implementering av strategier såväl som att aktivt bidra i strategiska diskussioner inom ditt specialistområde. Du kan restaurangdrift, förstår service och vad som krävs för att vara lönsam och samtidigt utveckla verksamheter.

Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter och möjlighet att vara en del av ett framgångsrikt och ambitiöst team inom en av Sveriges mest välkända idrottsföreningar. Hos oss får du chansen att sätta din prägel på vår mat- och dryckesverksamhet och bidra till vår fortsatta framgång.

Övrigt

Rollen är stationerad i Karlstad. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Stijn Bos, stijn.bos@qtym.se, tel: 0704574771. alt, Sara Magnusson, sara.magnusson@qtym.se tel. 0725141822. Vi går igenom ansökningar löpande, vilket gör att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansöker gör du via formuläret nedan.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen.

Ansök nu

Restaurangansvarig

Läs mer Jan 19
Önskad kompetens och erfarenhet

- Du bör ha tidigare erfarenhet som ledare inom restaurangbranschen

- Du brinner för att sätta gästen i centrum

- Du är drivande, stark, tydlig och kan ta eget ansvar

- Du har god samarbetsförmåga och har en positiv utstrålning

- Du har lätt för att ta en ledande roll och har förmågan att få andra att nå sina mål

- Du är resultatdriven och har intresse för ekonomi

- Du har ett stort intresse för restaurangbranschen och tillhörande utveckling

Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer.



Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen.

Ansvarsområden som ingår i tjänsten är:

Personalfrågor

Schemaläggning

Systematisk utvärdering och utveckling

Hygien och egenkontroll

Inköp och inventering

Kassahantering

Administration



Du ska vidhålla

- hög kvalité på våra produkter

- hög servicenivå gentemot gäster

- hög renlighet i restaurangen och alla arbetsmoment

Ansök nu

Food & Beverage Manager till Färjestad BK

Läs mer Maj 27
Färjestad BK är en förening med en omfattande och bred verksamhet. Sporten med ca 800 aktiva är föreningens kärnverksamhet med alltifrån knattar till junior, herr och dam elit. Koncernen Färjestad BK är även engagerad inom ett flertal andra verksamhetsområden, däribland genom dotterbolaget Great Event som är en ledande aktör inom event och besöksnäringen. Restaurangverksamhet och Fastighetsutveckling är andra centrala verksamheter inom koncernen. Årligen besöker hundratusentals våra olika evenemang. Koncernen har idag ca 110 helårsanställda och omsätter årligen plus 200 miljoner kronor. Vi har även över 300 engagerade ideella krafter som har en central roll i verksamheten. Matchevent, Karlstad Vin & Deli, Karlstad Beer and Whisky, konserter och Almars Gård är några exempel på varumärken och evenemang som koncernen årligen levererar. Färjestad BK äger och driver Löfbergs Arena med tillhörande faciliteter.

Vi söker nu en passionerad Food & Beverage Manager som vill bidra till att stärka vår position som ledande inom gastronomi i regionen.

Om rollen

Färjestad BK bedriver idag en omfattande mat och dryckesverksamhet i Löfbergs Arena, ute på Almars gård och vid catering till externa event. Vi strävar efter ständig utveckling och innovation för att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Som F&B Manager hos Färjestad BK kommer du att ha en central roll i att aktivt stärka företagets gastronomiska position i regionen, genom att utveckla och förnya vårt utbud av mat och dryck. Din uppgift är att säkerställa att våra evenemang och vår dagliga drift håller högsta kvalitet och levererar minnesvärda upplevelser till våra gäster. Rollen innebär fullständigt resultat, budget, personal & kvalitetsansvar för avdelningen. Du har flera enhetschefer som rapporterar till dig, som i sin tur leder våra operativa avdelningar inom mat och dryck. Du kommer ingå i en eventgrupp och representera vår mat & dryckesverksamhet internt och externt.

Arbetsuppgifter:

• Utveckla strategier för att öka intäkter och förbättra lönsamheten.
• Säkerställa hög kvalitet och service i alla våra mat- och dryckeserbjudanden.
• Leda och inspirera ditt team för att uppnå högt uppsatta mål.
• Hantera budget, prognoser och ekonomiska analyser.
• Samarbeta med andra avdelningar och externa parter för att skapa unika och minnesvärda evenemang.
• Representera Färjestad BK:s mat- och dryckesverksamhet både internt och externt.

Personen vi söker:

Vi söker nu en positiv ledare som älskar utmaningar och tar ansvar för hela våra mat & dryckesavdelning. Verksamheten inom F&B är omfattande och varierande, den kräver att du som ledare är öppen, flexibel och strukturerad. Du har höga ambitioner och vill utvecklas tillsammans med företaget. Du har fokus på våra gäster och sätter stor stolthet i att ge den bästa upplevelsen.

Vi tror att du som söker är trygg i din roll som ledare och har förmågan att leda gruppen mot mål med uttalat hög ambitionsnivå. Du har lätt för att samarbeta både inom och mellan avdelningar samt tar fullt ägandeskap för gästens helhetsupplevelse. Alltid och varje gång!

Du har hög ekonomisk kompetens och är van att arbeta med prognoser, resultatanalys & implementering av strategier såväl som att aktivt bidra i strategiska diskussioner inom ditt specialistområde. Du kan restaurangdrift, förstår service och vad som krävs för att vara lönsam och samtidigt utveckla verksamheter.

Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter och möjlighet att vara en del av ett framgångsrikt och ambitiöst team inom en av Sveriges mest välkända idrottsföreningar. Hos oss får du chansen att sätta din prägel på vår mat- och dryckesverksamhet och bidra till vår fortsatta framgång.

Övrigt

Rollen är stationerad i Karlstad. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Stijn Bos, stijn.bos@qtym.se, tel: 0704574771. Din ansökan vill vi ha senast den 17e Juni. Vi går igenom ansökningar löpande, vilket gör att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansöker gör du via formuläret nedan.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Jobbakuten Väst AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Jobbakuten Väst AB .

Karlstad: Arbetschef inom mark och anläggning

Arbetsledare, anläggning
Läs mer Sep 9
Vi söker dig som är driven och handlingskraftig Projektchef/Platschef som kan stärka upp vårt team ytterligare. Hos oss blir du en del av en väl fungerande verksamhet och har en mycket viktig och central roll i våra projekt. Du rapporterar till VD/Arbetschef. Du kommer att utgå från Karlstad.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Du leder och fördelar arbetet, ansvarar för produktionen ute på arbetsplatsen.
Du har erfarenhet av att leda andra och trivs med att vara en ledare.
Arbetar löpande med kundkontakter, räknar på mindre anbud och deltar i inköpsprocessen.
Ekonomiskt ansvar för dina projekt, uppföljning av ekonomin och prognosarbete.
Bedriver verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och eftersträvar alltid nöjd kund, lönsamhet, produktivitet, hållbar utveckling, kvalitet, god fysisk och psykosocial arbetsmiljö samt säkerhet.
Kvalifikationer och erfarenhet

Du har minst fem års erfarenhet från mark och anläggningsprojekt.
Mycket meriterande om du har någon typ av ledarerfarenhet.
Du har en god förståelse för projektekonomi, deltar i kalkyl och prognosarbetet.
Du kan grunderna i entreprenadjuridik.
Du har god datorvana.
Som person tror vi att dina styrkor ligger i att vara relationsbyggande och resultatdriven.
Du har en god kommunikativ förmåga och ditt ledarskap är tydligt, närvarande och entusiasmerande. Det är viktigt att du har ett stort engagemang för affären. Du har ett strukturerat och väl organiserat arbetssätt samt en god administrativ förmåga.

Sten & Vägarbeten AB, med 70 års erfarenhet ingår i Svea H Koncernen. Vi utför heltäckande tjänster inom mark och anläggning och jobbar brett mot olika kundkategorier. Vi är ISO certifierade till Kvalitet-Miljö-Arbetsmiljö och vår ambition är att växa och ta marknadsdelar inom närområdet Värmland med intilliggande Län

Ansök nu

Karlstad: Senior utesäljare inom industri till Cargo Oil AB

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Aug 27
Vi söker efter en engagerad utesäljare med distrikt värmland till Cargo Oil i Partille!

Vem är du?

Vi söker dig som är van och trivs med att arbeta relationsskapande och affärsinriktat med försäljning, där du både bearbetar nya potentiella kunder och utvecklar befintliga kunder. Vi vill att detta ska bli ditt sista jobb, vi har långa anställningstider snittet på sälj idag är 11 år i anställningstid.

Du gillar utmaningar och tycker om att arbeta med nykundsbearbetning och bygga långsiktiga kundrelationer. För att lyckas i rollen behöver du ha en mycket god social kompetens och trivas med att arbeta självständigt. Du kommer få sköta hela processen från första kontakt till löpande försäljning. Allt från första samtalet till avtalssignering eller liknande.

Om tjänsten

Uppsökande försäljning av smörjmedel till tillverkande industri inom ditt geografiska område. Som utesäljare hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att driva försäljningen och utveckla kundrelationer. Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till affär. Under en arbetsdag besöker du allt från den lokala cykelhandlaren till ett pappersbruk eller en detaljist som säljer specialtillverkade tangentbord till gamers. Du förväntas arbeta affärsmässigt, självständigt och målinriktat utifrån uppsatta mål. Du kommer främst arbeta gentemot nya kunder genom att hitta nya affärsmöjligheter, men du kommer även utveckla befintliga kunder. Kunderna är idag mekaniska verkstäder, livsmedel, MedTech, Automotive och övrig generell verkstadsindustri.

Vår roll när vi är ute är en av två hos kund:

De har ett smörjmedelsproblem som vi avhjälper (det roligaste)
Vi byter ut en befintlig leverantör
Vi räknar med att man behöver göra 6-8 kundbesök om dagen för att nå målen. Man är ute ca 4,5 dagar per vecka ibland mer. Distrikten är utformade så att man ska slippa övernattningar – men det förekommer ca 4-5 /år

Vad kan Cargo Oil erbjuda dig?

En omväxlande roll i ett tillverkandebolag som växer 10% per år. Du kommer ingå i ett positivt och stöttande team med engagerade kollegor. Du kommer få arbeta med frihet under ansvar utifrån uppsatta mål, med möjlighet att både påverka och utveckla ditt arbetssätt inom ditt kompetensområde men också företaget i sin helhet. Cargo Oil erbjuder dig ett flexibelt arbete med marknadsmässiga förmåner. Vi erbjuder förmånsbil och andra relevanta arbetsverktyg. För rätt person finns goda möjligheter för att både utvecklas och utveckla verksamheten.

Dina kvalifikationer

Flera års erfarenhet av B2B försäljning, gärna inom metall eller industriförsäljning.
Självgående med en stark drivkraft att nå uppsatta mål.
Aktivt söka nya affärsmöjligheter och potentiella kunder.
Flexibilitet och förmåga att resa då det blir ca 4-5 resdagar per vecka.
Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska
B-körkort är ett krav.
Meriterande med tidigare erfarenheter av att arbeta på ett mindre företag.
 

I din roll som utesäljare på Cargo Oil är din förmåga att arbeta självständigt, kvalitativt och affärsmässigt av största vikt, vilket du bör kunna styrka med goda och relevanta referenser.

Ansök nu

Åmål: Ingenjör inom maskinteknik eller liknande

Civilingenjör, maskin
Läs mer Sep 4
Vi ser gärna kvinnliga sökanden till denna tjänsten, då vi strävar efter en mera jämställd fördelning bland våra medarbetare. Vill du ta nästa steg i din karriär och tillhöra ett segment som växer varje månad.

Vi behöver nu fler engagerade och kompetenta medarbetare till vår sektion med kontor i Åmål.  En sektion med interna såväl som externa projekt och lösningar mot kund.

Som person tror vi att du gillar att bidra med idéer och trivs med att jobba i projektform. Du gillar att ansvara för ditt arbete och kan utföra det självständigt samtidigt som du gillar att samarbeta med olika kompetenser och människor där alla har samma mål och där ni tillsammans måste hitta rätt väg att nå målet!

Är du yrkesverksam ingenjör, konstruktör inom mek- och anläggningskonstruktion och vill arbeta på ett av Europas ledande bolag?

Då vill vi gärna komma i kontakt med dig!

Ansök nu

Åmål Dalsland: Systemutvecklare inom innovation och hållbarhet

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Sep 4
Vi söker efter dig som har minst 4 års erfarenhet som systemutvecklare. Vi ser att du har mycket goda kunskaper inom något av följande programmeringsspråk:

.NET/C#
Java
JavaScript
Typescript
Cloud (Azure/AWS/GCP
Du är en ansvarstagande person som är duktig på att kommunicera med din omgivning och har en mycket god samarbetsförmåga. Vi ser det som en självklarhet att du har ett stort programmerings intresse och är en problemlösare.

Hos oss får du möjligheten att utveckla din kunskap inom systemutveckling och vara delaktig i nya kund unika projekt världen över.

Ansök nu

Stockholm: Senior Systemutvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Sep 4
Vi söker dig som har minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.

Som systemutvecklare hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan tillsammans med ditt team översätta dem till tekniska krav.

För att lyckas väl i tjänsten som systemutvecklare behöver du vara en person som är strukturerad i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt arbetar mot uppsatta mål, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Som en del av teamet är du en drivande person som tar initiativ, driver frågor framåt och bidrar i utvecklingen av våra lösningar.

En viktig del i din personlighet är att du är skicklig på att samarbeta där du lyssnar, kommunicerar och löser problem som kan uppstå. Du är skicklig på att kommunicera och anpassa ditt budskap till mottagaren, både i tal och skrift.

Grundkrav att du:

Talar och skriver flytande svenska och engelska.   
Har en högskoleutbildning inom programmering eller har erfarenhet som motsvarar detta.
Minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning.

Ansök nu

Stockholm: Senior Systemutvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Aug 1
Vi söker dig som har minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.

Som systemutvecklare hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan tillsammans med ditt team översätta dem till tekniska krav.

För att lyckas väl i tjänsten som systemutvecklare behöver du vara en person som är strukturerad i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt arbetar mot uppsatta mål, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Som en del av teamet är du en drivande person som tar initiativ, driver frågor framåt och bidrar i utvecklingen av våra lösningar.

En viktig del i din personlighet är att du är skicklig på att samarbeta där du lyssnar, kommunicerar och löser problem som kan uppstå. Du är skicklig på att kommunicera och anpassa ditt budskap till mottagaren, både i tal och skrift.

Grundkrav att du:

Talar och skriver flytande svenska och engelska.   
Har en högskoleutbildning inom programmering eller har erfarenhet som motsvarar detta.
Minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning.

Ansök nu