Karlstad: Åmål: Servicemarknadschef

Hitta ansökningsinfo om jobbet Åmål: Servicemarknadschef i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-14 // Varaktighet: Heltid

Vi rekryterar en Servicemarknadschef till Brandt Bil i Åmål



Brandt bil
Vill du vara med och utveckla en av Sveriges mest expansiva bilhandlare? Drivs du av att utveckla människor för att skapa engagerade medarbetare som hjälper våra kunder på bästa möjliga sätt? Då kan du vara vår nästa servicemarknadschef!

Beskrivning
Brandt Bil är ett familjeföretag som grundades 1929 och drivs idag av fjärde generationen Brandt. Koncernen säljer och tillhandahåller servicetjänster för välkända varumärken som Volvo, Renault, Ford, Dacia, Mazda, MG och Hyundai. Vi är i dagsläget cirka 650 medansvariga utspritt på 35 anläggningar på 21 orter. Vi befinner oss just nu på en resa där vi expanderar vår verksamhet. På Brandt arbetar vi utifrån värdeorden Personligt, Engagemang och Trygghet - genom att attrahera,
engagera och utveckla våra medansvariga kan vi erbjuda trygghet, personligt engagemang och skapa mervärde för våra kunder. Vår ledstjärna "Vi finns i din närhet" innebär att vi ska ha långsiktigt nöjda kunder och erbjuda produkter och tjänster så hela mobilitetsbehovet tillgodoses.

Om tjänsten
Som Servicemarknadschef hos oss kommer du ha det övergripande ansvaret för verkstad och bildelar på anläggningen i Åmål. Idag består teamet av personliga servicetekniker, verkstadscoach och reservdelsman. Du rapporterar till servicemarknadsdirektören. I rollen som servicemarknadschef har du fullt personal-, budget- och resultatansvar för servicemarknad. Du ansvarar för den löpande driften vilket bland annat innebär att organisera, leda och fördela arbete inom anläggningens olika delar. Du ansvarar för att genomföra planerade aktiviteter och till att våra resultatmål och nyckeltal uppnås. Tillsammans med andra funktioner driver och utvecklar du
verksamheteten för att möta omvärldens nya behov. På anläggningen finns också andra avdelningar, med vilka det är viktigt med ett nära samarbete för att tillsammans driva och utveckla verksamheten.

Vem är du?
Din profil är affärsinriktad och med ett tydligt kundperspektiv sätter du hög standard för såväl prestation som bemötande. Du är en trygg person och ledare med ett eget driv där du har förmåga att bygga team, coacha medansvariga samtidigt som du kan fatta beslut utifrån ett företagsperspektiv. Du är engagerad, kommunikativ och lyhörd med insikt i att framgång grundas i team som trivs och utvecklas i sitt arbete. Du har ett strukturerat arbetssätt och har en förmåga att planera och organisera ditt dagliga arbete, likväl förmåga att växla mellan olika uppgifter, även vid högre arbetstempo. Du är lösningsorienterad, handlingskraftig samt strävar efter att ge så bra service som möjligt. Med social kompetens och ett naturligt sätt att bygga förtroenden drivs du av att skapa värde tillsammans med andra.


Kvalifikationer
Du har:

• gymnasiekompetens
• fordonsteknisk bakgrund
• flera års ledarerfarenhet
• goda kunskaper i Office 365, främst Excel, PowerPoint, OneNotes och Teams
• B-körkort
• behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
• Erfarenhet från bilbranschen och ledarskap.

Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sexmånaders provställning. Har du frågor om tjänsten
är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Jobbakuten, 072-5541165/ andreas.jansson@jobbakuten.se 


Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Verkstadschef

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Verkstadschef.

Verkstadschef Lecab Bil Karlstad

Läs mer Mar 19
Om rollen

Du ska vara driven och engagerad, du har en förmåga att överblicka helheten och sinne för att planera och organisera. Du kommer att jobba tätt tillsammans med ditt personalteam och våra kunder. Du har en god kommunikativ förmåga, som ledare lägger du stor vikt vid att "coacha" och utveckla dina medarbetare till att nå sin fulla potential. Vi tror att du är duktig socialt och har lätt att skapa goda relationer till såväl medarbetare och kunder.

För att lyckas i rollen så krävs ett stort mått av entreprenörskap och ett driv att ständigt utveckla verksamheten.



Dina arbetsuppgifter

Som verkstadschef ansvar du för avdelningens lönsamhet genom att arbeta såväl operativt som strategiskt. Du har ett coachande ledarskap där du inspirerar medarbetarna till att skapa positiva kundupplevelser, du värnar och uppmuntrar om ett öppet arbetsklimat där dina medarbetare delar kunskap, nytänkande och möjligheter till förbättring.

Vi tror att du har en naturlig ledarskapsförmåga och att du drivs av att motivera och inspirera medarbetare att nå sin fulla potential. Du har också ett starkt resultatfokus och genom ditt engagemang lyckas du med att framgångsrikt organisera det dagliga arbetet.

För att trivas i rollen bör du ha en god förmåga att se helheten samt vara duktig på att planera och organisera ditt arbete för att på ett bra sätt kombinera ett operativt ledarskap med dina administrativa uppgifter. Vi tror att du drivs av att hitta lösningar för att utveckla verksamheten och nå verkstadens ekonomiska mål.



Vi erbjuder dig

Som anställd hos oss på Lecab erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal och goda möjligheter till vidareutveckling i ett framåtlutat växande familjeföretag.

Ansökan och frågor

Du ansöker via knappen ”skicka ansökan”. Vi tar ej emot ansökningar som endast inkommer via mail. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök så snart som möjligt, dock senast 2024-04-21. Din ansökan skall innehålla CV och ett personligt brev.

Rekryterande chef Veronica Johansson, 010-47 00 790 veronica.johansson@lecab.se svarar gärna på dina frågor om tjänsten.



Frågor om processen kan ställas till HR-ansvarig Lotta Olsson lotta.olsson@lecab.se

För oss på Lecab är det viktigt att skapa en arbetsplats som präglas av mångfald, jämn könsfördelning och inkludering. Vi ser olikheter mellan människor som en styrka, vi ser därför fram emot sökande som bidrar till vår mångfald. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Omfattning: Heltid

Tillträde: Enligt överenskommelse

Ort: Karlstad

Är du den vi söker, tveka inte, ansök idag!

Ansök nu

Serviceledare i Värmland

Läs mer Feb 22
Tänk om du kunde bli vår nya serviceledare i Värmland?

På Linde Material Handling bygger vi inte bara truckar - utan även framtidens intralogistik. Vi är ett av branschens starkaste bolag och söker nu en serviceledare med placering i Karlstad. Har du ett genuint intresse för människor, och teknik?
Då kanske du är den vi söker.

Vi är en stark och stor aktör på servicemarknaden. Årligen säljer vi tusentals nya och begagnade truckar och våra kunder tecknar serviceavtal på merparten av dem. Våra kunder finns huvudsakligen inom industri-, logistik- och transportnäringen. Vi har de senaste åren haft en väldigt positiv utveckling och vi tänker fortsätta på den resan.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som serviceledare kommer du leda, utveckla och inspirera dina ca 20?servicetekniker både på fast verkstad inne hos? våra största kunder samt?på fält i värmlandsområdet.

Den service och utrustning som vi levererar ska fungera så bra att den kontinuerligt överträffar kundens förväntningar. Du verkar tydligt för att arbetet bedrivs och utvecklas i enlighet med de riktlinjer, ramar, rutiner och arbetssätt som gäller inom företaget.
Du strukturerar, följer upp och säkerställer att bemanning, service och reparationsarbeten utförs i rätt tid med högsta möjliga effektivitet, kvalitet och servicegrad.

Du rapporterar till den regionala servicechefen.

Vem är du?

Vi söker dig som har minst gymnasial teknisk utbildningsbakgrund, gärna inom fordonsteknik eller liknande. Du har minst 3-5 års erfarenhet med goda resultat av att självständigt bedriva operativ arbetsledning.
Det är meriterande om du har vana att leda personal på distans.

Du kan planera, prioritera och fördela arbete samt har en god administrativ förmåga och IT vana. Meriterande är om du har arbetat med ekonomisk uppföljning, har lätt att sätta dig in i nyckeltal och har arbetat i affärssystemet SAP.

B-körkort är ett krav och du behärskar engelska i tal och skrift.

För att lyckas i rollen söker vi en lösningsorienterad och positiv ledare som sporras av att arbeta mot uppsatta mål tillsammans med din organisation.
Som person är du prestigelös, öppen och nyfiken i ditt förhållningssätt och föredrar att arbeta operativt med många kontaktytor. Du har lätt för att skapa goda relationer med medarbetare, kollegor och kunder.

Vårt erbjudande
På Linde Material Handling bygger vi inte bara truckar - utan även framtidens intralogistik. Vi är ett av branschens starkaste bolag och söker kontinuerligt drivna medarbetare som vill vara med på vår resa. När du väljer att jobba hos oss blir du en del av Sveriges, och världens starkaste företag inom materialhanteringsbranschen. Våra medarbetare bidrar varje dag till att våra kunder kan bedriva sin materialhantering på ett säkert, smidigt och kostnadseffektivt sätt.

På Linde Material Handling är vi stolta över våra produkter - men också över våra kunniga kollegor och det arbete vi gör tillsammans. Medarbetarna hos oss gillar särskilt flexibiliteten och den frihet under ansvar som deras arbete innebär. Vi har en trevlig arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet - samtidigt som vi skapar ett värde för företaget och våra kunder.

Hos oss får du använda din kreativitet och kompetens på en dynamisk arbetsplats med goda möjligheter till personlig utveckling. Vi letar efter dig som vill ha personliga utmaningar i kombination med en sund balans mellan arbete och fritid.

Mångfald är en framgångsfaktor och vi arbetar för ökad jämställdhet.

Övrig information

Frågor om tjänsten besvaras av servicechef Tomas Fagermo 070-221 17 45.

I tjänsten ingår förmånsbil då det förekommer regelbundna resor, främst inom regionen.
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Vill du vara med på vår framgångsresa och jobba med truckar i världsklass? Varmt välkommen med din ansökan senast 22 Mars 2023. Urval kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Produktionsledare till Björneborg Steels mekaniska verkstad

Läs mer Jan 17
Vi söker nu efter en engagerad Produktionsledare som inledningsvis kommer ta ledningen för Mekaniska i Björneborg och på sikt axla ansvaret för hela företagets kalla flöde. Du kommer att utmana dig själv genom att agera självständigt, samtidigt som du trivs i teammiljö. I denna nyckelroll kommer du att vara ansvarig för att leda och organisera vårt team på 20–25 medarbetare för att effektivt driva vår verksamhet framåt.

Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval.

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Björneborg Steel en Produktionsledare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Björneborg Steel under minst 6 månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till jesper.wingqvist@pn.se

Du erbjuds

• En nyckelposition i ett framstående team

• Möjligheten att leda och påverka i en dynamisk arbetsmiljö

• Att forma samt utveckla verksamheten
• Utvecklingsmöjligheter inom bolaget

Arbetsuppgifter

• Leda, fördela och följa upp arbetet i din del av verksamheten
• Optimera det totala produktionsflödet i bolaget
• Följa upp och rapportera produktionsresultat
• Säkerställa överensstämmelse med planer, föreskrifter och lagar
• Personalansvar

Vi söker dig som är
Kommunikativ och affärsmässig, gärna med ingenjörsexamen inom maskinteknik, metallurgi eller liknande. Du har även erfarenhet inom ledarskap, goda kunskaper inom miljö och arbetsmiljö, samt grundläggande engelska.

Personliga egenskaper
Tekniskt intresserad, trivs med att leda personal, hanterar högt tempo, skicklig organisatör och lösningsorienterad. Ansvarsfull med förmåga att ta egna initiativ och skapa långsiktiga relationer genom effektiv kommunikation.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Björneborg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Jesper Wingqvist

#Björneborg-steel #produktionsledare 

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Verkstadschef Veho Bil Sverige AB-Karlstad

Läs mer Nov 6
Du kommer att arbeta med

På vår anläggning i Karlstad får du arbeta med Mercedes-Benz fantastiska produkter som ständigt utvecklas med den modernaste tekniken. Som verkstadschef så ansvarar du för att driva och utveckla vår personbils- och skadeverkstad och dess medarbetare. Målet är att ha branschen mest engagerade medarbetare och med det skapa förutsättningar för en hög kundnöjdhet och långsiktiga kundrelationer. Med engagerade medarbetare och med en stor passion för Mercedes-Benz vill vi ge våra kunder ett så bra och smidigt biläggande som möjligt.

Dina arbetsuppgifter innefattar:

-Utveckla, engagera och coacha medarbetare inom avdelningen.

-Att ingå och vara aktiv i den lokala ledningsgruppen.

-Ansvara för resultat, affärsplan och kundtillfredsställelse för att nå uppsatta mål och nyckeltal.

-Personal- och arbetsmiljöansvar; vilket bl.a. innebär att leda och fördela arbetsuppgifter, lönesättning, säkerställa kompetensutveckling, hålla medarbetarsamtal och säkerställa en god och säker arbetsmiljö.

-Ansvar för verkstädernas dagliga drift och att utveckla rutiner och processer för måluppfyllnad.

-Exploatera marknaden för underhålls- och reparationsarbeten.

Vem du är

Vi vill att du som söker denna tjänst har flerårig erfarenhet inom bilbranschen i en ledande befattning. Du har relevant utbildning (inom verkstad, fordonsteknik, ledarskap) och gärna erfarenhet av KOBRA och Mercedes-Benz. I din roll som verkstadschef har du en stor kunskap inom verkstadsprocessen, en förståelse för vikten av kommunikation med/mellan medarbetare och kunder för att lyckas hela vägen. Du är van med att arbeta strategiskt, utveckla processer och rutiner för att effektivisera och nå uppsatta mål. Då vi har stort fokus på nöjda kunder är det viktigt att du är serviceinriktad, social och positiv. Dessa egenskaper visar du också självklart gentemot dina kollegor på jobbet då du bidrar med god stämning och prestigelöshet som genererar den speciella teamkänslan och yrkesstoltheten som finns hos oss inom Veho Bil.

Som ledare är du:

Ärlig - jobbar aktivt med ärlig feedback till teamet och ärlighet gentemot kund.

Kvalitetsinriktad - Jobbar aktivt med rutiner som säkerställer kvalitet.

Engagerad - För att skapa engagemang ser du till att involvera din personal, skapa delaktighet i förändringar och beslut.

Lagspelare/Lagledare - Genom att aktivt coacha ditt team/personal. Se Veho som ett vi.

Målinriktad - Ha fokus på uppsatta mål/vision och lägga en strategi för hur vi når dit.

Delegerande - Använda de kvaliteter och resurser som finns.

Visa mederabetare förtroende och utveckla genom eget ansvar.

Konsekvent - Se till att regler och rutiner alltid följs.


Vi erbjuder dig

Veho Bil erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i ett flexibelt, ödmjukt team som kännetecknas av familjär stämning där vi alla hjälper varandra och accepterar varandras olikheter. Vi har ett stort engagemang och mycket arbetsglädje och din kompetens kommer att göra skillnad. Om du är en person med ansvarstagande och egen drivkraft finns stora möjligheter till utveckling.


Vi tycker det är viktigt att du trivs hos oss

Därför investerar vi kontinuerligt i kompetenshöjande utbildningar för våra medarbetare. Förutom kompetensutveckling erbjuder vi förmåner såsom friskvårdsbidrag och olika former av rabatter vid köp av bil med mera. 

Vi har också ett samarbete med Great Place To Work där vi jobbar med olika aktiviteter och ett förbättringsarbete för att bibehålla rankningen som en av Sveriges bästa arbetsplatser. 



Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning uppmuntrar vi kvinnliga sökande till den här tjänsten

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag ansök därför så snart som möjligt.


Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Jobbakuten Väst AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Jobbakuten Väst AB .

Karlstad: Arbetschef inom mark och anläggning

Arbetsledare, anläggning
Läs mer Mar 17
Vi söker dig som är driven och handlingskraftig Projektchef/Platschef som kan stärka upp vårt team ytterligare. Hos oss blir du en del av en väl fungerande verksamhet och har en mycket viktig och central roll i våra projekt. Du rapporterar till VD/Arbetschef. Du kommer att utgå från Karlstad.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Du leder och fördelar arbetet, ansvarar för produktionen ute på arbetsplatsen.
Du har erfarenhet av att leda andra och trivs med att vara en ledare.
Arbetar löpande med kundkontakter, räknar på mindre anbud och deltar i inköpsprocessen.
Ekonomiskt ansvar för dina projekt, uppföljning av ekonomin och prognosarbete.
Bedriver verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och eftersträvar alltid nöjd kund, lönsamhet, produktivitet, hållbar utveckling, kvalitet, god fysisk och psykosocial arbetsmiljö samt säkerhet.
Kvalifikationer och erfarenhet

Du har minst fem års erfarenhet från mark och anläggningsprojekt.
Mycket meriterande om du har någon typ av ledarerfarenhet.
Du har en god förståelse för projektekonomi, deltar i kalkyl och prognosarbetet.
Du kan grunderna i entreprenadjuridik.
Du har god datorvana.
Som person tror vi att dina styrkor ligger i att vara relationsbyggande och resultatdriven.
Du har en god kommunikativ förmåga och ditt ledarskap är tydligt, närvarande och entusiasmerande. Det är viktigt att du har ett stort engagemang för affären. Du har ett strukturerat och väl organiserat arbetssätt samt en god administrativ förmåga.

Sten & Vägarbeten AB, med 70 års erfarenhet ingår i Svea H Koncernen. Vi utför heltäckande tjänster inom mark och anläggning och jobbar brett mot olika kundkategorier. Vi är ISO certifierade till Kvalitet-Miljö-Arbetsmiljö och vår ambition är att växa och ta marknadsdelar inom närområdet Värmland med intilliggande Län

Ansök nu

Karlstad: Restaurangchef till Burger King

Restaurangchef
Läs mer Jan 14
Vi söker dig som

Har branschvana från restaurang livsmedel eller retail.
Erfarenhet av ledarskap från tidigare jobb eller från idrotten.
Du ska tycka om att ta ansvar och fatta beslut.
Är resultatorienterad och gillar att jobba mot högt uppsatta mål.
Har en naturlig fallenhet för att leda och engagera genom arbetsglädje och tydliga målsättningar
 

Varför ska du välja oss?

 

Vi ger dig stort eget ansvar
Hos oss får du en grundlig och omfattande ledarskapsutbildning
Hos oss finns det goda karriärmöjligheter, både inom Burger King men även inom våra andra varumärken
Vi erbjuder flexibel arbetstid
Vi erbjuder ett spännande och varierande arbete i högt tempo
 

Om jobbet

Burger King är ett av världens största restaurangföretag. För oss är självklart engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Har du tidigare erfarenhet av att leda och engagera medarbetare? Arbetar du gärna mot tydliga mål och har ett stort resultatfokus? För dig som vill ta chansen att bli Restaurangchef på en av våra restauranger väntar ett spännande uppdrag. Du ansvarar för i stort sett allt; drift, personal, ekonomi, lokal marknadsföring, nyanställningar och tusen andra stora och små saker. Restaurangchef innebär mycket ansvar men är en given möjlighet för dig som är duktig och driven.

 

Låter det här som ett uppdrag för dig, tveka inte att skicka din ansökan.

Ansök nu

Karlstad: Arbetschef inom mark och anläggning

Arbetsledare, anläggning
Läs mer Jan 14
Vi söker dig som är driven och handlingskraftig Projektchef/Platschef som kan stärka upp vårt team ytterligare. Hos oss blir du en del av en väl fungerande verksamhet och har en mycket viktig och central roll i våra projekt. Du rapporterar till VD/Arbetschef. Du kommer att utgå från Karlstad.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Du leder och fördelar arbetet, ansvarar för produktionen ute på arbetsplatsen.
Du har erfarenhet av att leda andra och trivs med att vara en ledare.
Arbetar löpande med kundkontakter, räknar på mindre anbud och deltar i inköpsprocessen.
Ekonomiskt ansvar för dina projekt, uppföljning av ekonomin och prognosarbete.
Bedriver verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och eftersträvar alltid nöjd kund, lönsamhet, produktivitet, hållbar utveckling, kvalitet, god fysisk och psykosocial arbetsmiljö samt säkerhet.
Kvalifikationer och erfarenhet

Du har minst fem års erfarenhet från mark och anläggningsprojekt.
Mycket meriterande om du har någon typ av ledarerfarenhet.
Du har en god förståelse för projektekonomi, deltar i kalkyl och prognosarbetet.
Du kan grunderna i entreprenadjuridik.
Du har god datorvana.
Som person tror vi att dina styrkor ligger i att vara relationsbyggande och resultatdriven.
Du har en god kommunikativ förmåga och ditt ledarskap är tydligt, närvarande och entusiasmerande. Det är viktigt att du har ett stort engagemang för affären. Du har ett strukturerat och väl organiserat arbetssätt samt en god administrativ förmåga.

Sten & Vägarbeten AB, med 70 års erfarenhet ingår i Svea H Koncernen. Vi utför heltäckande tjänster inom mark och anläggning och jobbar brett mot olika kundkategorier. Vi är ISO certifierade till Kvalitet-Miljö-Arbetsmiljö och vår ambition är att växa och ta marknadsdelar inom närområdet Värmland med intilliggande Län

Ansök nu

Karlstad: Wrap/Dekor montör till Printeliten

Plastmontör
Läs mer Jan 15
Printeliten i Karlstad söker Wrap/Dekor-montör

Välkommen till Printeliten, där du inom den grafiska branschen får möjligheten att arbeta med diverse projekt inom arena, fordons- och butiksdekor. Du kommer att vara involverad i varje steg av processen, från den första kundkontakten till produktion och själva monteringen. Detta är en kombitjänst som innebär mångsidiga arbetsuppgifter och utmaningar.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

Montage
Vinylapplicering
Tillverkning och montering av skyltar
Dekorering av fordon och fönster
Snickeriarbete
Viss budning
För att passa in i rollen bör du:

Ha erfarenhet av vinylapplicering, skylt- och reklaminstallationer
Vara händig och kunna lösa problem på ett effektivt sätt
Kunna ta eget ansvar och agera självständigt
Ha B-körkort
Anställningsgrad:

Heltid

Arbetstider:

Dag

Tillträde:

Urval sker löpande

Arbetsplats/placeringsort:

Karlstad

Om företaget

Printeliten är ett serviceföretag inom trycksaker, storformat, utställning, ritningshantering och digitala skärmar. Vår affärsidé är att erbjuda våra kunder högsta kvalitet, bästa pris och personlig service – allt levererat i rätt tid. Vi betjänar kunder inom bygg- och fastighetsbranschen, reklam- och marknadsavdelningar, små- och medelstora företag, samt kommuner och landsting. Miljöhänsyn är en självklarhet för oss. Genom en öppen dialog med kunder, partners, leverantörer och medarbetare strävar vi efter att upprätthålla en långsiktig miljö- och kvalitetsprofil. Vårt mål är att kontinuerligt anpassa oss för att möta era behov och bygga långsiktiga relationer.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". 

För frågor om rekryterngsprocessen är du välkommen att kontakta Andreas Jansson, andreas@hefty.se

Ansök nu

Kristinehamn: Butikssäljare till Elon Ljud&Bild

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Dec 30
Är du vår nya toppsäljare? 

Till vår butik i Kristinehamn Kungsgatan 46 söker vi butikssäljare 100% 

Elon Ljud&Bild; Värmlandsgruppen expanderar och behöver förstärkning! En av våra duktiga medarbetare går vidare mot nya utmaningar och vi söker därför hans ersättare.

För att du ska trivas och bli framgångsrik hos oss är det viktigt att du är driven och utåtriktad i din kontakt med kunder, leverantörer och kollegor.

Du är ärlig, ödmjuk och har förmågan att lyssna på kunden och dennes behov.
Du är också en motiverande, lojal och hjälpsam lagspelare som ställer upp för andra med en prestigelös grund och med devisen laget före jaget.
Vi ser gärna att du har ett stort intresse för hemelektronik, älskar prylar och håller dig naturligt uppdaterad på de produkter som vi säljer. 
Den person vi söker är flexibel och löser de utmaningar som dyker upp längs vägen på ett effektivt sätt. Du besitter en stor portion självinsikt och inser värdet av vad det innebär att ha en anställning. Du är en tävlingsmänniska med affärssinne som vill bidra till positiva resultat för företaget. 

Som säljare hos oss skapar du resultat både individuellt och i grupp. Du arbetar därför hårt och tar dig an dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och noggrant sätt. Allt för att få nöjda kunder, till varje pris! 

Social kompetens är ett slitet uttryck men ack så viktigt och kommer väga tyngre än ett massivt CV. B-körkort är dock ett krav och tidigare säljerfarenhet samt butikserfarenhet är meriterande samt kan visst arbete i våra övriga butiker också kan förekomma. Vi tillämpar provanställning och villkor i övrigt enligt Handels kollektivavtal. 

För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter och utöver fast lön erbjuder vi även en provisionsbaserad ersättning - Sky is the limit! 

Men vad tusan..det här är ju jag ! Tveka då inte utan sök dig till oss

Ansök nu

Karlstad: Reklam-montör till Printeliten

Plastmontör
Läs mer Dec 18
Du kommer inom grafiska branschen att arbeta med arena, fordons och butiksdekor. Det kommer vara allt från första kundkontakt till produktion och montage. Tjänsten är en kombitjänst som innefattar många arbetsområden.

Arbetet innefattar:  

Montage, vinylapplicering, skyltar, fordons- och fönsterdekor, lite snickeriarbete och viss budning. 
Är du den personen vi söker? Då ska du ha:  

Erfarenhet av vinylapplicering.
B-körkort
Vara händig
Problemlösare
Kunna ta eget ansvar.
Printeliten är ett serviceföretag inom trycksaker, storformat, utställning, ritningshantering och digitala skärmar. Vår affärsidé är att serva våra kunder med högsta kvalitet, bästa pris och personliga service, och naturligtvis i rätt tid. Våra kunder finns inom bygg- och fastighetsbranschen, reklam- och marknadsavdelningar, små- medelstora företag, kommuner och landsting. Miljöhänsyn är ett naturligt val. Genom en öppen dialog med kunder, partners, leverantörer och medarbetare, kan vi upprätthålla en långsiktig miljö- och kvalitetsprofil. Vår ambition är att ständigt vara under förändring för att möta ert behov samt att vi bygger våra relationer på mycket lång sikt.

Ansök nu