Karlstad: Lastbilschaufför Karlstad området

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lastbilschaufför Karlstad området i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-13 // Varaktighet: Heltid

Bva Group erbjuder tjänster så som högtryckspolning, vacumsugning samt vattenbilning. Vi utför även torrisblästring, sandblästring, asbetssanering samt mindre rivningsarbeten. BVA tillhandahåller specialkompetens för att klara de tuffa krav som ställs på sanering. Vår målsättning är att hjälpa kunden att få en bättre industrimiljö genom att tillhandahålla SSG-utbildad personal samt en hypermodern maskinpark.

Med vår högtrycksutrustning som är på upp till 3000 bars tryck utför vi blästring, tanktvätt, rörspolning, sodapannor, sopförbränningsugnar m.m.

Genom att använda våra vacumsugaggregat kan vi suga de flesta material, både våta och torra. Materialet kan sugas ut från eller blåsas in i svåråtkomliga utrymmen. BVA Group är rikstäckande med kontor i Stockholm och Karlstad.





Om tjänsten

Uppdragets art och omfattning:  


Arbetsuppgifterna är väldigt varierande, föraren ska i första hand köra torrsugningsbil



Exempel på andra uppdrag är  


- Slambil
-  Vattenbilning
- Industrisanering
- Grovjobb


Arbetstiden är varierande och det kan förekomma en del resejobb som kräver övernattning  

Förarkrav  



- Körkortsbehörighet för tungt fordon CE
- YKB
- Erfarenhet från liknande uppdrag  


Föraren bör vara flexibel då uppdragens art varierar över tid








Om Best bemanning & rekrytering


- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens

Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.
Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.
Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.
Vi är best på
    Administration
    Ekonomi
    Fastighetsskötsel
    Industri
    Lager och logistik
    Mark och anläggning
    Sälj och marknad
    Teknik
    Transport



Vid frågor kontakta Konsultchef Annelie Bergwall-Larsson 019-12 22 88 annelie.larsson@bestbemanning.nu
Urval sker löpande. Ansök redan idag!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Distributionsförare

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Distributionsförare.

Chaufförer sökes till Postnord Karlstad

Läs mer Apr 4
Vill du jobba som Chaufför på Postnord?
 
Vem är du?
Vi söker C-chaufförer till mellan perioden juni-aug med mycket goda chanser till förlängning.

Det här förväntar vi oss
Vi söker dig som har erfarenhet av distributionsarbete med kundkontakt. Arbetet kräver kvalitets – och servicekänsla. Det är en förutsättning att du tar hand om din hälsa och har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt.

Att du är flexibel, samarbetsvillig och har ett stort engagemang för ditt arbete är något vi värderar högt, du behöver ha tidigare erfarenhet av lastbilskörning med körkortsklass C.
Vi tillämpar drogtester samt efterfrågar ett utdrag från belastningsregistret.
 
Kvalifikationer
Förarbehörighet C
Digitalt förarkort
Yrkeskompetensbevis (YKB)

 
Ansökan
Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Genom att söka denna tjänsten ger du ditt samtycke till oss att begära in utdrag ur belastningsregister samt genomföra en liten kreditupplysning. 

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.
För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.
www.onepartnergroup.se
 
OnePartnerGroup 
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Att arbeta som konsult hos oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Postnord. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!

Ansök nu

Sommarjobb

Läs mer Apr 9
Sommarjobb - Pågensäljare i Karlstad

Pågen söker nu en vikarierande Pågensäljare med C-körkort med YKB till Sveriges största säljkår - en stark och engagerad organisation som varje dag förser landets butiker och konsumenter med färskt bröd.

Vad erbjuder vi dig?

Du erbjuds ett roligt, självständigt och resultatinriktat jobb där du blir en del av ett engagerat team med stark gemenskap. Du kommer få en social, händelserik och varierande vardag där du arbetar med välkända produkter som Lingongrova, Pågenlimpa och Gifflar. Ditt arbete innebär frihet men även stort ansvar, och du kommer tillhöra ett starkt och framgångsrikt familjeföretag som har en ständig vilja att utvecklas.

Vad innebär rollen?

I ditt arbete i Pågens säljkår är ditt övergripande ansvar att varje dag förse våra kunder och butiker med våra färska kvalitetsprodukter. Du blir en del av ett engagerat team men arbetar självständigt. Du får ett arbete som är både omväxlande, rörligt och roligt då det innehåller variation mellan såväl sälj- som distributionssysslor. Du har många kontaktytor, främst med de kunder du besöker varje dag, men även med dina kollegor.

Vem är du?

För att lyckas och trivas behöver du vara social och tycka om en varierad och händelserik dag där du får ta stort eget ansvar. Du är lyhörd och har lätt för att bygga förtroende. Du behöver vara flexibel och ha god planeringsförmåga och struktur med fokus på kvalitet och effektivitet i alla delar av ditt arbete.

Du kommunicerar väl på svenska i både tal och skrift och tjänsten förutsätter att du har C-körkort med YKB. Vi ser gärna att du har erfarenhet av butiks- och försäljningsarbete, gärna inom livsmedel.

 

Sök!

Vi behöver förstärkning till vår distribuerande säljkår under sommaren 2024 och därför behöver du kunna vara tillgänglig ett större antal veckor under denna period. Om detta tidbegränsade uppdrag låter intressant så är du varmt välkommen med din ansökan senast 1 maj 2024, men skicka din ansökan redan nu då urval görs löpande. För information om tjänsten är du välkommen att kontakta Daniel Andersson på mail daniel.a.andersson@pagen.se.

Om Pågen

På Pågen bakar vi med kärlek – det handlar om att ha en omsorg om råvaror och produkter, medarbetare, konsumenter och om våra gemensamma resurser. Pågen är ett familjeföretag i femte generationen och är Sveriges ledande bageri med produkter inom förpackat färskt bröd, jäst kaffebröd, skorpor samt korv- och hamburgerbröd. Med två bagerier där duktiga bagare bakar dag som natt, och med Sveriges största säljkår, förser Pågen varje dag både exportmarknader och landets butiker med färskt bröd. Mer information hittar du på www.pagen.se.

Se mer om jobbet hos Sveriges största säljkår: https://www.youtube.com/watch?v=nuiC9SUD1EA

Ansök nu

Lastbilschaufför C Karlstad, Sommarvikariat

Läs mer Feb 8
Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening.

PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige.

 

Du & Vi & Jobbet

Som lastbilschaufför hos PostNord är du oersättlig. Du hittar vägen och ditt jobb är en resa mot klimatneutrala godstransporter. Transporter är ett måste för att nå hela Sverige och vi tar ansvar från söder till norr, från landsbygd till storstad. Vi arbetar målmedvetet för att minska vår miljöbelastning och du kommer att vara en viktig del av detta genom att bland annat att utbildas i sparsam körning. Tillsammans jobbar vi för att bli fossilfria år 2030.

Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 100%. Anställningen startar vecka 24 och pågår fram till och med vecka 33. Dina arbetstider kommer att variera och vara förlagda på dagtid & kvällstid (fram till 19.00).
I denna tjänst utgår man från Lovartsgatan i Karlstad. 

                                                                                                                         

Vad du kommer att göra

- Lastning, hämtning och distribution av paket och pall.
- Möta våra kunder, där de är. Oavsett om de är ombud, privat- eller företagskunder.

 

Vem du är

- Nyfiken och självgående: En stor del av jobbet gör du ensam, men lagandan är viktig.
- Tålmodig & trygg: Livet på väg är en blandning av lugn och stress. Du håller balansen.
- Ordningsam: Smart packning (tänk pussel) förberedelser och leverans är nyckelord. Liksom ordning och punktlighet. Våra kunder ska kunna räkna med att du och deras försändelser kommer i tid.
- Har god fysik: Ja, du är stillasittande under färd, men behöver kunna ta i vid hämtning och lämning. För detta behöver du ha en god styrka och rörlighet.
- Anpassningsbar: Oplanerade saker kräver flexibilitet.
- Serviceinriktad: Kundrelationer behöver rätt attityd och känsla.
- Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

 

Vad du tar med dig

- C-körkort
- Giltigt YKB
- Giltigt digitalt färdskrivarkort
- Svenska i tal och skrift
- God kundservice- och kommunikationsförmåga
- Positiv attityd och en förmåga att hitta lösningar

 

Varför vi finns

PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på http://www.postnord.se.

 

Du ska må bra

Vi är ett modernt kundorienterat företag som tänker lika mycket på våra anställda som på våra kunder. PostNord är en av Sveriges största arbetsplatser och erbjuder schyssta arbets- och tjänstepensionsvillkor, friskvårdsbidrag och personalförmåner genom vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Hos oss finns det goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Anställning sker enligt kollektivavtal.

 

Vad väntar du på?

Du ansöker genom att klicka på ”Ansök” här i annonsen och bifoga ditt CV. 

Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på mailto:karriar@postnord.com. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. 

Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

För Fackliga kontaktpersoner se https://www.postnord.com/sv/om-oss/karriar/fragor-och-svar/facklig-kontakt

Ansök nu

Lastbilschaufför CE

Läs mer Apr 1
Emp Log AB söker just nu erfarna personer med C och CE-kompetens. Körningarna är heltid och utgår från Karlstad och Örebro (se separat annons för Örebro).
Heltidstjänst med fast månadslön.
Obs! Denna körning kräver erfarenhet av körning med link.
Körningen avser Nattjobb och utgår från Karlstad, terminal till terminal. Måndag till fredag.


Kvalifikationer
*CE- behörighet.
*YKB-kompetens.
*Minst 1 års erfarenhet av yrket.


Om oss.
Vi är ett mindre åkeri med ca 35 anställda. Vi har vår bas i Karlstad med körningar som även utgår från Örebro och Eskilstuna.
I våra bilar är det inte(!) rök och djurfritt.
Flytande svenska är inget krav men språkbarriärer kan ofta bli problem vilket gör att vi kräver att man ska behärska engelska i både tal och skrift.


Skicka iväg ett mejl och skriv några enkla rader tillsammans med ditt mobilnummer till carolinenathalie@hotmail.se, så ringer vi upp dig för smidigare hantering.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Sommarvikariat som Serviceman med B-körkort till ELIS ????

Läs mer Mar 13
Om tjänsten

Arbetsuppgifter
Elis söker en dedikerad medarbetare som kommer att spela en central roll i distributions- och serviceteamet i Karlstad. I denna befattning som serviceman och chaufför kommer du att vara en viktig länk i vårt dagliga arbete med att tillhandahålla hyr- och tvättlösningar för mattor till Elis kommun- och företagskunder. Du blir det vänliga ansiktet utåt för Elis och är ansvarig för hämtning och leverans av mattor hos våra kunder.

Ansvarsområden inkluderar:

- Hämtning och leverans av primärt mattor hos kunder.

- Skapa och upprätthålla goda kundrelationer

- Arbete inom vårt service- och distributionslag för att säkerställa leveranssäkerhet

- Självständig planering och genomförande av arbetsuppgifter

Arbetstider: Utgångspunkten är 07:00-16:00 med möjlighet till viss flexibilitet.

Anställningsform: Tjänsten är ett vikariat över sommaren från maj till och med augusti.

Start för tjänsten: Start för tjänsten är i början av maj.

Adress till arbetsplats: Fjärrviksvägen 1, 653 50 Karlstad



Om Elis
Elis är ledande inom textilservice både i Sverige och Europa. De skapar mervärden för kunden genom att ta hand om hanteringen av arbetskläder, bädd- och badlinnen, hygienutrustning och golvvård. För att frigöra tid och pengar för kunden erbjuds deras produkter och tjänster i totalekonomiskt fördelaktiga hyrkoncept. Elis är ett börsnoterat franskt bolag. I Sverige är de 1600 medarbetare och omsätter 2,1 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Malmö och de har 25 anläggningar spridda över landet.

Som ledande företag inom cirkulära tjänster på jobbet erbjuder de textil som tjänst. Med Elis säkerställer du som kund optimal hygien, säkerhet och omsorg - och blir samtidigt del i den cirkulära omställningen. Deras textil- och hygienlösningar hjälper deras kunder ägna sig åt det som är viktigast, deras kärnverksamhet. Och samtidigt minska deras klimatpåverkan. Vägen framåt går i cirklar. Elis driver branschens mest ambitiösa hållbarhetsåtaganden genom deras högt satta mål för textil, människor och klimat.



Krav och egenskaper
Krav

- Minst 18 år och har minst B-körkort

- God svenska i tal och skrift


Meriterande
- Tidigare erfarenhet av servicearbete

- Tidigare erfarenhet som chaufför

Egenskaper
Elis söker medarbetare som framför allt är inriktad på att ge en utmärkt service och som alltid sätter kundens behov i första hand. I din roll som en värdefull medlem i Elis service- och distributionslag är det av yttersta vikt att du strävar efter att uppnå de gemensamma målen och ta ansvar för att säkerställa leveransens pålitlighet till kunderna. Ditt arbete kommer att vara mycket självständigt och kräva förmågan att ta stort ansvar samt att effektivt planera din arbetsdag. Eftersom ingen arbetsdag är den andra lik i den dynamiska miljö Elis verkar i, behöver du vara flexibel, problemlösande och stresstålig för att möta de utmaningar som kan uppstå längs vägen. Arbetet med att distribuera mattor är fysiskt krävande, så viktigt att du är i bra form och trivs med att arbeta fysiskt.

Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper.

Lön
Lön: Enligt kollektiv avtal, Elis är kopplade till IF Metall



Rekryteringsprocessen
Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail från hubert@hubert.ai. Hubert är vår AI chattbot som kommer att genomföra en intervju med dig. Det kommer att ta ca 10-15 minuter, genomför gärna denna så fort som möjligt för att komma vidare i processen.

De kandidater som tar sig vidare från AI-intervjun med Hubert kommer få genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av Refensa ( refensa.se (https://www.refensa.se/)). Du kommer få ett mail från noreply@refensa.se (https://app.teamtailor.com/companies/lIRuKSw8Z-4/jobs/2980058/edit/noreply@refensa.se) där du ombeds lägga till dina referenser. När/om du får detta mail ber vi dig även en så fort som möjligt ange dina referenser.

Slutkandidaterna efter referenstagning kommer det att genomföras en juridisk bakgrundskontroll på via Bakgrundskollen ( bakgrundskollen.se (https://bakgrundskollen.se/)). Efter att ha klarat detta steg presenteras du för Elis som själva fortsätter arbetet med rekryteringsprocessen. I Elis del av processen genomförts registerkontroll då detta är ett krav för att komma in på t.ex. förskolor. Flertalet medarbetare kommer även gå igenom en säkerhetsprövning då detta krävs för att arbeta med vissa av Elis kunder.

Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.





Om Marketpeople

Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI (https://app.teamtailor.com/companies/lIRuKSw8Z-4/jobs/2918441/edit/arketpeople.se/kunskap/insikter/automation-och-ai-i-rekrytering/), stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest kostnadseffektiva, moderna & fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar.

Byggt på tiotusentals genomförda rekryteringar (https://marketpeople.se/hitta-ditt-nya-jobb/rekryteringsprocess/) och många år i kompetensförsörjningsbranschen ligger Marketpeoples spetskompetens i att skapa tids- & kostnadseffektivitet i varje rekrytering.

Enkelt uttryckt: Beyond recruitment.

Hemsida: www.marketpeople.se (https://marketpeople.se/)

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Best Bemanning & Rekrytering i Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Best Bemanning & Rekrytering i Sverige AB .

Lastbilslbilsförare

Distributionsförare
Läs mer Feb 7
Om tjänsten

Uppdragets art och omfattning:  


Arbetsuppgifterna är väldigt varierande men föraren ska i första hand köra torrsugningsbil



Exempel på andra uppdrag är  
- Slambil
-  Vattenbilning
- Industrisanering
- Grovjobb


Arbetstiden är varierande och det kan förekomma en del resejobb som kräver övernattning  




Kvalifikationer

Förarkrav  



- Körkortsbehörighet för tungt fordon CE
- YKB
- Erfarenhet från liknande uppdrag  


Föraren bör vara flexibel då uppdragens art varierar över tid










Om Best bemanning & rekrytering


- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens

Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.
Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.
Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.
Vi är best på
    Administration
    Ekonomi
    Fastighetsskötsel
    Industri
    Lager och logistik
    Mark och anläggning
    Sälj och marknad
    Teknik
    Transport



Vid frågor kontakta Konsultchef Annelie Bergwall-Larsson 019-12 22 88 annelie.larsson@bestbemanning.nu
Urval sker löpande. Ansök redan idag!

Ansök nu

Kontors administratör

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 28
Rejlers befinner sig i en grymt spännande tillväxtfas som bolag och söker nu ersättare för att täcka upp ett vikariat i egenskap av en OCA till Rejlers kontor i Karlstad. Du kommer att få att brett administrativ ansvar och få möjlighet att arbeta i en serviceinriktad roll där en kunskap och erfarenhet för marknadsföring och kommunikation krävs.


Om tjänsten
Rejlers finns idag representerade i Sverige, Norge och Finland och samlar hela 2500 tekniska experter som tillsammans bildar en plattform för kontinuerligt lärande, utveckling och tillväxt. Vi erbjuder tekniska konsulttjänster som skapar värde för våra kunder inom områdena: Energy, Buildings, Telecom, Industry & Infra. Genom att sätta samman experter med olika kompetenser tar vi fram innovativa, affärsmässiga och hållbara lösningar. Vi gör det med allt ifrån förstudier och planering till design, konstruktion, projektering och projektledning. Här på Rejlers i Karlstad sitter vi i nyrenoverade lokaler i Inre Hamn med Kaffeskrapan som närmaste granne. Vi är nästan 150 personer som sitter på 3 plan med en sammanlagd yta på 2500 m2. Som OCA är du en viktig ambassadör i att agera kulturbärare och bidra till ett positivt klimat på kontoret såväl mot dina kollegor som mot våra besökare. Rollen bjuder på en bra variation där du kommer att arbeta med olika kontaktytor. Förutom ett ansvar för att allt flyter så smidigt som möjligt på kontoret, kommer det att ligga stor vikt på kontorets events, kommunikation och sociala medier. Dina arbetsuppgifter innebär t.ex.:
· Kontorsadministration Hantering av t.ex. fakturor, post, kontorsmaterial, frukostservering, bidra till kontorets allmänna trivsel och att kontoret alltid visas från sin bästa sida. Du är kontaktperson för alla driftsfrågor, både internt men även mot leverantörer. Du för protokoll och driver arbetet för våra lokala regionsgrupp. · Löpande kontorsinfo Ansvar för utskick av allmän information till kontoren samt månadsbrev för Kontorsområde Mitt. Lika så ansvarar du för att se till att uppgifter på vårt lokala intranät är uppdaterad. · Reception Att vara spindeln i nätet och att med glädje ge våra besökare ett proffsigt bemötande, svara i telefon, bistå kollegor med administration kring bokning av resor, konferenser, representationsluncher, introduktion och support för nya kollegor. · Kontorsaktiviteter Planerar och håller i våra Afterworks och diverse events under året. Vi tycker att det är viktigt att ha #funatwork! · Arbetsmiljö I rollen ingår ett stort ansvar att tillsammans med Office Culture Manager följa upp och organisera regionens lokala arbetsmiljö- och hållbarhetsarbete för våra fyra kontor i kontorsområdet (Karlstad, Örebro, Västerås och Borlänge). Kvalifikationer Vi söker dig som är en starkt lysande kommunikativ och social stjärna med administrativt driv! Vi behöver dig som har ett stort intresse för service och en positiv energi som smittar av sig! Ditt arbetssätt är noggrant och då tjänsten innehåller varierande arbetsuppgifter är det viktigt att du har förmåga att organisera och strukturera ditt arbete. Som person bör du känna igen dig i adjektiv som tydlig, social, noggrann. Har du tidigare erfarenhet av liknande roll är det ett stort plus! För att passa i rollen ser vi att du minst har en gymnasial utbildning, gärna inom marknad och kommunikation samt att du räcker upp handen på tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kommunikation samt planering och genomförande av olika events/happenings. Vi erbjuder ett vikariat på 100% på en stimulerande arbetsplats i ett bolag med stor framtidstro och högt i tak. I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Det är av yttersta vikt att du är ansvarstagande, drivande men också en lagspelare. Du har goda kunskaper i Office-paketet och ett sinne för teknik. Körkort är ett krav då du har ansvar för kontorets bilar.

Placering: Rejlers i Karlstad, Bergendorffsgatan 5B, Karlstad
Omfattning: Heltid på dagtid

Lön enligt överenskommelse. Fast månadslön.

Tjänsten är ett vikariat på ca 1 år med start omgående.

Varmt välkommen med din ansökan!

Har Du frågor kring rollen?Ring då till Annelie Bergwall Larsson på Best Bemanning & Rekrytering på telefon 076-609 22 88Din CV och ditt personliga brev vill vi ha snarast, dock senast den 10/7 2022.Ansöker gör du på: www.bestbemanning.nu/lediga-jobb

Ansök nu