Karlstad: Supportmedarbetare för Telenor företag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Supportmedarbetare för Telenor företag i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-13 // Varaktighet: Heltid

Som supportmedarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen!


Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra medarbetare där du besvarar frågor samt hjälper och stöttar dom i sitt dagliga arbeter.


Utöver det kommer du att rädda kvar våra befintliga Telenor kunder som en del av det dagliga arbetet. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.


Ditt huvudansvar är att vara professionell, pedagogisk och proaktiv i ärenden via telefon och administration. Detta gör du i enlighet med ramverket COPC som vi arbetar efter.


Grunden i ditt arbete kommer vara att leverera med kvalitet och effektivitet samt att stödja dina kollegor i deras arbete.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar. Vi vill att du är motiverad och mån om att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för våra kunder när du hjälper dem att hålla kontakten med de och det som betyder mest.


Vi erbjuder
Utbildning
Utvecklingsmöjligheter
Fast månadslön och varierande arbetstider
Bonusmöjligheter utöver din fasta månadslön
Friskvårdsbidrag


Vi söker
Dig som är motiverad och mån om att ge förstklassig kundservice med ett stort tålamod och visar förståelse för varje unik kundsituation.
Du behöver ha möjlighet att arbeta oregelbundna arbetstider, både dag och kväll. Vi ser ett värde i att du är flexibel. Vi arbetar i team och det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga, tar ansvar och är punktlig. Du tycker även om att arbeta i ett högt tempo.
Datorvana är ett måste och du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift. Gymnasiekompetens i svenska och engelska är ett krav.
Ingen arbetslivserfarenhet krävs, utbildning får du från oss.

Om tjänsten
?Hybridtjänst, arbeta från kontoret i Kalmar eller hemifrån på distans.
Anställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad, heltid.
Startdatum, Enligt överenskommelse.
Lön och förmåner, fast månadslön enligt kollektivavtal och utöver det har du möjlighet till goda bonusmöjligheter.


Kontaktpersoner,
Hanna Filander Recruitment Specialist
Hanna.filander@connect.foundever.com
Anders Andersson, facklig kontaktperson Unionen
unionen.kalmar@sykes.com


Sista ansökningsdag 22 april. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi behandlar ej ansökan via mail.


About Foundever ™
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Supporting +9 million customer conversations every day in +60 languages across 45 countries, Foundever combines global strength and scale with the agile, entrepreneurial approach of our founder-led culture, enabling companies of all sizes and industries to transform their CX.

Get to know us at www.foundever.com and connect with us on Facebook, LinkedIn and?Twitter.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Kundtjänstmedarbetare.

Kundeservicemedarbeider

Läs mer Mar 22
Vi söker nu vår nya talang. En säljande kundtjänstmedarbetare till en av våra äldsta kunder.
Hos oss får du får du möjlighet att arbeta med trevliga och entusiastiska kollegor.
Tjänsten är på 100% och inledningsvis kommer ditt uppdrag att vara en provanställning, men då vi avser att anställa långsiktigt kommer din anställning att övergå till en tillsvidareanställning om alla parter är nöjda. Vi värdesätter dina personliga egenskaper! Sök redan idag, urval sker löpande. Tjänsten skall tillsättas omgående. Du kommer att få månadslön från dag 1.
Dina arbetsuppgifter
Som säljande kundtjänstmedarbetare kommer du få ett ansvarsområde inom kundtjänstfrågor via telefon och mail. I tjänsten ingår även att ansvara för försäljning men bara för inringande (varma) kunder. Anställningen inleds med en grundlig introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.
Din profil
För att uppskatta arbetsuppgifterna i rollen underlättar det för din egen del om du är lyhörd och kommunikativ som person. Vårt önskemål är att du kan en del om kundsamtal, försäljning och service, alternativt att du har viljan att lära dig. Vi hoppas lite extra på en kollega som är positiv och gärna vill jobba och utvecklas.
Krav för tjänsten
-Flytande norska och svenska i tal och skrift.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till vår kund

Läs mer Mar 15
I över 30 år har vi fått insikter, överraskningar och erfarenheter. Skapat lag, företag och framgångssagor. Hittat spetskompetens, upptäckt problemområden och sett nya möjligheter. ? Vi vet vart Värmland är på väg. Vad behöver du just nu?

Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Personlinhyrning och HR-stöd, samt studentkonsulter via vårt dotterbolag Apecs Studenkonsulter. Läs mer om oss på www.qtym.se.

Kundtjänstmedarbetare
Vi söker flertalet kundtjänstmedarbetare till vår kund i Karlstad. Förutom kunddialog via telefon innebär jobbet en del administrativa uppgifter. Du kommer att hantera inkommande samtal och drivs av att möta kunderna på ett ödmjukt sätt. Kundföretaget erbjuder en gedigen upplärning. Det är en arbetsplats med god stämning, ordning och reda, uppmuntrade kollegor och utvecklande arbetsuppgifter.

Vem är du?
Vi tror att du kommer passa perfekt för rollen om du känner igen dig i att du är:

• Serviceinriktad
• Problemlösande
• Flexibel
• Handlingskraftig
• Resultatorienterad
• Lagspelare

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har jobbat med någon typ av service tidigare. Du har en god datavana och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Övrig information

Jobbet innebär att du kommer arbeta hos vår kund men är anställd av oss på Qtym.

Start: Mitten på maj om inget annat avtalas. Uppdraget sträcker sig till den 30/9.

Omfattning: Heltid.

Arbetstider: Du jobbar framför allt dagtid 8.00-16.45, men arbetstiden är schemalagd och även kvälls- och helgarbete kan förekomma.

Placering: Centrala Karlstad

Intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan! Senaste ansökningsdag är den 16 april. Har du frågor om tjänsten kontakta Lovisa Wallin Konsultchef lovisa.wallin@qtym.se 072-0853292 alternativt Felicia Olsson Konsultchef Qtym 070-5668877 felicia.olsson@qtym.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Läs mer Mar 19
Karlstads El- och Stadsnät och Karlstads Energi slogs ihop till ett bolag den 1 januari 2024 och vi söker dig som vill vara med på vår resa att bli starkare tillsammans. Bli en del av en spännande bransch som just nu befinner sig i en expansiv fas och jobbar för Karlstadsbornas bästa. Bolaget ägs av Karlstads kommun och verkar bland annat inom elnät, elhandel, fjärrvärme, stadsnät och återvinning. Här arbetar cirka 250 medarbetare, bland annat el- och fibermontörer, ingenjörer, tekniker inom drift-och underhåll, säljare och projektledare. Att vara en del av vårt bolag innebär att vara en del av en stimulerande och innovativ bransch. Vi sätter stort värde på våra medarbetares kompetens och strävar efter att skapa en arbetsmiljö som uppmuntrar tillväxt och trivsel. Vi ser fram emot att välkomna dig ombord på vår spännande resa!



Beskrivning
Är du en stjärna på att skapa nöjda kunder? Då är Karlstads Energi arbetsplatsen för dig!

Vi letar efter en passionerad och driven kundservicemedarbetare till vårt team på marknadsavdelningen.

Tillsammans kommer vi att sikta mot att leverera bästa möjliga service till våra kunder, både gamla och nya. Din viktiga roll i vårt team är avgörande för att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen genom att erbjuda rådgivande service och försäljning av våra produkter och tjänster.

Med oss på Karlstads Energi har du möjligheten att vara en del av ett vinnande team då vi har fått utmärkelsen Sveriges nöjdaste kunder tre år i rad. Tillsammans ska vi fortsätta att förbättra och överträffa våra kunders förväntningar.

Vi hälsar dig varmt välkommen att bli en del av vårt fantastiska team på Karlstads Energi!

Arbetsuppgifter
Du är en del av Kundserviceavdelningen som för närvarande består av sex medarbetare med högt engagemang och fokus på kundnöjdhet. I ditt dagliga arbete ansvarar du för att svara på och hantera inkommande samtal, mejl, fysiska kundbesök, chatt och andra administrativa uppgifter på ett professionellt och vänligt sätt. Tillsammans arbetar teamet mot gemensamma mål och du bidrar aktivt till att förbättra kundupplevelsen kontinuerligt. Vi strävar efter att våra kunder, både internt och externt, ska ha förtroende för att få snabba och korrekta svar när de kontaktar oss. Genom att arbeta med processförbättringar och effektiviseringar ser vi till att vara rustade för framtiden. Vi uppmuntrar dig att utvecklas både personligt och professionellt tillsammans med oss.

Vi letar efter dig som trivs med att skapa relationer genom kundsamtal och är bra på att lösa problem. Du är snabb på att lära dig nya digitala verktyg och system och är en positiv, strukturerad och målinriktad lagspelare.

Du är också bra på att kommunicera tydligt och anpassa dig efter kundens behov. För att passa in i rollen bör du vara flexibel, social, gilla försäljning och ha förmågan att skapa goda relationer. Du drivs av att arbeta mot mål och har alltid kunden i fokus. I den här rollen behöver du ta ansvar, egna initiativ och sprider positiv energi. Att du har förmåga att hantera stressade situationer är en förutsättning för att lyckas i uppdraget.

Kvalifikationer
För att söka till tjänsten som kundservicemedarbetare skall du ha en gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet inom kundservice.  

I rollen kommer du att behöva arbeta samtidigt i flera digitala system, vilket kräver tidigare erfarenhet och god vana för att kunna navigera och hantera systemen effektivt. Du har dessutom goda kunskaper i både svenska och engelska. 

I urvalsprocessen kommer särskilt fokus att ligga på dina personliga egenskaper. Provanställning tillämpas.

Vill du vara en del av en arbetsplats där du får möjligheten att utvecklas och växa? Vi söker nu efter en kundservicemedarbetare och tar emot ansökningar löpande. Vänta inte, sök redan idag och ta chansen att bli en del av vårt team!


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Kassaledare 38,25

Läs mer Mar 8
Arbetsbeskrivning:

Som kassaledare för kassa och informationen är en av dina viktigaste uppgifter att motivera och inspirera medarbetarna på din avdelning och göra BAUHAUS till en trivsam och utvecklande arbetsplats. Du har ansvar för att fattade beslut genomförs på avdelningen. Vår målsättning är att ha branschens bästa kundservice. Därför ska du ha en välutvecklad människokännedom, ett sprudlande engagemang och en fingertoppskänsla för affärer. Du ingår i ett team av duktiga medarbetare som alla arbetar för att göra arbetsdagen så bra som möjligt både för kunder och kollegor. BAUHAUS har ett stort, varierat och spännande sortiment och den ena dagen är inte den andra lik. Hos oss trivs man! Här möts alla åldersgrupper som alla bidrar med sin unika erfarenhet vilket skapar en härlig dynamik. Vill du komma in i vår gemenskap, då kanske detta är jobbet för dig?

Vem söker vi? 

Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor samt är väldigt service- och kundfokuserad. Vi gillar om du är en lösningsorienterad person som alltid försöker ha en positiv inställning till din omgivning.

Om du är den vi söker, är du ansvarsfull och har en seriös inställning till ditt arbete. Du kan bevara överblicken även vid stor arbetsbelastning. Du får gärna ha tidigare ledarerfarenhet, visioner för både dig själv och din arbetsplats. Körkort lägst B är ett krav. Du är utöver detta även utåtriktad, självständig, flexibel och målmedveten. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Det är ett extra plus om du är praktiskt lagd med branscherfarenhet och/eller har varit hantverkare, men det är inte ett krav. Du behöver vara minst 18 år och behärska svenska i tal och skrift och engelska i tal. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret.

BAUHAUS erbjuder:

en kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag  finns i 19 länder.  BAUHAUS är en inspirarenade arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.  

Vi bidrar till en bra företagskultur och rolig arbetsplats 
Vi uppmärksammar framgång och innovativa idéer
Vi arbetar för en trygg och säker arbetsmiljö
Vi har nolltolerans mot trakasserier och diskriminering
Vi accepterar ingen form av korruption
Vi arbetar för en hållbar utveckling
Vi följer policyer,riktlinjer och lagkrav
BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare  utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären.  BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 24 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Umeå i norr till Malmö i söder.

Ansök nu

Kundeservicemedarbeider

Läs mer Feb 6
Vi söker nu vår nya talang. En säljande kundtjänstmedarbetare till en av våra äldsta kunder.
Hos oss får du får du möjlighet att arbeta med trevliga och entusiastiska kollegor.
Tjänsten är på 100% och inledningsvis kommer ditt uppdrag att vara en provanställning, men då vi avser att anställa långsiktigt kommer din anställning att övergå till en tillsvidareanställning om alla parter är nöjda. Vi värdesätter dina personliga egenskaper! Sök redan idag, urval sker löpande. Tjänsten skall tillsättas omgående. Du kommer att få månadslön från dag 1.
Dina arbetsuppgifter
Som säljande kundtjänstmedarbetare kommer du få ett ansvarsområde inom kundtjänstfrågor via telefon och mail. I tjänsten ingår även att ansvara för försäljning men bara för inringande (varma) kunder. Anställningen inleds med en grundlig introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.
Din profil
För att uppskatta arbetsuppgifterna i rollen underlättar det för din egen del om du är lyhörd och kommunikativ som person. Vårt önskemål är att du kan en del om kundsamtal, försäljning och service, alternativt att du har viljan att lära dig. Vi hoppas lite extra på en kollega som är positiv och gärna vill jobba och utvecklas.
Krav för tjänsten
-Fullgjorda gymnasiestudier.
-Flytande norska och svenska i tal och skrift.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Foundever Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Foundever Sweden AB .

Reseadministratör till SAS med start 22/1!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 3
Vill du arbeta för ett globalt företag i Härjedalen?
Vill du bli vår nya kundtjänstmedarbetare, kommunikatör eller kort och gott vår nya kollega och medarbetare hos oss på Foundever.
Vi söker dig som är nybakad student, vill börja om med något nytt eller som har en lång arbetslivserfarenhet men som vill göra något annat långt bort från storstadens stress, för oss är alla lika välkommen.
Vi söker dig som vill ingå i vårt fantastiska team på plats i Sveg där vi hjälper SAS kunder med allt från bokningar av biljetter, speciella önskemål till att se så att din kund får bästa tänkbara reseupplevelse.
Du börjar din anställning hos oss med en utbildningsperiod där du får lära dig hur du på bästa sätt hanterar de frågor som kommer in till kundtjänsten, hur du bokar biljetter och hittar information som kunderna efterfrågar. Utbildningen är en kombination av teoretiska och praktiska övningar.
Efter utbildningen kommer du med hjälp av dina kollegor börja hantera kundfrågor via telefon och vi vet att det kan vara nervöst i början men du kommer att ha många runt omkring dig som hjälper dig att komma i gång.
Vi är cirka 200 anställda på Foundever i Sveg och cirka 75 av våra medarbetare jobbar från centret i Sveg och det är på centret i Sveg vi nu vill bli fler.
Vi får oftast höra Sveg, vad finns det där eller varför ska jag flytta dit?
Det är en fråga som många av våra anställda en gång i tiden ställde men efter att ha besökt oss och börjat jobba hos oss har många blivit bofasta Härjedalingar.
Härjedalen erbjuder en fantastisk möjlighet till ett aktivt liv i vår fina natur som på sommarhalvåret erbjuder fiskevatten i världsklass, vandringsleder, MTB leder, golf, paddling och mycket mer.
Härjedalens geografiska placering gör det också möjligt att komma så nära midnattssol som det går utan att behöva leva i totalt mörker under december-januari.
Under vinterhalvåret är Vemdalen, Lofsdalen och Funäsdalen orterna dit många alpina- och XC-landslag väljer att förlägga sin försäsongsträning på grund av den säkra snötillgången. Vill du i stället ta dig fram med skoter finns det miltals med leder som tar dig vidare mot nya upplevelser.
Härjedalen är placerat nästan mitt i landet och vi har 18 mil till Östersund, 14 mil till Mora och 11 mil till Ljusdal, samtliga orter går det buss till eller varför inte ta flyget från Svegs flygplats raka vägen till Arlanda för mindre än 600 sek.
Vill du veta mer om Härjedalen rekommenderar vi dig att besöka www.härligahärjedalen.se eller www.tasteget.nu/flytta-till-harjedalen.
Vi är ute i god tid då vi vet att det är ett stort beslut att flytta till en ny ort.
Din anställning hos oss börjar den 22 januari 2024 men vi ser gärna att du skickar in din ansökan redan nu.
Vi välkomnar självklart också ansökningar från dig som redan är boende i Sveg med omnejd.

Ansök nu

Reseadministratör till SAS med start 22/1!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 2
Vill du arbeta för ett globalt företag i Härjedalen?
Vill du bli vår nya kundtjänstmedarbetare, kommunikatör eller kort och gott vår nya kollega och medarbetare hos oss på Foundever.
Vi söker dig som är nybakad student, vill börja om med något nytt eller som har en lång arbetslivserfarenhet men som vill göra något annat långt bort från storstadens stress, för oss är alla lika välkommen.
Vi söker dig som vill ingå i vårt fantastiska team på plats i Sveg där vi hjälper SAS kunder med allt från bokningar av biljetter, speciella önskemål till att se så att din kund får bästa tänkbara reseupplevelse.
Du börjar din anställning hos oss med en utbildningsperiod där du får lära dig hur du på bästa sätt hanterar de frågor som kommer in till kundtjänsten, hur du bokar biljetter och hittar information som kunderna efterfrågar. Utbildningen är en kombination av teoretiska och praktiska övningar.
Efter utbildningen kommer du med hjälp av dina kollegor börja hantera kundfrågor via telefon och vi vet att det kan vara nervöst i början men du kommer att ha många runt omkring dig som hjälper dig att komma i gång.
Vi är cirka 200 anställda på Foundever i Sveg och cirka 75 av våra medarbetare jobbar från centret i Sveg och det är på centret i Sveg vi nu vill bli fler.
Vi får oftast höra Sveg, vad finns det där eller varför ska jag flytta dit?
Det är en fråga som många av våra anställda en gång i tiden ställde men efter att ha besökt oss och börjat jobba hos oss har många blivit bofasta Härjedalingar.
Härjedalen erbjuder en fantastisk möjlighet till ett aktivt liv i vår fina natur som på sommarhalvåret erbjuder fiskevatten i världsklass, vandringsleder, MTB leder, golf, paddling och mycket mer.
Härjedalens geografiska placering gör det också möjligt att komma så nära midnattssol som det går utan att behöva leva i totalt mörker under december-januari.
Under vinterhalvåret är Vemdalen, Lofsdalen och Funäsdalen orterna dit många alpina- och XC-landslag väljer att förlägga sin försäsongsträning på grund av den säkra snötillgången. Vill du i stället ta dig fram med skoter finns det miltals med leder som tar dig vidare mot nya upplevelser.
Härjedalen är placerat nästan mitt i landet och vi har 18 mil till Östersund, 14 mil till Mora och 11 mil till Ljusdal, samtliga orter går det buss till eller varför inte ta flyget från Svegs flygplats raka vägen till Arlanda för mindre än 600 sek.
Vill du veta mer om Härjedalen rekommenderar vi dig att besöka www.härligahärjedalen.se eller www.tasteget.nu/flytta-till-harjedalen.
Vi är ute i god tid då vi vet att det är ett stort beslut att flytta till en ny ort.
Din anställning hos oss börjar den 22 januari 2024 men vi ser gärna att du skickar in din ansökan redan nu.
Vi välkomnar självklart också ansökningar från dig som redan är boende i Sveg med omnejd.

Ansök nu

Asiakaspalvelutyöntekijä Klarnalle (Ruotsi)

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 13
Oletko positiivinen ja iloinen henkilö, jota houkuttelee mahdollisuus tarjota maailmanluokan palvelua? Ovatko myös ongelmanratkaisu, sekä uudenoppiminen lähellä sydäntäsi? Silloin olet oikea henkilö tiimiimme!

Työtehtävät
Tehtävässäsi Klarnan 2-line tukihenkilönä hoidat erilaisia ??riita-asioita, joihin saattaa liittyä yhteydenotto asiakkaisiin, liikkeisiin ja eri viranomaisiin. Tehtävänäsi on tarjota huippuluokkaista asiakaspalvelua ja päiväsi on täynnä syvempää selvitystä vaativien tapausten käsittelyä. Työ tapahtuu pääasiallisesti sähköpostia hyödyntäen mutta myös puhelinsoitot voivat kuulua työpäivääsi.
Asiakaspalvelun aukioloajat ovat ma-pe 8.00-17.00. Työsuhde alkaa koulutuksella, jonka aikana opit sekä työn tekniset osa-alueet, että miten tarjota parasta mahdollista asiakaspalvelua. Koulutuksen ajalta maksetaan palkka.
Toivomme sinulta
Me Foundeverillä uskomme, että persoonallisuutesi on tärkeämpi kuin ansioluettelosi, emmekä siksi vaadi aikaisempaa työkokemusta. Mutta sopiaksesi rooliin uskomme, että olet positiivinen, avulias ja sinulla on hyvät kommunikointitaidot. Olet myös tehokas, vastuuntuntoinen ja sopeudut helposti uusiin tilanteisiin.
Vaatimukset
• Sujuva suomen ja englannin kielen taito puhuttuna ja kirjallisesti
• Perustietotekniikan taidot
• Suoritettu toisen asteen koulutus
• Puhdas rikosrekisteri
• Ei maksuhuomautuksia

Katsotaan eduksi
• Aikaisempi kokemus asiakaspalvelusta tai muusta palvelualasta

Keitä me olemme?
Maailmanlaajuisena johtavana asiakastuen sekä asiakaskokemuksen tarjoajana niin tuotteissa kuin yritysratkaisuissa, teemme yhteistyötä maailman rakastetuimpien tuotemerkkien kanssa aina suurista brändeistä paikallisiin startup-yrityksiin voidaksemme suunnitella, rakentaa ja tarjota kilpailukykyistä tukea kaikissa asiakaskohtaamisissamme.
Foundeverillä on 170 000 työntekijää yli 170 yhteyskeskuksessa ympäri maailmaa, joissa autamme 750 asiakastamme maksimoimaan asiakaspalvelukokemuksen heidän asiakkailleen. Mottomme kuuluu: Create your best moments! ja se ohjaa vahvasti yrityskulttuuriamme.
Tietoja työstä
Työsuhteen muoto: Vakituinen työsuhde, 6 kuukauden koeajalla
Työsuhde: Kokopäiväinen
Työpaikka: Göteborg, Lindholmen
Palkka ja edut: Työehtosopimuksemme mukainen kiinteä kuukausipalkka, mahdollisuus bonus- ja hyvinvointirahaan

Ansök nu

Asiakaspalvelutyöntekijä Klarnalle (Ruotsi)

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 6
Oletko positiivinen ja iloinen henkilö, jota houkuttelee mahdollisuus tarjota maailmanluokan palvelua? Ovatko myös ongelmanratkaisu, sekä uudenoppiminen lähellä sydäntäsi? Silloin olet oikea henkilö tiimiimme!

Työtehtävät
Tehtävässäsi Klarnan 2-line tukihenkilönä hoidat erilaisia ??riita-asioita, joihin saattaa liittyä yhteydenotto asiakkaisiin, liikkeisiin ja eri viranomaisiin. Tehtävänäsi on tarjota huippuluokkaista asiakaspalvelua ja päiväsi on täynnä syvempää selvitystä vaativien tapausten käsittelyä. Työ tapahtuu pääasiallisesti sähköpostia hyödyntäen mutta myös puhelinsoitot voivat kuulua työpäivääsi.
Asiakaspalvelun aukioloajat ovat ma-pe 8.00-17.00. Työsuhde alkaa koulutuksella, jonka aikana opit sekä työn tekniset osa-alueet, että miten tarjota parasta mahdollista asiakaspalvelua. Koulutuksen ajalta maksetaan palkka.
Toivomme sinulta
Me Foundeverillä uskomme, että persoonallisuutesi on tärkeämpi kuin ansioluettelosi, emmekä siksi vaadi aikaisempaa työkokemusta. Mutta sopiaksesi rooliin uskomme, että olet positiivinen, avulias ja sinulla on hyvät kommunikointitaidot. Olet myös tehokas, vastuuntuntoinen ja sopeudut helposti uusiin tilanteisiin.
Vaatimukset
• Sujuva suomen ja englannin kielen taito puhuttuna ja kirjallisesti
• Perustietotekniikan taidot
• Suoritettu toisen asteen koulutus
• Puhdas rikosrekisteri
• Ei maksuhuomautuksia

Katsotaan eduksi
• Aikaisempi kokemus asiakaspalvelusta tai muusta palvelualasta

Keitä me olemme?
Maailmanlaajuisena johtavana asiakastuen sekä asiakaskokemuksen tarjoajana niin tuotteissa kuin yritysratkaisuissa, teemme yhteistyötä maailman rakastetuimpien tuotemerkkien kanssa aina suurista brändeistä paikallisiin startup-yrityksiin voidaksemme suunnitella, rakentaa ja tarjota kilpailukykyistä tukea kaikissa asiakaskohtaamisissamme.
Foundeverillä on 170 000 työntekijää yli 170 yhteyskeskuksessa ympäri maailmaa, joissa autamme 750 asiakastamme maksimoimaan asiakaspalvelukokemuksen heidän asiakkailleen. Mottomme kuuluu: Create your best moments! ja se ohjaa vahvasti yrityskulttuuriamme.
Tietoja työstä
Työsuhteen muoto: Vakituinen työsuhde, 6 kuukauden koeajalla
Työsuhde: Kokopäiväinen
Työpaikka: Göteborg, Lindholmen
Palkka ja edut: Työehtosopimuksemme mukainen kiinteä kuukausipalkka, mahdollisuus bonus- ja hyvinvointirahaan

Ansök nu

Svensktalande kundtjänstmedarbetare - Distans 7/11

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 9
Distans kundrådgivare för ett internationellt läkemedelsföretag!


Vilka är vi?


Foundever Sweden är en del av ett globalt företag som tillhandahåller kundcenterlösningar till våra kunder. Varje år vinner vi priser för den utmärkta kundservice vi tillhandahåller, vilket är anledningen till att företag fortsätter att lägga ut sina kundservicebehov till Foundever. Vi söker just nu nya kundtjänstrådgivare, på heltid, som kan ge bra kundservice och support på uppdrag av Medtronic – ett internationellt företag som specialiserat sig på att tillverka produkter för diabetiker.


På Foundever tror vi att våra medarbetare är vår viktigaste resurs och här blir du en del av en gemenskap som sätter hög prioritet på utveckling, ambitioner och välmående och där vi tillsammans i våra team arbetar för att vara de allra bästa inom området kundservice. Vi sätter ribban högt och jobbar hårt för att nå våra mål, därför söker vi nya kollegor som har stort driv och gott humör. I denna tjänst kommer du arbeta hemifrån och du behöver därför inte bo nära vårt kontor för att kunna sköta jobbet.


Om jobbet
I denna tjänst kommer du att utföra kundservice och support på uppdrag av Medtronic som är ett stort internationellt läkemedelsföretag som är specialiserat på att tillverka produkter för diabetiker och vi har därför stort fokus på att hålla hög standard och god kvalitet i vårt arbete.


I det här jobbet kommer du:


Ge support och service på kundens produkter via telefon och mail till användare som kontaktar oss med frågor gällande beställningar, reklamationer, ersättningsleveranser m.m.
Att ständigt bidra till att utveckla och optimera våra projekt och underhålla våra processer för att säkerställa nöjda kunder.
Se till att vi ständigt är i linje med våra KPI:er.
Säkerställa efterlevnad inom alla områden och i alla våra processer.
Lär dig och förstå kundens produktportfölj.
Agera som ambassadör för kundens räkning.



Produkterna som du kommer att ge service och support för är av hög kvalitet och är en innovativ lösning för diabetiker som hjälper dem att leva ett hälsosammare och enklare liv.


Vad letar vi efter?


Just nu letar vi efter kundtjänsttalanger som kan matcha vår kunds förväntningar och standarder. Har du ett intresse och kompetens för kommunikation och kundservice, och du dessutom samtidigt har en bra inställning, då kan vi lära dig resten. Utbildningen för detta jobb varar totalt cirka 6 veckor och här får du mycket mer information om kunden, produkterna, våra IT-system och våra processer och det är därför av största vikt att du är sugen på att lära dig, engagerad och robust när det kommer för vår träning.


Det är dock viktigt att du kan nicka igenkännande till följande:


Du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift.
Du har en stor servicegen och vill ge utmärkt och professionell kundservice.
God IT-kunskap och du kan lätt sätta dig in i nya system.
Du har en bra inställning och vill lära dig och skaffa dig ny kunskap.
Du är flexibel och anpassningsbar i ditt arbete.


Vad kan Foundever erbjuda dig?


En bra och betald grundutbildning
Utvecklingsmöjligheter inom företaget
Härlig arbetsmiljö
Skiftarbete
Grundlön efter kollektivavtal
Jobba hemifrån


Intresserad?


Du kommer att ha några fantastiska kollegor som håller humöret högt och skrattar tillsammans varje dag. Du får även en chef som tar din personliga och professionella utveckling på allvar.


Arbetsplatsen är från ditt eget hemmakontor, så länge du bor i Sverige.


Just nu söker vi kandidater till heltidstjänster och öppetiderna för kundtjänsten är måndag till fredag 14:00-23:00 och lördag till söndag 07:00-23:00, och det är därför inom denna period att man kan få pass.


Om ovanstående låter som något för dig, skynda på och skicka din ansökan till oss – vi håller regelbundna intervjuer och anställer när vi hittar rätt profil.


Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Finnish Speaking Customer Care Representative - W@H start 20/11

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 13
Pidätkö teknisten ongelmien ratkomisesta? Onko hyvän sekä laadukkaan asiakaspalvelun tuottaminen sinulle luontevaa? Kiinnostaako työkokemus suuressa kansainvälisessä tukipalveluita tarjoavassa yrityksessä, joko etätyönä kotoa tai paikan päällä toimistossa?
Haemme kasvavaan ja kansainväliseen joukkoomme reipasta
Technical Support Specialistia
MITÄ?
Technical Support Specialistin tehtävässä vastaat puheluihin sekä käsittelet verkon kautta saapuvia tapauksia. Teknisen tuen rinnalla olennainen osa työtäsi on laadukkaan asiakaspalvelun tuottaminen. Autamme sekä yritys- että kuluttaja-asiakkaita heidän laite- ja käyttökysymyksissä ja ongelmissa. Kyseessä on tunnetun kansainvälisen laitevalmistajan tuotetuki ja yhteydenotot koskevat laitteita, käyttöjärjestelmiä, laitteiden käyttöönottoa ja asetuksia, toimintoja sekä takuuasioita. Annamme kattavan perehdytyksen tehtävään ja tiimissä on aina tukea tarjolla!
Lisäksi koulutamme työsuhteen varrella ja meillä on myös mahdollista edetä ja hakeutua muihin tehtäviin talon sisällä.
KUKA?
Tehtävässä menestyminen edellyttää positiivista asennetta, aitoa asiakaspalveluhenkisyyttä ja ystävällisyyttä, huolellisuutta sekä ahkeraa työotetta, mutta olet myös rento, huumorintajuinen ja joustava kollega. Tärkeää on, että hallitset erinomaisesti vuorovaikutus- ja viestintätaidot, sekä pystyt itsenäiseen ja nopeaan ongelmanratkaisuun. Et kavahda ajoittaista kiirettä ja osaat ottaa palautetta vastaan.
Foundeverillä olemme sitä mieltä, että asenne ja persoona merkitsevät enemmän kuin aikaisempi työkokemus. Tämän takia meillä ei ole vaatimuksia aiemman työkokemuksen suhteen uusia työntekijöitä hakiessamme. IT-harrastuneisuus on plussaa. Toivomme, että sinulla on halu ja into oppia uutta ja kehittyä.
Edellytämme sujuvaa suomenkielentaitoa (suullinen ja kirjallinen) sekä hyvää englanninkielentaitoa.
MISSÄ JA MILLOIN?
Työkuva on mahdollista suorittaa etätyönä kotoa käsin mistä tahansa Ruotsista. Työn voi myös vaihtoehtoisesti tehdä paikan päällä toimistossamme. Moderni ja viihtyisä toimistomme sijaitsee Ruotsissa Edin kunnassa, jossa työskentelee tällä hetkellä hieman yli 280 ihmistä tarjoten palveluja ja tukea asiakkaille ympäri Pohjoismaita. Olemme aidosti kansainvälinen työpaikka - palvelemme asiakkaita 5 eri kielellä ja kollegasi tulevat 8 eri maasta. Sisäinen yrityskielemme on englanti.
Kyseessä on jatkuva työsuhde. Etsimme kollegaa, joka on valmis sitoutumaan ja kasvamaan kanssamme! Työyhteisömme on mieleltään avoin, ystävällinen ja huumorintajuinen - ja siksi toivomme sitä myös sinulta!
Huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. hyvällä koulutuksella, tuella liikuntatoiminnalle, sekä yhteisillä tapahtumilla ja aktiviteeteilla. Olemme vakaa työnantaja ja meillä viihdytään pitkään. Tarjoamme kiinteän kilpailukykyisen palkan, johon on mahdollista saada bonus hyvästä suoriutumisesta.
HAKU
Jos kiinnostuit, niin haethan tehtävään viipymättä. Muista liittää CV:si ja hakemuksesi.
Täytämme avoinna olevat paikat heti sopivien kollegojen löydyttyä, ja työ alkaa mahdollisimman pian.
Työsuhde on vakituinen ja alkaa 6kk:n koeajalla.
Mahdolliset lisäkysymykset voi lähettää englanniksi rekrytiimillemme: anja.wehn@foundever.com

Ansök nu