Karlstad: Rekryteringskonsult - Testhuset

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rekryteringskonsult - Testhuset i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-22 // Varaktighet: Heltid

Vår utvecklingskurva pekar spikrakt uppåt och vi behöver utöka teamet igen! Är du vår nya kollega som skulle älska att jobba tillsammans i ett positivt gäng där dagarna alltid går lite för snabbt? Vi tror på det vi gör och vill förändra marknaden genom hårt arbete och ett leende på läpparna!

Om tjänsten

Som rekryteringskonsult hos oss på Testhuset är du en viktig pusselbit i leveransen till våra kunder. I rollen kommer du att ägna dig åt hela rekryteringsprocessen, från uppstart med profileringsmöte och annonsskrivning till urvalsarbete och intervjuer. Våra kunder finns i både den privata sektorn och den offentliga, du kommer löpande att ha avstämningar och dialog med kund vilket ger goda relationer och breddar ditt nätverk inom flertalet branscher. Hos oss har du stora utvecklingsmöjligheter! I alla rekryteringsprocesser är vi två konsulter från Testhuset för att bibehålla en hög kvalitet och även dra nytta av varandras styrkor.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Karlstad.

Om dig

Som person är du positiv, strukturerad och noggrann. Du har ett stort driv och engagemang som gör att du bidrar till Testhusets utveckling genom att våga ta ny mark. Du tycker dessutom om att skapa goda relationer och det är viktigt för dig att tillhöra ett team där var och en bidrar till ett gott resultat.

Vi ser att du har en utbildning inom HR och gärna erfarenhet av rekrytering, alternativt att du nyligen har studerat till personalvetare men har ett stort intresse för rekrytering där du får jobba enligt den senaste forskningen inom området. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska, du hanterar digitala verktyg med lätthet och du har B körkort.

Om oss

På Testhuset blir du en del av ett resultatinriktat gäng som tror på det vi gör. Du kommer att jobba i en miljö med korta beslutsvägar, högt i tak och mycket glädje där skrattet aldrig är långt bort. Vi vill ständigt förbättras och utvecklas och det kommer även du få möjlighet till, både i din kompetens och som person.

Det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs, därför hittar vi på aktiviteter tillsammans så som att träna en gång i veckan med efterföljande frukost. Vi reser tillsammans och hittar på roliga aktiviteter när vi når våra mål. Självklart har du även tillgång till en rad olika förmåner.

Vi genomför årligen mer än 1500 personbedömningar med stöd av olika test- och analysverktyg och slutför över 250 rekryteringar. Vi bedriver kompetensbaserade rekryteringsprocesser med fokus på kvalitet helt enkelt. Dessutom arbetar vi kontinuerligt med våra kunder inom ledarskapsutveckling och individutveckling.

Om processen

Vi tror på tester och för att jobba på Testhuset behöver du göra det samma. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser kan vi göra en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling.

Om du har frågor är du välkommen att kontakta Josefine Appel på 076-017 40 25. Vi växer och är ofta i behov av nya härliga medarbetare, vi går därför igenom ansökningarna löpande så sök gärna redan idag.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Rekryterare/Rekryteringskonsult

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Rekryterare/Rekryteringskonsult.

Vi söker en konsultchef till oss på Qtym

Läs mer Sep 12
Qtym AB grundades 1990. Vår verksamhet består av bemanning, Rekrytering & HR-stöd, samt Studentkonsulter via vårt dotterbolag Apecs Studentkonsulter.

Vi är ett gäng trevliga och nytänkande medarbetare med unika spetskompetenser, kontaktnät och erfarenheter som tar stort personligt ansvar för våra kunders framgång. Vår devis är att vi förser våra kunder med kompetens som får dem att växa och utvecklas. Vi är ett personligt och trevligt företag där medarbetarna trivs, utvecklas och tar ett personligt ansvar för såväl kunder som kandidater.

Qtym AB är ett privatägt företag med stor entreprenörsanda och ett starkt engagemang.

Som konsultchef har du en bred roll som i huvudsak innebär att matcha och bemanna uppdrag med rätt kompetens och konsult. En del i din roll innefattar att rekrytera konsulter och du sköter du allt från annonsering, search, urval, intervjuer, tester och referenstagning. En annan del innefattar kund och konsultansvar. Du har kvalitetsuppföljning med kund samt konsulter.

Det är viktigt att du har hög närvaro ute hos våra kunder och konsulter. I rollen ska du också delta på mässor, event och nätverksträffar. Detta är också en säljande roll. Du ska vara bekväm att använda telefonen som arbetsverktyg samt att åka på kundbesök.

På Qtym inser vi vikten av ett professionellt förhållningssätt. Det är mycket viktigt att du håller dig uppdaterad inom bemanningsbranschen, samt besitter arbetsrättslig kunskap. I bemanningsbranschen går det ofta snabbt och du behöver kunna jobba efter tajta deadlines och ha förmåga att identifiera och lösa problem på utsatt tid.

Kvalifikationer

• Erfarenhet från liknande roll inom försäljning och/eller personalfrågor
• Erfarenhet från rekrytering
• God systemvana
• Utmärkt organisatorisk förmåga
• Kunskap inom arbetsrätt och arbetsmiljö

Vem är du?

Som konsultchef har du mycket kontakt med människor, därför behöver du vara duktig på att bygga förtroendeingivande relationer och ha ett gott affärsmannaskap. Du behöver även ha en förmåga att samarbeta och främja lagarbete. Du kommer hålla i dina egna processer och du behöver därför kunna jobba självständigt.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med trevliga kollegor, korta beslutsvägar och ett härligt tempo. Vi tror på att ha roligt på jobbet, att leverera något vi kan vara stolta över och att försöka bli lite bättre hela tiden. Vill du vara en del av det så ansök idag!

Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan. Urval sker löpande.

Vid frågor kontakta Affärsområdeschef Jan Hallenberg, 054-141805 alt. jan.hallenberg@qtym.se eller Konsultchef Lovisa Wallin, lovisa.wallin@qtym.se

Ansök nu

Rekryterare till internationell rekryteringsbyrå

Läs mer Sep 12
På Workwide Group hjälper vi årligen hundratals människor att hitta jobb utomlands. Vi är ett internationellt team som samarbetar med företag över hela Europa med fokus på flerspråkiga kandidater. Våra inkommande uppdrag för 2022 växer stadigt och vi söker därför ytterligare medarbetare till vårt rekryteringsteam.
Workwide Group jobbar med rekrytering och marknadsföring av jobb utomlands. I den här rollen matchar du arbetssökande med många av de högst rankade arbetsgivarna som t.ex. Netflix, Rituals, Expedia och TikTok.
Rollen passar dig som älskar utmaningar och gärna jobbar i en internationell och affärsmässig miljö med stora möjligheter att påverka din utveckling. Hos oss på Workwide Group finns all kunskap och alla resurser som behövs för att du ska kunna nå dina mål, du bestämmer själv hur långt du vill nå!
Vår arbetskultur
Vi är snabbfotade, ambitiösa, teknologidrivna och familjära. Eftersom vi är ett litet företag bidrar var och en tillsammans till den utveckling och kunskap som krävs för att vi ska nå våra mål. Om du är mål- och affärsdriven, törstig på kunskap, vill utvecklas och medverka till andras utveckling, då ska du söka jobb hos oss.
Om jobbet
Som rekryterare har du det övergripande ansvaret för att våra kandidater får jobb hos våra kunder. Det dagliga arbetet består främst av screening av inkommande ansökningar, sökningar via LinkedIn och vår databas samt genomförande av intervjuer. Du kommer att ha en tät kontakt med kunder och vårt säljteam för att matcha kandidater med dina kunders öppningar. För att göra detta effektivt och framgångsrikt krävs hög digital kompetens med god förmåga att navigera i vårt ATS/CRM.
Ansvara för rekrytering av flerspråkiga talanger från A-Z (bl.a. nordisk, tysk, nederländsk, och fransktalande) till dina kunders internationella jobbmöjligheter
Att placera kandidater mot månatliga mål
Ge utmärkta kandidat- och klientupplevelser

Krav
Utmärkta kunskaper i engelska
Ett strukturerat, organiserat förhållningssätt till arbetet
”Digital native”
Erfarenhet av att arbeta i ATS- eller CRM-programvara
Mål- och affärsinriktad med problemlösningsförmåga

Önskvärt
Flytande i andra språk såsom tyska, nederländska, franska eller något av de nordiska språken
Tidigare erfarenhet som rekryterare
Universitetsexamen - helst inom kommunikation, företagsekonomi eller försäljning
Har bott, studerat och/eller arbetat utomlands

Vi erbjuder
Grundlön och provision, första tre månaderna garantilön
En grundlig introduktion och branschutbildning
Modernt och nyrenoverat kontor i hjärtat av Karlstad
Sociala evenemang (middagar, aktiviteter efter jobbet och mer)
Karriärutvecklingsprogram (5 timmar per vecka)
Jobba hemifrån en dag i veckan
Ett härligt team med engagerade och ambitiösa kollegor från hela Europa
Kundresor i Europa
Friskvård

Om du vill vara en del av ett litet och lovande företag som går in i expansionsläge - ansök idag. Vi anställer löpande!
Vi ser fram emot att prata med dig!

Ansök nu

Rekryterare med säljbakgrund sökes!

Läs mer Sep 6
I rollen som rekryterare pitchar du spännande jobb runt om i Europa. Du säljer in starten på en internationell karriär och ger människor modet att kliva ur sin komfortzon.
Workwide Group jobbar med rekrytering och marknadsföring av jobb utomlands. I den här rollen matchar du arbetssökande med många av de högst rankade arbetsgivarna som t.ex. Netflix, Rituals, Expedia och TikTok.
Rollen passar dig som älskar utmaningar och gärna jobbar i en internationell och affärsmässig miljö med stora möjligheter att påverka din utveckling. Hos oss på Workwide Group finns all kunskap och alla resurser som behövs för att du ska kunna nå dina mål, du bestämmer själv hur långt du vill nå!
Vår arbetskultur
Vi är snabbfotade, ambitiösa, teknologidrivna och familjära. Eftersom vi är ett litet företag bidrar var och en tillsammans till den utveckling och kunskap som krävs för att vi ska nå våra mål. Om du är mål- och affärsdriven, törstig på kunskap, vill utvecklas och medverka till andras utveckling, då ska du söka jobb hos oss.
Om jobbet
Som rekryterare har du det övergripande ansvaret för att våra kandidater får jobb hos våra kunder. Det dagliga arbetet består främst av kontakt via LinkedIn, och vår databas samt screening av inkommande ansökningar och genomförande av intervjuer. För att göra detta effektivt och framgångsrikt måste du ha hög digital kompetens. I arbetet ingår även samverkan med kunder och vårt säljteam. De mest centrala ansvarsområdena är:
Rekrytering av kandidater till dina kunders internationella jobbmöjligheter
Att placera kandidater mot månatliga mål
Ge utmärkta kandidat- och klientupplevelser

Krav
Utmärkta kunskaper i engelska
Erfarenhet från försäljning och prestationsbaserad lön
Vana vid att jobba med digitala verktyg

Meriterande
Flytande i andra språk såsom tyska, nederländska, franska eller något av de nordiska språken
Tidigare erfarenhet som rekryterare och/eller serviceyrke
Universitetsexamen - helst inom kommunikation, företagsekonomi eller försäljning
Har bott, studerat och/eller arbetat utomlands

Vi erbjuder
En flexibel och utvecklande arbetsplats med kompetenta och hjälpsamma kollegor från hela Europa
Grundlön, provision samt bonus (3 månaders garantilön)
En grundlig introduktion och branschutbildning
Jobba hemmifrån en dag i veckan
Modernt och nyrenoverat kontor i hjärtat av Karlstad
Sociala evenemang (middagar, bordtennis-turneringar, aktiviteter efter jobbet m.m.)
Ett individuellt utvecklingsprojekt erbjuds alla anställda (5 timmar/vecka)
Karriärutvecklingsprogram
Friskvård
Livförsäkring

Om du vill vara en del av ett litet och lovande företag som går in i expansionsläge - ansök idag.
Vi ser fram emot att prata med dig!

Ansök nu

Recruiter with with sales background wanted!

Läs mer Sep 6
In the role of recruiter, you pitch exciting jobs around Europe. This means that you sell the start of an international career and give people the courage to step out of their comfort zone.
Workwide Group works with recruitment and marketing of jobs abroad. In this role, you match jobseekers with many of the highest-ranked employers such as Netflix, Rituals, Expedia, and TikTok.
This role is suitable for you who love to be challenged and want to work in an international and business environment with great opportunities to influence your development. With us at Workwide Group, we have all the knowledge and all the resources needed for you to be able to achieve your goals, you decide for yourself how far you want to reach!
Our work culture
We are fast-paced, ambitious, technology-driven, and familiar. As we are a small company, everyone contributes together to the development and knowledge required for us to achieve our goals. If you are goal- and business-driven, thirsty for knowledge, and want to develop as well as contribute to the development of others, then you should apply for a job with us.
About the job
As a recruiter, you have the overall responsibility for our candidates getting jobs with our clients. The daily work mainly consists of contact via LinkedIn, and our database as well as screening of incoming applications and conducting interviews. To do this efficiently and successfully, you must have high digital skills. The work also includes collaboration with customers and our sales team. The most central areas of responsibility are:
Recruitment of candidates for your customers' international job opportunities
To place candidates against monthly goals
Provide excellent candidate and client experiences

Requirements
Excellent knowledge of English
Experience in sales and performance-based salary
Accustomed to working with digital tools

Meritorious
Fluency in other languages such as German, Dutch, French, or one of the Nordic languages
Previous experience as a recruiter and/or service profession
University degree - preferably in communication, business administration, or sales
Has lived, studied, and/or worked abroad

We offer
A flexible and developing workplace with competent and helpful colleagues from all over Europe
Basic salary, commission, and bonus
A thorough introduction and industry training
Work from home one day a week
Modern and newly renovated office in the heart of Karlstad
Social events (dinners, table tennis tournaments, after-work activities, etc.)
An individual development project is offered to all employees (5 hours/week)
Career development program
Wellness
Life insurance



Apply today if you want to be part of a small and promising company going into scale-up mode! The next start date is the 15th of August.
About Karlstad
Workwide Group is based in Karlstad, Sweden. Karlstad is a beautiful mid-sized town located right between Oslo, Gothenburg, and Stockholm. With rivers and canals flowing through this university town, plenty of bars, and restaurants it has the perfect mix between urban and nature, we’re sure you are going to like it here.
We look forward to speaking with you!
To be able to get this job, you need to be an EU citizen or be eligible to work and live in the European Union.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Testhuset Urval & Utveckling AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Testhuset Urval & Utveckling AB .

Betongarbetare – S:t Eriks

Betongarbetare
Läs mer Sep 16
Vi söker betongarbetare som vill bli en del av vår produktion i Skåre. Genom att arbeta som betongarbetare hos oss får du komma till en trygg organisation med en stark ägare.

Arbetet sker i kontrollerade former, du slipper resor och övernattningar och vet vilka kollegor du jobbar med. Dessutom har vi produktion året runt i och med att vi producerar allt inomhus.

Om tjänsten

Vi har ingen standardproduktion utan producerar alltid på kunds begäran. I rollen som betongarbetare tillverkar du därmed formar efter kundens behov och mått enligt ritning. En stensättare sätter gatsten och kantsten i formen innan du jobbar med armeringen och betongen. När produkten har härdat lyfter du den ur formen och tvättar för att produkten ska lämna oss med hög kvalitet. Här har du möjlighet att växa och det finns även möjlighet till att få omväxlande arbetsuppgifter. Om du är intresserad av stensättning kan du komma att få lära dig det på sikt.

Tjänsten är en visstidsanställning med goda möjligheter att övergå till en tillsvidareanställning.

Om dig

Vi tror att det underlättar om du har en praktisk bakgrund eller utbildning men det är inget krav. Det är meriterande om du har arbetat med armering, kommer från byggbranschen eller har arbetat i industrin. Vi ser det även meriterande om du har erfarenhet av att lägga sten, om du arbetat med bygg eller har kompetens i betong.

Du talar svenska eller engelska flytande. För att trivas hos oss och i rollen är du social och noggrann. Du är inte heller rädd för att ta i när det behövs och arbeta fysiskt är inget problem.

Om oss

Det är mer än ett sekel sedan S:t Eriks startade sin första verksamhet - S:t Eriks kakelfabrik. Idag är vi Sveriges ledande leverantör av plattor, marksten, murar, block och VA-system tillverkade i betong eller natursten. Genom åren har vi bidragit med material och kunskap till många stora och mindre projekt - från Riksdagshuset, Sergels torg och Förbifart Stockholm till garageuppfarter, uteplatser och trädgårdar över hela landet.

S:t Eriks har rikstäckande närvaro med god lagerhållning och vi arbetar ständigt för att förbättra leveranssäkerheten och för att bli mer tillgängliga. Vi vill snabbt kunna komma till dig som kund för att ge råd, diskutera eller lösa problem. Tack vare att vi är stora har vi resurser att vara närvarande lokalt. I Skåre är vi idag 50 medarbetare.

Om processen

Du är varmt välkommen in med din ansökan. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag, men senast onsdag den 20 april. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Daniel Elfgren på telefon 0731 00 2336.

Ansök nu

Senior Full Stack Developer till Stamford

Backend-utvecklare
Läs mer Sep 13
Om tjänsten

I tjänsten som Senior Full Stack Developer hos oss på Stamford kommer du huvudsakligen arbeta med att utveckla och underhålla samhällskritiska system inom vårt affärsområde Hamn och terminal. Produkterna du utvecklar har mycket höga krav på driftsäkerhet. Du kommer att utöver det ha mycket kundkontakt och även ett tekniskt lead på produkterna. I rollen finns det stora möjligheter till att vara med och påverka och forma våra produkter framåt.

Arbetet sker i team med kontakter i Sverige och Indien men just denna tjänst är placerad i Karlstad.

Om dig

Du som person tycker om att ta egna initiativ och tänka framåt. Du är driven, flexibel och självgående och tycker om att vara spindeln i nätet i ditt team. Vi ser gärna att du har intresse för att ta en ansvarsroll där du samtidigt får fortsätta fokusera på utveckling.

Du behöver ha en universitetsexamen inom datavetenskap eller erfarenhet som vi bedömer som likvärdig, samt några års erfarenhet av full stack-utveckling. Tjänsten kräver att du behärskar svenska samt engelska i såväl tal som skrift.

Vi föreställer oss att du har erfarenhet av några av följande programmeringsspråk och/eller ramverk: JavaScript, jQuery, TypeScript, Angular, Sencha, Responsive UI design, .NET, Progress eller C#. Du bör ha arbetat med web plattformar och det är meriterande om det är SAS-lösningar.

Om oss

I mer än 30 år har vi på Stamford levererat programvaror, tjänster och anpassade lösningar till kunder med mycket höga krav på driftsäkerhet i sina verksamhetskritiska system. Vi kombinerar hög branschkompetens inom flera sektorer med ett djupt tekniskt kunnande som spänner över flera områden.

Stamford tillhör Addnode Group och vi har ett nära samarbete med koncernens övriga bolag. Vi är drygt 70 personer på kontoren i Stockholm, Karlstad, Göteborg och Malmö, och har flera egna medarbetare på Addnode India i Pune.

Som medarbetare på Stamford får du chansen att ta stort eget ansvar och att utvecklas i din yrkesroll. Vi erbjuder stimulerande arbetsuppgifter samt goda möjligheter till kompetensutveckling. Vi tror på frihet under ansvar och tycker om att umgås på exempelvis after work eller genom att resa tillsammans. Det är viktigt för oss att du trivs!

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Åse Granfeldt på telefon 070-220 62 60, Linette von Bargen på 073-504 22 64 eller Johanna Westberg på 072-310 29 72.

Urvalet sker löpande så sök gärna redan idag! Du är varmt välkommen in med din ansökan senast den 27 september.

Ansök nu

Konstruktör med projektledarerfarenhet - Promt

Maskinkonstruktör
Läs mer Aug 1
Om tjänsten

I rollen som projektledare hos oss kommer du att genomföra och leda olika projekt internationellt. Våra uppdragsgivare finns inom olika processindustrier, främst inom massa och papper, och vi erbjuder tjänster inom området rör-och anläggningskonstruktion där du kommer att vara en viktig pusselbit för vår verksamhet. Arbetet sker i varierande projekt där du förväntas arbeta självständigt, men ofta i team med andra.

I tjänsten kommer det periodvis förekomma längre resor vid inköp och när projekt tas emot.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst med placering i Karlstad.

Om dig

Vi söker dig som är initiativtagande, positiv och som har ett stort lösningsfokus. Eftersom den här rollen är formbar är det viktigt att du trivs i att driva ditt arbete självständigt framåt och att du kan starta i gång innan du har all fakta och alla detaljer på bordet. Projekten du jobbar i kräver ofta att du har någon form av grundstruktur men du ska ändå ha utrymme till flexibilitet i din problemlösning.

Vi ser att du tidigare erfarenhet av att jobba självständigt med projektledning och gärna inom pappers eller processindustrin.

Om oss

Promt arbetar med projekt över hela världen och är specialiserat på att bygga processindustrier baserat på begagnad utrustning som flyttas från ett land till ett annat. Vi har under åren byggt upp ett stort kunnande och en gedigen erfarenhet från de mest skiftande industriprojekt. Promt arbetar även periodvis med konsultuppdrag av olika slag.

När våra kunder utvärderar samarbetet med oss, får vi alltid goda betyg för vår kompetens och inte minst vårt genuina engagemang, oavsett projektets storlek. Alla våra långsiktiga affärsrelationer vittnar också om det.

Om processen

Urval sker löpande, med sista ansökningsdatum 1 september.

I den här processen samarbetar vi med Testhuset. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på 070 594 72 77 eller Josefine Appel på 076 017 40 25.

Ansök nu

Konstruktör med projektledare erfarenhet - Promt

Maskinkonstruktör
Läs mer Jul 12
Om tjänsten

I rollen som projektledare hos oss kommer du att genomföra och leda olika projekt internationellt. Våra uppdragsgivare finns inom olika processindustrier, främst inom massa och papper, och vi erbjuder tjänster inom området rör-och anläggningskonstruktion där du kommer att vara en viktig pusselbit för vår verksamhet. Arbetet sker i varierande projekt där du förväntas arbeta självständigt, men ofta i team med andra.

I tjänsten kommer det periodvis förekomma längre resor vid inköp och när projekt tas emot.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst med placering i Karlstad.

Om dig

Vi söker dig som är initiativtagande, positiv och som har ett stort lösningsfokus. Eftersom den här rollen är formbar är det viktigt att du trivs i att driva ditt arbete självständigt framåt och att du kan starta i gång innan du har all fakta och alla detaljer på bordet. Projekten du jobbar i kräver ofta att du har någon form av grundstruktur men du ska ändå ha utrymme till flexibilitet i din problemlösning.

Vi ser att du tidigare erfarenhet av att jobba självständigt med projektledning och gärna inom pappers eller processindustrin.

Om oss

Promt arbetar med projekt över hela världen och är specialiserat på att bygga processindustrier baserat på begagnad utrustning som flyttas från ett land till ett annat. Vi har under åren byggt upp ett stort kunnande och en gedigen erfarenhet från de mest skiftande industriprojekt. Promt arbetar även periodvis med konsultuppdrag av olika slag.

När våra kunder utvärderar samarbetet med oss, får vi alltid goda betyg för vår kompetens och inte minst vårt genuina engagemang, oavsett projektets storlek. Alla våra långsiktiga affärsrelationer vittnar också om det.

Om processen

Urval sker löpande, med sista ansökningsdatum 1 september.

I den här processen samarbetar vi med Testhuset. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på 070 594 72 77 eller Josefine Appel på 076 017 40 25.

Ansök nu

Fabrikschef - För kunds räkning

Produktionschef, tillverkning
Läs mer Jun 27
Om tjänsten

Till en fabrik i norra Värmland söker vi nu en fabrikschef som ska leda och driva den dagliga verksamheten tillsammans med produktionsorganisationen. Tjänsten innebär bland annat ansvar för lönsamhet, kvalitet och inte minst den dagliga driften. Som fabrikschef är du dessutom en del av den operativa ledningsgruppen och har ett personalansvar för ca. 85 personer. Du kommer att driva aktiviteter och projekt med fokus på utveckling av produktion, verksamhet och personal där även uppföljning och utvärdering är aktuellt.

Om dig

För att lyckas i rollen som fabrikschef behöver du vara en trygg ledare som drivs av utveckling. Du är dessutom förtroendeingivande, lösningsorienterad och nyfiken. Med en prestigelös ledarstil skapar du engagemang för dina medarbetare så väl som för organisationens intressenter. Du är även handlingskraftig, har ett proaktivt arbetssätt och förmågan att arbeta både operativt och strategiskt.

Du har en akademisk utbildning inom bygg, maskin, industriell ekonomi eller motsvarande. Du bör även ha erfarenhet från en liknande roll i ledande befattning.

Om processen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070-594 72 77 eller Anna Möller på 073-529 33 23.

Du är varmt välkommen in med din ansökan senast 2022-08-15.

Ansök nu