Karlstad: Förvaltningsrätten i Karlstad söker en tf rådman

Hitta ansökningsinfo om jobbet Förvaltningsrätten i Karlstad söker en tf rådman i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-22 // Varaktighet: Heltid

Varje dag avgörs hundratals mål och ärenden i domstolarna runt om i Sverige. Vår organisation består av medarbetare med olika kompetenser, där var och en är betydelsefull i att upprätthålla rättssäkerhet och hög kvalitet i alla led.



https://www.domstol.se/om-sveriges-domstolar/sa-fungerar-domstolarna/ 


 




Om Förvaltningsrätten i Karlstad
Förvaltningsrätten i Karlstad är en allmän förvaltningsdomstol i första instans med upptagningsområde Värmlands och Örebro län.

Vår främsta uppgift är att avgöra tvister mellan enskilda och myndigheter. Förvaltningsrätten är belägen i Rådhuset i centrala Karlstad och delar lokaler med Värmlands tingsrätt.

Förvaltningsrätten har ca 45 anställda och dömer i ett stort antal måltyper, så som socialförsäkrings-och skattemål, mål enligt socialtjänstlagen och lagen om offentlig upphandling, tvångsmål samt en stor mängd andra förvaltningsmål.

Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och som arbetsgivare är vi måna om att våra medarbetare mår bra, trivs och finner meningsfullhet i sitt arbete för att på så sätt kunna bidra till domstolens utveckling. Vi eftersträvar en arbetsmiljö där kommunikation är viktig, beslutsvägarna är korta och ett aktivt medarbetarskap är självklart. Vi ser mycket positivt på de möjligheter som mobilt arbete innebär.

Karlstad är en levande och växande kommun, med starkt näringslivsklimat och universitet. Här finns möjlighet till en trivsam boendemiljö och en innehållsrik fritid. Staden har dessutom ett bra strategiskt läge, med goda och snabba förbindelser med större städer som Stockholm, Göteborg och Oslo.

Arbetsuppgifter och kvalifikationer
Vi söker dig som vill ha ett omväxlande arbete i en professionell och stimulerande miljö. Som tf. rådman på förvaltningsrätten kommer du att arbeta med många olika måltyper och självständigt ansvara för din målstock. Du är också handledare för notarier och du samarbetar med andra rådmän, fiskaler, föredragande jurister, notarier och domstolshandläggare under ledning av lagmannen.

Du som söker ska vara en kvalificerad jurist som svarar mot mycket högt ställda krav på juridisk skicklighet, analytisk förmåga, effektivitet och samarbetsförmåga. Du ska snabbt kunna sätta dig in i rollen som domare på underrätt och omgående kunna delta i den dömande verksamheten. Arbetet kräver en mycket hög grad av självständighet och flexibilitet. Det är nödvändigt att du är drivande i målarbetet och har en väl utvecklad samarbetsförmåga. Du ska också bidra till god stämning på arbetsplatsen. Som person är du trygg och stabil. Du har ett intresse för att dela med dig av dina kunskaper. Eftersom det ingår att leda yngre jurister i deras arbete måste du ha ett intresse och fallenhet för detta. Du bör också ha en väl utvecklad förmåga att se till helheten inom verksamheten.

För att vara aktuell för tjänsten måste du kunna tjänstgöra under år 2023 för att fylla en vakans på domstolen.

För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter.
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Rådman

Hittar inga andra jobb som Rådman i Karlstad.

Andra jobb i Karlstad från Sveriges Domstolar

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Sveriges Domstolar .

Förvaltningsrätten i Karlstad söker en tf. rådman

Rådman
Läs mer Sep 22
Varje dag avgörs hundratals mål och ärenden i domstolarna runt om i Sverige. Vår organisation består av medarbetare med olika kompetenser, där var och en är betydelsefull i att upprätthålla rättssäkerhet och hög kvalitet i alla led.



https://www.domstol.se/om-sveriges-domstolar/sa-fungerar-domstolarna/ 


 




Om Förvaltningsrätten i Karlstad
Förvaltningsrätten i Karlstad är en allmän förvaltningsdomstol i första instans med upptagningsområde Värmlands och Örebro län.

Vår främsta uppgift är att avgöra tvister mellan enskilda och myndigheter. Förvaltningsrätten är belägen i Rådhuset i centrala Karlstad och delar lokaler med Värmlands tingsrätt.

Förvaltningsrätten har ca 45 anställda och dömer i ett stort antal måltyper, så som socialförsäkrings-och skattemål, mål enligt socialtjänstlagen och lagen om offentlig upphandling, tvångsmål samt en stor mängd andra förvaltningsmål.

Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och som arbetsgivare är vi måna om att våra medarbetare mår bra, trivs och finner meningsfullhet i sitt arbete för att på så sätt kunna bidra till domstolens utveckling. Vi eftersträvar en arbetsmiljö där kommunikation är viktig, beslutsvägarna är korta och ett aktivt medarbetarskap är självklart. Vi ser mycket positivt på de möjligheter som mobilt arbete innebär.

Karlstad är en levande och växande kommun, med starkt näringslivsklimat och universitet. Här finns möjlighet till en trivsam boendemiljö och en innehållsrik fritid. Staden har dessutom ett bra strategiskt läge, med goda och snabba förbindelser med större städer som Stockholm, Göteborg och Oslo.

Arbetsuppgifter och kvalifikationer
Vi söker dig som vill ha ett omväxlande arbete i en professionell och stimulerande miljö. Som tf. rådman på förvaltningsrätten kommer du att arbeta med många olika måltyper och självständigt ansvara för din målstock. Du är också handledare för notarier och du samarbetar med andra rådmän, fiskaler, föredragande jurister, notarier och domstolshandläggare under ledning av lagmannen.

Du som söker ska vara en kvalificerad jurist som svarar mot mycket högt ställda krav på juridisk skicklighet, analytisk förmåga, effektivitet och samarbetsförmåga. Du ska snabbt kunna sätta dig in i rollen som domare på underrätt och omgående kunna delta i den dömande verksamheten. Arbetet kräver en mycket hög grad av självständighet och flexibilitet. Det är nödvändigt att du är drivande i målarbetet och har en väl utvecklad samarbetsförmåga. Du ska också bidra till god stämning på arbetsplatsen. Som person är du trygg och stabil. Du har ett intresse för att dela med dig av dina kunskaper. Eftersom det ingår att leda yngre jurister i deras arbete måste du ha ett intresse och fallenhet för detta. Du bör också ha en väl utvecklad förmåga att se till helheten inom verksamheten.

För att vara aktuell för tjänsten måste du kunna tjänstgöra under år 2023 för att fylla en vakans på domstolen.

För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter.
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Förvaltningsrätten i Karlstad söker en administratör/ordningsvakt

Ordningsvakt
Läs mer Sep 23
Varje dag avgörs hundratals mål och ärenden i domstolarna runt om i Sverige. Vår organisation består av medarbetare med olika kompetenser, där var och en är betydelsefull i att upprätthålla rättssäkerhet och hög kvalitet i alla led.



https://www.domstol.se/om-sveriges-domstolar/sa-fungerar-domstolarna/ 


 




Dina arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att ge god intern och extern service samt att medverka till att upprätthålla en hög säkerhetsnivå.

Du kommer bland annat arbeta med teknik, lokal- och säkerhetsfrågor samt ekonomi och service. Du kommer även vara lokaladministratör på domstolen.

I uppdraget ingår bemanning av reception och säkerhetskontroll, support inom bland annat IT/Teknik, utlämnande av allmänna handlingar, avstämning och granskningar samt andra diverse administrativa göromål. Anställningen ställer höga krav på noggrannhet, administrativ förmåga och ansvarstagande.

Kvalifikationskrav
Vi söker dig som har en utpräglad känsla för service i kombination med ett mycket gott bemötande. Du ska ha giltigt ordningsvaktsförordnande och erfarenhet av arbete som ordningsvakt. Du har godkänd och avslutad gymnasieutbildning. Förutom goda kunskaper för din roll som ordningsvakt har du grundläggande kunskap och erfarenhet av allmänt säkerhetsarbete. Du behöver ha ett normalt färgseende eftersom arbetet vid röntgenutrustning kräver det. Du har god datorvana samt grundläggande teknisk kompetens och en administrativ förmåga. Du ska kunna uttrycka dig i tal och skrift på svenska och i tal på engelska.

Som person bör du ha ett stort engagemang för ditt arbete samt en vilja att bidra till ett gott arbetsklimat. Arbetet inom enheten för service och säkerhet är framför allt ett lagarbete som kräver mognad, flexibilitet, god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du är prestigelös och kan både arbeta självständigt och i grupp. Som person är du stabil och pålitlig. Du har en förmåga att inge förtroende och skapa goda relationer både internt och externt. Du drar lärdom av dina erfarenheter och feedback från omgivningen.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och lämplighet för arbetet.

Vi söker dig som har
3-årig gymnasieutbildning.
Giltigt ordningsvaktsförordnande och minst 2 års erfarenhet av arbete som ordningsvakt.
Normalt färgseende.

Det kan vara meriterande med genomförd röntgenutbildning för domstol och utbildning säkerhetskontroll i domstol. Erfarenheter av administrativa arbetsuppgifter i kombination med roll som ordningsvakt. Erfarenhet av arbete vid domstol.

Arbetstid
Dagtid, visst övertidsarbete kan ingå i anställningen eftersom rättegångar ibland kan pågår efter ordinarie arbetstids slut.

För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter.
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Föredragande jurist, en eller flera Förvaltningsrätten i Karlstad

Domstolsjurist
Läs mer Apr 1
Varje dag avgörs hundratals mål och ärenden i domstolarna runt om i Sverige. Vår organisation består av medarbetare med olika kompetenser, där var och en är betydelsefull i att upprätthålla rättssäkerhet och hög kvalitet i alla led.



https://www.domstol.se/om-sveriges-domstolar/sa-fungerar-domstolarna/ 


 




Arbetsuppgifter
Som föredragande jurist är du mycket betydelsefull för att domstolen ska kunna genomföra sin viktiga samhällsuppgift.

Du arbetar med att göra rättsutredningar, upprätta förslag till domar och beslut, föredra mål och förslag till avgörande och föra anteckningar vid muntliga förhandlingar.

Dessutom bereder du mål, tar ställning till praktiska och processuella frågor och har kontakt med parter. Målen du arbetar med kan vara mycket varierande och ibland kräva snabb hantering.

Kvalifikationskrav
Du har juristexamen.
Det är meriterande om du är notarieutbildad eller har förvärvat motsvarande kompetens som vi bedömer relevant för anställning. Vi söker dig som är en skicklig jurist. Med det menar vi att du har mycket goda juridiska kunskaper och mycket god analytisk förmåga. Du tycker om att skriva och du uttrycker dig mycket väl i svenska språket både skriftligt och muntligt.

Du ska snabbt anpassa dig till nya omständigheter samt är positiv och arbetar konstruktivt under press.

Som föredragande jurist har du en central och drivande roll i arbetet med målen vilket kräver stort ansvarstagande och att du månar om både kvalitén och effektiviteten i det du gör. Vi värdesätter att du är noggrann och har ett mycket gott omdöme. Du har även en mycket god förmåga att prioritera under arbetstoppar. Du tycker om och har lätt för att samarbeta med dina kollegor på domstolen samtidigt som du har en mycket hög kapacitet att arbeta självständigt.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga, social kompetens och ett lösningsorienterat och positivt förhållningssätt.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig ett intressant, ansvarsfullt och utvecklande arbete i en av vårt samhällets viktigaste verksamheter.

Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och som arbetsgivare är vi måna om att våra medarbetare mår bra, trivs och finner meningsfullhet i sitt arbete för att på så sätt kunna bidra till domstolens utveckling.

Vi eftersträvar en arbetsmiljö där kommunikation är viktig, beslutsvägarna är korta och ett aktivt medarbetarskap är självklart. Vi är en flexibel arbetsplats där det finns möjligheter till mobilt arbete.

Vilka är vi
Förvaltningsrätten i Karlstad är en allmän förvaltningsdomstol i första instans med upptagningsområde Värmlands och Örebro län. Vår främsta uppgift är att avgöra tvister mellan enskilda och myndigheter. Förvaltningsrätten är belägen i Rådhuset i centrala Karlstad och delar lokaler med Värmlands tingsrätt.

Förvaltningsrätten har 50 anställda och dömer i ett stort antal måltyper, så som socialförsäkrings-och skattemål, mål enligt socialtjänstlagen och lagen om offentlig upphandling, tvångsmål samt en stor mängd andra förvaltningsmål.

Karlstad är en levande och växande kommun, med starkt näringslivsklimat och universitet. Här finns möjlighet till en trivsam boendemiljö och en innehållsrik fritid. Staden har dessutom ett bra strategiskt läge, med goda och snabba förbindelser med större städer som Stockholm, Göteborg och Oslo.

För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter.
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Ekonomi- och personaladministratör

HR-specialist/HR-adviser
Läs mer Apr 8
Varje dag avgörs hundratals mål och ärenden i domstolarna runt om i Sverige. Vår organisation består av medarbetare med olika kompetenser, där var och en är betydelsefull i att upprätthålla rättssäkerhet och hög kvalitet i alla led.



https://www.domstol.se/om-sveriges-domstolar/sa-fungerar-domstolarna/ 


 




Arbetsuppgifter
Vi söker en administratör som har erfarenhet av att arbeta med ekonomi och personalfrågor.

Det är en varierande och spännande tjänst med olika inslag inom administration så som löneadministration, grundläggande ekonomihantering, IT/teknik samt uppföljning/internkontroll. Det kan handla om att hantera delar i HR-processer, löneutbetalning, registrering av frånvaro/tidsrapportering, kvittohantering, kortadministration, systembehörigheter och diarieföring. 

Kvalifikationskrav
För att bli aktuell för den här tjänsten krävs att du har erfarenhet av liknande arbete. Det kan också vara meriterande med en högskoleutbildning inom lämpligt område.

För att prestera väl behöver du vara resultatorienterad, utföra arbetet på ett strukturerat och noggrant sätt samt ha ett gott omdöme. Arbetet ställer krav på att du kan arbeta i ett högt tempo samt är entusiastisk och positiv även under press. Du kan ta in ny kunskap snabbt och har förmåga att anpassa ditt arbetssätt. Du har lätt för att hantera omprioriteringar, att tänka nytt och har en mycket god samarbetsförmåga där du förhåller dig till andra på ett öppet och accepterande sätt.

Det kan vara meriterande om du arbetat med fakturahantering, avtalshantering samt tele-, teknik- och IT-stöd.

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper som social kompetens och god samarbets- och kommunikationsförmåga med ett lösningsorienterat förhållningssätt.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig ett intressant, ansvarsfullt och utvecklande arbete i en av vårt samhälles viktigaste verksamheter.
Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och som arbetsgivare är vi måna om att medarbetarna mår bra, trivs och finner meningsfullhet i sitt arbete för att på så sätt kunna bidra till domstolens utveckling. Vi eftersträvar en arbetsmiljö där kommunikation är viktig, beslutsvägarna är korta och ett aktivt medarbetarskap är självklart.



Vilka är vi
Förvaltningsrätten har 50 anställda och dömer i ett stort antal måltyper, så som socialförsäkrings-och skattemål, mål enligt socialtjänstlagen och lagen om offentlig upphandling, tvångsmål samt en stor mängd andra förvaltningsmål. Karlstad är en levande och växande kommun, med starkt näringslivsklimat och universitet. Här finns möjlighet till en trivsam boendemiljö och en innehållsrik fritid. Staden har dessutom ett bra strategiskt läge, med goda och snabba förbindelser med större städer som Stockholm, Göteborg och Oslo.

För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter.
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Sommarnotarie två eller flera Förvaltningsrätten Karlstad

Föredragande/Beredningsjurist
Läs mer Feb 25
Varje dag avgörs hundratals mål och ärenden i domstolarna runt om i Sverige. Vår organisation består av medarbetare med olika kompetenser, där var och en är betydelsefull i att upprätthålla rättssäkerhet och hög kvalitet i alla led.



https://www.domstol.se/om-sveriges-domstolar/sa-fungerar-domstolarna/ 


 




Arbetsuppgifter
Som sommarnotarie får du övning i att tillämpa dina teoretiska kunskaper genom kvalificerat praktiskt juridiskt arbete.

Arbetsuppgifterna motsvarar till stor del de arbetsuppgifter som nyanställda notarier utför vid förvaltningsrätten. Du kommer att få göra rättsutredningar, skriva och föredra domsförslag samt medverka vid muntliga förhandlingar. Du arbetar under handledning av en erfaren jurist.

Kvalifikationskrav
Vi söker dig som med gott resultat studerat minst sex terminer på juristprogrammet och som vid ansökan har genomfört minst motsvarande 180 hp av kurserna på programmet. Du ska inte ha avslutat din utbildning före augusti 2022.

Du är duktig på att uttrycka dig såväl skriftligen som muntligen. Du är även ansvarsfull, engagerad och noggrann samt har en god analytisk förmåga och ett gott omdöme. Du behöver kunna organisera och planera ditt arbete väl.

Anställningstid är 8-10 veckor enligt överenskommelse. Du kan i ditt personliga brev skriva hur många veckor du kan arbeta.

Till din ansökan ska du bifoga betygsutdrag från juristprogrammet, CV och personligt brev.

Stor vikt kommer att läggas vid ditt personliga brev, dina betyg och samt hur du motiverar ditt intresse för att arbeta som sommarnotarie vid vår domstol.

Vilka är vi
Förvaltningsrätten har ca 50 anställda och dömer i ett stort antal måltyper, så som socialförsäkrings-och skattemål, mål enligt socialtjänstlagen och lagen om offentlig upphandling, tvångsmål samt en stor mängd andra förvaltningsmål.

Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och som arbetsgivare är vi måna om att våra medarbetare mår bra, trivs och finner meningsfullhet i sitt arbete för att på så sätt kunna bidra till domstolens utveckling. Vi eftersträvar en arbetsmiljö där kommunikation är viktig, beslutsvägarna är korta och ett aktivt medarbetarskap är självklart.

För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter.
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Föredragande jurist, en eller flera Förvaltningsrätten i Karlstad

Föredragande/Beredningsjurist
Läs mer Dec 21
Varje dag avgörs hundratals mål och ärenden i domstolarna runt om i Sverige. Vår organisation består av medarbetare med olika kompetenser, där var och en är betydelsefull i att upprätthålla rättssäkerhet och hög kvalitet i alla led.



https://www.domstol.se/om-sveriges-domstolar/sa-fungerar-domstolarna/ 


 




Inledning
Varje dag avgörs hundratals mål och ärenden i domstolarna runt om i Sverige.

Vår organisation består av medarbetare med olika kompetenser, där var och en är betydelsefull i att upprätthålla rättssäkerhet och hög kvalitet i alla led.

Arbetsuppgifter
Som föredragande jurist är du mycket betydelsefull för att domstolen ska kunna genomföra sin viktiga samhällsuppgift. Du arbetar med att göra rättsutredningar, upprätta förslag till domar och beslut, föredra mål och förslag till avgörande och föra protokoll vid muntliga förhandlingar.

Dessutom bereder du mål, tar ställning till praktiska och processuella frågor och har kontakt med parter. Målen du arbetar med kan vara mycket varierande och ibland kräva snabb hantering.

Kvalifikationskrav
Du har juristexamen. Det är meriterande om du är notarieutbildad eller har förvärvat motsvarande kompetens som vi bedömer relevant för anställning. Vi söker dig som är en skicklig jurist. Med det menar vi att du har mycket goda juridiska kunskaper och mycket god analytisk förmåga. Du tycker om att skriva och du uttrycker dig mycket väl i svenska språket både skriftligt och muntligt.

Du ska snabbt anpassa dig till nya omständigheter samt är positiv och arbetar konstruktivt under press.

Som föredragande jurist har du en central och drivande roll i arbetet med målen vilket kräver stort ansvarstagande och att du månar om både kvalitén och effektiviteten i det du gör. Vi värdesätter att du är noggrann och har ett mycket gott omdöme. Du har även en mycket god förmåga att prioritera under arbetstoppar. Du tycker om och har lätt för att samarbeta med dina kollegor på domstolen samtidigt som du har en mycket hög kapacitet att arbeta självständigt.

Har du erfarenhet av skatterätt kan det vara särskilt meriterande.

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och kan därför komma att genomföra test som en del i rekryteringsprocessen.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig ett intressant, ansvarsfullt och utvecklande arbete i en av vårt samhällets viktigaste verksamheter.

Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och som arbetsgivare är vi måna om att våra medarbetare mår bra, trivs och finner meningsfullhet i sitt arbete för att på så sätt kunna bidra till domstolens utveckling.

Vi eftersträvar en arbetsmiljö där kommunikation är viktig, beslutsvägarna är korta och ett aktivt medarbetarskap är självklart. Vi är en flexibel arbetsplats där det finns möjligheter till mobilt arbete.

Vilka är vi
Förvaltningsrätten i Karlstad är en allmän förvaltningsdomstol i första instans med upptagningsområde Värmlands och Örebro län. Vår främsta uppgift är att avgöra tvister mellan enskilda och myndigheter. Förvaltningsrätten är belägen i Rådhuset i centrala Karlstad och delar lokaler med Värmlands tingsrätt.

Förvaltningsrätten har 50 anställda och dömer i ett stort antal måltyper, så som socialförsäkrings-och skattemål, mål enligt socialtjänstlagen och lagen om offentlig upphandling, tvångsmål samt en stor mängd andra förvaltningsmål.

Karlstad är en levande och växande kommun, med starkt näringslivsklimat och universitet. Här finns möjlighet till en trivsam boendemiljö och en innehållsrik fritid. Staden har dessutom ett bra strategiskt läge, med goda och snabba förbindelser med större städer som Stockholm, Göteborg och Oslo.

För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter.
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu