Karlstad: Kontorsassistent/Office assistent

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kontorsassistent/Office assistent i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-20 // Varaktighet: Deltid

iWork AB söker en kontorsassistent.
Vi söker en kontorsmedarbetare som bland annat ska administrera, boka samt ha kontakt med de svenska ambassaderna i mellanöstern gällande våra migrationsmål. Du ska också hjälpa våra inhemska och utländska klienter med bland annat insamling av av nödvändiga handlingar, bokningar till ambassaderna, information om flytten till Sverige.
Du som söker måste kunna tala och skriva på persiska och arabiska då kontakten ofta sker per telefon och mejl. Meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Anställningen är på deltid men kan komma att öka i takt med nya arbetsuppgifter. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.
iWork AB erbjuder helservice inom arbetstillstånd, anknytning, visering, studietillstånd och svenskt medborgarskap. För mer information besök https://www.iwork.nu/


iWork AB is looking for a office assistent.
We are looking for an office worker who can administer, book and have contact with the Swedish embassies in the Middle East regarding our migration cases. You will also help our domestic and foreign clients with collection of necessary documents for the application, bookings to the embassies, information about the move to Sweden.
You who are applying must be able to speak and write in Persian and Arabic as contact is often made by phone and email. Meritorious if you have worked with similar tasks before. The position is part-time, but may increase as new tasks are added. You are welcome to send your application to our email below.
iWork AB offers consultation and full service within work permits, family reunion, study permits and Swedish citizenship. For more information visit https://www.iwork.nu/

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Administrativ assistent.

Bokningsansvarig

Läs mer Sep 6
I rollen som Bokningsansvarig mottar du och hanterar alla samtal, mail och meddelanden från nya och tidigare gäster i form av besvarande av frågor, bokningar av bord/aktiviteter/barnkalas och delegering av samtal till platschef. Du kommer svara i telefon, lägga in bokningar i Caspeco bokningssystem och hantera meddelanden/recensioner i Google, Facebook och Tripadvisor samt vist kassaarbete.

Då vårt mål är att skapa en outstanding kundupplevelse är arbetet som Bokningsanvarig otroligt viktigt och värdefullt för oss, då gästens första möte med våra restaurang sker här!

Plats: O'learys Karlstad, Tingvallagatan 9, 65224.
Arbetstid: vardagar 10-16 och helg kan förekomma.
Lön: Fast månadslön eller timlön beroende på anställningens omfattning
Anställning: 75%. Start omgående. Provanställning 6 månader med möjlighet till fast anställning efter provanställning.

Vem du är
- En glad, social och ordentlig person som älskar kundservice och kundrelationer!
- Du har tidigare erfarenhet från kundservice och försäljning samt har erfarenhet av arbete i olika bokningssystem (ex Caspeco) eller liknande
- Meriterande är om du har arbetat i restaurang och tidigare hanterat bokningar inom restaurang och event
- Du är duktig på att uttrycka dig både i tal och skrift på både svenska och engelska
- Du är flexibel, tålmodig, snabbtänkt och lösningsfokuserad samt gör allt i din makt för att ge våra gäster en så bra upplevelse som möjligt

Ansök nu

Objektsbevakning

Läs mer Aug 11
Isolar Lösullsentreprenad AB är en de marknadsledande entreprenörerna på lösullsisolering i Mellansverige. Där finns vi etablerade på 7 centralorter. Vi har huvudkontor i Karlstad och övriga kontor finns i Örebro, Stockholm och Uppsala.
Vi söker omgående en medarbetare som kan ta hand om objektbevakning, offertuppföljning och färdskrivarkontroller hos oss på deltid/heltid.
Du som person bör vara strukturerad och besitta mycket goda kunskaper i svenska språket både i tal och skrift då det förekommer mycket kundkontakt på telefon och mail.
Frågor om tjänsten besvaras endast på mail.
frank@isolar.se







Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Jobba deltid som Adminstratör/projektassistent på Doowin i Karlstad

Läs mer Sep 19
Om tjänsten
Doowin i Karlstad växer och söker nu dig som önskar göra karriär inom byggbranschen.
Är du student och vill ha det perfekta extrajobbet vid sidan av dina studier? Då ska du läsa vidare! Det här jobbet passar perfekt för dig som är intresserad av byggbranschen och vill ha en möjlighet att arbeta extra samtidigt som du breddar ditt CV rejält.
Doowin är ett modernt helhetskoncept inom fönster- och dörrbyten. De erbjuder marknadens mest unika och kundvänliga koncept när det gäller monteringslösningar för dörrar och fönster. I produktportföljen finns ett premiumsortiment från välkända och efterfrågade svenska tillverkare, kompletta kvalitetslösningar för både renovering och nybyggnation.
Doowins kärnvärden är kundupplevelse, kostnadseffektivitet, trygghet, innovation och enkelhet. Kärnvärden som präglar allt företaget gör - i mötet med kunden och internt inom kedjan.
Nu söker de en person som kan komma in och avlasta projektledaren på plats.


Arbetsuppgifter
Som administratör/projektassistent ska du ta över kontakten med kunden när säljaren är klar med beställningen. Du ansvarar för att planera projektet och fördela arbetet till montörerna. Utöver det kommer få åka ut till montörerna på projektplatsen för att fånga upp lösa trådar och stötta dem. Du kommer även administrera projekten så allt kommer in rätt i affärssystemet. När projektet är klart ansvarar du för efterkontrollen och säkerställer att arbetet är utförd till kundens belåtenhet.

I jobbet ingår följande moment:
• Planera projekten och fördela arbetet
• Administrera och orderhantering
• Registrera order i affärssystemet
• Efterkontroll och reklamation


Din profil
Vi tror att du idag studerar något byggrelaterat och önskar ha ett relevant extrajobb vid sidan av dina studier. Som person är du serviceinriktad, ambitiös och lösningsorienterad samt har ett sinne för ordning och struktur. Har du någon tidigare branscherfarenhet ser vi det som plus. Vi ser gärna att du kan arbeta minst 2-3 dagar i veckan. Det finns även möjlighet att arbeta helger.

Krav:
• Har studier med bygginriktning och har minst 1 år kvar.
• Goda datakunskaper
• Goda kunskaper i Svenska och engelska
• Har intresse för byggbranschen
• B-körkort
• Kan jobba minst 2-3 pass i veckan.

Det är meriterande men inget krav om du har:
• Tidigare erfarenhet av arbete inom bygg eller hantverk
• Erfarenhet av arbete i verkstad


Övrigt
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Cleverex Bemanning men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Doowin.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Peyrau Saleh på telefonnummer: 0763118575 eller via e-post: peyrau.saleh@cleverex.se. Sök tjänsten senast 2022-10-21
Vi ser fram emot att höra från dig!


Om oss
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Cleverex Bemanning men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Doowin.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Peyrau Saleh på telefonnummer: 0763118575 eller via e-post: peyrau.saleh@cleverex.se. Sök tjänsten senast 2022-10-21
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Administratör för rederiverksamhet

Läs mer Sep 16
Är du student och söker ett riktigt spännande administrationsjobb att ha vid sidan av studierna? Perfekt! Förutom ett spännande jobb hos en attraktiv arbetsgivare är rollen dessutom upplagd att du arbetar hemifrån, under tider som passar dig. Vi arbetar med löpande urval, så passa på att söka tjänsten redan idag!

OM TJÄNSTEN
Skeppa Rederi kör passagerartrafik i vackra träbåtar med kulturstämpel på flertalet platser i Sverige.

Nu söker de en ansvarstagande och självständig student som vill ha ett arbete som innebär att vara behjälplig gentemot kollegor i form av att inhämta och förmedla information från Transportstyrelsen så att företaget säkerställer att de fortsatt följer myndighetens regelverk och lagar.

Har du arbetat med administration innan är det meriterande men inget krav.

#

Du erbjuds


* En chans till ett riktigt flexibelt extraarbete som du kan planera och lägga upp till stor del som det passar dig
* En fot in i ett expansivt företag som värnar om sina anställda
* Möjlighet att få utveckla en expertis inom sökning bland regelverk
* Stor personlig utveckling genom en roll som kräver driv och engagemang


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ditt ansvar är att beta av frågeställningar dina kollegor kommer med genom att undersöka Transportstyrelsens regelverk
- I rollen som administratör är du den person dina kollegor vänder sig till för stöttning kring frågor inom lagar och regler
- Du kommer att löpande få upprätta dokumentation kring informationen du får fram, för att göra detta tillgängligt gentemot dina kollegor

VI SÖKER DIG SOM
- Har pågående studier om minst 50%
- Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska

Som person är du:


* Självgående
* Problemlösare
* Ansvarstagande
* Kommunikativ


Dina personliga egenskaper är i fokus för denna tjänsten. Det viktigaste i rollen är att du är driven och noggrann, snarare än att du har mycket tidigare erfarenhet inom området.

Övrig information


* Starten beräknas ske i oktober
* Omfattningen är en behovsanställning där vi ser att du ha en annan huvudsaklig sysselsättning
* Placeringen är flexibel då du endast arbetar hemifrån


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Kundvårdsassistent till innovativt företag

Läs mer Sep 14
Nu söker vi en driven och effektiv person som vill arbeta extra hos oss under hösten i vårt fantastiska kundvårdsteam.
Vi erbjuder ett brett utbud av webbtjänster och kurser inom juridik för både offentlig sektor och privata företag. Du kommer att lära dig mycket kring våra målgrupper och deras behov och bidra till att effektivisera vårt arbete.
Du är noggrann, effektiv och har god vana av att arbeta vid dator och med stora datamängder.
Rollen är en junior tjänst och vi ser gärna att du har möjlighet att arbeta 15-20 timmar per vecka.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med excel, datainsamling och kundservice.
Vidare ser vi gärna att du är;
• Självgående och flexibel
• Utåtriktad, positiv och öppen
• En ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften och är lösningsorienterad
• Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo.
Om företaget
JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, Karlstad och centrala Helsingborg. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från iWork AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från iWork AB .

Kontorsmedarbetare

Administrativ assistent
Läs mer Aug 22
Center4life AB söker en administratör.
Du ska bland annat vara kund och personal ansvarig, ansvara för schemaläggning, ha omfattande kontakt med myndigheter/LSS/Försäkringskassan, sköta fakturering etc. Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Hemarbete kan erbjudas vid överenskommelse.
Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.

Ansök nu

Pizzabagare/Pizza baker

Pizzabagare
Läs mer Aug 23
Noason AB i Karlstad söker en pizzabagare.
Arbetet innebär sedvanliga arbetsuppgifter inom restaurang. Vi söker dig som är stresstålig och kan arbeta i tempo. Du ska kunna laga pizza samt orientaliska/iranska rätter och du rekommenderas ha erfarenhet inom branschen. Vi kommer att lägga stor vikt på dina personliga egenskaper då det är viktigt att du passar in i vår verksamhet och bland övriga personal.


Noason AB is looking for a pizzabaker.
The work involves usual tasks within rastaurant. We are looking for you who are stress-resistant and can work at a pace. You should be able to make pizza, cook oriental/Iranian dishes and you are recommended to have some experience in the industry. We will place great emphasis on your personal qualities as it is important that you fit into our business and among other staff.


Välkommen att ansöka till vår epost!
Your are welcome to apply through our email!

Ansök nu

Fordonsmekaniker/Car mechanics

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Jul 27
KD Bilvård söker en fordonsmekaniker.
Som fordonsmekaniker har du tidigare erfarenhet av verkstad, reparation och service av motorfordon. Du är stresstålig, kundorienterad och kan arbeta självständig. Stor vikt läggs på personlig lämplighet och tidigare erfarenhet.
Välkommen med din ansökan till eposten nedan!


KD Bilvård is looking for a vehicle mechanics.
As a mechanic, you have previous experience of workshop, repair and service of motor vehicles. You are stress-resistant, customer-oriented and can work independently. Great emphasis is placed on personal suitability and previous experience.
Welcome with your application to the email below!

Ansök nu

Kontorsmedarbetare/Office assistent

Administrativ assistent
Läs mer Jul 26
Aimen AB söker administratör för arbete med bland annat tolkning, översättning, schemaläggning, personal och aktivitetsplanering, fakturering, diarieföring, organisera möten, boka resor och serva kunder på både telefon och på kontor.
Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klienten och brukare med liknande språkbakgrund. Anställningarna är både på deltid och heltid. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.
Aimen AB is looking for administrators for work within interpretation, translation, scheduling, personnel and activity planning, invoicing, record keeping, organizing meetings, booking trips and serving customers on both telephone and office.

Ansök nu

Bagare/Köksbiträde

Köksbiträde
Läs mer Jul 14
Pizzeria Nya Flamingo i Karlstad söker köksbiträde och bagare.
Arbetet innebär sedvanliga arbetsuppgifter inom Pizzeria. Vi söker dig som är stresstålig och kan arbeta i tempo. Som köksbiträde ska du förbereda, laga enklare rätter, skölja, hacka etc. Som bagare bakar du helst bröd eller pizza och du rekommenderas ha erfarenhet inom branschen.
Vi kommer att lägga stor vikt på dina personliga egenskaper då det är viktigt att du passar in i vår verksamhet och bland övriga personal.

Ansök nu