Karlstad: Kundvårdare till innovativt företag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundvårdare till innovativt företag i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-05 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi en ny kundtjänstmedarbetare till vårt härliga kundvårdsteam, där du kommer jobba nära våra kunder och få förståelse för deras kompetensbehov.
Vi erbjuder ett brett utbud av kurser inom juridik för både offentlig sektor och privata företag. Du förser våra kunder med exceptionell service och följer upp deras upplevelser på våra kurser. Kontakten sker via telefon och videokonferens där du fångar upp kundens behov och skräddarsyr deras kompetensutvecklingspaket. Det ingår också att ibland vara värd för våra utbildningar och välkomna deltagare samt koordinera frågor.
För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att ge god service till kunden och som trivs med att ha många kontaktytor.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete eller har erfarenhet av att jobba med utbildnings- och eventverksamhet. Vidare ser vi gärna att du är;
Självgående och flexibel
Noggrann med god datorvana
Utåtriktad, positiv och öppen
En ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften och är lösningsorienterad
Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo.

Om företaget
JP Infonet är ett av landets ledande informations- och kunskapsföretag. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, Karlstad och centrala Helsingborg. Tillsammans är vi ca 90 anställda varav hälften jurister. Vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Kundtjänstmedarbetare.

Kundeservicemedarbeider

Läs mer Mar 22
Vi söker nu vår nya talang. En säljande kundtjänstmedarbetare till en av våra äldsta kunder.
Hos oss får du får du möjlighet att arbeta med trevliga och entusiastiska kollegor.
Tjänsten är på 100% och inledningsvis kommer ditt uppdrag att vara en provanställning, men då vi avser att anställa långsiktigt kommer din anställning att övergå till en tillsvidareanställning om alla parter är nöjda. Vi värdesätter dina personliga egenskaper! Sök redan idag, urval sker löpande. Tjänsten skall tillsättas omgående. Du kommer att få månadslön från dag 1.
Dina arbetsuppgifter
Som säljande kundtjänstmedarbetare kommer du få ett ansvarsområde inom kundtjänstfrågor via telefon och mail. I tjänsten ingår även att ansvara för försäljning men bara för inringande (varma) kunder. Anställningen inleds med en grundlig introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.
Din profil
För att uppskatta arbetsuppgifterna i rollen underlättar det för din egen del om du är lyhörd och kommunikativ som person. Vårt önskemål är att du kan en del om kundsamtal, försäljning och service, alternativt att du har viljan att lära dig. Vi hoppas lite extra på en kollega som är positiv och gärna vill jobba och utvecklas.
Krav för tjänsten
-Flytande norska och svenska i tal och skrift.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till vår kund

Läs mer Mar 15
I över 30 år har vi fått insikter, överraskningar och erfarenheter. Skapat lag, företag och framgångssagor. Hittat spetskompetens, upptäckt problemområden och sett nya möjligheter. ? Vi vet vart Värmland är på väg. Vad behöver du just nu?

Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Personlinhyrning och HR-stöd, samt studentkonsulter via vårt dotterbolag Apecs Studenkonsulter. Läs mer om oss på www.qtym.se.

Kundtjänstmedarbetare
Vi söker flertalet kundtjänstmedarbetare till vår kund i Karlstad. Förutom kunddialog via telefon innebär jobbet en del administrativa uppgifter. Du kommer att hantera inkommande samtal och drivs av att möta kunderna på ett ödmjukt sätt. Kundföretaget erbjuder en gedigen upplärning. Det är en arbetsplats med god stämning, ordning och reda, uppmuntrade kollegor och utvecklande arbetsuppgifter.

Vem är du?
Vi tror att du kommer passa perfekt för rollen om du känner igen dig i att du är:

• Serviceinriktad
• Problemlösande
• Flexibel
• Handlingskraftig
• Resultatorienterad
• Lagspelare

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har jobbat med någon typ av service tidigare. Du har en god datavana och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Övrig information

Jobbet innebär att du kommer arbeta hos vår kund men är anställd av oss på Qtym.

Start: Mitten på maj om inget annat avtalas. Uppdraget sträcker sig till den 30/9.

Omfattning: Heltid.

Arbetstider: Du jobbar framför allt dagtid 8.00-16.45, men arbetstiden är schemalagd och även kvälls- och helgarbete kan förekomma.

Placering: Centrala Karlstad

Intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan! Senaste ansökningsdag är den 16 april. Har du frågor om tjänsten kontakta Lovisa Wallin Konsultchef lovisa.wallin@qtym.se 072-0853292 alternativt Felicia Olsson Konsultchef Qtym 070-5668877 felicia.olsson@qtym.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Läs mer Mar 19
Karlstads El- och Stadsnät och Karlstads Energi slogs ihop till ett bolag den 1 januari 2024 och vi söker dig som vill vara med på vår resa att bli starkare tillsammans. Bli en del av en spännande bransch som just nu befinner sig i en expansiv fas och jobbar för Karlstadsbornas bästa. Bolaget ägs av Karlstads kommun och verkar bland annat inom elnät, elhandel, fjärrvärme, stadsnät och återvinning. Här arbetar cirka 250 medarbetare, bland annat el- och fibermontörer, ingenjörer, tekniker inom drift-och underhåll, säljare och projektledare. Att vara en del av vårt bolag innebär att vara en del av en stimulerande och innovativ bransch. Vi sätter stort värde på våra medarbetares kompetens och strävar efter att skapa en arbetsmiljö som uppmuntrar tillväxt och trivsel. Vi ser fram emot att välkomna dig ombord på vår spännande resa!



Beskrivning
Är du en stjärna på att skapa nöjda kunder? Då är Karlstads Energi arbetsplatsen för dig!

Vi letar efter en passionerad och driven kundservicemedarbetare till vårt team på marknadsavdelningen.

Tillsammans kommer vi att sikta mot att leverera bästa möjliga service till våra kunder, både gamla och nya. Din viktiga roll i vårt team är avgörande för att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen genom att erbjuda rådgivande service och försäljning av våra produkter och tjänster.

Med oss på Karlstads Energi har du möjligheten att vara en del av ett vinnande team då vi har fått utmärkelsen Sveriges nöjdaste kunder tre år i rad. Tillsammans ska vi fortsätta att förbättra och överträffa våra kunders förväntningar.

Vi hälsar dig varmt välkommen att bli en del av vårt fantastiska team på Karlstads Energi!

Arbetsuppgifter
Du är en del av Kundserviceavdelningen som för närvarande består av sex medarbetare med högt engagemang och fokus på kundnöjdhet. I ditt dagliga arbete ansvarar du för att svara på och hantera inkommande samtal, mejl, fysiska kundbesök, chatt och andra administrativa uppgifter på ett professionellt och vänligt sätt. Tillsammans arbetar teamet mot gemensamma mål och du bidrar aktivt till att förbättra kundupplevelsen kontinuerligt. Vi strävar efter att våra kunder, både internt och externt, ska ha förtroende för att få snabba och korrekta svar när de kontaktar oss. Genom att arbeta med processförbättringar och effektiviseringar ser vi till att vara rustade för framtiden. Vi uppmuntrar dig att utvecklas både personligt och professionellt tillsammans med oss.

Vi letar efter dig som trivs med att skapa relationer genom kundsamtal och är bra på att lösa problem. Du är snabb på att lära dig nya digitala verktyg och system och är en positiv, strukturerad och målinriktad lagspelare.

Du är också bra på att kommunicera tydligt och anpassa dig efter kundens behov. För att passa in i rollen bör du vara flexibel, social, gilla försäljning och ha förmågan att skapa goda relationer. Du drivs av att arbeta mot mål och har alltid kunden i fokus. I den här rollen behöver du ta ansvar, egna initiativ och sprider positiv energi. Att du har förmåga att hantera stressade situationer är en förutsättning för att lyckas i uppdraget.

Kvalifikationer
För att söka till tjänsten som kundservicemedarbetare skall du ha en gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet inom kundservice.  

I rollen kommer du att behöva arbeta samtidigt i flera digitala system, vilket kräver tidigare erfarenhet och god vana för att kunna navigera och hantera systemen effektivt. Du har dessutom goda kunskaper i både svenska och engelska. 

I urvalsprocessen kommer särskilt fokus att ligga på dina personliga egenskaper. Provanställning tillämpas.

Vill du vara en del av en arbetsplats där du får möjligheten att utvecklas och växa? Vi söker nu efter en kundservicemedarbetare och tar emot ansökningar löpande. Vänta inte, sök redan idag och ta chansen att bli en del av vårt team!


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Kassaledare 38,25

Läs mer Mar 8
Arbetsbeskrivning:

Som kassaledare för kassa och informationen är en av dina viktigaste uppgifter att motivera och inspirera medarbetarna på din avdelning och göra BAUHAUS till en trivsam och utvecklande arbetsplats. Du har ansvar för att fattade beslut genomförs på avdelningen. Vår målsättning är att ha branschens bästa kundservice. Därför ska du ha en välutvecklad människokännedom, ett sprudlande engagemang och en fingertoppskänsla för affärer. Du ingår i ett team av duktiga medarbetare som alla arbetar för att göra arbetsdagen så bra som möjligt både för kunder och kollegor. BAUHAUS har ett stort, varierat och spännande sortiment och den ena dagen är inte den andra lik. Hos oss trivs man! Här möts alla åldersgrupper som alla bidrar med sin unika erfarenhet vilket skapar en härlig dynamik. Vill du komma in i vår gemenskap, då kanske detta är jobbet för dig?

Vem söker vi? 

Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor samt är väldigt service- och kundfokuserad. Vi gillar om du är en lösningsorienterad person som alltid försöker ha en positiv inställning till din omgivning.

Om du är den vi söker, är du ansvarsfull och har en seriös inställning till ditt arbete. Du kan bevara överblicken även vid stor arbetsbelastning. Du får gärna ha tidigare ledarerfarenhet, visioner för både dig själv och din arbetsplats. Körkort lägst B är ett krav. Du är utöver detta även utåtriktad, självständig, flexibel och målmedveten. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Det är ett extra plus om du är praktiskt lagd med branscherfarenhet och/eller har varit hantverkare, men det är inte ett krav. Du behöver vara minst 18 år och behärska svenska i tal och skrift och engelska i tal. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret.

BAUHAUS erbjuder:

en kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag  finns i 19 länder.  BAUHAUS är en inspirarenade arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.  

Vi bidrar till en bra företagskultur och rolig arbetsplats 
Vi uppmärksammar framgång och innovativa idéer
Vi arbetar för en trygg och säker arbetsmiljö
Vi har nolltolerans mot trakasserier och diskriminering
Vi accepterar ingen form av korruption
Vi arbetar för en hållbar utveckling
Vi följer policyer,riktlinjer och lagkrav
BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare  utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären.  BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 24 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Umeå i norr till Malmö i söder.

Ansök nu

Kundeservicemedarbeider

Läs mer Feb 6
Vi söker nu vår nya talang. En säljande kundtjänstmedarbetare till en av våra äldsta kunder.
Hos oss får du får du möjlighet att arbeta med trevliga och entusiastiska kollegor.
Tjänsten är på 100% och inledningsvis kommer ditt uppdrag att vara en provanställning, men då vi avser att anställa långsiktigt kommer din anställning att övergå till en tillsvidareanställning om alla parter är nöjda. Vi värdesätter dina personliga egenskaper! Sök redan idag, urval sker löpande. Tjänsten skall tillsättas omgående. Du kommer att få månadslön från dag 1.
Dina arbetsuppgifter
Som säljande kundtjänstmedarbetare kommer du få ett ansvarsområde inom kundtjänstfrågor via telefon och mail. I tjänsten ingår även att ansvara för försäljning men bara för inringande (varma) kunder. Anställningen inleds med en grundlig introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.
Din profil
För att uppskatta arbetsuppgifterna i rollen underlättar det för din egen del om du är lyhörd och kommunikativ som person. Vårt önskemål är att du kan en del om kundsamtal, försäljning och service, alternativt att du har viljan att lära dig. Vi hoppas lite extra på en kollega som är positiv och gärna vill jobba och utvecklas.
Krav för tjänsten
-Fullgjorda gymnasiestudier.
-Flytande norska och svenska i tal och skrift.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från JP Infonet AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från JP Infonet AB .

Jurist till arbete som redaktör till juridiska informationstjänster

Biträdande jurist
Läs mer Sep 12
Om jobbet
Är du jurist, tycker om och är bra på att skriva, är snabb på att bearbeta och analysera juridisk information? Är du intresserad av skatterätt, fastighetsrätt och livsmedelsjuridik? Då kan rollen som redaktör och skribent hos oss på JP Infonet vara något för dig. Vi söker en person som vill skriva och omvärldsbevaka samt har stort kundfokus.
JP Infonet AB är ett av Sveriges ledande företag inom juridisk informationsförsörjning. Vi erbjuder ett stort antal juridiska informationstjänster, utbildningar, webbkurser och juridisk rådgivning. Till den här tjänsten söker vi en person för arbete med flera av våra informationstjänster. Informationstjänsterna hanteras av en redaktion som består av såväl sakkunniga jurister som generalister som arbetar brett med flera av våra områden. Huvudkontoret finns i Gamla stan i Stockholm, men vi har även verksamhet i Helsingborg och Karlstad. Den här tjänsten avser vi att tillsätta i Stockholm.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett team med skickliga redaktörer och vara ansvarig ämnesredaktör för juridiska informationstjänster riktade till praktiserande jurister samt till andra yrkesarbetande som är i behov av juridisk information och kunskap. Du kommer att hantera, analysera, sammanfatta och publicera juridisk information samt ha kontakt med ett antal externa experter. I det dagliga arbetet ingår omvärldsbevakning, domshantering, referatskrivning och korrekturläsning.
Vi söker dig som
Har en juristexamen och ett stort intresse och engagemang för att utvecklas som jurist. Du är en duktig skribent och tycker om att analysera och hantera stora mängder juridisk information. Du kan lätt sätta dig in i komplexa juridiska frågeställningar och har kunden i fokus. Hos oss får du bevaka juridiken ur ett helhetsperspektiv och har många kontakter såväl internt som externt.
Det är meriterande om du har vana av att arbeta i Episerver eller liknande webbpubliceringsverktyg.

Ansök nu

Kundansvarig säljare med intresse för juridik - Karlstad

Innesäljare
Läs mer Nov 21
Kundansvarig säljare med intresse för juridik
JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, centrala Helsingborg och Karlstad. Tillsammans är vi ca 80 anställda varav hälften jurister. Vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.


Vi växer och våra möjligheter att tillgängliggöra juridiken på helt nya sätt via marknadsledande digitala lösningar och juridisk kompetens har aldrig varit större. Därför letar vi nu efter en affärsutvecklare för start under våren till vårt kontor i Karlstad.


För att lyckas i rollen söker vi en driven person som har erfarenhet av försäljning och som trivs med att ta kontakt med människor och ha många kontaktytor. Det är viktigt att du är intresserad av juridik, samhällsfrågor och kundrelationer. Det är starkt meriterande om du har relevant utbildning inom t. ex statsvetenskap eller juridik eller tidigare erfarenhet av försäljning av tjänster eller utbildning till yrkesverksamma. Du är lösningsorienterad och kan se helheten vilket hjälper dig att utveckla kundens affär. Vidare ser vi gärna att du är:


självgående och flexibel
utåtriktad, positiv och öppen
en vinnarskalle som stimuleras av att nå höga mål
en ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften



I rollen som säljare och affärsutvecklare kommer du att lära dig mycket om hur vi kan tillgängliggöra juridiken genom digitala lösningar och bred kompetens. Vi erbjuder ett stort antal juridiska informationslösningar och kompetensutveckling för både kommuner, advokatbyråer, myndigheter och privata företag. Du kommer jobba nära våra användare och få förståelse för deras utmaning och hur företagets produkter och tjänster kan hjälpa dem i deras verksamhet. Du driver självständigt din försäljning och kommer att ansvara för dina egna kunder, vilket innebär nyförsäljning, merförsäljning och kundvård. Kontakten sker i första hand via telefon, men du kommer även att hålla externa säljmöten och utbildningar på plats hos kund där du visar upp företagets produkter och tjänster. Du kommer att bli en av företagets viktigaste säljare och vi tror att du stimuleras av att nå högt uppsatta mål.

Ansök nu

Kundansvarig till innovativt företag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 24
Vi söker en ny kundansvarig till vår fantastiska kundvårdsgrupp som kan ge våra kunder bästa service och utbildning i våra tjänster.
För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att ge god service till kunder och som trivs med att ta kontakt med människor och ha många kontaktytor samt presentera inför stora grupper. I gruppen arbetar vi nära varandra och våra kunder för att leverera bästa service i en stimulerande arbetsmiljö.
Det är meriterande om du är van att arbeta digitalt och med digitala verktyg, har tidigare erfarenhet av att utbilda och service management. Du är lösningsorienterad och kan se helheten vilket hjälper dig att utveckla kundens affär. Vidare ser vi gärna att du är;
• Självgående och flexibel
• Utåtriktad, positiv och öppen
• En ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften
• Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo
Du förser våra kunder med exceptionell service, bland annat genom utbildningar i hur våra system används på bästa sätt samt informerar om nyheter i tjänsterna. Kontakten sker via telefon och videokonferens men du kommer även att ansvara för externa kundmöten och utbildningar på plats hos kund, när detta är möjligt, där du visar upp företagets produkter och tjänster.
Vilka är vi?
JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, i Karlstad och centrala Helsingborg. Tillsammans är vi ca 80 anställda och vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.
Vi gör löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Jurist inom offentlig rätt med intresse för att skriva

Redaktör
Läs mer Okt 11
Är du en jurist som både är en vass skribent och snabb på att bearbeta och analysera juridisk information? Har du ett stort intresse för offentlig rätt? Då kan rollen som redaktör hos oss på JP Infonet vara något för dig. Vi söker en person som tycker om att skriva och omvärldsbevaka samt har stort kundfokus. Hos oss får du bevaka juridiken ur ett helhetsperspektiv och har många kontakter såväl internt som externt.
JP Infonet AB är ett av Sveriges ledande företag inom juridisk informationsförsörjning. Vi erbjuder ett stort antal juridiska informationstjänster, utbildningar, webbkurser och juridisk rådgivning. Informationstjänsterna hanteras av vår redaktion som består av såväl sakkunniga jurister som generalister som arbetar brett med flera av våra tjänster. Huvudkontoret finns i Gamla stan i Stockholm, men vi har även verksamhet i Helsingborg och Karlstad. Nu söker vi en redaktör till två av våra stora informationstjänster, JP Skolnet och JP Förvaltningsrätt, med placering i Karlstad. Vi sitter centralt i stora, fina lokaler i ”Sockerslottet” på Hybelejens Gata.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera, analysera, sammanfatta och publicera juridisk information. I det dagliga arbetet ingår omvärldsbevakning, domshantering och referatskrivning. Du kommer även samarbeta med ett stort antal externa personer samt korrekturläsa kvalificerade juridiska texter.
Vi söker dig som
Har en juristexamen, gärna med inriktning mot offentlig rätt, skoljuridik, förvaltningsrätt eller barnrätt. Du är en duktig skribent och tycker om att analysera och hantera stora mängder juridisk information. Du är noggrann, kan lätt sätta dig in i komplexa juridiska frågeställningar och har kunden i fokus.
Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansök
Vi ser fram emot din ansökan! Skicka till redaktionschef Jessica Deinoff, jessica.deinoff@jpinfonet.se senast 1 november.

Ansök nu

Kundansvarig säljare med intresse för juridik

Innesäljare
Läs mer Sep 20
Kundansvarig säljare med intresse för juridik
JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, centrala Helsingborg och Karlstad. Tillsammans är vi ca 80 anställda varav hälften jurister. Vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.


Vi växer och våra möjligheter att tillgängliggöra juridiken på helt nya sätt via marknadsledande digitala lösningar och juridisk kompetens har aldrig varit större. Därför letar vi nu efter en affärsutvecklare för start under våren till vårt kontor i Karlstad.


För att lyckas i rollen söker vi en driven person som har erfarenhet av försäljning och som trivs med att ta kontakt med människor och ha många kontaktytor. Det är viktigt att du är intresserad av juridik, affärer, sälj och entreprenörskap. Det är starkt meriterande om du har relevant utbildning eller tidigare erfarenhet av försäljning av tjänster eller utbildning till yrkesverksamma. Du är lösningsorienterad och kan se helheten vilket hjälper dig att utveckla kundens affär. Vidare ser vi gärna att du är:


självgående och flexibel
utåtriktad, positiv och öppen
en vinnarskalle som stimuleras av att nå höga mål
en ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften
driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo.



I rollen som säljare och affärsutvecklare kommer du att lära dig mycket om hur vi kan tillgängliggöra juridiken genom digitala lösningar och bred kompetens. Vi erbjuder ett stort antal juridiska informationslösningar och kompetensutveckling för både kommuner, advokatbyråer, myndigheter och privata företag. Du kommer jobba nära våra användare och få förståelse för deras utmaning och hur företagets produkter och tjänster kan hjälpa dem i deras verksamhet. Du driver självständigt din försäljning och kommer att ansvara för dina egna kunder, vilket innebär nyförsäljning, merförsäljning och kundvård. Kontakten sker i första hand via telefon, men du kommer även att hålla externa säljmöten och utbildningar på plats hos kund där du visar upp företagets produkter och tjänster. Du kommer att bli en av företagets viktigaste säljare och vi tror att du stimuleras av att nå högt uppsatta mål.

Ansök nu