Karlstad: Supportmedarbetare till Klaravik

Hitta ansökningsinfo om jobbet Supportmedarbetare till Klaravik i Karlstad. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Karlstad inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-24 // Varaktighet: Heltid

SUPPORTMEDARBETARE TILL KLARAVIK
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som supportmedarbetare hos Klaravik kommer du ha mycket kontakt via telefon och mejl med såväl svenska som utländska kunder för att säkerställa att deras frågor blir besvarade. Du blir en del av ett härligt team som tillsammans jobbar engagerat med att lösa ärenden för våra kunder, för bästa möjliga totala kundupplevelse hos Klaravik. Tempot är högt och du kommer att behöva hantera flera ärenden samtidigt. Problemlösning är en stor del av din vardag och du har även stort ansvar över dina egna arbetsuppgifter vad gäller beslutsfattning och ansvarsområden.

Allt för att fortsätta skapa världens bästa kundsupport!

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är en stjärna på service och som trivs med telefonen och datorn som arbetsredskap. Du är prestigelös, nyfiken och lösningsorienterad.  

Du är duktig på att uttrycka dig i så väl tal som skrift på svenska och engelska och det kommer naturligt för dig att göra det där lilla extra för att kunden ska få en så bra upplevelse som möjligt.

Har du tidigare arbetat med kundsupport och har erfarenhet av Zendesk eller annat system ser vi det som meriterande.
.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som supportmedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.

ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Adam Fransson Mörk på via 0738-617253 eller adam.f.mork@eterni.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Karlstad som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Karlstad som Kundtjänstmedarbetare.

Kundeservicemedarbeider

Läs mer Mar 22
Vi söker nu vår nya talang. En säljande kundtjänstmedarbetare till en av våra äldsta kunder.
Hos oss får du får du möjlighet att arbeta med trevliga och entusiastiska kollegor.
Tjänsten är på 100% och inledningsvis kommer ditt uppdrag att vara en provanställning, men då vi avser att anställa långsiktigt kommer din anställning att övergå till en tillsvidareanställning om alla parter är nöjda. Vi värdesätter dina personliga egenskaper! Sök redan idag, urval sker löpande. Tjänsten skall tillsättas omgående. Du kommer att få månadslön från dag 1.
Dina arbetsuppgifter
Som säljande kundtjänstmedarbetare kommer du få ett ansvarsområde inom kundtjänstfrågor via telefon och mail. I tjänsten ingår även att ansvara för försäljning men bara för inringande (varma) kunder. Anställningen inleds med en grundlig introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.
Din profil
För att uppskatta arbetsuppgifterna i rollen underlättar det för din egen del om du är lyhörd och kommunikativ som person. Vårt önskemål är att du kan en del om kundsamtal, försäljning och service, alternativt att du har viljan att lära dig. Vi hoppas lite extra på en kollega som är positiv och gärna vill jobba och utvecklas.
Krav för tjänsten
-Flytande norska och svenska i tal och skrift.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till vår kund

Läs mer Mar 15
I över 30 år har vi fått insikter, överraskningar och erfarenheter. Skapat lag, företag och framgångssagor. Hittat spetskompetens, upptäckt problemområden och sett nya möjligheter. ? Vi vet vart Värmland är på väg. Vad behöver du just nu?

Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Personlinhyrning och HR-stöd, samt studentkonsulter via vårt dotterbolag Apecs Studenkonsulter. Läs mer om oss på www.qtym.se.

Kundtjänstmedarbetare
Vi söker flertalet kundtjänstmedarbetare till vår kund i Karlstad. Förutom kunddialog via telefon innebär jobbet en del administrativa uppgifter. Du kommer att hantera inkommande samtal och drivs av att möta kunderna på ett ödmjukt sätt. Kundföretaget erbjuder en gedigen upplärning. Det är en arbetsplats med god stämning, ordning och reda, uppmuntrade kollegor och utvecklande arbetsuppgifter.

Vem är du?
Vi tror att du kommer passa perfekt för rollen om du känner igen dig i att du är:

• Serviceinriktad
• Problemlösande
• Flexibel
• Handlingskraftig
• Resultatorienterad
• Lagspelare

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har jobbat med någon typ av service tidigare. Du har en god datavana och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Övrig information

Jobbet innebär att du kommer arbeta hos vår kund men är anställd av oss på Qtym.

Start: Mitten på maj om inget annat avtalas. Uppdraget sträcker sig till den 30/9.

Omfattning: Heltid.

Arbetstider: Du jobbar framför allt dagtid 8.00-16.45, men arbetstiden är schemalagd och även kvälls- och helgarbete kan förekomma.

Placering: Centrala Karlstad

Intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan! Senaste ansökningsdag är den 16 april. Har du frågor om tjänsten kontakta Lovisa Wallin Konsultchef lovisa.wallin@qtym.se 072-0853292 alternativt Felicia Olsson Konsultchef Qtym 070-5668877 felicia.olsson@qtym.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Läs mer Mar 19
Karlstads El- och Stadsnät och Karlstads Energi slogs ihop till ett bolag den 1 januari 2024 och vi söker dig som vill vara med på vår resa att bli starkare tillsammans. Bli en del av en spännande bransch som just nu befinner sig i en expansiv fas och jobbar för Karlstadsbornas bästa. Bolaget ägs av Karlstads kommun och verkar bland annat inom elnät, elhandel, fjärrvärme, stadsnät och återvinning. Här arbetar cirka 250 medarbetare, bland annat el- och fibermontörer, ingenjörer, tekniker inom drift-och underhåll, säljare och projektledare. Att vara en del av vårt bolag innebär att vara en del av en stimulerande och innovativ bransch. Vi sätter stort värde på våra medarbetares kompetens och strävar efter att skapa en arbetsmiljö som uppmuntrar tillväxt och trivsel. Vi ser fram emot att välkomna dig ombord på vår spännande resa!



Beskrivning
Är du en stjärna på att skapa nöjda kunder? Då är Karlstads Energi arbetsplatsen för dig!

Vi letar efter en passionerad och driven kundservicemedarbetare till vårt team på marknadsavdelningen.

Tillsammans kommer vi att sikta mot att leverera bästa möjliga service till våra kunder, både gamla och nya. Din viktiga roll i vårt team är avgörande för att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen genom att erbjuda rådgivande service och försäljning av våra produkter och tjänster.

Med oss på Karlstads Energi har du möjligheten att vara en del av ett vinnande team då vi har fått utmärkelsen Sveriges nöjdaste kunder tre år i rad. Tillsammans ska vi fortsätta att förbättra och överträffa våra kunders förväntningar.

Vi hälsar dig varmt välkommen att bli en del av vårt fantastiska team på Karlstads Energi!

Arbetsuppgifter
Du är en del av Kundserviceavdelningen som för närvarande består av sex medarbetare med högt engagemang och fokus på kundnöjdhet. I ditt dagliga arbete ansvarar du för att svara på och hantera inkommande samtal, mejl, fysiska kundbesök, chatt och andra administrativa uppgifter på ett professionellt och vänligt sätt. Tillsammans arbetar teamet mot gemensamma mål och du bidrar aktivt till att förbättra kundupplevelsen kontinuerligt. Vi strävar efter att våra kunder, både internt och externt, ska ha förtroende för att få snabba och korrekta svar när de kontaktar oss. Genom att arbeta med processförbättringar och effektiviseringar ser vi till att vara rustade för framtiden. Vi uppmuntrar dig att utvecklas både personligt och professionellt tillsammans med oss.

Vi letar efter dig som trivs med att skapa relationer genom kundsamtal och är bra på att lösa problem. Du är snabb på att lära dig nya digitala verktyg och system och är en positiv, strukturerad och målinriktad lagspelare.

Du är också bra på att kommunicera tydligt och anpassa dig efter kundens behov. För att passa in i rollen bör du vara flexibel, social, gilla försäljning och ha förmågan att skapa goda relationer. Du drivs av att arbeta mot mål och har alltid kunden i fokus. I den här rollen behöver du ta ansvar, egna initiativ och sprider positiv energi. Att du har förmåga att hantera stressade situationer är en förutsättning för att lyckas i uppdraget.

Kvalifikationer
För att söka till tjänsten som kundservicemedarbetare skall du ha en gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet inom kundservice.  

I rollen kommer du att behöva arbeta samtidigt i flera digitala system, vilket kräver tidigare erfarenhet och god vana för att kunna navigera och hantera systemen effektivt. Du har dessutom goda kunskaper i både svenska och engelska. 

I urvalsprocessen kommer särskilt fokus att ligga på dina personliga egenskaper. Provanställning tillämpas.

Vill du vara en del av en arbetsplats där du får möjligheten att utvecklas och växa? Vi söker nu efter en kundservicemedarbetare och tar emot ansökningar löpande. Vänta inte, sök redan idag och ta chansen att bli en del av vårt team!


Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!




Övrig information

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

Ansök nu

Kassaledare 38,25

Läs mer Mar 8
Arbetsbeskrivning:

Som kassaledare för kassa och informationen är en av dina viktigaste uppgifter att motivera och inspirera medarbetarna på din avdelning och göra BAUHAUS till en trivsam och utvecklande arbetsplats. Du har ansvar för att fattade beslut genomförs på avdelningen. Vår målsättning är att ha branschens bästa kundservice. Därför ska du ha en välutvecklad människokännedom, ett sprudlande engagemang och en fingertoppskänsla för affärer. Du ingår i ett team av duktiga medarbetare som alla arbetar för att göra arbetsdagen så bra som möjligt både för kunder och kollegor. BAUHAUS har ett stort, varierat och spännande sortiment och den ena dagen är inte den andra lik. Hos oss trivs man! Här möts alla åldersgrupper som alla bidrar med sin unika erfarenhet vilket skapar en härlig dynamik. Vill du komma in i vår gemenskap, då kanske detta är jobbet för dig?

Vem söker vi? 

Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor samt är väldigt service- och kundfokuserad. Vi gillar om du är en lösningsorienterad person som alltid försöker ha en positiv inställning till din omgivning.

Om du är den vi söker, är du ansvarsfull och har en seriös inställning till ditt arbete. Du kan bevara överblicken även vid stor arbetsbelastning. Du får gärna ha tidigare ledarerfarenhet, visioner för både dig själv och din arbetsplats. Körkort lägst B är ett krav. Du är utöver detta även utåtriktad, självständig, flexibel och målmedveten. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Det är ett extra plus om du är praktiskt lagd med branscherfarenhet och/eller har varit hantverkare, men det är inte ett krav. Du behöver vara minst 18 år och behärska svenska i tal och skrift och engelska i tal. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret.

BAUHAUS erbjuder:

en kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag  finns i 19 länder.  BAUHAUS är en inspirarenade arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.  

Vi bidrar till en bra företagskultur och rolig arbetsplats 
Vi uppmärksammar framgång och innovativa idéer
Vi arbetar för en trygg och säker arbetsmiljö
Vi har nolltolerans mot trakasserier och diskriminering
Vi accepterar ingen form av korruption
Vi arbetar för en hållbar utveckling
Vi följer policyer,riktlinjer och lagkrav
BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare  utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären.  BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 24 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Umeå i norr till Malmö i söder.

Ansök nu

Kundeservicemedarbeider

Läs mer Feb 6
Vi söker nu vår nya talang. En säljande kundtjänstmedarbetare till en av våra äldsta kunder.
Hos oss får du får du möjlighet att arbeta med trevliga och entusiastiska kollegor.
Tjänsten är på 100% och inledningsvis kommer ditt uppdrag att vara en provanställning, men då vi avser att anställa långsiktigt kommer din anställning att övergå till en tillsvidareanställning om alla parter är nöjda. Vi värdesätter dina personliga egenskaper! Sök redan idag, urval sker löpande. Tjänsten skall tillsättas omgående. Du kommer att få månadslön från dag 1.
Dina arbetsuppgifter
Som säljande kundtjänstmedarbetare kommer du få ett ansvarsområde inom kundtjänstfrågor via telefon och mail. I tjänsten ingår även att ansvara för försäljning men bara för inringande (varma) kunder. Anställningen inleds med en grundlig introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.
Din profil
För att uppskatta arbetsuppgifterna i rollen underlättar det för din egen del om du är lyhörd och kommunikativ som person. Vårt önskemål är att du kan en del om kundsamtal, försäljning och service, alternativt att du har viljan att lära dig. Vi hoppas lite extra på en kollega som är positiv och gärna vill jobba och utvecklas.
Krav för tjänsten
-Fullgjorda gymnasiestudier.
-Flytande norska och svenska i tal och skrift.

Ansök nu

Andra jobb i Karlstad från Eterni Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Karlstad från Eterni Sweden AB .

Interim HR-konsult till Karlstad

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Apr 16
HR-KONSULT TILL KUND I KARLSTAD
ARBETSUPPGIFTER
Med start så snart som möjligt söker vi nu en HR-konsult till en av våra kunder i Karlstad. Rollen är en generalistroll där du tillsammans med dina kollegor stöttar verksamheten med alla typer av HR-relaterade frågor och bidrar både på en strategiskt och en operativ nivå.

PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER
Du har flerårig erfarenhet från en bred professionell HR-roll, gärna med en högskoleexamen inom HR eller motsvarande i grunden. Vi söker dig som är målinriktad och driver frågor med ett verksamhetsfokus. Med ditt konsultativa förhållningsätt har du förmågan att entusiasmera ledare i organisationen och driva och följa upp HR-arbetet utifrån uppsatta mål. Det är också viktigt att du tycker om att arbeta i team och nära dina kollegor och att du trivs med att rollen både är operativ och strategisk. Du kan snabbt parera och prioritera i frågor som dyker upp med kort varsel.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som  är ett konsultuppdrag på deltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult ute hos vår kund.

ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mejl behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Adam Fransson Mörk på 073-8617253 eller adam.f.mork@eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. 

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu

Redovisningsekonom till AKJ Energiteknik

Redovisningsekonom
Läs mer Mar 29
REDOVISNINGSEKONOM TILL AKJ ENERGITEKNIK
ARBETSUPPGIFTER
AKJ befinner sig i ett expansivt skede och därför söker vi ju en redovisningsekonom. Du kommer i ett första skede ersätta nuvarande redovisningsekonom som går på föräldraledighet under hösten, men vi kommer utöka ekonomi- och stödfunktionerna därefter - därav blir det en tillsvidareanställning. AKJ är företaget som ger goda möjligheter till personlig utveckling och en variationsrik vardag. Här får du påverka och bidra till företagets framgång. CFO är närmaste chef och redovisningsekonomen ingår i gruppen för ekonomi/administration bestående av fyra kollegor som jobbar i nära samarbete med varandra. Huvudsakliga arbetsuppifter:  
Delaktig i framtagandet av månads- och årsbokslut
Löpande redovisning
Hantera moms och övriga skatter/avgifter
Internationella frågeställningar/kontakter då vi har verksamhet i Lettland och Norge samt regelbunden handel med utlandet
Administratör för affärssystemet Pyramid
Stöd och bollplank till övriga kollegor i gruppen
Delta i arbetet med att utveckla arbetssätt och rutiner
HR administration till viss del
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Du är utbildad Redovisningsekonom eller motsvarande utbildning samt har minst tre års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom. Det är meriterande om du har erfarenhet av löneadministration/HR administration. Som person är du lugn, noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Du är ansvarstagande och trivs med att jobba mot deadlines. Du har lätt för att samarbeta med andra, skapar trivsel omkring dig samt tycker om att jobba i team. Vidare tycker du att det är spännande med förändring och utveckling och vill vara med och bidra i arbetet med att förbättra och utveckla företagets arbetssätt och rutiner. Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete i projektbaserade företag, gärna från byggbranschen. Övriga kvalifikationer  
Goda kunskaper i officepaketet, främst Excel
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Extra plus vid erfarenhet av affärssystemet Pyramid
Extra plus vid erfarenhet av inköpshantering
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Redovisningsekonom är en direktrekrytering där du blir anställd av AKJ Energiteknik. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni Sweden.

ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu

Snickare sökes

Träarbetare, utan yrkesbevis/Snickare, utan yrkesbevis
Läs mer Apr 3
SNICKARE SÖKES
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som snickare kommer du att arbeta på olika stationer inomhus och använda dig av dina kunskaper inom ritningsläsning och arbeta med spikpistol, skruvning och traverskörning. 
Du arbetar i team och bidrar till en härlig teamkänsla.  

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Meriterande för dig som söker är att du arbetat inom industri och med liknande arbetsuppgifter tidigare. Då du jobbar nära dina kollegor är det viktigt med samarbete och flexibilitet. Vi vill att du är har lätt för att lära och tycker att det är kul att lösa problem. Vi ser gärna att du som söker är utåtriktad lagspelare, samtidigt vill vi att du är strukturerad och kan driva ditt eget arbete.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som snickare är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund. Efter 6 månader finns det goda möjligheter att få anställning direkt av vår kund.

ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mejl behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. 

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu

C-Chaufför sökes

Specialtransportförare
Läs mer Apr 5
C-CHAUFFÖR TILL KUND I KARLSTAD
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som chaufför kommer du leverera varor till kunder inom Värmland. Du har företaget och kunden i fokus och är en lojal medarbetare och god arbetskamrat. Jobbet kan vara varierande från dag till dag så du bör vara flexibel som person. 

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Denna roll passar dig som har god körvana med C-fordon. Du uppskattar ett högt arbetstempo och ett glatt kundbemötande med en bra inställning. Du ska klara av att arbeta fysiskt då tjänsten innebär en del lyft. Krav för tjänsten är C-körkort, YKB samt truckkort. Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift är också ett krav för tjänsten.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som chaufför är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund. Arbetet är med start april till och med augusti.

ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mejl behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. 

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu

Junior ekonomiassistent till Klaravik

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 25
JUNIOR EKONOMIASSISTENT TILL KLARAVIK
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu en junior ekonomiassistent till Klaravik, en duktig administratör som behärskar det engelska språket i tal och skrift. Du blir en del av vårt team som ansvarar för vår kundreskontra med fakturering, betalning och påminnelsehantering. Ditt fokus kommer vara på påminnelsehantering vilket innebär att du spenderar en stor del av din tid i telefonen. Det är ett självständigt arbete där du kommer få ta stort ansvar över dina egna arbetsuppgifter. Vi arbetar i ett högt tempo och problemlösning kommer bli en stor del av din vardag. Du kommer bli en del av ett prestigelöst och härligt team på en arbetsplats där det är högt i tak och där gemenskap i kombination med möjlighet att påverka präglar atmosfären.

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi tror att du som söker har en gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi. Tidigare erfarenhet av att arbeta med administration av något slag är meriterande men inget krav, det viktigaste för oss är att du är en ambitiös och positiv person som ser möjligheter. Ditt arbetssätt kännetecknas av noggrannhet, struktur och flexibilitet och att du tycker om att vara en del av ett team där man hjälps åt och drar åt samma håll.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som ekonomiassistent är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult på Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.

ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mejl behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu

Laboratorieassistent till Calamo

Kemiingenjör
Läs mer Mar 15
LABORATORIEASSISTENT TILL CALAMO
ARBETSUPPGIFTER
Som Laboratorieassistent kommer du att arbeta tillsammans med vår teknikavdelning och rapportera till vår kvalitetsavdelning. Dina arbetsuppgifter kommer vara att:
  arbeta praktiskt på labb med regelbundna analyser av våra elektrolyter och betsyror.
underhålla och kalibrera laboratorieutrustning.
ta prover samt bereda dessa för extern analys av utgående vatten från reningsverket enligt kontrollprogram.
vara ansvarig för våra analysatorer av utgående vatten från vårt reningsverk samt vara behjälplig i frågor som gäller reningsverket.
tillsammans med vår teknikavdelning ta fram nya analysmetoder samt utföra analyser inom utvecklingsprojekt.
ansvara för Internutbildning i kemiska hälsorisker.
riskbedöma samt bokföra nya kemikalier.
ansvara att säkerhetsdatablad för våra kemiska produkter uppfyller lagar och krav inklusive klassificering av nya blandningar och kemikalier.
vara behjälplig med att tolka kemikalielagstiftning samt att säkerställa uppfyllnad.
bidraga till företagets arbete med att substituera kemikalier mot mindre farliga.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi tror att du som söker har en kandidatexamen inom kemi eller kemiteknik alternativt har liknande kunskaper inom analytisk kemi. Du har förmågan att arbeta både självständigt och i teambaserade projekt. Din ambition att bidra till att upprätthålla hög kvalitet genom samarbete med övriga medarbetare kommer du ha stor nytta av här. Vidare lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper som personligt driv, flexibilitet, samarbets-, kommunikations- och initiativförmåga.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som laboratorieassistent är en direktrekrytering där du blir anställd av Calamo AB. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni Sweden.

ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu