Haags förvaltning AB jobb i Karlstad

Hitta lediga jobb hos Haags förvaltning AB i Karlstad. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Karlstad.

Sommarjobb Hemköp Karlstad

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Feb 3
Vi söker sommarjobbare inför sommaren 2025!
Vi söker dig som har en positiv grundsyn och som tycker om att arbeta! Det är viktigt att du brinner för kundservice och gillar mötet med andra människor. Dessutom ser vi gärna att du är ansvarstagande samt en engagerad person som älskar att göra saker ännu bättre! Arbetsuppgifterna består av varuplock, kassa med post och svenska spel samt allt annat som gör att butiken är på tip-top under sommaren!
Välkommen med din ansökan via mail, märk mailet med sommarjobb. Ansökan skickas till Pernilla.eriksson@hemkop.se

Ansök nu

Sommarjobb Hemköp Karlstad

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Feb 13
Vi söker sommarjobbare inför sommaren 2024!
Vi söker dig som har en positiv grundsyn och som tycker om att arbeta! Det är viktigt att du brinner för kundservice och gillar mötet med andra människor. Dessutom ser vi gärna att du är ansvarstagande samt en engagerad person som älskar att göra saker ännu bättre! Arbetsuppgifterna består av varuplock, kassa med post och svenska spel samt allt annat som gör att butiken är på tip-top under sommaren!
Välkommen med din ansökan via mail, märk gärna med sommarjobb: jesper.haag@hemkop.se

Ansök nu

Teamchef Kassa, Hemköp Karlstad

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Maj 5
Tycker du att det är kul med människor, service och försäljning? Bra! Då tror vi att du kommer att gilla att jobba hos oss. Nu behöver vi fler härliga medarbetare som kan hjälpa oss bli ännu bättre.
För dig som vill ha ett övergripande ansvar för en eller flera avdelningar och arbetsleda medarbetare är rollen som Teamchef kassa helt rätt. Du kommer att ansvara för både inköp och försäljning samt för att avdelningen uppnår våra gemensamt ställda mål. Kunden är kärnan i vår verksamhet. Därför är den dagliga kundkontakten viktig för att skapa en positiv butiksupplevelse. Tillsammans med dina medarbetare ska du säkra lönsamheten och se till att rutiner följs. Som Teamchef får du personalansvar. I det ingår att medarbetarna får rätt information, utvecklas och trivs samt att arbetet i butiken fungerar smidigt och bra. Du kommer även att ingå i butikens ledningsgrupp. Tjänsten avser en tillsvidareanställning på deltid 80%, provanställning tillämpas. Arbetstiderna är schemalagda under dagtid, kvällar och helger.
Att du är matintresserad, bra på att driva försäljning och tycker om att arbeta med människor, är en förutsättning för rollen. Lika självklart ska du ha kunskap om produkterna som ingår i ditt ansvarsområde. Dessutom behöver du känna till grundläggande ekonomiska nyckeltal och ha vana av att arbeta i butik. Eftersom du ska leda och utveckla dina medarbetare behöver du vara bra på att förklara rutiner, beskriva vilka mål butiken ska nå och vilka utmaningar som finns. Att du trivs med ett högt tempo är viktigt. Lika viktigt är att du kan delegera arbete, både kan ge och ta feedback och att du inte ryggar för att driva igenom förändringar.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Butiksmedarbetare Hemköp Karlstad (Sommarjobb)

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Mar 3
Välkommen till Hemköp, vi erbjuder en arbetsplats med familjär stämning och tydliga gemensamma värderingar - kärleken till mat genomsyrar allt vi gör.
Hemköp erbjuder en jämställd arbetsmiljö och hos oss får du en bra balans mellan jobb, fritid och familj.
För Hemköp är mångfald en styrka. Medarbetarnas kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och bättre beslut. Vi uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla tjänster.
Vi inom Hemköp och Tempo är stolta över att för andra året i rad ha utsetts till "Årets Karriärföretag" när Sveriges främsta arbetsgivare listas av Karriärföretagen. Utmärkelsen delas ut till de arbetsgivare i Sverige som anses vara mest attraktiva för studenter och yrkesverksamma att göra karriär på.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som vill vara en del av en framgångsrik verksamhet. Som Butiksmedarbetare får du ta stort eget ansvar för att våra kunder enkelt ska kunna hitta det de söker. Du ska se till att våra hyllor är välfyllda och att det är rent och snyggt i vår butik. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse. I utbyte kan vi lova goda utvecklingsmöjligheter i en organisation där vi vågar tänka i nya banor. Till Hemköp Karlstad är vi nu på jakt efter dig som vill ha ett roligt och stimulerande arbete. Arbetstiderna är schemalagda under dagtid, kvällar och helger.
Det här förväntar vi oss
Att du är matintresserad, tycker om att jobba med kunder och försäljning är en förutsättning för rollen. För att trivas hos oss ska du även ha lätt för att jobba i team, vara noggrann och kvalitetsmedveten. Dessutom ska du gilla när tempot är högt. Tillsammans med dina kollegor ska du sköta den dagliga driften av butiken. Det innebär exempelvis att du är service- och försäljningsinriktad, men även att du har sinne för såväl detaljer som helhet.
Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta handlare Jesper Haag. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2023-03-15.
Ansökan skickas till jesper.haag@hemkop.se, märk gärna mailet med Sommarjobb.

Ansök nu

Butiksmedarbetare kolonialchef

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Nov 23
Tycker du att det är kul med människor, service och försäljning? Vi söker nu en teamchef till vår avdelning kolonial där vi erbjuder en arbetsplats med familjär stämning!
För dig som vill ha ett övergripande ansvar för en stor avdelning och arbetsleda medarbetare är rollen som teamchef på kolonialavdelningen helt rätt. Du kommer att ansvara för både inköp och försäljning samt för att avdelningen uppnår våra gemensamt ställda mål. Kunden är kärnan i vår verksamhet. Därför är den dagliga kundkontakten viktig för att skapa en positiv butiksupplevelse. Tillsammans med dina medarbetare ska du säkra lönsamheten och se till att rutiner följs. Som Teamchef får du personalansvar. I det ingår att medarbetarna får rätt information, utvecklas och trivs samt att arbetet i butiken fungerar smidigt och bra. Du kommer även att ingå i butikens ledningsgrupp.
Att du ärmatintresserad, bra på att driva försäljning och tycker om att arbeta med människor, är en förutsättning för rollen. Lika självklart ska du ha kunskap om produkterna som ingår i ditt ansvarsområde. Dessutom behöver du känna till grundläggande ekonomiska nyckeltal och ha vana av att arbeta i butik. Eftersom du ska leda och utveckla dina medarbetare behöver du vara bra på att förklara rutiner, beskriva vilka mål butiken ska nå och vilka utmaningar som finns. Att du trivs med ett högt tempo är viktigt. Lika viktigt är att du kan delegera arbete, både kan ge och ta feedback och att du inte ryggar för att driva igenom förändringar.
Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid där provanställning tillämpas. Arbetstiderna är schemalagda under dagtid, kvällar och helger. Lön enligt överenskommelse.
Vid frågor om tjänsten kontakta handlare Jesper Haag, 0768695939 eller jesper.haag@hemkop.se. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Ansök nu